eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Elbląg › Zaprojektowanie 4 wielorodzinnych budynków mieszkalnych wraz z infrastrukturą zewnętrzną i zagospodarowaniem terenu na działkach Nr 858/86; 858/85 osiedle mieszkaniowe Modrzewina Północ w Elblągu - część B

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-06

Elbląg: Zaprojektowanie 4 wielorodzinnych budynków mieszkalnych wraz z infrastrukturą zewnętrzną i zagospodarowaniem terenu na działkach Nr 858/86; 858/85 osiedle mieszkaniowe Modrzewina Północ w Elblągu - część B
Numer ogłoszenia: 93704 - 2009; data zamieszczenia: 06.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Elbląskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego spółka z o.o. , ul. Żyrardowska 51/2, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 2362081, faks 055 2328938.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.etbselblag.gabo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie 4 wielorodzinnych budynków mieszkalnych wraz z infrastrukturą zewnętrzną i zagospodarowaniem terenu na działkach Nr 858/86; 858/85 osiedle mieszkaniowe Modrzewina Północ w Elblągu - część B.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Zaprojektowanie 4 wielorodzinnych budynków mieszkalnych wraz z infrastrukturą zewnętrzną i zagospodarowaniem terenu na działkach Nr 858/86; 858/85 osiedle mieszkaniowe Modrzewina Północ w Elblągu - część B 2. Dokumentację projektowo-kosztorysową należy wykonać w oparciu o opracowanie: Rodzaj opracowania: Koncepcja Wielobranżowa Nazwa inwestycji: Koncepcja zabudowy mieszkaniowej wielorodzinnej Adres inwestycji: Modrzewina Północ cz. I (dz. nr 858/1; 858/32; 858/33; 858/85; 858/86) Nazwa obiektu: Osiedle mieszkaniowe będące ZAŁĄCZNIKIEM NR 4 do SIWZ. 3. Budynki należy zaprojektować: Konstrukcja budynków: zgodnie z opisem i rysunkami w koncepcji wielobranżowej. Wykończenie wewnętrzne: Tynki: - piwnic - zwykłe cem.-wap. kat. II zatarte na gładko - tynki kondygnacji mieszkalnych - zwykłe cem.-wap. kat. III zatarte na gładko - tynki klatek schodowych - zwykłe cem.-wap. kat. III zatarte na gładko, do wysokości 140 cm pokryte dekoracyjnym tynkiem mozaikowym, Podłogi: - piwnice - posadzka cementowa gr. 5 cm - mieszkania - w łazienkach, kuchniach i balkonach - terakota, w pozostałych pomieszczeniach podłoga typu szwedzkiego, - klatki schodowe - płytki typu Gres. Malowanie: - piwnice - komórki lokatorskie i garaże pobiałkowane x 2 - mieszkania - farby emulsyjne, akrylowe x 2 - klatki schodowe - od 140 cm farby emulsyjne x 2 Okładziny ścian: - klatki schodowe - dekoracyjny tynk mozaikowy do wys. 140 cm Stolarka drzwiowa: drzwi wewnętrzne drewniane, płytowe przeszklone gładkie, wejścia do mieszkań - drzwi wzmocnione, drzwi do klatek schodowych - stalowe, Stolarka okienna: typowa PCV, szklona szkłem zespolonym o podwyższonym współ. izolacji cieplnej z nawiewnikami wentylacyjnymi. Wyposażenie: armatura standardowa, ceramika sanitarna oraz kuchnie elektryczne. Instalacje: co i cw - z dala czynne z m.s.c. (dla niepełnosprawnych w ich lokalach) elektryczna - gniazd wtyczkowych, oświetlenia podstawowego, telefoniczna (ruraż), domofonowa, instalacja TV AZART, wyrównawcza. Rozdział instalacji należy przewidzieć w tablicach piętrowych na klatkach schodowych. W projektach branży sanitarnej przewidzieć głowice termostatyczne uniemożliwiające obniżenie temperatury w pomieszczeniach poniżej + 16 stopni. Sieć wod-kan - zasilanie i odprowadzenie z i do sieci miejskiej. Instalacje przewidzieć w technologii tworzyw sztucznych ułożonych w wylewce betonowej. Kanalizacja deszczowa - odprowadzenie do sieci miejskiej. Przewidzieć indywidualne opomiarowanie mieszkań, węzła co z rozbiciem na podgrzanie wody i ogrzewanie pomieszczeń. Rozmieszczenie urządzeń do pomiaru zużycia energii cieplnej i wody wg uznania projektanta. Uzbrojenie i zagospodarowanie terenu: Przyłącza do budynków wg warunków dostawców mediów, Mała architektura