eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stary SączWYKONANIE USŁUG WSPIERAJĄCYCH DLA BENEFICJENTÓW W RAMACH PROGRANU - Czas na aktywność w Grodzie Kingi, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-03-21

Stary Sącz: WYKONANIE USŁUG WSPIERAJĄCYCH DLA BENEFICJENTÓW W RAMACH PROGRANU - Czas na aktywność w Grodzie Kingi, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 95826 - 2014; data zamieszczenia: 21.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Stefana Batorego 15, 33-340 Stary Sącz, woj. małopolskie, tel. 18 446 11 52, faks 18 446 20 70.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.chelmiec.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE USŁUG WSPIERAJĄCYCH DLA BENEFICJENTÓW W RAMACH PROGRANU - Czas na aktywność w Grodzie Kingi, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: WYKONANIE USŁUG WSPIERAJĄCYCH DLA BENEFICJENTÓW W RAMACH PROGRAMU - Czas na aktywność w Grodzie Kingi, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego 1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie (przez doradcę zawodowego, psychologa i trenera) następujących form wsparcia: DORADCA ZAWODOWY a) Wykonanie diagnozy potrzeb beneficjentów projektu oraz określenie form wsparcia do zdiagnozowanych potrzeb dla min 46 osób w wymiarze 2 godziny lekcyjne na osobę b) Przeprowadzenie warsztatów pod nazwą Skuteczny na rynku pracy w wymiarze 24 godzin dydaktycznych dla każdej z 3 grup beneficjentów (łącznie 72 godziny lekcyjne) c) Przeprowadzenie indywidualnych konsultacji z beneficjentami w wymiarze minimum 46 godzin lekcyjnych PSYCHOLOG a) Wykonanie diagnozy potrzeb beneficjentów projektu oraz określenie form wsparcia do zdiagnozowanych potrzeb dla min 46 osób w wymiarze 2 godziny lekcyjne na osobę. b) Przeprowadzenie Warsztatów z kompetencji społecznych w wymiarze 24 godzin dydaktycznych dla każdej z 3 grup beneficjentów (łącznie 72 godziny lekcyjne) TRENER WARSZTATÓW Z KREACJI WIZERUNKU a) Przeprowadzenie warsztatów pod nazwą Kreowanie wizerunku w wymiarze 24 godzin dydaktycznych dla każdej z 3 grup beneficjentów (łącznie 72 godziny) 2. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 1. Realizacja zamówienia odbywać się będzie na podstawie umowy z wykonawcą. Wykonanie diagnozy/konsultacji/warsztatów zliczane będzie na podstawie protokołu stwierdzającego ilość wykonanych zajęć w formie rachunku/faktury i będzie wystawiona za zrealizowane zlecenie w zakresie jednego miesiąca. 2. Zamówienie wykonywane jest na terenie Gminy Starego Sącza - w miejscu wskazanym przez zamawiającego. 3. Wykonawcę obciążają koszty związane z wykonaniem usługi czyli w cenę 1 godziny diagnozy/konsultacji/warsztatu wliczone są wszelkie koszty osobowe związane z formą umowy cywilnoprawnej, materiały niezbędne do realizacji zamówienia oraz koszty związane z dojazdem do wyznaczonych miejsc diagnozy/konsultacji/warsztatów. 4. Zamawiający uzgodni harmonogram diagnozy/konsultacji/warsztatów z Wykonawcą 5. Wykonawca ma obowiązek dostarczyć pełną dokumentację tj.: - listy obecności potwierdzające udział uczestników w procesie diagnostycznym /konsultacyjnym/warsztatowym. Lista obecności musi być opatrzona podpisem osoby prowadzącej - dokumentację z procesu diagnostycznego/konsultacyjnego/warsztatów (kwestionariusze, listy pytań, testy, arkusze). - karty diagnostyczne/konsultacyjne/warsztatów dla każdego uczestnika sporządzone na zakończenie procesu diagnostycznego zawierające: diagnozę potrzeb beneficjenta oraz określenie form wsparcia do zdiagnozowanych potrzeb z wskazaniem 3 instrumentów aktywnej integracji zgodnie z zapisami w projekcie i Zasadach przygotowania, realizacji i rozliczania projektów systemowych. 6. Wykonawca będzie realizował poradnictwo/diagnozę/warsztaty w układzie od poniedziałku do piątku. 7. Wykonawca zobowiązany jest do promowania Unii Europejskiej (UE), Europejskiego Funduszu Społecznego (EFS) oraz Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (POKL) poprzez umieszczenie w miejscu odbywania się poradnictwa/konsultacji/warsztatów, na wszystkich materiałach związanych z przeprowadzeniem go, w szczególności na dokumentach dotyczących przebiegu realizacji zamówienia, materiałach szkoleniowych, logo Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz informacji: projekt Czas na aktywność w Grodzie Kingi - współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, użyte logotypy i sformułowania muszą być zgodne z aktualnymi Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, przygotowanymi przez Ministerstwo Rozwoju Regionalnego, dostępna na stronie internetowej: http://www.pokl.wup-krakow.pl 8. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonywania kontroli realizacji zamówienia, podczas trwania poradnictwa. 9. Wykonawca zobowiązuje się do osobistej realizacji zamówienia z należytą starannością. 10. Wykonawca umożliwi pracownikom Zamawiającego przeprowadzenie kontroli prawidłowości realizacji procesu diagnostycznego/konsultacyjnego/warsztatów oraz podda się ewentualnej kontroli Instytucji Wdrażającej (Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie), a także udzieli stosownych wyjaśnień w obszarze związanym z przedmiotem zamówienia, na każde jej żądanie. 11. Zamawiający zgodnie z art. 36a ust 2 zastrzega obowiązek osobistego wykonania usługi przez Wykonawcę. 12. Wykonawca natychmiastowo informuje telefonicznie Zamawiającego o nie zgłoszeniu się uczestnika na diagnozowanie/konsultację/warsztaty. 13. Zamawiający nie dopuszcza możliwości prowadzenia diagnozowania metodą e-learning.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie wymagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • rozpatrywane będą oferty, w których wykonawca oświadczy o posiadaniu uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • udokumentowanie w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonania, podobnych usług przez które zamawiający rozumie przeprowadzenie diagnozy/konsultacji /warsztatów szkolenia przynajmniej dla 20 osób.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek będzie uznany za spełniony, jeżeli z treści dokumentu będzie wynikać, że Wykonawcy posiadają określone kwalifikacje i doświadczenie tj.: - doradca zawodowy: a. Posiada wykształcenie co najmniej wyższe II-go stopnia (magisterskie) b. Posiada wykształcenie - tytuł doradcy zawodowego c. osoba dyspozycyjna d. Posiada min. trzyletni staż pracy w obszarze: poradnictwa, konsultacji, diagnozowania potrzeb, prowadzenia szkoleń i warsztatów - w tym dla klientów pomocy społecznej. - psycholog a. Posiada wykształcenie co najmniej wyższe II-go stopnia (magisterskie) z psychologii b. osoba dyspozycyjna c. Posiada min. trzyletni letni staż pracy w obszarze: poradnictwa, konsultacji, diagnozowania potrzeb, prowadzenia szkoleń i warsztatów - w tym dla klientów pomocy społecznej. - Trener do prowadzenia warsztatów z kreacji wizerunku a. Posiada wykształcenie co najmniej wyższe II-go stopnia (magisterskie) b. Posiada wykształcenie - pedagogiczne c. posiada wykształcenie- kosmetologiczne lub kursy kosmetyczne, wizażu, kreowania wizerunku d. osoba dyspozycyjna e. Posiada min. trzyletni staż pracy w obszarze: poradnictwa, konsultacji, prowadzenia szkoleń i warsztatów - w tym dla klientów pomocy społecznej

