eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oborniki Śląskie › DostawaZadanie 1 - Odczynników, materiałów zużywalnych oraz materiałów kontrolnych wraz z dzierżawą 2 analizatorów parametrów krytycznych Zadanie 2 - Analizatorów kardiologicznych, paskowych wraz z testami - 2 sztuki

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-06

Oborniki Śląskie: Dostawa: Zadanie 1 - Odczynników, materiałów zużywalnych oraz materiałów kontrolnych wraz z dzierżawą 2 analizatorów parametrów krytycznych Zadanie 2 - Analizatorów kardiologicznych, paskowych wraz z testami - 2 sztuki
Numer ogłoszenia: 93951 - 2008; data zamieszczenia: 06.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szpitalny Chorób Płuc Opieki Długoterminowej, ul. Trzebnicka 5/7, 55-120 Oborniki Śląskie, woj. dolnośląskie, tel. 071 3102332, 3102820, fax 071 3102251.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szpital-oborniki.dolnyslask.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa: Zadanie 1 - Odczynników, materiałów zużywalnych oraz materiałów kontrolnych wraz z dzierżawą 2 analizatorów parametrów krytycznych Zadanie 2 - Analizatorów kardiologicznych, paskowych wraz z testami - 2 sztuki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa: - dostawa odczynników, materiałów zużywalnych oraz materiałów kontrolnych wraz z dzierżawą 2 sztuk analizatorów parametrów krytycznych, przy czym jeden analizator będzie wykonywał średnio 20 oznaczeń dziennie i nie więcej niż 7300 oznaczeń rocznie. Natomiast drugi analizator będzie wykonywał średnio 15 oznaczeń dziennie i nie więcej niż 5475 oznaczeń rocznie - ZADANIE NR 1 - dostawa 2 sztuk analizatorów kardiologicznych, paskowych wraz z testami - ZADANIE NR 2 2. Przedmiot zamówienia musi spełniać wszystkie wymagania Zamawiającego szczegółowo opisane w załączniku nr 1 (część A i część B) do niniejszej specyfikacji. 3. Dla przedmiotu zamówienia mają zastosowanie przepisy Ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 93, poz. 896 z późn. zmianami). 4. W przypadku awarii aparatu powyżej 24 godzin wymagana jest dostawa aparatu zastępczego - dotyczy zadania nr 1 5. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 zadania. 6. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty częściowej w ramach wybranego zadania. Oferty można składać na całość przedmiotu zamówienia lub wybrane zadania. 7. Szczegółowe zasady realizacji umowy zawarte są w projektach umowy - zał. nr 6 do SIWZ (dla zadania 1) oraz zał. nr 7 do SIWZ (dla zadania 2). 8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych i nie przewiduje zamówień uzupełniających. 9. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej i zawarcia umowy ramowej.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.25.34.00 - Analizatory Kod CPV wg słownika 2008: 38.43.40.00 - Analizatory .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych z późniejszymi zmianami tj: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Wykonawca ubiegający się zamówienia publiczne powinien przedstawić dokumenty wymienione w punkcie V niniejszej specyfikacji. 3. Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń według formuły spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż Wykonawca warunki spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A - PODMIOTOWE 1. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa następujące dokumenty i oświadczenia: a) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 Ustawy - Prawo Zamówień Publicznych i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i 2 Ustawy - Prawo Zamówień Publicznych, stanowiące załącznik nr 5 do SIWZ. b) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert - potwierdzający, że profil działania Wykonawcy odpowiada profilowi dostaw objętych niniejszym postępowaniem. c) Oświadczenie Wykonawcy, iż na dzień składania ofert nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne oraz społeczne we właściwym Urzędzie Skarbowym i oddziale Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. B - WYMAGANE OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY DOTYCZĄCE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA a) Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że stosowane odczynniki, materiały zużywalne podlegają/nie podlegają (niewłaściwe skreślić) przepisom Ustawy o wyrobach medycznych. b) Dla każdego zaproponowanego w wybranym zadaniu analizatora, Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do oferty zgodnie z Ustawą o wyrobach medycznych deklarację zgodności CE lub wpis do rejestru wyrobów medycznych. c) W przypadku produktów, które nie podlegają przepisom Ustawy o wyrobach medycznych Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do oferty dokumenty dopuszczające do obrotu i stosowania lub dołączyć stosowne oświadczenie. d) Do oferty należy dołączyć dokładny opis oferowanego przedmiotu zamówienia potwierdzający spełnianie parametrów wymaganych przez Zamawiającego w formie materiałów firmowych, folderów, katalogów (dla odczynników wymagane są karty charakterystyki odczynników). Jednocześnie należy w załączniku nr 4 do SIWZ - Formularz ofertowy podać nr strony materiałów informacyjnych, na której wymagane parametry są potwierdzone i zaznaczyć w materiałach informacyjnych gdzie znajduje się potwierdzenie wymaganego parametru. e) Opis biologicznego i ogólnego bezpieczeństwa pracy (na analizatorze z odczynnikami). 2. Dokumenty należy złożyć w języku polskim w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa: a) W punkcie 1 lit b - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 4. Dokumenty, o których mowa w pkt 3 ust. a powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.szpital-oborniki.dolnyslask.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szpitalny Chorób Płuc Opieki Długoterminowej ul. Trzebnicka 5/7 55-120 Oborniki Śląskie bud. dyrekcji I piętro.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.05.2008 godzina 10:00, miejsce: Zespół Szpitalny Chorób Płuc Opieki Długoterminowej ul. Trzebnicka 5/7 55-120 Oborniki Śląskie bud. dyrekcji I piętro - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dostawa odczynników, materiałów zużywalnych oraz materiałów kontrolnych wraz z dzierżawą 2 analizatorów parametrów krytycznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa odczynników, materiałów zużywalnych oraz materiałów kontrolnych wraz z dzierżawą 2 sztuk analizatorów parametrów krytycznych, przy czym jeden analizator będzie wykonywał średnio 20 oznaczeń dziennie i nie więcej niż 7300 oznaczeń rocznie. Natomiast drugi analizator będzie wykonywał średnio 15 oznaczeń dziennie i nie więcej niż 5475 oznaczeń rocznie..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.25.34.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dostawa analizatorów kardiologicznych paskowych wraz z testami - 2 sztuki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa analizatorów kardiologicznych paskowych wraz z testami - 2 sztuki ( szczegóły w załączniku nr 1 do SIWZ ).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.25.34.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.