To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-05-26
Zielonka: DOSTAWA MATERIAŁÓW PAPIERNICZO-BIUROWYCH I EKSPLOATACYJNYCH.
Numer ogłoszenia: 167252 - 2009; data zamieszczenia: 26.05.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 94704 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowy Instytut Techniczny Uzbrojenia, ul. Prymasa S. Wyszyńskiego 7, Zielonka, woj. mazowieckie, tel. 022 7614425, faks 022 7614446.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jbr.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA MATERIAŁÓW PAPIERNICZO-BIUROWYCH I EKSPLOATACYJNYCH..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę do siedziby zamawiającego materiałów papierniczo-biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych wg formularza cenowego. Wymienione w formularzu cenowym materiały muszą być wysokiej jakości i o wysokich walorach użytkowych. Cały asortyment stanowiący przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy. Materiały eksploatacyjne nie mogą pochodzić z recyklingu, muszą być dostarczone w oryginalnych opakowaniach producenta i zabezpieczone przez producenta gwarancją naklejoną na złączu opakowania - uniemożliwiającą nieniszczące otwarcie tegoż opakowania. Dostarczone artykuły muszą posiadać termin ważności minimum 1 rok od daty ich dostarczenia do siedziby zamawiającego, spełniać wymagania określone w Polskich Normach, posiadać świadectwa jakości, aprobaty oraz atesty. 2.Dostarczone materiały eksploatacyjne nie mogą naruszać warunków gwarancji urządzeń do których są przeznaczone. 3.Ilości poszczególnego asortymentu, szczegółowe wymagania techniczne oraz in-formacje uzupełniające dotyczące przedmiotu zamówienia określono w formularzu cenowym. Wszędzie tam, gdzie w materiałach przetargowych użyto przy określaniu przedmiotu zamówienia znaków towarowych lub miejsca pochodzenia, dopuszcza się składanie ofert z asortymentem równoważnym o jakości nie niższej niż wymieniony w SIWZ. Dodatkowe postanowienia dotyczące przedmiotu zamówienia 4 Przedmiot zamówienia będzie podlegał: a)odbiorowi rzeczowo-ilościowemu po dostawie do magazynu WITU. 5 Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy części. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty częściowej na jedną lub więcej wymienionych części (wyodrębnio-nych w formularzu cenowym) przedmiotu zamówienia...
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 136937.31 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 3
Nazwa: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i komputerów.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.05.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P.P.H.U. WIREX BIS Tomasz Wirecki, Słowik 141, 26-052 Sitkówka, kraj/woj. świętokrzyskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 53573.45
- Oferta z najniższą ceną: 53573.45 oferta z najwyższą ceną: 128917
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ZIELONKI
- Samochód osobowy typu SUV do przewozu 5 osób
- Rozbudowa drogi gminnej ul. Ossowskiej w Zielonce - etap II
- Frezarka uniwersalna
- Licencja komercyjna oprogramowania ADAMS
- Budowa parkingu wraz z oświetleniem zewnętrznym i przebudową dróg wewnętrznych na terenie WITU w Zielonce
więcej: przetargi w Zielonce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa materiałów zużywalnych na potrzeby realizacji zajęć dodatkowych oraz zajęć dla dzieci o specjalnych potrzebach edukacyjnych
- Dostawa materiałów biurowych i papierniczych
- Dostawa artykułów biurowych dla potrzeb ZOZ "Legionowo" sp. z o.o.
- Dostawa i montaż sprzętu i wyposażenia edukacyjnego dla szkół podstawowych w gminie Świebodzin w ramach realizacji projektu pn. "Akademia zdolnych uczniów w gminie Świebodzin" z podziałem na 8 części
- Dostawa materiałów biurowych do Zarządu Dróg Miasta Krakowa ul. Centralna 53
- Dostawy artykułów biurowych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





