eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TurekBUDOWA UL. ¦W. BARBARY I UL. DASZYÑSKIEGO



Og³oszenie z dnia 2025-05-30

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
BUDOWA UL. ¦W. BARBARY I UL. DASZYÑSKIEGO

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA MIEJSKA TUREK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019384

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: KALISKA 59

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Turek

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-700

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniñski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@miastoturek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://bip.miastoturek.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

BUDOWA UL. ¦W. BARBARY I UL. DASZYÑSKIEGO

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-8a45bbb6-b163-4cdf-ac36-e6cabeae0de7

2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00255957

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2025-05-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00100713/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.3 Budowa ul. ¦w. Barbary i ul. Daszyñskiego

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/miasto_turek/proceedings

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Postêpowanie prowadzone jest za po¶rednictwem platformy e-us³ug
platformazakupowa.pl pod adresem strony internetowej prowadzonego postêpowania: https://platformazakupowa.pl/pn/miasto_turek
Zamawiaj±cy w zakresie nie dotycz±cym elektronicznego sk³adania ofert, dopuszcza opcjonalnie komunikacjê za po¶rednictwem
poczty elektronicznej. Adres poczty elektronicznej: zamowienia@miastoturek.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Zamawiaj±cy, okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na platformazakupowa.pl, tj.:
a) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,
jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna, inna przegl±darka internetowa ni¿ Internet Explorer,
d) w³±czona obs³uga JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,
f) Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa siê za pomoc± protoko³u TLS 1.3.
g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.
h) Maksymalny rozmiar jednego pliku przesy³anego za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150 MB natomiast przy komunikacji wielko¶æ pliku to maksymalnie 500 MB.
2. Formaty plików wykorzystywanych przez wykonawców powinny byæ zgodne z Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 21 maja 2024 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych”.
Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie formatów danych: .pdf .doc .docx .xls .xlsx .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na format .pdf
3. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów danych: .zip, .7Z
4. Zamawiaj±cy zwraca uwagê na ograniczenia wielko¶ci plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi max 10 MB oraz na ograniczenie wielko¶ci plików podpisywanych w aplikacji eDoApp s³u¿±cej do sk³adania podpisu osobistego, który wynosi max 5 MB.
5. W¶ród formatów powszechnych a NIE wystêpuj±cych w Rozporz±dzeniu w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. 2017 poz. 2247) wystêpuj±: .rar .gif .bmp .numbers .pages.
6. Ze wzglêdu na niskie ryzyko naruszenia integralno¶ci pliku oraz ³atwiejsz± weryfikacjê podpisu, zamawiaj±cy sugeruje, w miarê mo¿liwo¶ci wykonawcy, przekonwertowanie plików sk³adaj±cych siê na ofertê na format .pdf i opatrzenie ich elektronicznym podpisem kwalifikowanym PAdES.
7. Zamawiaj±cy sugeruje, aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka uprawnionych osób, stosowaæ podpisy tego samego rodzaju. Podpisywanie pliku ró¿nymi rodzajami podpisów np. podpisem osobistym i kwalifikowanym podpisem elektronicznym, mo¿e doprowadziæ do problemów w weryfikacji plików.
8. Je¶li wykonawca kompresuje dokumenty np. w plik w formacie kompresji .zip, sugerujemy wcze¶niejsze podpisanie ka¿dego ze skompresowanych plików.
9. Oferta, o¶wiadczenia oraz podmiotowe ¶rodki dowodowe sk³adane elektronicznie musz± zostaæ podpisane elektronicznym kwalifikowanym podpisem lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W procesie sk³adania oferty, o¶wiadczeñ lub podmiotowych ¶rodków dowodowych na platformie zakupowej, kwalifikowany podpis elektroniczny lub podpis zaufany lub podpis osobisty wykonawca sk³ada bezpo¶rednio na dokumencie, który nastêpnie przesy³a do systemu teleinformatycznego.
