eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona GóraUsługa sanitarna polegająca na dostarczeniu i obsłudze przenośnych systemów sanitarnych dla Wojskowych Administracji Koszar wDobre nad Kwisą, Krosno Odrzańskie, Międzyrzecz, Nowogród Bobrz., Sulechów, Skwierzyna, Wędrzyn, Żagań. Sprawa nr 21/PN/2010

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-04-23

Zielona Góra: Usługa sanitarna polegająca na dostarczeniu i obsłudze przenośnych systemów sanitarnych dla Wojskowych Administracji Koszar w: Dobre nad Kwisą, Krosno Odrzańskie, Międzyrzecz, Nowogród Bobrz., Sulechów, Skwierzyna, Wędrzyn, Żagań. Sprawa nr 21/PN/2010
Numer ogłoszenia: 95611 - 2010; data zamieszczenia: 23.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Infrastruktury Zielona Góra , ul. Bolesława Chrobrego 7, 65-043 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 4778388, 4778381, 4778350, faks 068 3243307, 3246744.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzi.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Organizacyjna podległa MON.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa sanitarna polegająca na dostarczeniu i obsłudze przenośnych systemów sanitarnych dla Wojskowych Administracji Koszar w: Dobre nad Kwisą, Krosno Odrzańskie, Międzyrzecz, Nowogród Bobrz., Sulechów, Skwierzyna, Wędrzyn, Żagań. Sprawa nr 21/PN/2010.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa sanitarna polegająca na dostarczeniu i obsłudze przenośnych systemów sanitarnych na obszarze administrowanym przez WAK: Dobre nad Kwisą, Krosno Odrzańskie, Międzyrzecz, Nowogród Bobrz., Sulechów, Skwierzyna, Wędrzyn, Żagań z zachowaniem powszechnie obowiązujących przepisów wraz ze wszystkimi zmianami i rozporządzeniami, w szczególności z ustawą Prawo ochrony środowiska, ustawą o odpadach i ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. Przy czym obsługę przenośnej kabiny WC, rozumie się jako opróżnienie zbiornika z fekaliami, jego dezynfekcję, umycie całej kabiny środkiem dezynfekującym i zamontowanie w uchwycie 1 rolki papieru toaletowego. Liczbę kabin, lokalizację, ilość usług sanitarnych, datę i godzinę wystawienia, wykonania obsług i odbioru kabin itp. określać będzie każdorazowo pisemne zlecenie złożone przez Zamawiającego, na co najmniej 2 dni przed realizacją przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usług sanitarnych w terminach wynikających z pisemnego zlecenia. Opis kabin wraz z planowaną ilością określają formularze cenowe. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości kabin oraz obsług w czasie trwania umowy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie w okresie 3 lat zamówienia uzupełniającego w wysokości nie większej niż 50 % zamówienia podstawowego na zasadach określonych w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienie wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zgodnie z art. 22 upzp, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - prawo zamówień publicznych, których opis sposobu oceny spełniania został dokonany w ogłoszeniu o zamówieniu lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zamawiający żąda, następujących dokumentów (załączenia do oferty): 1. oświadczenie o spełnianiu warunków w trybie art. 22 ust. 1; 2. kserokopię aktualnego zezwolenia na opróżnienie zbiorników bezodpływowych na terenie gminy w której świadczona będzie usługa [potwierdzoną przez Wykonawcę o jej aktualności na dzień składania ofert]. 3. kserokopię decyzji administracyjnej na transport odpadów wydaną przez organ właściwy dla miejsca siedziby lub zamieszkanie posiadacza odpadów zgodnie z Ustawą o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001r. (Dz. U. nr 39, poz. 251 z 2007r. z późn. zm.) [potwierdzoną przez Wykonawcę o jej aktualności na dzień składania ofert]

