eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Dostawa jednorazowego sprzętu medycznego oraz kubeczków stomatologicznych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-07

Szczecin: Dostawa jednorazowego sprzętu medycznego oraz kubeczków stomatologicznych
Numer ogłoszenia: 95094 - 2008; data zamieszczenia: 07.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 2 PAM w Szczecinie, Al. Powstańców Wielkopolskich 72, 70-111 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4661086, fax 091 4661113.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spsk2.pam.szczecin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa jednorazowego sprzętu medycznego oraz kubeczków stomatologicznych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa jednorazowego sprzętu medycznego oraz kubeczków stomatologicznych w podziale na 18 zadań; ZADANIE NR 1: CEWNIK UROLOGICZNY TYPU COUVELAIRE - 3500szt, różne rozmiary ZADANIE NR 2: FILTRY, PRZYRZĄDY, ŁĄCZNIKI, STRZYKAWKI- łącznie 17200 sztuk asortymentu ZADANIE NR 3: KIELISZKI DO LEKÓW JEDNORAZOWEGO UŻYTKU - 220000 sztuk ZADANIE NR 4: POJEMNIKI NA MOCZ DO BADANIA - łącznie 52 000 sztuk asortymentu ZADANIE NR 5: SZPATUŁKI, ZATYCZKI DO CEWNIKÓW - łącznie 34300 sztuk asortymentu ZADANIE NR 6: STAZY DO UCISKANIA ŻYŁ PODCZAS POBIERANIA KRWI - 2000 sztuk ZADANIE NR 7: KUBECZKI JEDNORAZOWE - 120000 sztuk ZADANIE NR 8: PATYCZKI I PROBÓWKI DO POBIERANIA WYMAZÓW - łącznie 17000 sztuk ZADANIE NR 9: ZACISKI DO PĘPOWINY, OPASKI IDENTYFIKACYJNE - łącznie 21000 sztuk ZADANIE NR 10: ZESTAW DO CEWNIKOWANIA TĘTNICY UDOWEJ STERYLNY - 60 sztuk ZADANIE NR 11: ZESTAW DO NADŁONOWEGO DRENAŻU PĘCHERZA MOCZOWEGO STERYLNY - 40 sztuk ZADANIE NR 12: POJEMNIK TRANSFEROWY DO KRWI - 3000 sztuk ZADANIE NR 13: ZAWORY BEZIGŁOWE - łącznie 3500 sztuk Zadanie nr 14: UZUPEŁNIAJĄCY ZESTAW Z RURKĄ Z ODSYSANIEM ZNAD MANKIETU - 200 sztuk ZADANIE NR 15: CEWNIKI UROLOGICZNE - łącznie 2200 sztuk ZADANIE NR 16: PRZEZSKÓRNY SYSTEM WPROWADZAJĄCY DO CEWNIKOWANIA TĘTNICY PŁUCNEJ - 20 sztuk ZAD.17:SONDA MOCZOWODOWA TYPU COUVEILAIRE - 250 SZTUK ZAD.18:PROWADNICA JEDNORAZOWA DO INTUBACJI - 400 SZTUK

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.00.00.00 - Urządzenia medyczne i laboratoryjne, urządzenia optyczne i precyzyjne, zegary i zegarki, farmaceutyki oraz podobne artykuły medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.00.00.00 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 18.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.1 posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.3 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 PZP. 2. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca załączy do formularza oferty stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ następujące dokumenty: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Zamawiający żąda przedłożenia następujących dokumentów: 1.1. Oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 PZP i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 PZP. W tym celu wykonawcy mogą wykorzystać wzór oświadczenia stanowiący załącznik nr 1 do druku oferty. 1.2. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.3. Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.4. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 PZP, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.5. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 PZP, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa: - zamiast dokumentów wymienionych w pkt 1.2, 1.3 i 1.5 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawione nie wcześniej niż 6m-cy przed upływem terminu składania ofert -zamiast dokumentu wymienionego w pkt. 1.4 składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą , w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 4-8 PZP - wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert 1.7. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1.6, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania wystawionym nie wcześniej niż dokumenty, o których mowa w pkt 1.6.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spsk2.pam.szczecin.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można również zamówić faksem (potwierdzonym listownie), listownie, odebrać osobiście w Samodzielnej Sekcji Zamówień Publicznych w budynku Działu Technicznego w pok. Nr 11 (cena 36,60 zł)..

