Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2008-05-06
Warszawa: Wykonanie audytu, przebudowy i administrowanie portalem www.migracje.gov.pl
Numer ogłoszenia: 94135 - 2008; data zamieszczenia: 06.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Rozwoju Zasobów Ludzkich, ul. Tamka 3, 00-349 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 4616303, fax 022 4616370.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.crzl.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie audytu, przebudowy i administrowanie portalem www.migracje.gov.pl.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie: 1) audytu istniejącej witryny www.migracje.gov.pl w celu określenia zasobów informacyjnych, które zostaną wykorzystane w przebudowanym portalu; 2) przebudowy witryny www.migracje.gov.pl, w której wyniku zostanie wykonany portal posiadający następujące funkcje/narzędzia/cechy: a) system dynamicznego zarządzani treścią (CMS), b) możliwość kontroli nad układem poszczególnych elementów takich jak menu, okna, bannery, itp., c) kontrolę tworzenia treści i dostępu do materiałów z wykorzystaniem zhierarchizowanych uprawnień użytkowników/grup użytkowników, d) platformy komunikacyjnej jako środowiska tzw. Intranetu (na podstawie poświadczenia uprawnień użytkowników), e) dwie formy komunikacji ogólnej takie jak: forum, oraz uruchamiany okresowo czat, f) portal będzie dostępny w trzech wersjach językowych: polskiej, rosyjskiej i angielskiej - wykonawca zobowiązany jest do przeniesienia i przetłumaczenia informacji z istniejącej witryny do portalu, g) wystrój graficzny portalu będzie ściśle związany z wystrojem aktualnej wersji witryny, powyższe dotyczy, m.in.: kolorystyki oraz wykorzystania istniejących elementów graficznych; 3) szkolenia dla czterech osób zarządzających zawartością i układem portalu, oraz dwie osoby moderujące forum oraz czat; 4) usług utrzymania Portalu na zasobach (platformie sprzętowo-systemowej) zapewnionych przez wykonawcę; 5) usług administracji portalu w zakresie zapewnienia bezpieczeństwa i integralności danych (kontrola dostępu do serwera, backup danych, itp.).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 72.24.30.00 - Usługi programowania Kod CPV wg słownika 2008: 72.24.30.00 - Usługi programowania Oryginalny kod CPV: 72.24.00.00 - Usługi analizy systemu i programowania Kod CPV wg słownika 2008: 72.24.00.00 - Usługi analizy systemu i programowania Oryginalny kod CPV: 72.26.70.00 - Usługi w zakresie serwisowania oprogramowania Kod CPV wg słownika 2008: 72.26.70.00 - Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania Oryginalny kod CPV: 80.42.33.10 - Usługi szkolenia komputerowego Kod CPV wg słownika 2008: 80.53.31.00 - Usługi szkolenia komputerowego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 48.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 3.000 zł (słownie: trzy tysiące złotych) przed upływem terminu składania ofert..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 ustawy, tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym: a)w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali minimum trzy usługi polegające na wykonaniu, utrzymaniu i administracji portalu o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych), przy czym za portal Zamawiający uważa internetowy serwis informacyjny poszerzony o dodatkowe usługi internetowe, w szczególności: definiowanie użytkowników i grup użytkowników, umieszczenie i edycje zawartości, forum użytkowników, dostępny z jednego adresu internetowego, b) dysponują minimum 3 osobami, z których każda spełnia następujące warunki: i) legitymuje się wykształceniem wyższym informatycznym lub pokrewnym, ii) wykonała przynajmniej trzy usługi projektowania i programowania portalu; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w tym: posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w kwocie co najmniej 180.000,00 zł (słownie: sto osiemdziesiąt tysięcy złotych); 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełniania w/w warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w rozdz. 7 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnia ww. warunki.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków stawianych Wykonawcom przez Zamawiającego, Wykonawca złoży następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określonych przepisami art. 22 ust. 1 pkt 1-3, złożone na załączniku nr 2 do SIWZ; 3) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określonych przepisami art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, tj. o braku podstaw do wykluczenia z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, 4) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - oraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie, na załączniku nr 3 do SIWZ; 5) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, na załączniku nr 4 do SIWZ; 6) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. Funkcjonalność zarządzania portalem - 20
- 3. Wykorzystanie autorskiego rozwiązania CMS - 15
- 4. Dostosowanie portalu do korzystania przez osoby niepełnosprawne - 5
- 5. Wykorzystanie systemu zarządzania bazą danych typu Open-Source - 5
- 6. Layout portalu - 5
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.crzl.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Rozwoju Zasobów Ludzkich, ul. Tamka 3, 00-349 Warszawa.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.05.2008 godzina 09:45, miejsce: Centrum Rozwoju Zasobów Ludzkich, ul. Tamka 3, 00-349 Warszawa - Sekretariat pokój nr 2..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Naprawa 9 świetlików w dachu hali sportowej w budynku Ośrodka Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w Dzielnicy Włochy przy ul. Gładkiej 18, 02-172 Warszawa
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: gen. W. Andersa 13 m 17, Jana Pawła II 32 m 41 (w podziale na 2 części)
- Skwer przy filii Bielańskiego Ośrodka Kultury ul. Estrady
- Remont balkonów wraz z wykonaniem nowej wyprawy elewacyjnej od spodu balkonów (bez balkonów w lokalu nr 15 i 40) w budynku mieszkalnym przy ul. Włókienniczej 51 w Warszawie.
- Remont lokali mieszkalnych - pustostanów na terenie Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
- Dostawa artykułów spożywczych do bielańskich placówek
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zwiększenie cyberbezpieczeństwa Gminy Dziwnów
- Opieka serwisowa i powdrożeniowa na oprogramowanie SIMPLE.ERP
- Zrealizowanie usługi: szkoleniowej, coachingu, mentoringu i walidacji w ramach projektu "Rozwój kompetencji, umiejętności, uzdolnień, zainteresowań uczniów poza edukacją formalną w Gminie Księżpol"
- Zapewnienie wsparcia na infrastrukturę i oprogramowanie IBM
- Dostawa oprogramowania PSIM (Physical Security Information Management) dla Wydziału Ekonomiczno-Informatycznego Uniwersytetu w Białymstoku w Wilnie
- USŁUGI DRUKOWANIA , PUBLIKOWANIA I PODOBNE.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.