Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-07
Lipinki: Wykonanie oświetlenia drogowego we wsi Wójtowa ze stacji transformatorowej Wójtowa 3, 4, 6, 7, 8.
Numer ogłoszenia: 94533 - 2008; data zamieszczenia: 07.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Lipinki, 53, 38-305 Lipinki, woj. małopolskie, tel. 013 4477021 w. 3, fax 013 4477021 w. 42.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lipinki.iap.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie oświetlenia drogowego we wsi Wójtowa ze stacji transformatorowej Wójtowa 3, 4, 6, 7, 8..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia: budowa na istniejącej linii napowietrznej przewodów oświetlenia drogowego AsXSn 2x3,5mm2, budowa wydzielonych odcinków linii oświetlenia drogowego AsXSn 2x3,5mm2, montaż opraw oświetleniowych. Szczegółowy zakres zawiera Projekt Budowlany i przedmiar robót. Zakres nie dotyczy zadania - Wójtowa 11.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.07.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 1.Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. - warunek podstawowy 2.Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 3.Wykonawca musi posiadać doświadczenie w należytym wykonaniu robót budowlanych polegające na wykonaniu co najmniej jednego zamówienia odpowiadającego swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Za taką robotę, Zamawiający uważa wykonanie oświetlenia ulicznego o wartości brutto tego zamówienia co najmniej 80.000 PLN; 4. Wykonawca musi dysponować osobą posiadającą na dzień składania ofert uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; 5. Wykonawca przedłoży przy odbiorze robót świadectwa jakości, deklaracje zgodności, atesty, certyfikaty dla wbudowanych materiałów Ocena spełniania wymaganych warunków będzie dokonywana na podstawie treści wymaganych oświadczeń i dokumentów, wg zasady spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane: 1)formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 2)oświadczenie wykonawcy złożone zgodnie z art. 22 ust.1 i art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 3)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 4)oświadczenie wykonawcy, że nie zalega z opłacaniem podatków i opłat do Urzędu Skarbowego oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych; 5)informacja nt. osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia oraz dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia - kserokopia uprawnień kierownika budowy i zaświadczenie z izby - zał. Nr 3 6)wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru, faktury lub inne dokumenty) - co najmniej 1 robota - załącznik Nr 4 7)polisa , a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; 8)kosztorysy ofertowe - wg przedmiaru robót; 9)oświadczenie wykonawcy, że przedłoży przy odbiorze robót świadectwa jakości, deklaracje zgodności, atesty, certyfikaty dla wbudowanych materiałów. 10)parafowany projekt umowy - załącznik Nr 5
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminalipinki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Na wniosek wykonawcy : w siedzibie zamawiającego pok. Nr 14 lub drogą pocztową. Cena SIWZ - bezpłatnie Na stronie internetowej: www.gminalipinki.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.05.2008 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy w Lipinkach 38-305 Lipinki 53 pokój nr 1 - sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: 26.06.2008.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "REMONT POMIESZCZEŃ BIUROWYCH WRAZ Z WYKONANIEM ZADASZONEJ WIATY NA STADIONIE PIŁKAKRSKIM PRZY ULICY OLIMPIJSKIEJ W GORZOWIE WLKP."
- Roboty remontowe pomieszczeń biurowych i dydaktycznych Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Rzemieniu
- Modernizacja Pracowni Histopatologii w Szpitalu Wojewódzkim im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach wyposażenie Oddziału dofinansowanego ze środków KPO
- Utworzenie Europejskiego Centrum Okulistyki w Okręgowym Szpitalu Kolejowym w Katowicach - etap I i etap II
- Rozbudowa Systemu Monitoringu Wizyjnego Miasta Poznaniu na terenie osiedla Krzyżowniki-Smochowice
- Odnowienie 5 pustostanów w budynkach administr.przez ZGN Praga-Południe m. st. W-wy na terenie AN-6: ul. Modrzewiowa 7 m 10, Jarocińska 13 m 5, Zagójska 6/8 m 96, Czapelska 30 m 8, Rozłucka 16 m 35.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.