eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChełmekObsługa Cmentarza Komunalnego w Chełmku w 2012

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-01-11

Chełmek: Obsługa Cmentarza Komunalnego w Chełmku w 2012
Numer ogłoszenia: 9462 - 2012; data zamieszczenia: 11.01.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 433826 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Chełmek, ul. Krakowska 11, 32-660 Chełmek, woj. małopolskie, tel. 033 8449040, 8449000, faks 033 8449019.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa Cmentarza Komunalnego w Chełmku w 2012.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot umowy obejmuje następujący zakres obowiązków administratora: 1. Prowadzenie pełnej, zgodnej z aktualnymi w tym zakresie przepisami prawa, dokumentacji cmentarnej tj.: księgi osób pochowanych, prowadzonej wg numeracji narastającej lub w układzie rocznikowym (księgi istniejące) księgi grobów, księgi cmentarnej zawierającej alfabetyczny spis osób pochowanych, książki obiektu budowlanego, ewidencjonowanie cmentarza za pomocą programu komputerowego, stanowiącego własność Zamawiającego, Wykonawca zapewnia odpowiedni sprzęt komputerowy. 2. Przestrzeganie obowiązującego regulaminu cmentarza przyjętego Uchwałą Nr XLI/293/10 Rady Miejskiej w Chełmku z dnia 21.01.2010 roku ze zmianami oraz egzekwowanie jego postanowień wobec osób korzystających z obiektu. 3. Załatwianie spraw formalno - organizacyjnych dotyczących funkcjonowania cmentarza oraz udzielanie informacji osobom zainteresowanym. 4. Zawarcie polisy ubezpieczeniowej od ognia i zdarzeń losowych, obejmującej budynek i obiekty zlokalizowane na terenie cmentarza (tj. ogrodzenie, zdroje, chodniki). 5. Zawarcie umowy na dostawę wody i energii elektrycznej oraz regulowanie należności za te media. Wywóz w miarę potrzeby nieczystości płynnych ze zbiornika zlokalizowanego przy budynku grabarza. Średnie zużycie energii w ciągu miesiąca wynosi około 310 kwh. Zużycie wody kształtuje się na poziomie około 3m3 miesięcznie. 6. Wyznaczanie miejsc pod szczelne groby, zgodnie z projektem zagospodarowania Cmentarza Komunalnego, przekazanym przez Zamawiającego. Projekt zagospodarowania cmentarza może ulec zmianie. Z uwagi na specyficzne uwarunkowania dotyczące terenu, pochówek dokonywany będzie wyłącznie w szczelnych grobach, uwzględniających pełne zabezpieczenie przed przenikaniem skażeń do gruntu. Wykluczony będzie pochówek do grobów ziemnych. 7. Wykonanie i odbieranie robót w zakresie budowy grobów oraz nadzór nad wykonywaniem nagrobków, zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie. 8. Nadzorowanie przeprowadzanych ekshumacji. 9. Wykonywanie czynności związanych z wykopaniem grobu oraz wykonaniem szczelnego grobu murowanego: grób jednomiejscowy, grób dwumiejscowy w pionie, grób czteromiejscowy, grób dla dzieci grób pod urny, z uwzględnieniem parametrów wynikających z właściwych przepisów prawa. 10. Prowadzenie bieżących napraw i konserwacji obiektów, urządzeń i elementów cmentarza w szczególności: budynku grabarza - wynikające z normalnego zużycia, w tym: przeglądy, prowadzenie książki obiektu, konserwacja i naprawa instalacji elektrycznej, sprzętu i wyposażenia, urządzeń sanitarnych bieżące sprzątanie, mycie okien, drzwi itp ogrodzenia, oświetlenia, sieci wodociągowej - utrzymanie i konserwacja urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych w tym studzienek i innych punktów czerpania wody - zapewnienie możliwości korzystania z tych punktów. szaletu i urządzeń sanitarnych - zapewnienie dostępu do szaletu. 11. Bieżące utrzymanie czystości na terenie cmentarza oraz na terenie przyległym - w tym: parking, chodniki i trawniki przed cmentarzem w odległości 2 m od ogrodzenia (łączna powierzchnia terenu utwardzonego do utrzymania wynosi około 1705 m2.) tj.: zamiatanie zamiatanie alejek, odśnieżanie głównych ciągów komunikacyjnych w okresie zimowym, likwidowanie zastoisk wody, śniegu, gołoledzi, łącznie z posypywaniem i oczyszczaniem alejek. 12. Zapewnienie dostatecznej ilości kontenerów na śmieci, utrzymanie porządku wokół nich oraz bieżące usuwanie śmieci i wywóz na składowisko na własny koszt. Przybliżona ilość odpadów wynosi 10 m3 miesięcznie. 13. Przesyłanie Zamawiającemu informacji dotyczącej ilości odpadów na koniec każdego kwartału. 14. Wykonywanie prac pielęgnacyjno - konserwacyjnych zieleni tj.: pielenie alei i kwater, pielęgnacja krzewów, koszenie i grabienie trawników w miarę wzrostu roślin, grabianie i zamiatanie liści, wykonywanie oprysków, dwukrotnie w ciągu roku sprzątanie grobów nieposiadających opiekuna. Powierzchnia do koszenia na terenie cmentarza oraz na terenie przyległym wynosi około 6500 m2. 15. Montaż i konserwacja tablic informacyjnych, zawierających regulamin. 16. Informowanie Zamawiającego o potrzebie dokonywania wszelkich niezbędnych prac remontowych, zarówno nie obciążających Wykonawcy, jak również wymagających dodatkowych środków finansowych. 17. Zamawiający ma prawo wydawać Wykonawcy pocztą elektroniczną polecenia dotyczące wykonania w trybie pilnym prac związanych z bieżącym utrzymaniem cmentarza..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.37.11.11 - Usługi utrzymania cmentarzy .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Miejski Zakład Gospodarki Komunalnej w Chełmku Sp. z o. o., ul. Piastowska 18, 32-660 Chełmek, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 111000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 113400,00

  • Oferta z najniższą ceną: 0,00 / Oferta z najwyższą ceną: 0,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.