eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoddębiceRemont dróg powiatowych na odcinku Wartkowice - Sędów - Karnice - Niewiesz - Lipnica

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-04-18

Poddębice: Remont dróg powiatowych na odcinku Wartkowice - Sędów - Karnice - Niewiesz - Lipnica
Numer ogłoszenia: 95210 - 2016; data zamieszczenia: 18.04.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 38758 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Poddębicki w imieniu którego działa Zarząd Powiatu w Poddębicach, ul. Łęczycka 16, 99-200 Poddębice, woj. łódzkie, tel. 43 678 78 00, faks 43 6782701.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dróg powiatowych na odcinku Wartkowice - Sędów - Karnice - Niewiesz - Lipnica.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1 Przedmiotem zamówienia jest: Remont dróg powiatowych na odcinku Wartkowice - Sędów - Karnice - Niewiesz - Lipnica. Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie realizacji przedmiotu zamówienia i w jego okolicy w celu zapoznania się ze specyfikacją i warunkami realizacji przedmiotu zamówienia oraz ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, dokonania oceny dokumentów jak i informacji przekazanych w ramach niniejszego postępowania przez Zamawiającego. Przedmiot zamówienia obejmuje roboty budowlane zgodnie z przedłożoną dokumentacją projektową i polegają między innymi na: 1.odtworzeniu istniejących warstw asfaltowych, 2.odtworzeniu istniejących chodników z betonowej kostki brukowej, 3.odtworzeniu nawierzchni istniejących zjazdów indywidualnych, 4.odtworzeniu istniejących rowów przydrożnych, 5.oczyszczeniu istniejących przepustów pod koroną dróg, 6.odtworzeniu oznakowania pionowego i poziomego. W ramach robót budowlanych przewiduje się: - wygrodzenie miejsca prowadzenia robót zgodnie z projektem organizacji ruchu, - rozbiórkę istniejących krawężników, - rozbiórkę istniejących chodników z kostki betonowej/płyt chodnikowych, - rozbiórkę istniejących zjazdów indywidualnych, - wbudowanie krawężników i obrzeży, - roboty rozbiórkowe związane odtworzeniem warstw konstrukcyjnych dróg powiatowych (na wybranych odcinkach), - roboty odtworzeniowe warstw konstrukcyjnych dróg powiatowych (na wybranych odcinkach), - roboty ziemne związane z wykonaniem koryta pod warstwy konstrukcyjne zjazdów, - wykonanie warstw konstrukcyjnych podbudowy zjazdów, - ułożenie nawierzchni jezdni dróg powiatowych oraz zjazdów indywidualnych, - odtworzenie istniejących rowów przydrożnych, - montaż elementów bezpieczeństwa ruchu (bariery skrajne), - usunięcie oznakowania tymczasowego i przywrócenie obowiązującej organizacji ruchu dla odcinka drogi powiatowej. Materiały pochodzące z rozbiórek, demontażu istniejących ciągów komunikacyjnych tj. płyt chodnikowych, kostki betonowej należy ułożyć na paletach i przewieź w miejsce wskazane przez Zamawiającego na odległość ok. 20 km. Destrukt z frezowania nawierzchni należy przewieź w miejsce wskazane przez Zamawiającego na odległość ok. 20 km Do obowiązków Wykonawcy należy między innymi sporządzenie protokołu odbioru punktów geodezyjnej osnowy szczegółowej przed rozpoczęciem inwestycji i dostarczenie go do siedziby Zamawiającego. Po zakończeniu prac punkty geodezyjnej osnowy szczegółowej muszą być dostępne do dalszych pomiarów geodezyjnych. Ponadto po zakończeniu prac budowlanych Wykonawca dostarczy Zamawiającemu protokół z kontroli punktów geodezyjnej osnowy szczegółowej. W przypadku zniszczenia punktów geodezyjnej osnowy szczegółowej Wykonawca zobowiązany jest do ich odtworzenia na koszt własny. Do obowiązków Wykonawcy należy również spełnienie uwag, warunków i zaleceń PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. oraz PKP Koleje Państwowe S.A. W ofercie należy uwzględnić koszty wynikające z udzielonych zgód. W ramach zamówienia należy wykonać roboty budowlane określone w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz prace i czynności pomocnicze niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, tj. między innymi wykonanie wymaganych badań i sprawdzeń, wykonanie i utrzymanie zaplecza budowy, wykonanie dla potrzeb budowy przyłączeń do mediów i ponoszenie kosztów ich zużycia, a także wykonanie prac porządkowych terenu w rejonie realizacji robót. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja przetargowa składająca się między innymi z dokumentacji projektowej, przedmiaru robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz dokumentacji określającej zasady postępowania przetargowego. Wykonawca zapewnia oznakowanie tymczasowe, jego utrzymanie i demontaż. Przedmiot zamówienia Wykonawca wykona z własnych materiałów. Do obowiązków Wykonawcy należy w szczególności: 1)wykonanie przedmiotu umowy zgodnie ze złożoną ofertą, dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, z zasadami rzetelnej wiedzy technicznej i sztuką budowlaną oraz wskazówkami Zamawiającego, 2)zabezpieczenie i oznakowanie robót, 3)zgłoszenie wykonanych robót do odbioru , 4)przerwanie robót na żądanie Zamawiającego oraz zabezpieczenie wykonania robót przed ich zniszczeniem, 5)właściwy nadzór i przestrzeganie przepisów związanych z kompleksowym wykonaniem przedmiotu umowy w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy, przepisów ppoż. itp., oraz zapewnienie bezpieczeństwa osób trzecich, 6)zabezpieczenia miejsca składowania materiałów, maszyn i urządzeń, oraz składowanie, usuwanie materiałów, urządzeń pomocniczych, odpadów i śmieci, 7)zabezpieczenia we własnym zakresie pomieszczeń magazynowych dla swoich potrzeb oraz pomieszczeń socjalnych dla zatrudnionych pracowników, 8)wywóz odpadów i śmieci powstałych w wyniku wykonywania zamówienia na koszt Wykonawcy, 9)po zakończeniu robót, uporządkowanie terenu budowy w sposób nadający się do użytkowania bez konieczności wykonania jakichkolwiek dodatkowych prac przez Zamawiającego i przekazanie go Zamawiającemu w terminie ustalonym na odbiór robót, 10)wykonanie inwentaryzacji powykonawczej dla całego zadania. Wykonawca zobowiązuje się do użycia materiałów odpowiadających, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie. Zastosowane materiały winny posiadać certyfikaty na znak bezpieczeństwa, atesty, być zgodne z kryteriami technicznymi określonymi w polskich normach lub aprobatą techniczną, o ile dla danego wyrobu nie ustalono Polskiej Normy oraz zgodne z właściwymi przepisami i dokumentami technicznymi. Na każde żądanie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych materiałów: certyfikat na znak bezpieczeństwa, deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatę techniczną. Wyżej wymienione dokumenty Wykonawca przekaże Zamawiającemu przy odbiorze końcowym. W celu uściślenia lokalizacji urządzeń podziemnych, w miejscu wykonywanych robót, Wykonawca zobowiązany jest wykonać ręczne przekopy kontrolne. Wykonawca na koszt własny zorganizuje zaplecze budowy i pokryje wszelkie koszty niezbędne do realizacji tych robót. Wykonawca będzie utrzymywał teren robót w stanie uporządkowanym i przeznaczy go wyłącznie na cel wykonywanych zadań wskazanych w niniejszej umowie. W okresie od dnia rozpoczęcia robót do dnia ich odbioru Wykonawca zobowiązany jest posiadać umowę ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości nie mniejszej niż wartość wynagrodzenia umownego. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć Zamawiającemu uwierzytelnioną kopię umowy ubezpieczeniowej (wraz z dowodem opłaty składki), w terminie zgodnym z terminem rozpoczęcia robót, pod rygorem odstąpienia przez Zamawiającego od realizacji umowy z przyczyn zależnych od Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić wykonanie i kierowanie robotami objętymi umową przez osoby posiadające wymagane kwalifikacje zawodowe i uprawnienia budowlane. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania materiałów równoważnych. Zamawiający informuje jednocześnie, że wskazane w dokumentacji przetargowej nazwy materiałów i producentów mają charakter przykładowy. Zostały one bowiem przywołane jedynie w celu sprecyzowania parametrów i wymogów techniczno-użytkowych przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza składanie ofert materiałowo i technologicznie równoważnych. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały czy urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W związku z powyższym, w przypadku zaoferowania materiałów i urządzeń równoważnych do materiałów i urządzeń określonych w dokumentacji, wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty szczegółowy opis oferowanych materiałów i urządzeń wskazując, że zaproponowane rozwiązania są równoważne pod względem technicznym, jakościowym i funkcjonalnym..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.23.24.51 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.04.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 5.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bud - Trans Roboty Budowlano - Drogowe Maria Karbowiak, ul. Uniejowska 170 A, 98-200 Sieradz, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9181888,82 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3898827,49

  • Oferta z najniższą ceną: 3898827,49 / Oferta z najwyższą ceną: 5576623,85

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.