użytkowa: zaprojektować zgodnie z Koncepcją wielobranżową. Zieleń: zaprojektować zgodnie z Koncepcją wielobranżową. Wszystkie instalacje z indywidualnym opomiarowaniem dla każdego mieszkania. Zamawiający oczekuje wstępnie minimalnych ilości lokali mieszkalnych: Budynek Ax2 - 36 x 2 = 72 mieszkania Budynek Bx1 - 33 mieszkania Budynek Dx1 - 44 mieszkania 4. Opracowania dokumentacja projektowo-kosztorysowa musi uwzględniać ustalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego opracowanego dla Modrzewiny Północ w Elblągu oraz spełniać wymagania odnośnych przepisów, w tym: 1) szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego, wg Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3.07.2003r. (Dz.U. nr 120, poz. 1133), 2) zakresu i formy dokumentacji projektowej, wg Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2.09.2004r. (Dz.U. nr 202, poz. 2072 ze zmianami), 3) metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, wg Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18.05.2004r. (Dz.U. nr 130, poz. 1389), 4) Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 6 kwietnia 2004r. (Dz.U. Nr 86, poz. 803 dnia 28.04.2004) w sprawie warunków i trybu udzielania kredytów ze środków Krajowego Funduszu Mieszkaniowego oraz niektórych wymagań dotyczących lokali i budynków finansowanych przy udziale tych środków (dotyczy § 4 ust. 3) dla budynków wyszczególnionych na działce 858/85. 5. Projekty techniczne muszą być sporządzone przez osoby posiadające uprawnienia projektowe odpowiedniej specjalności, zawierać pozytywne opinie i uzgodnienia w tym: Zespołu Uzgadniania Dokumentacji Projektowej, Wydziału Architektury i Planowania Przestrzennego Urzędu Miejskiego w Elblągu, Elbląskiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Elblągu. 6. Opracowania stanowiące przedmiot zamówienia muszą posiadać: - oświadczenia o sporządzeniu projektu budowlanego zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami wiedzy technicznej, - informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia ze względu na specyfikę projektowanego obiektu budowlanego uwzględnioną w planie bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, - oświadczenie o kompletności oraz inne niezbędne do uzyskania pozwolenia na budowę, Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za zastosowane w dokumentacji projektowej rozwiązania techniczne i zastosowaną technologię. 7. Przyjęte rozwiązania muszą odpowiadać zasadom wiedzy technicznej, obowiązującym Polskim Normom przenoszącym europejskie normy zharmonizowane, przepisom techniczno-budowlanym i warunkom technicznym użytkowania wynikającym z funkcji jaką ma spełniać obiekt. Przy projektowaniu budynków należy uwzględnić opinię Wydziału Architektury i Planowania Przestrzennego z dnia 11.02.2009r. znajdującą się na stronie 11 Koncepcji Wielobranżowej. 8. W budynkach należy rozważyć lokalizację miejsc postojowych w halach garażowych pod projektowanymi budynkami i przyległym terenem. Dopuszcza się realizację indywidualnych garaży w piwnicach budynków. Powierzchnia garaży lub hali garażowej w piwnicach nie może przekroczyć 70% powierzchni piwnic. Ilość mieszkań i garaży lub miejsc postojowych w budynkach wyniknie z opracowania projektu konstrukcyjnego budynku. 9. Projekt budowlany i wykonawczy mogą stanowić jedno opracowanie. 10. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić pełnienie nadzoru autorskiego projektanta podczas wykonywania robót na podstawie opracowanych przez siebie projektów. Pobyty Projektanta na budowie odbywać się będą na wezwanie Zamawiającego. Zamawiający ma prawo żądać od Wykonawcy uczestnictwa autora projektu na naradach koordynacyjnych. 11. Wykonawca opracuje i złoży wszystkie komplety projektów w opracowaniu tradycyjnym, a także w opracowaniu numerycznym na płycie CD: rysunki w formacie dwg (auto Cad 2000) oraz każdy rysunek osobno w formacie TIFF lub JPG, tekst w formacie WORD a także rzuty poszczególnych kategorii mieszkań możliwe do wydrukowania. Ponadto Wykonawca wykona projekt w formie elektronicznej umożliwiającej jego wizualizację na stronie internetowej Zamawiającego. 