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • rozpatrywane będą oferty, w których wykonawca oświadczy, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w razie wystąpienia, przynajmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia w zakresie zmian wynagrodzenia, terminu wykonania umowy, sposobu i zakresu wykonania umowy, osób wymienionych w umowie i wykonujących określone czynności: 1. zmiana obowiązującej stawki VAT; Jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zmniejszenie lub zwiększenie kosztów wykonania umowy Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia lub zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie zmniejszonego lub zwiększonego podatku zapłaconego przez wykonawcę. 2. zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz wykonawcy na skutek zmian zawartej przez zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu systemowego lub wytycznych dotyczących realizacji zamówienia; 3. zmiana zakresu rzeczowego lub wynagrodzenia w razie rezygnacji z realizacji części przedmiotu umowy i zmiana umowy w tym zakresie spowodowana rozwiązaniem lub zmianą umowy o realizację projektów lub zmiany w wysokości środków finansowych przeznaczonych na realizację projektów w poszczególnych latach budżetowych, a także wskazanego zmniejszenia liczby uczestników wyjazdu. 4. zmiany danych organizacyjnych czy administracyjnych dotyczących stron np. zmiana nr rachunku bankowego, dokumentów potwierdzających uregulowanie płatności wobec podwykonawców; zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów miedzy stronami 5. wynikłe z nieprzewidzianych okoliczności, siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ;

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.stary.sacz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. S. Batorego 15; 33-340 Stary Sącz.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.04.2014 godzina 08:00, miejsce: Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. S. Batorego 15; 33-340 Stary Sącz.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (POKL).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: DORADCA ZAWODOWY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: * Wykonanie diagnozy potrzeb beneficjentów projektu oraz określenie form wsparcia do zdiagnozowanych potrzeb dla min 46 osób w wymiarze 2 godziny lekcyjne na osobę * Przeprowadzenie warsztatów pod nazwą Skuteczny na rynku pracy w wymiarze 24 godzin dydaktycznych dla każdej z 3 grup beneficjentów (łącznie 72 godziny lekcyjne) * Przeprowadzenie indywidualnych konsultacji z beneficjentami w wymiarze minimum 46 godzin lekcyjnych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PSYCHOLOG.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: * Wykonanie diagnozy potrzeb beneficjentów projektu oraz określenie form wsparcia do zdiagnozowanych potrzeb dla min 46 osób w wymiarze 2 godziny lekcyjne na osobę. * Przeprowadzenie Warsztatów z kompetencji społecznych w wymiarze 24 godzin dydaktycznych dla każdej z 3 grup beneficjentów (łącznie 72 godziny lekcyjne).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: TRENER WARSZTATÓW Z KREACJI WIZERUNKU.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeprowadzenie warsztatów pod nazwą Kreowanie wizerunku w wymiarze 24 godzin dydaktycznych dla każdej z 3 grup beneficjentów (łącznie 72 godziny).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.