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zgodnie z art. 22 upzp, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - prawo zamówień publicznych, których opis sposobu oceny spełniania został dokonany w ogłoszeniu o zamówieniu lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zamawiający żąda, następujących dokumentów (załączenia do oferty): 1. oświadczenie o spełnianiu warunków w trybie art. 22 ust. 1;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zgodnie z art. 22 upzp, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - prawo zamówień publicznych, których opis sposobu oceny spełniania został dokonany w ogłoszeniu o zamówieniu lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zamawiający żąda, następujących dokumentów (załączenia do oferty): 1. oświadczenie o spełnianiu warunków w trybie art. 22 ust. 1;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zgodnie z art. 22 upzp, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - prawo zamówień publicznych, których opis sposobu oceny spełniania został dokonany w ogłoszeniu o zamówieniu lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zamawiający żąda, następujących dokumentów (załączenia do oferty): 1. oświadczenie o spełnianiu warunków w trybie art. 22 ust. 1;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zgodnie z art. 22 upzp, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej oraz finansowej. W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - prawo zamówień publicznych, których opis sposobu oceny spełniania został dokonany w ogłoszeniu o zamówieniu lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zamawiający żąda, następujących dokumentów (załączenia do oferty): 1. oświadczenie o spełnianiu warunków w trybie art. 22 ust. 1; 2. oświadczenie o ubezpieczeniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Istotne dla stron postanowienia oraz warunki umowy zawiera dołączony wzór umowy. Zamawiający wymaga od wykonawcy, aby zawarł z nim umowę na warunkach w umowie załączonej do SIWZ. W trakcie trwania umowy zgodnie z art. 144 pkt. 1 dopuszcza się wprowadzenie następujących zmian do jej treści na poniżej określonych warunkach: 1) przedłużenia okresu obowiązywania umowy w przypadku gdy rzeczywista realizacja umowy na koniec okresu umownego, nie przekroczy całości wynagrodzenia określonego w §3 ust. 3 umowy. Wskazane powyżej zmiany mogą zostać wprowadzone jedynie w przypadku, jeżeli obie strony umowy zgodnie uznają , że zaszły wskazane wyżej okoliczności oraz wprowadzenie zmian jest niezbędne dla prawidłowej realizacji zamówienia. Wszystkie wprowadzone zmiany mogą być dokonane tylko w odpowiednim zakresie, który wynika z okoliczności powodującej konieczność wprowadzenia zmian do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzi.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rejonowy Zarząd Infrastruktury Zielona Góra 65 - 043 Zielona Góra, ul. B. Chrobrego 7 Sekcja Zamówień Publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.05.2010 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego - kancelaria Otwarcie ofert nastąpi 04.05.2010 r. o godz. 11:00 w siedzibie zamawiającego..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Oferta częściowa nr 1 WAK Dobre nad Kwisą.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa sanitarna polegająca na dostarczeniu i obsłudze przenośnych systemów sanitarnych na obszarze administrowanym przez WAK Dobre nad Kwisą z zachowaniem powszechnie obowiązujących przepisów wraz ze wszystkimi zmianami i rozporządzeniami, w szczególności z ustawą Prawo ochrony środowiska, ustawą o odpadach i ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. Przy czym obsługę przenośnej kabiny WC, rozumie się jako opróżnienie zbiornika z fekaliami, jego dezynfekcję, umycie całej kabiny środkiem dezynfekującym i zamontowanie w uchwycie 1 rolki papieru toaletowego. Liczbę kabin, lokalizację, ilość usług sanitarnych, datę i godzinę wystawienia, wykonania obsług i odbioru kabin itp. określać będzie każdorazowo pisemne zlecenie złożone przez Zamawiającego, na co najmniej 2 dni przed realizacją przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usług sanitarnych w terminach wynikających z pisemnego zlecenia. Opis kabin wraz z planowaną ilością określają formularze cenowe. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości kabin oraz obsług w czasie trwania umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 04.06.