Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-04-22
Turek: Zagospodarowanie terenów zieleni na skwerze przy ul. Powstańców Wielkopolskich oraz w pasie drogowym ul. Browarnej w Turku.
Numer ogłoszenia: 93541 - 2010; data zamieszczenia: 22.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Turku , ul. Kaliska 59, 62-700 Turek, woj. wielkopolskie, tel. 063 289 61 00, faks 063 289 61 11.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.miastoturek.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zagospodarowanie terenów zieleni na skwerze przy ul. Powstańców Wielkopolskich oraz w pasie drogowym ul. Browarnej w Turku..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia publicznego obejmuje do wykonania następujący zakres rzeczowy robót: Teren przy ulicy Powstańców Wielkopolskich: 1.likwidacja istniejącej nawierzchni trawiastej wraz z usunięciem warstwy ziemi grubości 5-10 cm oraz wywiezieniem na składowisko odpadów (teren o powierzchni ok. 200 m2) 2.wyrównanie terenu i nawiezienie ziemi urodzajnej 3.zakup i nasadzenie drzew - 16 sztuk Nasadzenie obejmuje także zaprawienie ziemią urodzajną, opalikowanie (3 palikami drewnianymi o średnicy 70 mm i długości 2,5 m oraz elastyczną taśmą mocująca o szerokości minimum 3 mm), wykonanie tzw. misy o średnicy ok. 0,8 m oraz wyściółkowanie misy ok. 5 - 7cm warstwą kory bądź przekompostowanych zrębków) 4.zakup i nasadzenie krzewów - 915 sztuk Nasadzenie obejmuje także zaprawienie ziemią urodzajną oraz wykonanie niewielkiej misy w celu zatrzymania wody oraz wypełnienie jej ściółką (podobnie jak w przypadku drzew). 5.wykonanie trawnika wysiew trawy oraz gwarancją do pierwszego koszenia 6.wykonanie nawierzchni chodnikowej oraz placyku z kostki betonowej (w tonacji szarości) wraz z krawężnikami (w tonacji szarości) o grubości 6 cm na podbudowie z tzw. chudego betonu B10 (10 cm) oraz podsypce piaskowej (5 cm) 7.obwiedzenie miejsc styku trawnika z miejscami nasadzeń drzew i krzewów opaskami z kostki betonowej na ławie betonowej 8.zakup oraz montaż 3 sztuk ławek z oparciem wraz z zakotwieniem, kolor drewna palisander, kolor konstrukcji metalowej czarny (w typie zbliżonym do ławki ANTYWANDAL firmy ABRYS Technika Poznań) 9.zakup i montaż kosza na odpady wraz z zakotwieniem kolor drewna: palisander, kolor części metalowych czarny (w typie zbliżonym do kosza typu Kemi 003420 firmy Komserwis) Dopuszcza się zakup innego typu ławek oraz kosza pod warunkiem że będą one spójne stylistycznie z ławkami oraz posiadać będą wskazaną powyżej kolorystykę. Drewno ławek i kosza musi być zabezpieczone przed wpływem czynników atmosferycznych, w tym wilgoci, promieni UV, itp. Teren przy ulicy Browarnej: 1.wymiana ziemi na głębokość 0,4 m wraz z wywiezieniem usuniętej starej ziemi na składowisko odpadów (teren o powierzchni ok. 200 m2) 2.zakup i nasadzenie drzew- 10 sztuk Nasadzenie obejmuje także zaprawienie ziemią urodzajną, opalikowanie (3 palikami drewnianymi o średnicy 70 mm i długości 2,5 m oraz elastyczną taśmą mocująca o szerokości minimum 3 mm), wykonanie tzw. misy o średnicy ok. 0,8 m oraz wyściółkowanie misy ok. 5 - 7 cm warstwą kory bądź przekompostowanych zrębków) 3.zakup i nasadzenie krzewów - 951 sztuk Nasadzenie obejmuje także zaprawienie ziemią urodzajną oraz wykonanie niewielkiej misy w celu zatrzymania wody oraz wypełnienie jej ściółką (podobnie jak w przypadku drzew). Wykaz roślin do nasadzeń na terenie skweru przy ul. Powstańców Wielkopolskich lp Gatunek drzewa lub krzewu Ilość sztuk Wysokość - szerokość obwód [cm] 1 Dąb szypułkowy Fastigiata (Quercus rober) 3 220-250 2 Głóg pośledni Pauls Scarlet (Crataegus x media) 10 220-250 cm obw. 12-14 3 Śliwa wiśniowa Woodi (Prunus carasifera) 3 180-200 obw.6-8 4 Berberys Thunberga Atropurpurea Nana (Berberis thunbergii) 33 20-30 5 Berberys Thunberga Erecta (Berberis thunbergii) 191 30-40 6 Berberys Thunberga Green Carpet (Berberis thunbergii) 70 30-40 7 Dereń biały Sibirica (Cornus alba) 39 40-50 8 Irga szwedzka Coral Beauty (Cotoneaster x suecicus) 71 30-40 9 Krzewuszka cudowna Nana Variegata (Veigela florida) 85 30-40 10 Ognik szkarłatny Red Column, Orange GlowI Soleil dOr (pyracantha coccinea) 96 40-50 11 Pęcherznica kalinolistna Diabolo (Physocarphus opulifolius) 41 40-50 12 Pęcherznica kalinolistna Luteus (Physocarphus opulifolius) 31 40-50 13 Pigwowiec