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.05.2008 godzina 09:30, miejsce: 1. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 13 budynek C. 2. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 26.05.2008. o godz. 10.00 w siedzibie Zamawiającego w bibliotece Zakładu Alergologii..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. W celu potwierdzenia, że przedmiot zamówienia jest zgodny z wymaganiami Zamawiającego, Zamawiający żąda złożenia: 1.1. Oświadczenia o dopuszczeniu do obrotu oferowanych wyrobów zgodnie z załącznikiem nr 3 do formularza oferty - przypadku oferowania wyrobów medycznych, stanowiących przedmiot zamówienia na zadaniach 1, 2, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17,18 1.2. W przypadku składania oferty na zadanie 7 Zamawiający żąda złożenia ofert na wyroby nie będące wyrobami medycznymi w rozumieniu Ustawy z dnia 20.04.2004r o wyrobach medycznych. 1.3. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania dostarczenia próbek od wszystkich wykonawców, którzy złożyli oferty na danym zadaniu w przypadku, gdyby w oparciu o złożone dokumenty, w tym wyjaśnienia złożone w trybie art. 87 ust. 1 ustawy PZP ustalenie przez Zamawiającego czy oferowany sprzęt spełnia wymagania określone w SIWZ okazało się niemożliwe.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZADANIE NR 1: CEWNIK UROLOGICZNY TYPU COUVELAIRE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 1: CEWNIK UROLOGICZNY TYPU COUVELAIRE - 3500szt, różne rozmiary.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE NR 2: FILTRY, PRZYRZĄDY, ŁĄCZNIKI, STRZYKAWKI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 2: FILTRY, PRZYRZĄDY, ŁĄCZNIKI, STRZYKAWKI- łącznie 17200 sztuk asortymentu.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ZADANIE NR 3: KIELISZKI DO LEKÓW JEDNORAZOWEGO UŻYTKU.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 3: KIELISZKI DO LEKÓW JEDNORAZOWEGO UŻYTKU - 220000 sztuk.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: ZADANIE NR 4: POJEMNIKI NA MOCZ DO BADANIA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 4: POJEMNIKI NA MOCZ DO BADANIA - łącznie 52 000 sztuk asortymentu.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: ZADANIE NR 5: SZPATUŁKI, ZATYCZKI DO CEWNIKÓW.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 5: SZPATUŁKI, ZATYCZKI DO CEWNIKÓW - łącznie 34300 sztuk asortymentu.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: ZADANIE NR 6: STAZY DO UCISKANIA ŻYŁ PODCZAS POBIERANIA KRWI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 6: STAZY DO UCISKANIA ŻYŁ PODCZAS POBIERANIA KRWI - 2000 sztuk.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: ZADANIE NR 7: KUBECZKI JEDNORAZOWE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 7: KUBECZKI JEDNORAZOWE - 120000 sztuk.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: ZADANIE NR 8: PATYCZKI I PROBÓWKI DO POBIERANIA WYMAZÓW.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 8: PATYCZKI I PROBÓWKI DO POBIERANIA WYMAZÓW - łącznie 17000 sztuk.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: ZADANIE NR 9: ZACISKI DO PĘPOWINY, OPASKI IDENTYFIKACYJNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 9: ZACISKI DO PĘPOWINY, OPASKI IDENTYFIKACYJNE - łącznie 21000 sztuk.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: ZADANIE NR 10: ZESTAW DO CEWNIKOWANIA TĘTNICY UDOWEJ STERYLNY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 10: ZESTAW DO CEWNIKOWANIA TĘTNICY UDOWEJ STERYLNY - 60 sztuk.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: ZADANIE NR 11: ZESTAW DO NADŁONOWEGO DRENAŻU PĘCHERZA MOCZOWEGO STERYLNY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 11: ZESTAW DO NADŁONOWEGO DRENAŻU PĘCHERZA MOCZOWEGO STERYLNY - 40 sztuk.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: ZADANIE NR 12: POJEMNIK TRANSFEROWY DO KRWI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 12: POJEMNIK TRANSFEROWY DO KRWI - 3000 sztuk.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: ZADANIE NR 13: ZAWORY BEZIGŁOWE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 13: ZAWORY BEZIGŁOWE - łącznie 3500 sztuk.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Zadanie nr 14: UZUPEŁNIAJĄCY ZESTAW Z RURKĄ Z ODSYSANIEM ZNAD MANKIETU.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 14: UZUPEŁNIAJĄCY ZESTAW Z RURKĄ Z ODSYSANIEM ZNAD MANKIETU - 200 sztuk.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: ZADANIE NR 15: CEWNIKI UROLOGICZNE -.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 15: CEWNIKI UROLOGICZNE - łącznie 2200 sztuk.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: ZADANIE NR 16: PRZEZSKÓRNY SYSTEM WPROWADZAJĄCY DO CEWNIKOWANIA TĘTNICY PŁUCNEJ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 16: PRZEZSKÓRNY SYSTEM WPROWADZAJĄCY DO CEWNIKOWANIA TĘTNICY PŁUCNEJ - 20 sztuk.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: ZAD.17:SONDA MOCZOWODOWA TYPU COUVEILAIRE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZAD.17:SONDA MOCZOWODOWA TYPU COUVEILAIRE - 250 SZTUK.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: ZAD.18:PROWADNICA JEDNORAZOWA DO INTUBACJI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZAD.18:PROWADNICA JEDNORAZOWA DO INTUBACJI - 400 SZTUK.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.