eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy S±czSpawacz podstawowy w os³onie CO2 (MAG 135)



Og³oszenie z dnia 2008-05-06

Nowy S±cz: Spawacz podstawowy w os³onie CO2 (MAG 135)
Numer og³oszenia: 93978 - 2008; data zamieszczenia: 06.05.2008
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - us³ugi

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sadecki Urz±d Pracy, ul. Wêgierska 146, 33-300 Nowy S±cz, woj. ma³opolskie, tel. 018 4429110, fax 018 4429984.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.pup.nowysacz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Spawacz podstawowy w os³onie CO2 (MAG 135).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: us³ugi.

II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla 10 osób bezrobotnych

II.1.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): Oryginalny kod CPV: 80.42.30.00 - Us³ugi szkolenia zawodowego Kod CPV wg s³ownika 2008: 80.53.00.00 - Us³ugi szkolenia zawodowego .

II.1.5) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakoñczenia: 15.07.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZ¡CE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIA£U

  • Opis warunków udzia³u w postêpowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tych warunków: WARUNKI: 1. posiadaj± uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ; 2. posiadaj± niezbêdn± wiedzê i do¶wiadczenie oraz dysponuj± potencja³em technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3. znajduj± siê w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj±cej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego; oraz spe³niaj± warunki szczególne: W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiaj±cego warunku posiadania przez wykonawcê niezbêdnej wiedzy i do¶wiadczenia oraz dysponowania potencja³em technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia nale¿y przedstawiæ nastêpuj±ce dokumenty: 1. wykaz wykonanych us³ug w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczêcia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, odpowiadaj±cych swoim rodzajem i warto¶ci± us³udze stanowi±cej przedmiot zamówienia, z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz za³±czenia 3 dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e te us³ugi zosta³y wykonane nale¿ycie. O zamówienie mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy zrealizowali min. 5 szkoleñ z zakresu spawacz podstawowy w os³onie CO2 (MAG 135) (za³±cznik nr 4); 2. wykazu niezbêdnych do wykonania zamówienia narzêdzi i urz±dzeñ, jakimi dysponuje Wykonawca (za³±cznik 3); 3. wykazu osób i podmiotów, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nich czynno¶ci (CV oraz kserokopia ¶wiadectwa lub dyplomu ukoñczenia szko³y. Nie nale¿y do³±czaæ wszystkich dokumentów posiadanych przez poszczególnych wyk³adowców, które nie maj± zwi±zku z przedmiotem zamówienia) - za³±cznik 5. Nale¿y wskazaæ Wyk³adowców prowadzonych poszczególne tematy zajêæ praktycznych i teoretycznych (wyk³adowcê nale¿y ³±czyæ w tematem zajêæ); 4. dokumenty stwierdzaj±ce, ¿e osoby, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, posiadaj± wymagane uprawnienia, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ (kserokopia).
  • Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru albo aktualne za¶wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert, przedstawiaj±ce aktualny stan faktyczny i prawny potwierdzaj±ce, ¿e zakres dzia³alno¶ci Wykonawcy odpowiada profilowi zamówienia, tj. w przypadku: 1) spó³ek prawa handlowego, przedsiêbiorstw, spó³dzielni i innych podmiotów zarejestrowanych w s±dzie - odpis z rejestru s±dowego (KRS), 2) spó³ek cywilnych - za¶wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej (dotyczy ka¿dego ze wspólników bêd±cych przedsiêbiorcami oraz umowê spó³ki cywilnej), 3) osób fizycznych - za¶wiadczenie o wpisie do ewidencji o dzia³alno¶ci gospodarczej. 2. Aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego oraz w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolnicze Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±cych, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, op³at oraz sk³adek na ubezpieczenie zdrowotne i spo³eczne, lub za¶wiadczeñ, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawionych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 3. O¶wiadczenie o spe³nieniu warunków okre¶lonych w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z pó¼. zm.) - wg za³±cznika nr 2 do SIWZ 1. Wype³niony formularz ofertowy - za³±cznik nr 1 do SIWZ. 2. Za¶wiadczenie o wpisie do Rejestru Instytucji Szkoleniowych aktualne na 2008 r. zgodnie z Rozporz±dzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 pa¼dziernika 2004 r. w sprawie rejestru instytucji szkoleniowych (Dz. U. z 2004 r. Nr 236, poz. 2365. 3. Program szkolenia zgodny z Rozdzia³em I SIWZ bêd±cy integraln± czê¶ci± umowy 4. Wykaz osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy w postêpowaniu o zamówienie publiczne i do podejmowania zobowi±zañ w imieniu wykonawcy (imiê i nazwisko, funkcja/stanowisko). 5. Preliminarz kosztów szkolenia wg kategorii: wydatki zwi±zane z personelem /wyk³adowcy, instruktorzy, pozostali/ wydatki zwi±zane z zakupem materia³ów szkoleniowych z podaniem nazwy i ilo¶ci, wydatki i koszty zwi±zane z uczestniczeniem w kursie bezrobotnych /amortyzacja sprzêtu, ubezpieczenie od NW/ inne wydatki /np. energia elektryczna, woda, wydatki administracyjno-biurowe zwi±zane z obs³ug± kursu itp./ kalkulacja kosztu jednostkowego (koszt szkolenia 1 osoby) kalkulacja kosztu osobogodziny szkolenia W koszcie szkolenia mo¿e byæ wykazany te¿ zysk. 6. Wzór dokumentu (wydawanego za¶wiadczenia) potwierdzaj±cego ukoñczenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji oraz wzór certyfikatu zgodnego z opisem w Rozdziale I SIWZ. 7. Opis miejsca i sposobu wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z informacjami zawartymi w Rozdziale I SIWZ, nale¿y wskazaæ dok³adny adres obiektu, w którym bêd± odbywaæ siê zajêcia. 8. Wska¿± sposoby zaanga¿owania siê instytucji szkoleniowej w pozyskiwanie miejsc pracy dla przeszkolonych osób (za³±cznik wg indywidualnego wzoru Wykonawcy); 9. Pisemne zobowi±zanie do ubezpieczenia uczestników kursu od nastêpstw nieszczê¶liwych wypadków wskazanych na imiennym wykazie przekazanym przez Zamawiaj±cego, 10. Harmonogram szkolenia (z podzia³em na dni tygodnia, daty i godziny oraz nazwiskiem prowadz±cego zajêcia), 11. O¶wiadczenie o zaakceptowaniu warunków postêpowania, warunków umowy i zapoznaniu siê z tre¶ci± Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia za³±cznik.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 50
  • 2. kwalifikacje kadry dydaktycznej - 30
  • 3. posiadanie przez instytucjê szkoleniow± certyfikatu jako¶ci us³ug (np. ISO, akredytacja itp. lub inne równorzêdne - 5
  • 4. dostosowanie ilo¶ci i jako¶ci pomieszczeñ oraz wyposa¿enie w sprzêt i pomoce dydaktyczne do potrzeb szkolenia - 15

IV.2.2) Wykorzystana bêdzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostêpna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sup.nowysaczibip.pl/public

Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: www.sup.nowysaczibip.pl/public ul. Wêgierska 146 Nowy S±cz.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego okre¶lonych w sposób umo¿liwiaj±cy przygotowanie siê wykonawców do udzia³u w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 15.05.2008 godzina 09:00, miejsce: ul. Wêgierska 146 33-300 Nowy S±cz, pok. nr 8.

IV.3.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotycz±ce finansowania projektu/programu ze ¶rodków Unii Europejskiej: EFS

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.