To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-06-26
Ostróda: Dostawa oleju opałowego dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Ostródzie do końca roku 2015
Numer ogłoszenia: 95065 - 2015; data zamieszczenia: 26.06.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 89629 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych, ul. Grunwaldzka 62 A, 14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-89 6462414, faks 089 6421762.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oleju opałowego dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Ostródzie do końca roku 2015.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części. Część Nr 1 Dostawa oleju opałowego dla potrzeb Obwodu Drogowego Nr 1 w Ostródzie do końca roku 2015. Zamawiający stawia warunek bezgotówkowego zakupu - Wykonawca każdorazowo lub dwa razy w miesiącu wystawia fakturę za pobrany przez kierowców olej opałowy. Każdy zakup potwierdzony będzie przez Zamawiającego oświadczeniem o przeznaczeniu oleju opałowego. Płatność w terminie 14 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury. W ofercie Wykonawca musi zaoferować konkretną cenę. Cena ofertowa ma być ceną sprzedaży obowiązującą w dniu składania ofert. W trakcie realizacji dostawy oleju opałowego obowiązuje cena producenta z uwzględnieniem marży lub cena z cennika Dostawcy na dany dzień tankowania - z uwzględnieniem upustu oraz stawki VAT obowiązującej w dniu tankowania. Zmiana stawki VAT nie wymaga sporządzenia aneksu do umów objętych niniejszym zamówieniem. Wykonawca zapewni realizację zamówienia (tankowanie) co najmniej w godz. od 7.00 do 17.00 od poniedziałku do piątku. W celu dokonania zakupu oleju opałowego na bazie Dostawcy, Zamawiający poinformuje o tym fakcie Dostawcę z jednodniowym wyprzedzeniem. Wykonawca musi posiadać co najmniej jedną stację w miejscowości Ostróda lub w odległości 2 km od granic w/w miasta, liczonych najkrótszą drogą publiczną. Zamawiający dopuszcza wykonywanie zamówienia przy wykorzystaniu autocysterny wyposażonej w instalację pomiarową. Zamówienie realizowane będzie w miarę potrzeb Zamawiającego do wysokości nie przekraczającej kwoty: 4 862,00 zł brutto. Część Nr 2 Dostawa oleju opałowego dla potrzeb Obwodu Drogowego Nr 2 w Morągu do końca roku 2015. Zamawiający stawia warunek bezgotówkowego zakupu - Wykonawca każdorazowo lub dwa razy w miesiącu wystawia fakturę za pobrany przez kierowców olej opałowy. Każdy zakup potwierdzony będzie przez Zamawiającego oświadczeniem o przeznaczeniu oleju opałowego. Płatność w terminie 14 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury. W ofercie Wykonawca musi zaoferować konkretną cenę. Cena ofertowa ma być ceną sprzedaży obowiązującą w dniu składania ofert. W trakcie realizacji dostawy oleju opałowego obowiązuje cena producenta z uwzględnieniem marży lub cena z cennika Dostawcy na dany dzień tankowania - z uwzględnieniem upustu oraz stawki VAT obowiązującej w dniu tankowania. Zmiana stawki VAT nie wymaga sporządzenia aneksu do umów objętych niniejszym zamówieniem. Wykonawca zapewni realizację zamówienia (tankowanie) co najmniej w godz. od 7.00 do 17.00 od poniedziałku do piątku. W celu dokonania zakupu oleju opałowego na bazie Dostawcy, Zamawiający poinformuje o tym fakcie Dostawcę z jednodniowym wyprzedzeniem. Wykonawca musi posiadać co najmniej jedną stację w miejscowości Morąg lub w odległości 2 km od granic w/w miasta, liczonych najkrótszą drogą publiczną. Zamawiający dopuszcza wykonywanie zamówienia przy wykorzystaniu autocysterny wyposażonej w instalację pomiarową. Zamówienie realizowane będzie w miarę potrzeb Zamawiającego do wysokości nie przekraczającej kwoty: 7 400,00 zł brutto.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.51.00 - Olej opałowy .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa oleju opałowego dla potrzeb Obwodu Drogowego Nr 1 w Ostródzie do końca roku 2015
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.06.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Naftomax Sp. z o.o., Tyrowo 1a, 14-100 Ostróda, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3952,85 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4462,17
Oferta z najniższą ceną: 4462,17 / Oferta z najwyższą ceną: 4462,17
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa oleju opałowego dla potrzeb Obwodu Drogowego Nr 2 w Morągu do końca roku 2015
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.06.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "SIGMA" BEATA WOLDAŃSKA-KUPCZYK
- Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe SIGMA, ul. Przemysłowa 14, 14-300 Morąg, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6016,26 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6346,80
Oferta z najniższą ceną: 6346,80 / Oferta z najwyższą ceną: 6346,80
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli w prowadzonych kolejno postępowaniach o udzielenie zamówienia, z których co najmniej jedno prowadzone było w trybie przetargu nieograniczonego albo przetargu ograniczonego, nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, nie zostały złożone żadne oferty lub wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ze względu na ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione. Zamawiający przeprowadził dwa postępowania o udzielenie zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego, w dwóch kolejno przeprowadzonych postępowaniach nie złożono żadnej oferty, zastosowano również tryb zamówienia z wolnej reki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4. Zamawiający ponownie uruchomił procedurę w trybie zamówienia z wolnej reki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4.
INNE PRZETARGI Z OSTRÓDY
- DEMONTAŻ I MONTAŻ ELEMENTÓW MAŁEJ ARCHITEKTURY NA TERENIE MIASTA OSTRÓDA
- Tymczasowe schronienie dla osób bezdomnych, w tym tymczasowe schronienie dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi w 2025 roku
- Świadczenie usługi cateringowej w zakresie przygotowywania i dostarczania gorących posiłków do: Dziennego Domu "Senior+" oraz Klubu "Senior+" w 2025 roku.
- Świadczenie usługi cateringowej w zakresie przygotowywania i dostarczania posiłku (ciepła zupa) do Noclegowni, ul. Henryka Sienkiewicza 15, 14-100 Ostróda w 2025 roku
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 1219N - Etap II od km 14+270 do km 15+300
- Remont łazienek oraz wymiana pionów wodno - kanalizacyjnych w budynku szkoły Zespołu Szkół Zawodowych im. S. Petöfi w Ostródzie.
więcej: przetargi w Ostródzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa oleju opałowego dla jednostki CUL - OSW "KAPER" w Juracie
- "Dostawy oleju opałowego lekkiego dla Domu Pomocy Społecznej w Ołdakach w II półroczu roku 2025"
- Zakup oleju opałowego wraz z dostawą.
- Dostawa oleju grzewczego: oleju lekkiego w ilości około 16 000 litrów w okresie od 1 września do 31 grudnia 2025 roku do kotłowni Zespołu Szkół w Lubominie.
- DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO LEKKIEGO I KOKSU PRZEMYSŁOWO - OPAŁOWEGO W II PÓŁROCZU 2025 ROKU
- Dostawa oleju opałowego lekkiego w sezonie grzewczym 2025/2026 do budynków administrowanych przez Miasto i Gminę Czarny Dunajec, GZO oraz SGZPOZ w Czarnym Dunajcu
więcej: Olej opałowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.