eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa, montaż i ustawienie mebli biurowych i laboratoryjnych w podziale na pakiety, znak sprawy - AEZ/S-063/2016

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-06-20

Warszawa: Dostawa, montaż i ustawienie mebli biurowych i laboratoryjnych w podziale na pakiety, znak sprawy - AEZ/S-063/2016
Numer ogłoszenia: 94253 - 2016; data zamieszczenia: 20.06.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 41613 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Warszawski Uniwersytet Medyczny, ul. Żwirki i Wigury 61, 02-091 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 5720366, faks 22 5720363.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa, montaż i ustawienie mebli biurowych i laboratoryjnych w podziale na pakiety, znak sprawy - AEZ/S-063/2016.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa, montaż i ustawienie mebli biurowych i laboratoryjnych w podziale na pakiety, Pakiet 1 - Meble biurowe dla potrzeb Kliniki Immunologii, Transplantologii i Chorób Wewnętrznych WUM, Pakiet 2 - Meble laboratoryjne dla potrzeb Zakładu Farmacji Stosowanej WUM, Pakiet 3 - Meble biurowe dla potrzeb Zakładu Farmacji Stosowanej WUM, Pakiet 4 - Krzesła drewniane składane, Pakiet 5 - Meble biurowe dla potrzeb Zakładu Informatyki Medycznej i Telemedycyny. Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia zostały określone w Formularzach asortymentowo-cenowych, o których mowa w części II SIWZ, stanowiących odpowiednio załączniki od 2.1 do 2.5 oraz w odniesieniu do Pakietu 2 Załącznik nr 3 - Formularz wymaganych warunków technicznych.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00 - Meble 39.13.10.00 - Regały biurowe 39.11.30.00 - Różne siedziska i krzesła 39.12.10.00 - Biurka i stoły 39.14.13.00 - Szafy 39.18.00.00 - Meble laboratoryjne 39.18.10.00 - Stoły laboratoryjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Pakiet 1 - Meble biurowe dla potrzeb Kliniki Immunologii, Transplantologii i Chorób Wewnętrznych WUM,

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.06.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Handel Hurtowy Paweł Ostaszewski, Paweł Filipiuk Spółka Jawna Meriwa, ul. Aleja Warszawska 150, 20-824 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10982,11 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 10568,16

  • Oferta z najniższą ceną: 10568,16 / Oferta z najwyższą ceną: 47078,25

  • Waluta: PLN .


Część NR: 3   

Nazwa: Pakiet 3 - Meble biurowe dla potrzeb Zakładu Farmacji Stosowanej WUM

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.06.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Jard sp. z o.o., Al. Na Skarpie 21/11, 00-488 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5855,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6838,80

  • Oferta z najniższą ceną: 2177,10 / Oferta z najwyższą ceną: 7297,59

  • Waluta: PLN .


Część NR: 4   

Nazwa: Pakiet 4 - Krzesła drewniane składane

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.06.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Handel Hurtowy Paweł Ostaszewski, Paweł Filipiuk Spółka Jawna Meriwa, ul. Aleja Warszawska 150, 20-824 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 276,42 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 369,00

  • Oferta z najniższą ceną: 369,00 / Oferta z najwyższą ceną: 836,40

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.