To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-04-28
Łuków: Dostawa materiałów do sterylizacji do SPZOZ w Łukowie
Numer ogłoszenia: 94306 - 2011; data zamieszczenia: 28.04.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 55538 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łukowie, ul. Dr Andrzeja Rogalińskiego 3, 21-400 Łuków, woj. lubelskie, tel. 025 7989074, faks 025 7989074.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów do sterylizacji do SPZOZ w Łukowie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik do niniejszej specyfikacji. Określone w załączniku szacunkowe ilości zamówienia zostały podane orientacyjnie i mogą ulec zmianie w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego. Przedmiot zamówienia musi posiadać wymagane przez polskie prawo atesty, zezwolenia i certyfikaty dopuszczające oferowane wyroby medyczne do obrotu na terenie RP i do stosowania w placówkach ochrony zdrowia. Opakowania muszą zawierać etykiety zewnętrzne w języku polskim, wymagane w kraju znaki i napisy ostrzegawcze. Termin ważności przedmiotu zamówienia nie może być krótszy niż 24 miesięcy.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.80.00 - Szpitalne wyroby papierowe 33.19.11.00 - Urządzenia sterylizujące .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Pakiet nr 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.04.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TORUŃSKIE ZAKŁADY MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH - S.A.
jakie przetargi wygrała firma
TORUŃSKIE ZAKŁADY MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH - S.A.
- Toruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych S.A., ul. Żółkiewskiego 20/26, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 76123,30 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 83378,54
Oferta z najniższą ceną: 83378,54 / Oferta z najwyższą ceną: 102539,16
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Pakiet nr 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.04.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- KTG SEMIGAT S.A., ul. Ratuszowa 11/318, 03-450 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11400,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8676,62
Oferta z najniższą ceną: 8676,62 / Oferta z najwyższą ceną: 8676,62
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Pakiet nr 3
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.04.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"AMED" Biuro Techniczno-Handlowe Andrzej Abramczyk
jakie przetargi wygrała firma
"AMED" Biuro Techniczno-Handlowe Andrzej Abramczyk
- Biuro Techniczno Handlowe AMED, ul. Umińskiego 3/8, 03-984 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 51050,98 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 55768,60
Oferta z najniższą ceną: 55768,60 / Oferta z najwyższą ceną: 55768,60
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ŁUKOWA
- Dostawa agregatów, koparko-ładowarki i przyczepek w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- ZAKUP SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO Z NAPĘDEM ELEKTRYCZNYM PRZEZNACZONEGO DO ZBIERANIA ODPADÓW KOMUNALNYCH
- Przeprowadzenie zajęć w ramach realizacji zadania "Zapewnienie funkcjonowania Klubu Senior+"
- Remont wyznaczonych odcinków dróg tłuczniem kamiennym
- Dostawa wyrobów ortopedycznych (pakiet nr 5, nr 9 i nr 15) na potrzeby SPZOZ w Łukowie
- Opracowanie dokumentacji projektowej na rozbudowę drogi powiatowej nr 1259L odcinek Łuków - Podgaj
więcej: przetargi w Łukowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyrobów medycznych oraz drobnego sprzętu medycznego
- Dostawa asortymentu do realizacji bieżących badań Centralnej Sterylizatorni
- Dostawy materiałów do sterylizacji
- Dost. mat. do steryli w podz. na zad asort. oraz użycz. fabr. nowej zgrzewarki szpit. do zgrzewu ciągłego do zad 1 i użycz. inkub. do odcz wskaź biolog do kontr. skutecz. proc. steryli. dla zad 4
- leki ( w tym antybiotyki, psychotropy, cytostatyki), dezynfekcja, koncentraty, płyny infuzyjne, kontrasty, żywienie, radiofarmaceutyki, vidasy z możliwością składania ofert częściowych.
więcej: Urządzenia sterylizujące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.