pośledni Nicoline (Chaenomeles x superba) 41 30-40 14 Tawuła japońska Crispa (Spiraea japonica) 64 30-40 15 Tawuła japońska Goldflame (Spiraea japonica) 153 30-40 Wykaz roślin do nasadzeń w pasie drogowym ul. Browarnej Lp Gatunek drzewa lub krzewu Ilość sztuk Wysokość - szerokość obwód [cm] 1 Buk pospolity Dawyck Purple (Fagus sylvatica) 6 180-200 obw. 6-8 2 Klon pospolity Globosum (Acer platanoides) 4 220-250 obw. 12-14 3 Berberys Thunberga Atropurpurea (Berberis thunbergii) 18 30-40 4 Berberys Thunberga Atropurpurea Nana (Berberis thunbergii 95 20-30 5 Berberys Thunberga Erecta (Berberis thunbergii) 196 30-40 6 Berberys Thunberga Green Carpet (Berberis thunbergii) 77 30-40 7 Irga szwedzka Coral Beauty (Cotoneaster x suecicus) 114 30-40 8 Ognik szkarłatny Red Column, Orange GlowI Soleil dOr (pyracantha coccinea) 66 40-50 9 Tawuła japońska Crispa (Spiraea japonica) 253 30-40 10 Tawuła japońska Goldflame (Spiraea japonica) 132 30-40.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zamawiający nie żąda wniesienia wadium przetargowego.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia przez wykonawcę warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia warunek - nie spełnia warunku, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia przez wykonawcę warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia warunek - nie spełnia warunku, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia przez wykonawcę warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia warunek - nie spełnia warunku, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia przez wykonawcę warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia warunek - nie spełnia warunku, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.miastoturek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski
Wydział Infrastruktury i Działalności Gospodarczej
ul. Kaliska 59
62-700 Turek.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.05.2010 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski Biuro Obsługi Klienta ul. Kaliska 59 62-700 Turek.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana będzie zobowiązany wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 10 % ceny całkowitej podanej w ofercie..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z TURKU
- ,,Budowa drogi ul. Torowa wraz z infrastrukturą - opracowanie dokumentacji projektowej"
- Dostawa rękawic medycznych dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Turku
- ADAPTACJA POMIESZCZENIA NA POTRZEBY SALKI TERAPEUTYCZNEJ W PS NR 4 W RAMACH PROJEKTU "PODNIESIENIE JAKOŚCI EDUKACJI W PRZEDSZKOLACH SAMORZĄDOWYCH NA TERENIE GMINY MIEJSKIEJ TUREK"
- REMONT POMIESZCZEŃ W PRZEDSZKOLU SAMORZĄDOWYM NR 6 W RAMACH PROJEKTU "PODNIESIENIE JAKOŚCI EDUKACJI W PRZEDSZKOLACH SAMORZĄDOWYCH NA TERENIE GMINY MIEJSKIEJ TUREK"
- "Usługi wsparcia w procesie usamodzielniania wychowanków pieczy zastępczej na terenie powiatu tureckiego - psycholog"
- REMONT POMIESZCZEŃ W PRZEDSZKOLU SAMORZĄDOWYM NR 8 W RAMACH PROJEKTU "PODNIESIENIE JAKOŚCI EDUKACJI W PRZEDSZKOLACH SAMORZĄDOWYCH NA TERENIE GMINY MIEJSKIEJ TUREK"
więcej: przetargi w Turku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa Publicznego Przedszkola im. Króla Maciusia Pierwszego w Poddębicach przy ul. Miłej 14/16" w formule zaprojektuj i wybuduj.
- "Ogród miejskie zacisze" realizowany w ramach zadania inwestycyjnego "Zagospodarowanie skweru przy ul. Kościuszki w Łasku do celów rekreacyjnych wraz z poprawą estetyki przestrzeni publicznej"
- "NIE-zwykła Transformacja - wykonanie parków kieszonkowych" - Zadanie nr 1 park kieszonkowy przy ul. ks. Jana Nepomucena Barabasza w Czechowicach-Dziedzicach
- "Aktywnie, zdrowo i sportowo"- modernizacja placu zabaw przy Przedszkolu Miejskim nr 5 w Chełmie, ul Kwiatowa 1, 22-100 Chełm ramach Budżetu Obywatelskiego w formule "zaprojektuj i wybuduj".
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1941D polegającej na przebudowie chodnika wraz z budową przystanku autobusowego z zatoką przy Szkole Podstawowej w Świętej Katarzynie w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- "Kompleksowa rewitalizacja skweru u zbiegu ulic H. Sienkiewicza i A. Mickiewicza" - inwestycja realizowana w ramach Budżetu Obywatelskiego w formule "zaprojektuj i wybuduj"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.