12. Zamawiający żąda, aby Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana w drodze przetargu posiadał ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na czas realizacji zamówienia i przed zawarciem umowy przedłożył Zamawiającemu polisę lub inny dokument ubezpieczenia. 13. Informacja o przewidywanych zmianach postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której Zamawiający dokona wyboru Wykonawcy: 1. Zamawiający określa następujące warunki, w jakich przewiduje możliwość dokonania zmian zawartej umowy: a) Konieczność przedłużenia terminu umownego z powodu: - działania siły wyższej, tj. wyjątkowego zdarzenia lub okoliczności, - z przyczyn zależnych od Zamawiającego. b) Ograniczenie zakresu robót wynikające z braku środków finansowych Zamawiającego. c) Konieczność wykonania dodatkowych badań, ekspertyz, analiz itp. d) Zmiana przepisów, które skutkują zmianą zakresu opracowania realizowanego zamówienia. e) Likwidacja lub rozwiązanie firmy Wykonawcy. f) Zmiana nr konta Wykonawcy lub innych danych podmiotowych. g) Ustawowej zmiany stawki podatku VAT w sytuacji łącznego spełnienia dwóch przesłanek: - gdy istnieje obiektywna konieczność wprowadzenia zmian, np. gdy spełnienie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby jednej ze stron rażącą stratą w rozumieniu art. 357 ze znaczkiem 1 Kodeksu cywilnego, - zmiana wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w momencie zawarcia umowy. 2. W przypadku żądania przedłużenia terminu umownego z przyczyn zależnych od Wykonawcy, zostanie przeprowadzona następująca procedura: - Wykonawca prześle Zamawiającemu projekt zmian do umowy (aneks) w terminie co najmniej 14 dni przed datą upływu terminu zakończenia umowy wraz z pisemnym uzasadnieniem, - Zamawiający udzieli pisemnej odpowiedzi lub odeśle podpisany aneks do umowy przed upływem terminu wykonania umowy. 3. Warunkiem dokonania zmian postanowień umowy jest zgoda obu stron wyrażona na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany w formie aneksu do umowy. 14. Zamawiający nie zastrzega w SIWZ, że część lub całość zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 15. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. 16. Zakres zamówienia obejmuje: Wykonanie kompleksowego projektu budowlanego i wykonawczego dla 4 budynków wielorodzinnych wraz z infrastrukturą zewnętrzną i zagospodarowaniem terenu na działkach Nr 858/85; 858/86 w tym: - pozyskanie mapy do celów projektowych - wykonanie badań geotechnicznych gruntu, - uzyskanie zgody właścicieli urządzeń technicznych i sieci, właścicieli działek na udostępnienie terenu oraz innych dokumentów związanych z wykonaniem zamówienia, a wymaganych obowiązującymi przepisami prawa - pozwoleń, zgód, porozumień, warunków technicznych, warunków realizacyjnych, uzgodnień, - opracowanie projektów budowlanych i wykonawczych dla zakresu robót wymagających takich opracowań. Projekty budowlane i wykonawcze obejmować będą obiekty główne - 4 budynki wraz z instalacjami i urządzeniami budowlanymi zapewniającymi możliwość odrębnej realizacji i oddzielnego korzystania z obiektów zgodnie z ich przeznaczeniem (przyłącza, urządzenia instalacyjne) i stanowić będą podstawę do wydania pozwolenia na budowę. Dostęp do budynków w poziomie parteru musi być przystosowany dla osób niepełnosprawnych. W każdym z budynków w jednej ze skrajnych klatek zaprojektować w poziomie parteru 2 mieszkania dla potrzeb osób niepełnosprawnych. Projekty muszą uwzględniać w tych mieszkaniach rozwiązania umożliwiające pokonanie barier architektonicznych przez osoby niepełnosprawne, zapewniać pełną dostępność dla osób niepełnosprawnych, w tym w szczególności poruszających się na wózkach inwalidzkich rehabilitacyjnych, np. na klatce schodowej - platforma