eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinOpracowanie projektu budowlanego i wykonawczego wraz z nadzorem autorskim na remont pomieszczeń parteru i I piętra - blok B i C Szpitala Ginekologiczno-Położniczego przy ul. Lubartowskiej 81 w zakresie dostosowania do przepisów Rozporządzenia Ministra Zdr

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-06

Lublin: Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego wraz z nadzorem autorskim na remont pomieszczeń parteru i I piętra - blok B i C Szpitala Ginekologiczno-Położniczego przy ul. Lubartowskiej 81 w zakresie dostosowania do przepisów Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 10.11.2006r. (Dz.U. Nr 213 poz. 1568z późń. zm.).
Numer ogłoszenia: 93936 - 2009; data zamieszczenia: 06.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Jana Bożego , ul. Biernackiego 9, 20-089 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 740 86 14, faks 081 740 39 34.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spszw.lublin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego wraz z nadzorem autorskim na remont pomieszczeń parteru i I piętra - blok B i C Szpitala Ginekologiczno-Położniczego przy ul. Lubartowskiej 81 w zakresie dostosowania do przepisów Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 10.11.2006r. (Dz.U. Nr 213 poz. 1568z późń. zm.)..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego wraz z nadzorem autorskim na remont pomieszczeń parteru i I piętra - blok B i C Szpitala Ginekologiczno-Położniczego przy ul. Lubartowskiej 81 w zakresie dostosowania do przepisów Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 10.11.2006r. (Dz.U. Nr 213 poz. 1568z późń. zm.)..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium: 6 000,00 zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu uczestniczyć mogą Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania przedmiotu zamówienia oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania, co oznacza że: -podmiot został zarejestrowany we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej, -nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania, decyzją właściwego organu, - nie zachodzą przesłanki wykluczenia określone w art. 24 ustawy, b) posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania danego zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, przez co rozumie się, iż wykażą się: - wykonaniem lub wykonywaniem, w ostatnich 3 latach przed dniem wszczęcia postępowania usługi opracowania projektu budowlano-wykonawczego w liczbie nie mniejszej niż 2 usługi o wartości odpowiadającej wartości oferty i potwierdzą, iż zostały wykonane należycie. Jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy wykonawca musi wykazać się opracowaniem co najmniej 2 usług opracowania projektu budowlano-wykonawczego o wartości j.w. w okresie prowadzonej działalności, - osobami , które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadającymi odpowiednie uprawnienia projektowe (osoby przewidziane do opracowania dokumentacji będącej przedmiotem zamówienia) c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Dla oceny spełniania warunków Zamawiajacy będzie żądał dołączenia dokumentów/oświadczeń..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu wymaga się złożenia następujących dokumentów/ oświadczeń. a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Prawa zamówień publicznych, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, bądź oświadczenie Wykonawcy w tym zakresie, c) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Prawa zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, bądź oświadczenie Wykonawcy w tym zakresie, d) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, bądź oświadczenie Wykonawcy w tym zakresie, UWAGA: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt a), d) oraz e) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, a zamiast dokumentu, o którym mowa w lit. c) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w uwadze oraz w pkt a)-e) zastępuje się je dokumentami zawierającymi oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Podmioty występujące wspólnie składają dokumenty określone w pkt 5 ppkt 2) lit. a)-e) na każdy z podmiotów z osobna. e) wykaz wykonanych lub wykonywanych usług tego rodzaju, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, tj. opracowania projektu budowlano-wykonawczego - co najmniej 2 usługi o wartości odpowiadającej wartości oferty z podaniem jej wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorcy oraz załączenia dokumentu potwierdzającego , że usługi te zostały wykonane należycie, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - wykaz co najmniej 2 usług opracowania projektu budowlano- wykonawczego z okresu prowadzonej działalności o wartości jak wyżej i dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie. UWAGA: w wykazie Wykonawca powinien wykazać co najmniej 2 usługi opracowania projektu budowlano-wykonawczego, zrealizowane w ostatnich 3 latach przed dniem wszczęcia postępowania przy czym każda z usług wskazanych w wykazie ma być nie mniejsza niż wartość oferty Załącznik nr 2 określa przykładowy wzór wykazu. Podmioty występujące wspólnie Wykaz określony w pkt 5 ppkt 2) lit. e) może zawierać usługi wykonane przez każdy z podmiotów z osobna, wówczas warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli co najmniej jeden z podmiotów wykaże się usługą w zakresie wymaganym przez Zamawiającego. f) wykaz osób posiadających odpowiednie uprawnienia projektowe w specjalności: -architektonicznej, -konstrukcyjnej -elektrycznej - sanitarnej wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadanie uprawnień oraz dokumentami potwierdzającymi przynależność do samorządu zawodowego, Załącznik nr 3 określa przykładowy wzór wykazu. g) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, złożonego w trybie art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223 poz.1655 oraz z 2008r. Nr 171 poz.1058), wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6, h) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, złożonego w trybie art. 24 Prawa zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223 poz.1655 oraz z 2008r. Nr 171 poz.1058), wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6. Podmioty występujące wspólnie składają oświadczenia określone w pkt 5 ppkt 2) lit. g)-h) na każdy z podmiotów z osobna..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spszw.lublin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SPSzW im. Jana Bożego, ul. Biernackiego 9, 20-089 Lublin, Budynek Administracji, pok. 12A (Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych)..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.04.2009 godzina 10:30, miejsce: Kancelaria SPSzW im. Jana Bożego, ul. Biernackiego 9, 20-089 Lublin, Budynek Administracji, pok. 27..

IV.3.5) Termin związania ofertą: do 13.05.2009.

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dot..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.