Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-04-07
Zielonka: DOSTAWA MATERIAŁÓW PAPIERNICZO-BIUROWYCH
I EKSPLOATACYJNYCH
Numer ogłoszenia: 94704 - 2009; data zamieszczenia: 07.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowy Instytut Techniczny Uzbrojenia , ul. Prymasa S. Wyszyńskiego 7, 05-220 Zielonka, woj. mazowieckie, tel. 022 7614425, faks 022 7614446.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.witu.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jbr.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA MATERIAŁÓW PAPIERNICZO-BIUROWYCH I EKSPLOATACYJNYCH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę do siedziby zamawiającego materiałów papierniczo-biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych wg formularza cenowego. Wymienione w formularzu cenowym materiały muszą być wysokiej jakości i o wysokich walorach użytkowych. Cały asortyment stanowiący przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy. Materiały eksploatacyjne nie mogą pochodzić z recyklingu, muszą być dostarczone w oryginalnych opakowaniach producenta i zabezpieczone przez producenta gwarancją naklejoną na złączu opakowania - uniemożliwiającą nieniszczące otwarcie tegoż opakowania. Dostarczone artykuły muszą posiadać termin ważności minimum 1 rok od daty ich dostarczenia do siedziby zamawiającego, spełniać wymagania określone w Polskich Normach, posiadać świadectwa jakości, aprobaty oraz atesty. 2.Dostarczone materiały eksploatacyjne nie mogą naruszać warunków gwarancji urządzeń do których są przeznaczone. 3.Ilości poszczególnego asortymentu, szczegółowe wymagania techniczne oraz in-formacje uzupełniające dotyczące przedmiotu zamówienia określono w formularzu cenowym. Wszędzie tam, gdzie w materiałach przetargowych użyto przy określaniu przedmiotu zamówienia znaków towarowych lub miejsca pochodzenia, dopuszcza się składanie ofert z asortymentem równoważnym o jakości nie niższej niż wymieniony w SIWZ. Dodatkowe postanowienia dotyczące przedmiotu zamówienia 4 Przedmiot zamówienia będzie podlegał: a)odbiorowi rzeczowo-ilościowemu po dostawie do magazynu WITU. 5 Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy części. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty częściowej na jedną lub więcej wymienionych części (wyodrębnio-nych w formularzu cenowym) przedmiotu zamówienia..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy będący osobami fizycznymi, osobami prawnymi lub jednostkami organizacyjnymi nie posiadającymi osobowości prawnej a także wykonawcy występujący wspólnie. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 2.W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: -Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - prowadzą działalność obejmującą przedmiot zamówienia; -Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem tech-nicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; -Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie za-mówienia; -Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; ponadto: -Udzielą co najmniej jednorocznej gwarancji jakości na cały oferowany przedmiot zamówienia; -Akceptują warunki zawarte w niniejszej SIWZ i w Istotnych postanowieniach umowy. Z postępowania wykluczeni zostaną wykonawcy, którzy nie spełniają wymagań określonych w art. 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. O wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy zostaną nie-zwłocznie zawiadomieni. Oferta wykonawcy wykluczonego uznana zostanie za odrzuconą. Zamawiający odrzuci ofertę, (art. 89 ustawy Pzp.) jeżeli: -Jest niezgodna z ustawą. -Jej treść nie odpowiada treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, z za-strzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3. -Jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwal-czaniu nieuczciwej konkurencji. -Zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia. -Została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. -Zawiera błędy w obliczeniu ceny. -Wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3. -Jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. O odrzuceniu oferty zawiadomieni zostaną równocześnie wszyscy wykonawcy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: -Formularz ofertowy (oferta). -Formularz cenowy. -Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie pu-bliczne z art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. -Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania z art. 24 ust 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. -Parafowane przez wykonawcę Istotne postanowienia umowy. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określo-nej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: -Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewi-dencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadcze-nie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamó-wienia, do oferty należy dołączyć: -Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, a jeżeli okres prowa-dzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przed-miotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie; -Pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego w przypadku udostępnienia wykonawcy zamówienia potencjału technicznego lub osób. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finan-sowej zapewniającej wykonanie zamówienia, do oferty należy dołączyć: -Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków fi-nansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. -Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Ponadto do oferty wykonawca dołączy następujące oświadczenia lub dokumenty: -Oświadczenie, że wszystkie dostarczone materiały będą fabrycznie nowe, o wyso-kiej jakości i o wysokich walorach użytkowych. -Oświadczenie, że przy dostawie przedmiotu zamówienia wykonawca dostarczy na oferowane materiały świadectwa jakości i zgodności, (certyfikaty, atesty, aprobaty). -Oświadczenie, że akceptuje warunki zawarte w niniejszej SIWZ i w Istotnych po-stanowieniach umowy. Brak jakiegokolwiek z ww. dokumentów lub złożenie ich w niewłaściwej formie, pomimo wezwania do uzupełnienia może spowodować odrzucenie oferty. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów. -Oferta winna zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia i załączniki. -Wymienione dokumenty powinny być złożone wyłącznie w formie określonej rozpo-rządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie rodzajów dokumentów potwierdza-jących spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia pu-blicznego, jakich może żądać Zamawiający od wykonawcy. Postanowienia dotyczące wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze (konsorcja/spółki cywilne): -Wraz z ofertą winna być przedłożona kopia umowy, porozumienie lub inny doku-ment regulujący współpracę podmiotów występujących wspólnie, potwierdzający zawarcie konsorcjum/spółki cywilnej, podpisane przez wszystkich partnerów, przy czym termin, na jaki zostało zawarte konsorcjum nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia. -Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umo-wy, a pełnomocnictwo (upoważnienie) do pełnienia takiej funkcji wystawione zgod-nie z wymogami prawa, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów winno być dołączone do oferty. -Oferta winna być podpisana przez każdego partnera lub ustanowionego pełno-mocnika. -Oferta winna zawierać wszystkie dokumenty, oświadczenia i informacje wymienio-ne, w punktach 7.1 do 7.5 dla każdego partnera z osobna, pozostałe składane są wspólnie. Postanowienia w sprawie dokumentów zastrzeżonych: -Wszystkie dokumenty złożone przez wykonawcę są jawne z wyjątkiem informacji zastrzeżonych, które to należy wyszczególnić na druku formularza ofertowego w pozycji Dokumenty zastrzeżone. -Dokumenty złożone w prowadzonym postępowaniu są jawne z wyjątkiem nie pod-legających ujawnieniu oraz informacji zastrzeżonych przez składającego ofertę. -Wykonawca nie może zastrzec informacji i dokumentów, których jawność wynika z innych aktów prawnych (Art. 8 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Okres gwarancji udzielony na przedmiot zamówienia - 5
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.witu.mil.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojskowy Instytut Techniczny Uzbrojenia
05-220 Zielonka
ul. Prym. Stefana Wyszyńskiego 7.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.04.2009 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego - Kancelaria ogólna.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa materiałów biurowych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę do siedziby zamawiającego materiałów biurowych wg formularza cenowego. Wymienione w formularzu cenowym materiały muszą być wysokiej jakości i o wysokich walorach użytkowych. Cały asortyment stanowiący przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy. Dostarczone artykuły muszą posiadać termin ważności minimum 1 rok od daty ich dostarczenia do siedziby zamawiającego, spełniać wymagania określone w Polskich Normach, posiadać świadectwa jakości, aprobaty oraz atesty. Ilości poszczególnego asortymentu, szczegółowe wymagania techniczne oraz in-formacje uzupełniające dotyczące przedmiotu zamówienia określono w formularzu cenowym..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 95
- 2. Okres gwarancji udzielony na przedmiot zamówienia - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa materiałów papierniczych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę do siedziby zamawiającego materiałów papierniczych wg formularza cenowego. Wymienione w formularzu cenowym materiały muszą być wysokiej jakości i o wysokich walorach użytkowych. Cały asor-tyment stanowiący przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy. Ilości poszczególnego asortymentu, szczegółowe wymagania techniczne oraz informacje uzupełniające dotyczące przedmiotu zamówienia określono w formularzu cenowym..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 95
- 2. Okres gwarancji udzielony na przedmiot zamówienia - 5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i komputerów.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę do siedziby zamawiającego materiałów eksploatacyjnych wg formularza cenowego. Wymienione w formularzu cenowym materiały muszą być wysokiej jakości i o wysokich walorach użytkowych. Cały asor-tyment stanowiący przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy. Materiały eksploatacyjne nie mogą pochodzić z recyklingu, muszą być dostarczone w oryginalnych opakowaniach producenta i zabezpieczone przez producenta gwarancją naklejoną na złączu opakowania - uniemożliwiającą nieniszczące otwarcie tegoż opakowania. Dostarczone artykuły muszą posiadać termin ważności minimum 1 rok od daty ich dostarczenia do siedziby zamawiającego, spełniać wymagania określone w Polskich Normach, posiadać świadectwa jakości, aprobaty oraz atesty. 3Dostarczone materiały eksploatacyjne nie mogą naruszać warunków gwarancji urządzeń do których są przeznaczone. Ilości poszczególnego asortymentu, szczegółowe wymagania techniczne oraz in-formacje uzupełniające dotyczące przedmiotu zamówienia określono w formularzu cenowym..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 95
- 2. Okres gwarancji udzielony na przedmiot zamówienia - 5
INNE PRZETARGI Z ZIELONKI
- Samochód osobowy typu SUV do przewozu 5 osób
- Rozbudowa drogi gminnej ul. Ossowskiej w Zielonce - etap II
- Frezarka uniwersalna
- Licencja komercyjna oprogramowania ADAMS
- Budowa parkingu wraz z oświetleniem zewnętrznym i przebudową dróg wewnętrznych na terenie WITU w Zielonce
więcej: przetargi w Zielonce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa materiałów zużywalnych na potrzeby realizacji zajęć dodatkowych oraz zajęć dla dzieci o specjalnych potrzebach edukacyjnych
- Dostawa materiałów biurowych i papierniczych
- Dostawa artykułów biurowych dla potrzeb ZOZ "Legionowo" sp. z o.o.
- Dostawa i montaż sprzętu i wyposażenia edukacyjnego dla szkół podstawowych w gminie Świebodzin w ramach realizacji projektu pn. "Akademia zdolnych uczniów w gminie Świebodzin" z podziałem na 8 części
- Dostawa materiałów biurowych do Zarządu Dróg Miasta Krakowa ul. Centralna 53
- Dostawy artykułów biurowych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