przyschodowa o udźwigu 225 kg, podest o wym. 800x1000mm z najazdem na wprost (przed pierwszym dolnym stopniem z wolną przestrzenią o dł.min.2,5m). - opracowanie projektów branżowych sieci zapewniających media do budynków wynikających z wydanych zgód, warunków, pozwoleń, - opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót zawierających Warunki techniczne wykonania robót i Warunki techniczne odbioru robót. Specyfikacje muszą określać materiały spełniające wymagania polskich norm przenoszących normy europejskie, które zostaną zastosowane w czasie realizacji budynków, - przedmiary robót we wszystkich branżach w sposób umożliwiający wydzielenie elementów wykończenia i wyposażenia mieszkań, - opracowanie kosztorysów inwestorskich dla zakresu robót objętych umową; W kosztorysie inwestorskim należy ująć koszty dostawy i montażu platformy dla osób niepełnosprawnych jako oddzielną pozycję. Kosztorysy inwestorskie należy opracować w sposób umożliwiający wydzielenie elementów wykończenia i wyposażenia mieszkań oraz z podziałem na koszt wykonania robót dotyczących powierzchni mieszkań i powierzchni garaży. - opracowanie zbiorczych zestawień kosztów, - uzyskanie pozwolenia na budowę w imieniu Zamawiającego na zakres robót objętych opracowaniem i wymagających pozwolenia na budowę etapowo dla poszczególnych budynków, - pełnienie nadzoru autorskiego. Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia wynikającego z art. 25 ust. 1 pkt 2) ustawy Prawo zamówień publicznych o treści: Zgodnie z art. 25 ust. 1 pkt 2) ustawy Prawo zamówień publicznych oświadczam, że oferowane usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 25.04.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych i spełniający warunki art. 22 ust. 1 tj. Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; Warunkiem udziału w postępowaniu jest: a) wykonanie w sposób należyty w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dokumentacji projektowo-kosztorysowej co najmniej 3 budynków o charakterze mieszkaniowym (zgodnie z PKOB) o powierzchni użytkowej mieszkań nie mniejszej niż 1 000m2 każdy. b) dysponowanie projektantami w branżach: architektonicznej, konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej, drogowej, elektrycznej posiadającymi uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w specjalnościach: architektonicznej, konstrukcyjno-budowlanej, drogowej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: wodociągowych kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Projektanci muszą być członkami właściwych terytorialnie okręgowych izb samorządu zawodowego. 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 1) Potwierdzenia spełnienia warunku wymienionego w Sekcji III.2) pkt 1. ogłoszenia Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ oraz dokumentu wymienionego w pkt. VI. ppkt 1.2. SIWZ 2) Potwierdzenia spełnienia warunku wymienionego w Sekcji III.2) pkt 2. ppkt a) ogłoszenia Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ oraz dokumentów wymienionych w pkt. VI. ppkt 1.3. SIWZ Przy ocenie spełnienia tego warunku przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) wielkości stanowiące o spełnieniu warunku będą zsumowane z dokumentów składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3) Potwierdzenia spełnienia warunku wymienionego w Sekcji III.2) pkt 2. ppkt b) ogłoszenia Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ oraz dokumentów wymienionych w pkt. VI. ppkt 1.4., 1.5. i 1.6. SIWZ 4) Potwierdzenia spełnienia warunku wymienionego w Sekcji III.2) pkt 3. ogłoszenia Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ. 