eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stary SączWYKONANIE USŁUG WSPIERAJĄCYCH DLA BENEFICJENTÓW W RAMACH PROGRANU - Czas na aktywność w Grodzie Kingi, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-04-15

Stary Sącz: WYKONANIE USŁUG WSPIERAJĄCYCH DLA BENEFICJENTÓW W RAMACH PROGRANU - Czas na aktywność w Grodzie Kingi, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 128594 - 2014; data zamieszczenia: 15.04.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 95826 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Stefana Batorego 15, 33-340 Stary Sącz, woj. małopolskie, tel. 18 446 11 52, faks 18 446 20 70.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE USŁUG WSPIERAJĄCYCH DLA BENEFICJENTÓW W RAMACH PROGRANU - Czas na aktywność w Grodzie Kingi, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: WYKONANIE USŁUG WSPIERAJĄCYCH DLA BENEFICJENTÓW W RAMACH PROGRAMU - Czas na aktywność w Grodzie Kingi, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego 1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie (przez doradcę zawodowego, psychologa i trenera) następujących form wsparcia: DORADCA ZAWODOWY a) Wykonanie diagnozy potrzeb beneficjentów projektu oraz określenie form wsparcia do zdiagnozowanych potrzeb dla min 46 osób w wymiarze 2 godziny lekcyjne na osobę b) Przeprowadzenie warsztatów pod nazwą Skuteczny na rynku pracy w wymiarze 24 godzin dydaktycznych dla każdej z 3 grup beneficjentów (łącznie 72 godziny lekcyjne) c) Przeprowadzenie indywidualnych konsultacji z beneficjentami w wymiarze minimum 46 godzin lekcyjnych PSYCHOLOG a) Wykonanie diagnozy potrzeb beneficjentów projektu oraz określenie form wsparcia do zdiagnozowanych potrzeb dla min 46 osób w wymiarze 2 godziny lekcyjne na osobę. b) Przeprowadzenie Warsztatów z kompetencji społecznych w wymiarze 24 godzin dydaktycznych dla każdej z 3 grup beneficjentów (łącznie 72 godziny lekcyjne) TRENER WARSZTATÓW Z KREACJI WIZERUNKU a) Przeprowadzenie warsztatów pod nazwą Kreowanie wizerunku w wymiarze 24 godzin dydaktycznych dla każdej z 3 grup beneficjentów (łącznie 72 godziny) 2. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 1. Realizacja zamówienia odbywać się będzie na podstawie umowy z wykonawcą. Wykonanie diagnozy/konsultacji/warsztatów zliczane będzie na podstawie protokołu stwierdzającego ilość wykonanych zajęć w formie rachunku/faktury i będzie wystawiona za zrealizowane zlecenie w zakresie jednego miesiąca. 2. Zamówienie wykonywane jest na terenie Gminy Starego Sącza - w miejscu wskazanym przez zamawiającego. 3. Wykonawcę obciążają koszty związane z wykonaniem usługi czyli w cenę 1 godziny diagnozy/konsultacji/warsztatu wliczone są wszelkie koszty osobowe związane z formą umowy cywilnoprawnej, materiały niezbędne do realizacji zamówienia oraz koszty związane z dojazdem do wyznaczonych miejsc diagnozy/konsultacji/warsztatów. 4. Zamawiający uzgodni harmonogram diagnozy/konsultacji/warsztatów z Wykonawcą 5. Wykonawca ma obowiązek dostarczyć pełną dokumentację tj.: - listy obecności potwierdzające udział uczestników w procesie diagnostycznym /konsultacyjnym/warsztatowym. Lista obecności musi być opatrzona podpisem osoby prowadzącej - dokumentację z procesu diagnostycznego/konsultacyjnego/warsztatów (kwestionariusze, listy pytań, testy, arkusze). - karty diagnostyczne/konsultacyjne/warsztatów dla każdego uczestnika sporządzone na zakończenie procesu diagnostycznego zawierające: diagnozę potrzeb beneficjenta oraz określenie form wsparcia do zdiagnozowanych potrzeb z wskazaniem 3 instrumentów aktywnej integracji zgodnie z zapisami w projekcie i Zasadach przygotowania, realizacji i rozliczania projektów systemowych. 6. Wykonawca będzie realizował poradnictwo/diagnozę/warsztaty w układzie od poniedziałku do piątku. 7. Wykonawca zobowiązany jest do promowania Unii Europejskiej (UE), Europejskiego Funduszu Społecznego (EFS) oraz Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (POKL) poprzez umieszczenie w miejscu odbywania się poradnictwa/konsultacji/warsztatów, na wszystkich materiałach związanych z przeprowadzeniem go, w szczególności na dokumentach dotyczących przebiegu realizacji zamówienia, materiałach szkoleniowych, logo Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz informacji: projekt Czas na aktywność w Grodzie Kingi - współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, użyte logotypy i sformułowania muszą być zgodne z aktualnymi Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, przygotowanymi przez Ministerstwo Rozwoju Regionalnego, dostępna na stronie internetowej: http://www.pokl.wup-krakow.pl 8. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonywania kontroli realizacji zamówienia, podczas trwania poradnictwa. 9. Wykonawca zobowiązuje się do osobistej realizacji zamówienia z należytą starannością. 10. Wykonawca umożliwi pracownikom Zamawiającego przeprowadzenie kontroli prawidłowości realizacji procesu diagnostycznego/konsultacyjnego/warsztatów oraz podda się ewentualnej kontroli Instytucji Wdrażającej (Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie), a także udzieli stosownych wyjaśnień w obszarze związanym z przedmiotem zamówienia, na każde jej żądanie. 11. Zamawiający zgodnie z art. 36a ust 2 zastrzega obowiązek osobistego wykonania usługi przez Wykonawcę. 12. Wykonawca natychmiastowo informuje telefonicznie Zamawiającego o nie zgłoszeniu się uczestnika na diagnozowanie/konsultację/warsztaty. 13. Zamawiający nie dopuszcza możliwości prowadzenia diagnozowania metodą e-learning..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (POKL).

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: DORADCA ZAWODOWY.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.04.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Fabryka Rozwoju Barbara Mróz, Nawojowa 819, 33-335 Nawojowa, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16012,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7980,00

  • Oferta z najniższą ceną: 7980,00 / Oferta z najwyższą ceną: 12285,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: PSYCHOLOG.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.04.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Pracownia Psychologiczno Pedagogiczna Progress Magdalena Dudzik, Rynek 12/7, 33-300 Nowy Sącz, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13858,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5740,00

  • Oferta z najniższą ceną: 5740,00 / Oferta z najwyższą ceną: 10660,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.04.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Anna Bochyńska, ul. Cyganowice 81, 34-340 Stary Sącz, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5520,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2736,00

  • Oferta z najniższą ceną: 2736,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5148,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.