eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Dostawa zestawów do inaktywacji patogenów w osoczu przeznaczonym do użytku klinicznego otrzymywanym z krwi pełnej w ilości 2000 szt. oraz dzierżawa niezbędnego urządzenia do obsługi w/w zestawów w okresie 12 miesięcy

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-06-18

Wrocław: Dostawa zestawów do inaktywacji patogenów w osoczu przeznaczonym do użytku klinicznego otrzymywanym z krwi pełnej w ilości 2000 szt. oraz dzierżawa niezbędnego urządzenia do obsługi w/w zestawów w okresie 12 miesięcy
Numer ogłoszenia: 94257 - 2009; data zamieszczenia: 18.06.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 80773 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa we Wrocławiu, ul. Czerwonego Krzyża 5/9, 50-345 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3715810, faks 071 3281713.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa zestawów do inaktywacji patogenów w osoczu przeznaczonym do użytku klinicznego otrzymywanym z krwi pełnej w ilości 2000 szt. oraz dzierżawa niezbędnego urządzenia do obsługi w/w zestawów w okresie 12 miesięcy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa zestawów do inaktywacji patogenów w osoczu przeznaczonym do użytku klinicznego otrzymywanym z krwi pełnej w ilości 2000 szt. oraz dzierżawa niezbędnego urządzenia do obsługi w/w zestawów w okresie 12 miesięcy, tj.: - zestawy do inaktywacji patogenów w osoczu przeznaczonym do użytku klinicznego otrzymywanym z krwi pełnej - w ilości 2 000 szt., - dzierżawa niezbędnego urządzenia do obsługi w/w zestawów na okres 12 miesięcy - w ilości 1 szt. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 2.1.W/w zestawy: a) posiadają certyfikat CE, deklarację zgodności, wpis do Rejestru Wyrobów Medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i do używania zgodnie z ustawą z dnia 20.04.2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. 04. Nr 93, poz. 896 ze zm.). b) są jałowe, apirogenne, z wbudowanym filterem do leukoredukcji, pigułką bezwodnego błękitu metylenowego oraz filtrem do usuwania fotoproduktów błękitu metylenowego c) umożliwiają inaktywację patogenów w 1 jednostce osocza w przedziale objętości 235 - 315 ml d) cechują się skutecznością w redukcji patogenów (wirusów, pasożytów) do poziomu bezpiecznego e) cechują się małymi stratami objętości osocza (< 15%) f) cechują się małymi stratami czynników krzepnięcia (nie więcej niż 20%) g) poziom czynnika VIIIc krzepnięcia w osoczu po inaktywacji musi być > 0,7 UI/ml h) poziom białka całkowitego w osoczu po inaktywacji musi spełniać normę > 5 g/dl i) z osocza po inaktywacji musi być usunięty czynnik inaktywujący do poziomu bezpiecznego (> 95%). j) do zestawów zostanie dołączona szczegółowa instrukcje użycia w języku polskim. k) wykonawca gwarantuje, że termin ważności zestawów nie będzie krótszy niż 12 miesięcy od daty dostawy, l) do każdej serii zestawów będzie dołączony odpowiedni certyfikat (świadectwo zgodności). 2.2. Wykonawca wydzierżawi Zamawiającemu na czas trwania umowy urządzenie w ilości 1 sztuki do obsługi w/w zestawów na okres 12 miesięcy. 2.2.1.Urządzenie musi: a) być przeznaczone do obsługi w/w zestawów, tzn. do inaktywacji wirusów w osoczu w oparciu o błękit metylenowy i naświetlanie, b) posiadać osprzęt niezbędny do pracy, c) przekazywać dane do systemu Bank Krwi, d) posiadać 12-miesięczną gwarancję, e) mieć zapewniony w czasie trwania gwarancji bezpłatny autoryzowany serwis urządzenia, z możliwością zgłaszania awarii przez 24 godziny na dobę w ciągu 365 dni w roku, przy czym czas przyjazdu, ustalenia usterek lub uszkodzeń oraz naprawy urządzenia Strony określają na 48 godzin od momentu zgłoszenia. Czas niezbędny do usunięcia usterek lub uszkodzeń nie może przekraczać 7 dni od daty zgłoszenia, f) mieć zapewnioną bezpłatną instalację, uruchomienie oraz walidację po uruchomieniu oraz po każdej naprawie, regulacji w czasie trwania umowy oraz przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi urządzenia, zakończoną podpisaniem protokołu przekazania, g) posiadać instrukcję obsługi w języku polskim niezbędną do prawidłowego korzystania z urządzenia, h) być dopuszczone do obrotu na rynku polskim. 3. Transport przedmiotu zamówienia zapewniony przez Wykonawcę, w warunkach odpowiednich dla przedmiotu zamówienia, do magazynu Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa we Wrocławiu, od poniedziałku do piątku w godz. 7.00 - 13.30. 4.Terminy dostaw: a) dostawa zestawów - partiami w miarę potrzeb, na telefoniczne zgłoszenie Zamawiającego, w terminie nie dłuższym niż 3 dni od daty zgłoszenia / w wyjątkowych sytuacjach dostawa na Cito - do 12 godzin od daty telefonicznego zgłoszenia, b) dostawa dzierżawionego urządzenia - 10 dni od dnia podpisania umowy. 5.Cena jednostkowa zestawów w trakcie trwania umowy nie ulegnie podwyższeniu. 6. Wymagany termin realizacji zamówienia - od dnia podpisania umowy - 12 miesięcy. 7. Termin płatności - a) za każdą dostawę zestawów, wykonaną zgodnie z umową, wynosi 30 dni od daty dostawy i wystawienia faktury VAT, b) z tytułu czynszu dzierżawnego urządzenia - 30 dni licząc od ostatniego dnia miesiąca, którego płatność dotyczy, na podstawie faktur VAT doręczonych Zamawiającemu. 7.1.Płatność będzie dokonywana przelewem na wskazane w fakturze konto Wykonawcy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.14 - Pojemniki na osocze krwi 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 300000.00 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.06.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Maco Pharma Polonia Sp. z o. o., ul. Szwajcarska 22, 54-405 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 300000.00
  • Oferta z najniższą ceną: 300000.00 oferta z najwyższą ceną: 300000.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.