5) Potwierdzenia spełnienia warunku wymienionego w Sekcji III.2) pkt 4. ogłoszenia Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń wymienionych w pkt VI. SIWZ, metodą spełnia / nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga dostarczenia: - zgodnie z pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ - Oświadczeń wynikających z art. 22 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych Uwaga: a) Treść wymaganych Oświadczeń Zamawiający przekazuje na ZAŁĄCZNIKU NR 2 do SIWZ. b) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. - zgodnie z pkt VI. ppkt 1.2. SIWZ - Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. - zgodnie z pkt VI. ppkt 1.3. SIWZ - Wykazu wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie. Uwaga: a) W wykazie należy wymienić usługi potwierdzające spełnienie przez Wykonawcę warunku określonego w Sekcji III.2) ppkt 2.a) ogłoszenia. b) W przedmiocie wykazanej usługi należy podać informację o powierzchni użytkowej mieszkań każdego budynku. c) Dla usług wymienionych w wykazie należy załączyć dokumenty potwierdzające, że te usługi zostały wykonane należycie, d) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty składa ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie warunku określonego w Sekcji III.2) ppkt 2.a) ogłoszenia. - zgodnie z pkt VI. ppkt 1.4. SIWZ - Wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. Uwaga: a) Na potwierdzenie spełniania warunku określonego Sekcji III.2) ppkt 2. b) SIWZ w wykazie osób należy wymienić osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, którymi Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował na podstawie pisemnego zobowiązania innych podmiotów. b) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wyżej wymieniony dokument Wykonawcy składają wspólnie. - zgodnie z pkt VI. ppkt 1.5. SIWZ - Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie osób Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. Uwaga: a) Dokumenty składa ten Wykonawca, który w wykazie osób wskazał osoby, którymi będzie dysponował na podstawie pisemnego zobowiązania innych podmiotów. b) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wyżej wymieniony dokument Wykonawcy składają wspólnie. - zgodnie z pkt VI. ppkt 1.6. SIWZ - Dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Uwaga: a) Dla osób wymienionych w wykazie osób, o którym mowa w pkt VI. ppkt 1.4. SIWZ, należy złożyć z ofertą dokumenty: decyzję o nadaniu uprawnień projektowych w odpowiednich specjalnościach oraz aktualne zaświadczenia o przynależności projektantów do właściwych terytorialnie okręgowych izb samorządu zawodowego. b) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wyżej wymienione dokumenty Wykonawcy składają wspólnie. Dokumenty należy składać w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. UWAGA: 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w pkt VI. ppkt 1.2. SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1. UWAGI zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.etbselblag.gab.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Elblągu Wydział Zamówień Publicznych pokój 125 82-300 Elbląg ul. Łączności 1.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.04.2009 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miejski w Elblągu Wydział Zamówień Publicznych pokój 125 82-300 Elbląg ul. Łączności 1.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Dotyczy Sekcji II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA data rozpoczęcia: data udzielenia zamówienia data zakończenia: 25 kwietnia 2010 r. w tym: - dokumentacja budynku położonego na działce 858/86 wraz z uzbrojeniem i zagospodarowaniem terenu i pozwoleniem na budowę - 30.09.2009 r. - dokumentacja budynków położonych na działce 858/85 wraz z uzbrojeniem i zagospodarowaniem terenu i pozwoleniem na budowę - do 25.04.2010 r. w tym opracowanie koncepcji architektonicznej budynków umożliwiającej złożenie wniosku o kredyt do Banku Gospodarstwa Krajowego - do 15.09.2009 r. - uzyskanie pozwolenia na budowę - do 25.04.2010 r. - pełnienie nadzoru autorskiego - 36 miesięcy od daty przekazania ostatniego opracowania 2. Opłata za SIWZ obejmuje koszty jej druku oraz przekazania..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.