10. W przypadku wykorzystania formatu podpisu XAdES zewnêtrzny. Zamawiaj±cy wymaga do³±czenia odpowiedniej ilo¶ci plików tj.
podpisywanych plików z danymi oraz plików podpisu w formacie XAdES.
11. Podczas podpisywania plików zaleca siê stosowanie algorytmu skrótu SHA2 zamiast SHA1.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04 maja 2016, L 119/1), zwane w niniejszej SWZ jako „RODO”, Zamawiaj±cy informujê, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta Turku z siedzib± w Urzêdzie Miejskim w Turku, ul. Kaliska 59, 62-700 Turek
2) wyznaczono Inspektora Ochrony Danych. Jest to osoba, z któr± mo¿na siê kontaktowaæ we wszystkich sprawach dotycz±cych przetwarzania indywidulanych danych osobowych oraz korzystania z praw zwi±zanych z przetwarzaniem danych osobowych. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych za po¶rednictwem poczty elektronicznej: iod@miastoturek.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „BUDOWA UL. ¦W. BARBARY I UL. DASZYÑSKIEGO”, prowadzonym w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o Ustawê Pzp, a tak¿e podmioty uprawnione do ich otrzymania na podstawie obowi±zuj±cych przepisów prawa;
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. 2020, poz. 164 ze zm.);
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach Ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z Ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
UWAGA: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z Ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników.
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
UWAGA: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9) nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: GIN.2710.8.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Budowa ul. ¦w. Barbary i ul. Daszyñskiego” obejmuje wykonanie robót budowlanych zwi±zanych z budow± dróg, w szczególno¶ci:
2. Budowê nawierzchni wraz z podbudow±:
a) nawierzchnia jezdni – kostka betonowa koloru szarego,
b) nawierzchnia chodników – kostka betonowa koloru szarego,
c) nawierzchnia zjazdów – kostka betonowa koloru szarego,
d) nawierzchnia zatok postojowych – kostka betonowa koloru szarego,
3. Wykonanie studni wpustowych z osadnikiem,
4. Wykonanie studni rewizyjnych i po³±czeniowych,
5. Wykonanie kana³ów kanalizacji deszczowej,
6. Wykonanie przykanalików kanalizacji deszczowej,
7. Usuniêcie kolizji sieci elektroenergetycznej:
a) prze³o¿enie linii kablowej,
b) przebudowa s³upa linii napowietrznej,
c) przebudowa linii kablowych,
8. Budowê o¶wietlenia ulicznego:
9. Uk³adanie i demonta¿ kablowej linii o¶wietleniowej,
10. Przestawienie istniej±cych s³upów o¶wietleniowych z wysiêgnikami i oprawami, usuniêcie kolizji sieci telekomunikacyjnej:
a) demonta¿ s³upa wraz ze skrzynka kablow±,
b) skrócenie trasy kabli,
c) budowa s³upka rozdzielczego,
11. Nasadzenia zieleni niskiej, zak³adanie trawników z siewu,
12. Wywóz i utylizacja odpadów z rozbiórki;
13. Pozosta³y zakres uszczegó³owiony i objêty przedmiotem zamówienia do wykonania:
a) o¶wietlenie zewnêtrzne – LED; oprawy musz± byæ wyposa¿one w system zdalnego zarz±dzania o¶wietleniem, kompatybilnym z systemem zastosowanym na terenie Miasta Turek, z abonamentem na 10 lat,
b) roczna pielêgnacja nasadzonej zieleni,
c) serwisowanie urz±dzeñ i instalacji bêd±cych przedmiotem zamówienia przez okres trwania rêkojmi,
d) zakup i monta¿ tablic informacyjnych administracyjnych (w uzgodnieniu
z Zamawiaj±cym).
14. Wykonawca zobowi±zuje siê do aktualizacji projektu sta³ej organizacji ruchu.
15. Wykonawca zobowi±zuje siê do pielêgnacji zieleni poprzez min. 3-krotne skoszenie trawy
w pasie drogowym po uprzednim podlewaniu i odchwaszczeniu oraz do utrzymania nale¿ytego porz±dku w okresie trzech miesiêcy od dnia podpisania protoko³u odbioru.
16. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia, w tym zakres robót budowlanych i wymagania dotycz±ce jako¶ci ich wykonania oraz wymagania techniczne, okre¶la dokumentacja techniczna zamówienia sporz±dzona przez PRO-ROAD Krzysztof Buk oraz projekt umowy w sprawie zamówienia publicznego.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45233320-8 - Fundamentowanie dróg

