eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GrabicaWykonanie odwiertu i obudowy studni awaryjnej S-2 wraz z infrastrukturą techniczną na terenie istniejącego Ujęcia Wody w Szydłowie-Koloni zlokalizowanego na działce o nr ewid. 92/1

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-01-14

Grabica: Wykonanie odwiertu i obudowy studni awaryjnej S-2 wraz z infrastrukturą techniczną na terenie istniejącego Ujęcia Wody w Szydłowie-Koloni zlokalizowanego na działce o nr ewid. 92/1
Numer ogłoszenia: 9379 - 2008; data zamieszczenia: 14.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Grabica, Grabica 66, 97-306 Grabica, woj. łódzkie, tel. 044 6161188, fax 044 6161188.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.grabica.propl.com
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie odwiertu i obudowy studni awaryjnej S-2 wraz z infrastrukturą techniczną na terenie istniejącego Ujęcia Wody w Szydłowie-Koloni zlokalizowanego na działce o nr ewid. 92/1.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie odwiertu i obudowy studni awaryjnej S-2 wraz z infrastrukturą techniczną na terenie istniejącego Ujęcia Wody w Szydłowie-Koloni. W zakres zamówienia wchodzi: - odwiercenie studni S-2 do głębokości 140 m o średnicy końcowej otworu min. 308 mm, wykonanie próbnych pompowań, analiz fizykochemicznych, bakteriologicznych i technologicznych wody zgodnie z przedmiarem robót cz. I oraz opracowanie i przedłożenie w OUG Kielce Planu Ruchu; - wykonanie obudowy studni wraz z instalacją; - na okres, od momentu wykonania odwiertu do planowanej w roku 2008 modernizacji istniejącego obiektu, wykorzystany będzie agregat pompowy GC.5.05 zdemontowany z Ujęcia Ostrów będący w posiadaniu Zamawiającego - dostawa inwestora; - wykonanie podłączenia elektrycznego do istniejącej szafy w budynku pompowni wraz ze sterowaniem elektrycznym pozwalającym na współpracę z istniejącą studnią (na odległość 40m); - inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza w 2 egzemplarzach. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z: - Projektem prac geologicznych. - Projektem technicznym obudowy studni S2 dla obiektu wodociągowego Szydłów - Projektem budowlanym przyłącza kablowego NN zasilającego studnię awaryjną - Przedmiarami Robót - Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót - Zapisami SIWZ

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.25.51.10 - Studnie Kod CPV wg słownika 2008: 45.25.51.10 - Roboty budowlane w zakresie studni .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wykonawca musi wnieść wadium w wysokości: 1.500 zł (słownie: tysiąc pięćset złotych) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert tj. do dnia 5.02.2008r., do godz. 10:00.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, gdy: - Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał min. 3 roboty tj. 3 odwierty o głębokości powyżej 100 mb o podobnej konstrukcji jak przedmiot zamówienia - Wykonawca wykaże, iż dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia do wykonywania robót wiertniczo - geologicznych wydanymi przez Okręgowy Urząd Górniczy,, a także osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie sieci i instalacji sanitarnych i osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie instalacji elektrycznej wraz z aktualnymi zaświadczeniami o wpisie na listę członków samorządu zawodowego inżynierów budownictwa uprawniającymi do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. - Wykonawca wykaże, iż dysponuje sprzętem zapewniającym wykonanie odwiertu zgodnie z technologią określoną w Projekcie prac geologicznych. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Wykonawca musi wykazać, iż jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej tj.: przedłożyć polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy). 2) Ocena spełniania w.w. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 9 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w.w. warunki wykonawca spełnił. 3) Niespełnienie chociażby jednego z w.w . warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. Oferta wykonawcy wykluczonego uznana zostanie za odrzuconą. 4) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w konsorcjum lub spółka cywilna). W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania: a) wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa. Uwaga: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. b) wykonawcy przedłożą wraz z ofertą pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i do składania oświadczeń dotyczących spełnienia warunków udziału w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu, składania oświadczeń dotyczących spełnienia warunków udziału w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (wymaga się solidarnej odpowiedzialności wykonawców). c) w odniesieniu do wymagań postawionych przez zamawiającego, każdy z przedsiębiorców wchodzący w skład konsorcjum lub spółka cywilna oddzielnie musi udokumentować/oświadczyć, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, d) wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na wykonawcę; w miejscu np. nazwa i adres wykonawcy należy wpisać dane dotyczące konsorcjum, a nie pełnomocnika konsorcjum. Uwaga: wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem), 5) Wykonawca w ofercie wskaże które części zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcom. Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia podwykonawcy wykonania odwiertu. 6) Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1) wypełniony formularz ofertowy (wg załączonego druku); 2) wypełniony kosztorys ofertowy na podstawie przedmiaru robót stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ; 3) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców występujących wspólnie w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i do składania oświadczeń dotyczących spełnienia warunków udziału w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu, składania oświadczeń dotyczących spełnienia warunków udziału w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w oryginale (- jeśli dotyczy); 4) dowód wniesienia Wadium; 5) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (z wykorzystaniem załączonego wzoru); 7) oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne z art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych (z wykorzystaniem załączonego wzoru); 8) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 9) aktualną informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 10) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - dotyczy tylko podmiotów zbiorowych; 11) ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej tj.: - polisa a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na okres prowadzenia prac; 12) wykaz wykonanych (min. 3) robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np.: referencje od poprzednich zamawiających, lub protokoły odbioru robót ); Wykonawca musi wykazać, iż we wskazanym wyżej okresie wykonał min. 3 roboty tj. 3 odwierty o głębokości powyżej 100 mb o podobnej konstrukcji jak przedmiot zamówienia. 13) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca; Wykonawca jest zobowiązany dysponować sprzętem zapewniającym wykonanie odwiertu zgodnie z technologią określoną w Projekcie prac geologicznych. 14) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; 15) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, w tym aktualne zatwierdzenie w Okręgowym Urzędzie Górniczym; Wykonawca zobowiązany jest dysponować osobami posiadającymi uprawnienia do wykonywania robót wiertniczo - geologicznych wydanymi przez Okręgowy Urząd Górniczy (kierownik ruchu, kierownik wiertni, wiertacz) , a także osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie sieci i instalacji sanitarnych i osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie instalacji elektrycznej wraz z aktualnymi zaświadczeniami o wpisie na listę członków samorządu zawodowego inżynierów budownictwa uprawniającymi do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych - za zgodność z oryginałem - przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy. Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 96 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeśli : wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane. Przez tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. Nr 47 z dnia 8 czerwca 1993 r., poz. 211, z późn. zm.) rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności, tzn. zastrzegł składając ofertę, iż nie mogą być one udostępnione innym uczestnikom postępowania. Stosowne zastrzeżenie wykonawca winien złożyć na formularzu ofertowym. W przeciwnym razie cała oferta zostanie ujawniona na życzenie każdej zainteresowanej osoby. Zamawiający zaleca, aby informacje zastrzeżone jako tajemnica przedsiębiorstwa były przez wykonawcę złożone w oddzielnej wewnętrznej kopercie z oznakowaniem - tajemnica przedsiębiorstwa, lub spięte (zszyte) oddzielnie od pozostałych, jawnych elementów oferty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.grabica.bipjst.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ponadto SIWZ można uzyskać bezpłatnie w Urzędzie Gminy w Grabicy, 97-306 Grabica - pokój 22. Istnieje również możliwość przesłania SIWZ pocztą za zaliczeniem pocztwoym - pokrywając koszt przesyłki..

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.02.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Grabicy, 97-306 Grabica pokój nr 10 - Sekretariat (I piętro).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.