eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gródek › Rozwój spójnej, funkcjonalnej i efektywnej sieci dróg publicznych w Gminie Gródek poprzez poprawę połączeń dróg gminnychNr 105041B, Nr 105011B i powiatowej Nr 1452BZubry - Wiejki, z drogą krajową Nr 65.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-06-26

Gródek: Rozwój spójnej, funkcjonalnej i efektywnej sieci dróg publicznych w Gminie Gródek poprzez poprawę połączeń dróg gminnych: Nr 105041B, Nr 105011B i powiatowej Nr 1452B: Zubry - Wiejki, z drogą krajową Nr 65.
Numer ogłoszenia: 95141 - 2015; data zamieszczenia: 26.06.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 96576 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gródek, ul. A. i G. Chodkiewiczów 2, 16-040 Gródek, woj. podlaskie, tel. 085 7180664, faks 085 7180684.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozwój spójnej, funkcjonalnej i efektywnej sieci dróg publicznych w Gminie Gródek poprzez poprawę połączeń dróg gminnych: Nr 105041B, Nr 105011B i powiatowej Nr 1452B: Zubry - Wiejki, z drogą krajową Nr 65..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa dróg gminnych i powiatowych, a mianowicie: przebudowa drogi gminnej Nr 105041B w Bobrownikach, na odcinku od km roboczego 0+000 do km 0+472,99. Zakres prac objętych zamówieniem będzie obejmował w szczególności: roboty przygotowawcze (pomiary), roboty rozbiórkowe (rozebranie nawierzchni i przepustów), podbudowa, odwodnienie (przepusty rurowe i ścieki bytowe), nawierzchnia. Przebudowa drogi gminnej Nr 105011B ul. Lisia w Waliłach-Stacji, na odcinku od km roboczego 0+000 do 0+496,76. Zakres prac objętych zamówieniem będzie obejmował w szczególności: budowę jezdni i chodników, budowę zjazdów do posesji, oznakowanie pionowe ulicy, humusowanie i obsianie trawą,budowanie wpustów ulicznych, budowę studni chłonnych z przykanalikami, zabezpieczenie istniejących kabli telefonicznych, rozbiórkę i budowę sieci telefonicznej doziemnej i przyłączy napowietrznych na podbudowie słupowej. Przebudowa drogi powiatowej nr 1452B Wiejki - Zubry, na odcinku o długości 4227 m. Zakres prac objętych zamówieniem będzie obejmował w szczególności: wykonanie robót przygotowawczych takich jak: wytyczenie trasy sytuacyjnie i wysokościowo, wycinkę drzew i krzaków, ustawienie oznakowania i urządzeń bezpieczeństwa ruchu na czas budowy; wykonanie robót ziemnych - nasypów, wykopów na całej szerokości drogi, wykopy związane z korytowaniem i odwodnieniem jezdni; wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie; wykonanie nawierzchni jezdni drogi dwuwarstwowej z betonu asfaltowego; uzupełnienie poboczy gruntem niewysadzinowym z wykorzystaniem gruntu przepuszczalnego; przebudowa dróg bocznych gminnych o nawierzchni z betonu asfaltowego na pobudowie z kruszywa naturalnego; przebudowa z rozbudową zjazdów gospodarczych z wykonaniem nawierzchni brukowcowej na podbudowie z kruszywa naturalnego; przebudowa istniejącego przepustu i wykonanie przepustów i rowu krytego z rur polietylenowych; wykonanie odwodnienia drogi rowami przydrożnymi trawiastymi; wykonanie robót wykończeniowych w postaci plantowania, obsadzenia nowych skarp i rowów nasionami traw z humusowaniem, obrukowania wlotów i wylotów przepustów oraz ustawienie oznakowania pionowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres robót objętych niniejszym zamówieniem określa dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, stanowiące załączniki do SIWZ. Materiały, które zostaną wykorzystane, powinny spełniać wymogi zgodnie z warunkami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, powinny być fabrycznie nowe i odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu, stosowania w budownictwie zgodnie z art. 10 Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, oraz jakościowym i gatunkowym wymaganiom określonym w Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. Podane w dokumentacji projektowej nazwy lub typy materiałów i produktów mają na celu wskazanie parametrów jakościowych. W przypadku materiałów i produktów określonych w dokumentacji projektowej nazwą producenta, znakiem towarowym, patentem bądź pochodzeniem, Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych o parametrach techniczno - eksploatacyjno - użytkowych nie gorszych niż te, podane pod pojęciem typu. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w celu zapoznania się z miejscem realizacji robót oraz ich zakresem, a także zdobył na własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji poniesie Wykonawca..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.23.23.10 - Roboty budowlane w zakresie linii telefonicznych 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.31.40 - Roboty drogowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.06.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • STRABAG Sp. z o.o., ul. Parzniewska 10, 05-800 Pruszków, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4234053,72 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3521474,02

  • Oferta z najniższą ceną: 3521474,02 / Oferta z najwyższą ceną: 5129925,08

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.