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Oferta częściowa nr 2 WAK Krosno Odrzańskie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa sanitarna polegająca na dostarczeniu i obsłudze przenośnych systemów sanitarnych na obszarze administrowanym przez WAK Krosno Odrzańskie z zachowaniem powszechnie obowiązujących przepisów wraz ze wszystkimi zmianami i rozporządzeniami, w szczególności z ustawą Prawo ochrony środowiska, ustawą o odpadach i ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. Przy czym obsługę przenośnej kabiny WC, rozumie się jako opróżnienie zbiornika z fekaliami, jego dezynfekcję, umycie całej kabiny środkiem dezynfekującym i zamontowanie w uchwycie 1 rolki papieru toaletowego. Liczbę kabin, lokalizację, ilość usług sanitarnych, datę i godzinę wystawienia, wykonania obsług i odbioru kabin itp. określać będzie każdorazowo pisemne zlecenie złożone przez Zamawiającego, na co najmniej 2 dni przed realizacją przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usług sanitarnych w terminach wynikających z pisemnego zlecenia. Opis kabin wraz z planowaną ilością określają formularze cenowe. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości kabin oraz obsług w czasie trwania umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 04.06.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Oferta częściowa nr 3 WAK Międzyrzecz.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa sanitarna polegająca na dostarczeniu i obsłudze przenośnych systemów sanitarnych na obszarze administrowanym przez WAK Międzyrzecz z zachowaniem powszechnie obowiązujących przepisów wraz ze wszystkimi zmianami i rozporządzeniami, w szczególności z ustawą Prawo ochrony środowiska, ustawą o odpadach i ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. Przy czym obsługę przenośnej kabiny WC, rozumie się jako opróżnienie zbiornika z fekaliami, jego dezynfekcję, umycie całej kabiny środkiem dezynfekującym i zamontowanie w uchwycie 1 rolki papieru toaletowego. Liczbę kabin, lokalizację, ilość usług sanitarnych, datę i godzinę wystawienia, wykonania obsług i odbioru kabin itp. określać będzie każdorazowo pisemne zlecenie złożone przez Zamawiającego, na co najmniej 2 dni przed realizacją przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usług sanitarnych w terminach wynikających z pisemnego zlecenia. Opis kabin wraz z planowaną ilością określają formularze cenowe. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości kabin oraz obsług w czasie trwania umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 04.06.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Oferta częściowa nr 4 WAK Nowogród Bobrzański.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa sanitarna polegająca na dostarczeniu i obsłudze przenośnych systemów sanitarnych na obszarze administrowanym przez WAK Nowogród Bobrzański z zachowaniem powszechnie obowiązujących przepisów wraz ze wszystkimi zmianami i rozporządzeniami, w szczególności z ustawą Prawo ochrony środowiska, ustawą o odpadach i ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. Przy czym obsługę przenośnej kabiny WC, rozumie się jako opróżnienie zbiornika z fekaliami, jego dezynfekcję, umycie całej kabiny środkiem dezynfekującym i zamontowanie w uchwycie 1 rolki papieru toaletowego. Liczbę kabin, lokalizację, ilość usług sanitarnych, datę i godzinę wystawienia, wykonania obsług i odbioru kabin itp. określać będzie każdorazowo pisemne zlecenie złożone przez Zamawiającego, na co najmniej 2 dni przed realizacją przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usług sanitarnych w terminach wynikających z pisemnego zlecenia. Opis kabin wraz z planowaną ilością określają formularze cenowe. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości kabin oraz obsług w czasie trwania umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.06.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Oferta częściowa nr 5 WAK Skwierzyna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa sanitarna polegająca na dostarczeniu i obsłudze przenośnych systemów sanitarnych na obszarze administrowanym przez WAK Skwierzyna z zachowaniem powszechnie obowiązujących przepisów wraz ze wszystkimi zmianami i rozporządzeniami, w szczególności z ustawą Prawo ochrony środowiska, ustawą o odpadach i ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. Przy czym obsługę przenośnej kabiny WC, rozumie się jako opróżnienie zbiornika z fekaliami, jego dezynfekcję, umycie całej kabiny środkiem dezynfekującym i zamontowanie w uchwycie 1 rolki papieru toaletowego. Liczbę kabin, lokalizację, ilość usług sanitarnych, datę i godzinę wystawienia, wykonania obsług i odbioru kabin itp. określać będzie każdorazowo pisemne zlecenie złożone przez Zamawiającego, na co najmniej 2 dni przed realizacją przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usług sanitarnych w terminach wynikających z pisemnego zlecenia. Opis kabin wraz z planowaną ilością określają formularze cenowe. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości kabin oraz obsług w czasie trwania umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 04.06.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Oferta częściowa nr 6 WAK Sulechów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa sanitarna polegająca na dostarczeniu i obsłudze przenośnych systemów sanitarnych na obszarze administrowanym przez WAK Sulechów z zachowaniem powszechnie obowiązujących przepisów wraz ze wszystkimi zmianami i rozporządzeniami, w szczególności z ustawą Prawo ochrony środowiska, ustawą o odpadach i ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. Przy czym obsługę przenośnej kabiny WC, rozumie się jako opróżnienie zbiornika z fekaliami, jego dezynfekcję, umycie całej kabiny środkiem dezynfekującym i zamontowanie w uchwycie 1 rolki papieru toaletowego. Liczbę kabin, lokalizację, ilość usług sanitarnych, datę i godzinę wystawienia, wykonania obsług i odbioru kabin itp. określać będzie każdorazowo pisemne zlecenie złożone przez Zamawiającego, na co najmniej 2 dni przed realizacją przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usług sanitarnych w terminach wynikających z pisemnego zlecenia. Opis kabin wraz z planowaną ilością określają formularze cenowe. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości kabin oraz obsług w czasie trwania umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 04.06.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Oferta częściowa nr 7 WAK Wędrzyn.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa sanitarna polegająca na dostarczeniu i obsłudze przenośnych systemów sanitarnych na obszarze administrowanym przez WAK Wędrzyn z zachowaniem powszechnie obowiązujących przepisów wraz ze wszystkimi zmianami i rozporządzeniami, w szczególności z ustawą Prawo ochrony środowiska, ustawą o odpadach i ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. Przy czym obsługę przenośnej kabiny WC, rozumie się jako opróżnienie zbiornika z fekaliami, jego dezynfekcję, umycie całej kabiny środkiem dezynfekującym i zamontowanie w uchwycie 1 rolki papieru toaletowego. Liczbę kabin, lokalizację, ilość usług sanitarnych, datę i godzinę wystawienia, wykonania obsług i odbioru kabin itp. określać będzie każdorazowo pisemne zlecenie złożone przez Zamawiającego, na co najmniej 2 dni przed realizacją przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usług sanitarnych w terminach wynikających z pisemnego zlecenia. Opis kabin wraz z planowaną ilością określają formularze cenowe. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości kabin oraz obsług w czasie trwania umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 04.06.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Oferta częściowa nr 8 WAK Żagań.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa sanitarna polegająca na dostarczeniu i obsłudze przenośnych systemów sanitarnych na obszarze administrowanym przez WAK Żagań z zachowaniem powszechnie obowiązujących przepisów wraz ze wszystkimi zmianami i rozporządzeniami, w szczególności z ustawą Prawo ochrony środowiska, ustawą o odpadach i ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. Przy czym obsługę przenośnej kabiny WC, rozumie się jako opróżnienie zbiornika z fekaliami, jego dezynfekcję, umycie całej kabiny środkiem dezynfekującym i zamontowanie w uchwycie 1 rolki papieru toaletowego. Liczbę kabin, lokalizację, ilość usług sanitarnych, datę i godzinę wystawienia, wykonania obsług i odbioru kabin itp. określać będzie każdorazowo pisemne zlecenie złożone przez Zamawiającego, na co najmniej 2 dni przed realizacją przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usług sanitarnych w terminach wynikających z pisemnego zlecenia. Opis kabin wraz z planowaną ilością określają formularze cenowe. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości kabin oraz obsług w czasie trwania umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 04.06.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.