eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowicePrzebudowa ul. Plebiscytowej w Katowicach na odc. od ul. Jagiellońskiej do ul. Powstańców wraz z modernizacją oświetlenia ulicznego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-07

Katowice: Przebudowa ul. Plebiscytowej w Katowicach na odc. od ul. Jagiellońskiej do ul. Powstańców wraz z modernizacją oświetlenia ulicznego.
Numer ogłoszenia: 95348 - 2008; data zamieszczenia: 07.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Ulic i Mostów w Katowicach, ul. Józefy Kantorówny 2a, 40-381 Katowice, woj. śląskie, tel. (032) 256 99 01, fax (032) 256 98 47.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzum.katowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ul. Plebiscytowej w Katowicach na odc. od ul. Jagiellońskiej do ul. Powstańców wraz z modernizacją oświetlenia ulicznego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa ul. Plebiscytowej w Katowicach na odc. od ul. Jagiellońskiej do ul. Powstańców wraz z modernizacją oświetlenia ulicznego w zakresie : ROBOTY DROGOWE 1.Roboty rozbiórkowe i ziemne z odwozem - 567m3 2.Sfrezowanie nawierzchni asfaltobetonowej na gł. 6cm - 565m2 3.Ułożenie krawężników kamiennych 15x30,12x25 i 15x22 na ławie betonowej - 554 mb 4.Jezdnia. -Ułożenie podbudowy z kruszywa łamanego gr. 20cm - 35m2 -Ułożenie podbudowy z asfaltobetonu gr. 7cm - 35m2 -Wyrównanie podbudowy mieszanką mineralno-asfaltową - 0,625t -Ułożenie w-wy wiążącej z betonu asfaltowego gr. 6cm - 35m2 -Ułożenie warstwy BITUFOR - 705m2 -Ułożenie w-wy SMA gr. 5cm - 705m2 5.Chodnik. - Wyrównanie podbudowy kruszywem łamanym gr 8cm - 103m3 - Ułożenie nawierzchni z bkb szarej gr.8cm - 1097m2 - Ułożenie nawierzchni z kostki kamiennej szarej gr.8cm - 207m2 6.Wjazdy. -Wyrównanie podbudowy kruszywem łamanym gr 8cm - 12m3 -Ułożenie nawierzchni z kostki kamiennej szarej gr.8cm - 147m2 7.Stanowiska postojowe. -Wyrównanie podbudowy kruszywem łamanym gr 8cm - 44m3 -Ułożenie podbudowy z kruszywa łamanego gr. 27cm - 60m2 -Ułożenie nawierzchni z bkb gr.8cm - 315m2 -Ułożenie nawierzchni z kostki kamiennej szarej gr.8cm - 286m2 8.Rampy i przejścia dla pieszych. -Ułożenie podbudowy z kruszywa łamanego gr. 35cm - 202m2 -Geowłóknina - 202m2 -Geosiatka - 264m2 -Ułożenie nawierzchni z kostki kamiennej szarej gr. 8cm -117m2 -Ułożenie nawierzchni z kostki bazaltowej gr. 8cm - 30 m2 -Ułożenie nawierzchni z kostki kamiennej szarej gr.8cm - 55 m2 ROBOTY ELEKTRYCZNE Ułożenie kabla wielożyłowego - 158m, Ustawienie słupów oświetleniowych - 9szt., montaż opraw oświetleniowych - 18szt.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Oryginalny kod CPV: 45.31.43.00 - Kładzenie kabli Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.43.00 - Instalowanie infrastruktury okablowania Oryginalny kod CPV: 45.31.61.10 - Instalowanie drogowego sprzętu oświetleniowego Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 80.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: wymagane wniesienie wadium w wysokości 18.000,00zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA MOGĄ UBIEGAĆ SIĘ WYKONAWCY KTÓRZY: 1.Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3.Dysponują co najmniej 6 osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 4.Dysponują co najmniej jedną osobą (kierownikiem budowy) posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami drogowymi i co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i energetycznych. Osoby te muszą przynależeć do właściwej Izby samorządu zawodowego. 5.Dysponują sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia, tj. co najmniej: sprzętem i osprzętem do układania Bituforu dwoma samochodami ciężarowymi;. jedną frezarką; jedną koparką; jednym rozcielaczem mas bitumicznych wyposażonym w wibrację. Elektroniczne prowadzenie stołu szer. od 2,5m do 8,0m; jednym walcem gładkim min. 6 Mg; jednym walcem ogumionym min. 10 Mg; jedną skrapiarką samojezdną z komputerowym dozowaniem ilości skrapiania; jednym żurawiem o udźwigu co najmniej 1t. Może to być sprzęt własny lub najmowany/dzierżawiony. Dla robót dla których dopuszcza się podwykonawstwo może to być sprzęt podwykonawcy robót. 6.Udokumentują protokołem odbioru robót, że w okresie ostatnich 5 lat a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie wykonali z należytą starannością: -co najmniej jedno zadanie odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot tego zamówienia, obejmujące wykonanie warstwy BITUFOR lub warstwy cienkiego dywanika na zimno ułożonej na siatce stalowej o powierzchni co najmniej 500m2 - wartość tego zadania nie może być niższa niż 800.000,00 zł brutto. 7.Dysponują środkami finansowymi i/lub zdolnością kredytową wyrażoną w kwocie co najmniej sześciocyfrową przed przecinkiem 8.Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na co najmniej 500.000,00zł. Ocena spełnienia przez Wykonawcę(ów) warunków udziału w tym postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia w oparciu o oświadczenia i dokumenty oraz zapisy zawarte w ofercie i jej załącznikach. Nie spełnienie przez Wykonawcę chociażby jednego z warunków zamawiającego spowoduje obligatoryjne wykluczenie Wykonawcy z niniejszego postępowania o zamówienie publiczne zgodnie z art.24 ust.1 pkt.10 ustawy Pzp.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.Informację o zatrudnieniu, kwalifikacjach i sprzęcie jakim dysponuje Wykonawca(cy). 5.Dokumenty stwierdzające że osoby, które będą wykonywać niniejsze zamówienie publiczne posiadają wymagane uprawnienia. Należy załączyć do oferty kserokopię wymaganych uprawnień a także kserokopię zaświadczenia o wpisie na listę członków Izby samorządu zawodowego (zgodnie z wymaganiami ustawy o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. Nr 5 poz. 42 z 2001r. ze zm.). - poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 6.Informację o doświadczeniach w wykonawstwie. 7.Protokoły odbioru robót - potwierdzające wykonanie z należytą starannością wykazanych robót. 8.Informację Banku lub Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej w którym Wykonawca posiada rachunek potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych - wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 9.Aktualną polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej Ponadto należy załączyć: 10.W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. 11.Pełnomocnictwo ustanowione przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego (konsorcjum, spółka cywilna) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów o których mowa w pkt. 2 i 3 , składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2 i 3 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 80
  • 2. Termin wykonania - 10
  • 3. Okres gwarancji - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzum.katowice.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba zamawiającego - Pawilon C pok. Nr 2. Cena siwz: 66,00PLN.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.05.2008 godzina 09:30, miejsce: Siedziba zamawiającego - Pawilonie C pokój Nr 2.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Na okres realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie zatrudnić co najmniej 2 bezrobotnych z terenu miasta Katowice.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.