Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-04-07
Świdwin: Wykonanie instalacji logicznej i zasilającej na potrzeby 60 stanowiskowej sieci komputerowej
mieszczącej się w budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Świdwinie przy ul. Kołobrzeskiej 3
Numer ogłoszenia: 94912 - 2009; data zamieszczenia: 07.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Świdwiński , ul. Mieszka I 16, 78-300 Świdwin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3650301, 3650335, faks 094 3650330.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatswidwinski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie instalacji logicznej i zasilającej na potrzeby 60 stanowiskowej sieci komputerowej mieszczącej się w budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Świdwinie przy ul. Kołobrzeskiej 3.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa wykonania instalacji logicznej i zasilającej na potrzeby 60 stanowiskowej sieci komputerowej w budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Świdwinie. Zamówienie obejmuje: wykonanie instalacji sieci logicznej wraz z siecią zasilającą; wykonanie przyłącza elektrycznego dla sieci zasilającej WLZK; pomiary instalacji logicznej i elektrycznej; uruchomienie sieci; szkolenie z zakresu administracji instalacją komputerową oraz wykonanie dokumentacji powykonawczej; przełączenie centralki telefonicznej z pomieszczenia w pokoju nr 8 do szafy krosowniczej znajdującej się w serwerowni (Centralka telefoniczna firmy PLATAN model SIGMA); wykonanie przyłącza telefonicznego od głowicy TPSA do szafy krosowniczej; dostarczenie odpowiedniej ilości kabli krosowniczych potrzebnych do przyłączenia jednostek centralnych do gniazd.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.53.10.00 - 72.53.10.00 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy; Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy; Wykonawcy, którzy posiadają certyfikat instalatora; Ocena warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie na podstawie dostarczonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów na zasadzie spełnia nie spełnia. W.w oświadczenia i dokumenty należy składać w formie pisemnej w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Oświadczenie musi być złożone w oryginale..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). Oświadczenie: z art. 22 ust. 1, art. 24 ust. 1 i 2 zgodnie z art. 44 ustawy potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu, wg wzoru załącznika do SIWZ. W przypadku podmiotów występujących wspólnie należy dołączyć pełnomocnictwo upoważniające do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Certyfikat instalatora..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatswidwinski.pl;www.pup.swidwin.ibip.pl;www.pupsiwdwin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy
II piętro, pokój nr 2
ul. Kołobrzeska 3
78-300 Świdwin.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.04.2009 godzina 11:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy II piętro, pokój nr 2 ul. Kołobrzeska 3 78-300 Świdwin.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŚWIDWINA
- Dostawa sprzętu i wyposażenia na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu Prawa jazdy kat. B
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu Prawa jazdy kat. B
- Wynajem pojazdów i maszyn do świadczenia na rzecz Zamawiającego usług przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych na terenie Powiatu Świdwińskiego w sezonie 2025/2026
- ZP/73/2025 Usługi prania wodnego i czyszczenia chemicznego, usługi krawieckie oraz dezynfekcja obuwia
więcej: przetargi w Świdwinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