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45316110-9 - Instalowanie urz±dzeñ o¶wietlenia drogowego

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie ruroci±gów do odprowadzania wody burzowej

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-15

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oferta z³o¿ona przez wykonawcê mo¿e otrzymaæ ³±cznie maksymaln± ilo¶æ 100 pkt, gdzie 1 % wagi kryterium równa siê 1 pkt oceny.
2. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta uzyska najwy¿sz± ³±czn± sumê punktów przyznan± na podstawie ustalonych
kryteriów oceny ofert.
3. Zamawiaj±cy zastosuje zaokr±glanie uzyskanych w rezultacie obliczeñ wyników do dwóch miejsc po przecinku.
4. Je¿eli nie mo¿na wybraæ najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, ¿e dwie lub wiêcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiaj±cy wybiera spo¶ród tych ofert ofertê , która otrzyma³a najwy¿sz± ocenê w kryterium o najwy¿szej wadze. Je¿eli oferty otrzyma³y tak± sam± ocenê w kryterium o najwy¿szej wadze, zamawiaj±cy wybiera ofertê z najni¿sz± cen±.
Je¿eli nie mo¿na dokonaæ wyboru oferty w sposób, o którym mowa powy¿ej, zamawiaj±cy wzywa wykonawców do z³o¿enia w terminie okre¶lonym przez zamawiaj±cego ofert dodatkowych zawieraj±cych now± cenê. Wykonawcy sk³adaj±cy oferty dodatkowe, nie mog± oferowaæ cen wy¿szych ni¿ zaoferowane w uprzednio z³o¿onych przez nich ofertach.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jako¶æ, w tym do parametry techniczne, w³a¶ciwo¶ci estetyczne i funkcjonalne takie jak dostêpno¶æ dla osób niepe³nosprawnych lub uwzglêdnianie potrzeb u¿ytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji jako¶ci robót budowlanych

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Wykonawca bior±cy udzia³ w postêpowaniu musi spe³niaæ wynikaj±cy z art. 112 ust. 2 pkt 4 Ustawy Pzp warunek udzia³u w postêpowaniu dotycz±cy zdolno¶ci zawodowej, w zwi±zku z tym wykonawca musi wykazaæ, ¿e:

1. Dysponuje lub bêdzie dysponowa³ osobami odpowiedzialnymi za kierowanie budow± / robotami budowlanymi, legitymuj±cymi siê kwalifikacjami zawodowymi niezbêdnymi do wykonania zamówienia publicznego, udzielonymi w poni¿szych specjalno¶ciach:
1) uprawnienia budowlane bez ograniczeñ do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci in¿ynieryjnej drogowej – kierownik budowy;
2) uprawnienia budowlane bez ograniczeñ do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ wodoci±gowych i kanalizacyjnych;
3) uprawnienia budowlane bez ograniczeñ do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych;
Osoby o których mow, w pkt 6.2. 1)-3) powinny posiadaæ uprawnienia budowlane uzyskane zgodnie z ustaw± z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 725) lub odpowiadaj±ce im aktualne i równowa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych w tym zakresie przepisów oraz przynale¿eæ do w³a¶ciwej Izby Samorz±du Zawodowego na podstawie przepisów ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorz±dach zawodowych architektów oraz in¿ynierów budownictwa (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 551)
Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, okre¶lone w art. 12 ust. 1 ustawy Prawo budowlane mog± równie¿ wykonywaæ osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zosta³y uznane na zasadach okre¶lonych w przepisach odrêbnych. Regulacjê odrêbn± stanowi± przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej. W przypadku osób bêd±cych obywatelami pañstw cz³onkowskich UE, Konfederacji Szwajcarskiej lub pañstw cz³onkowskich (EFTA) – stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym – prawo do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium RP winno byæ potwierdzone odpowiedni± decyzj± o uznaniu kwalifikacji zawodowych lub prawa do ¶wiadczenia us³ug transgranicznych.
2. W okresie ostatnich 5 lat liczonych wstecz od dnia w którym up³ywa termin sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykona³ nale¿ycie, co najmniej dwa przedsiêwziêcia budowlane, polegaj±ce na budowie, przebudowie lub rozbudowie drogi publicznej, tj. drogi zamiejskiej lub ulicy, o warto¶ci umownej nie mniejszej ni¿ 1 000 000,00 PLN z VAT (s³ownie: jeden milion) dla ka¿dego z wykonanych przedsiêwziêæ budowlanych. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum) warunek w tym zakresie musi spe³niaæ w ca³o¶ci jeden ze wspó³wykonawców uczestnicz±cych w konsorcjum.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. O¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy
z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 I 1086), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê albo o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – wymagane o¶wiadczenie nale¿y z³o¿yæ wed³ug wzoru formularza stanowi±cego Za³±cznik nr 3 do SWZ;
2. O¶wiadczenie wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w pkt 8.1.1. SWZ stanowi±cym
Za³±cznik nr 1A do SWZ, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez zamawiaj±cego, o których mowa w:
1) art. 108 ust. 1 pkt 3 Ustawy Pzp;
2) art. 108 ust. 1 pkt 4 Ustawy Pzp, dotycz±cych orzeczenia zakazu ubiegania siê o zamówienie publiczne tytu³em ¶rodka zapobiegawczego;
3) art. 108 ust. 1 pkt 5 Ustawy Pzp, dotycz±cych zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia maj±cego na celu zak³ócenie
konkurencji;
4) art. 108 ust. 1 pkt 6 Ustawy Pzp.
Wymagane o¶wiadczenie nale¿y z³o¿yæ wed³ug wzoru formularza stanowi±cego Za³±cznik nr 2A do SWZ
W przypadku z³o¿enia przez wykonawców oferty wspólnej, aktualizuj±ce o¶wiadczenie o którym mowa, sk³ada odrêbnie ka¿dy z wykonawców, którzy z³o¿yli ofertê wspóln±.
O¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby na zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy Pzp o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu stanowi±cym Za³±cznik nr 1D do SWZ, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania z art. 108 ust. 1 ustawy Pzp, stanowi Za³±cznik nr 2B do SWZ.
3. Odpis lub informacji z Krajowego Rejestru Karnego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.
4. Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej – sk³ada dokument lub dokumenty wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed ich z³o¿eniem w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce, ¿e nie otwarto jego likwidacji, nie og³oszono upad³o¶ci, jego aktywami nie zarz±dza likwidator lub s±d,
nie zawar³ uk³adu z wierzycielami, jego dzia³alno¶æ gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje siê on w innej tego rodzaju sytuacji wynikaj±cej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczêcia tej procedury.
5. Je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w pkt 4. zastêpuje siê je odpowiednio w ca³o¶ci lub czê¶ci dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one pod przysiêg±, lub, je¿eli w kraju w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o o¶wiadczeniu pod
przysiêg±, z³o¿one przed organem s±dowym lub administracyjnym, notariuszem, organem, samorz±du zawodowego lub gospodarczego, w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania wykonawcy – nie wcze¶niejsze, ni¿ 3 miesi±ce przed ich z³o¿eniem.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Wykaz osób skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kontrolê jako¶ci i kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i uprawnieñ niezbêdnych do
wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Wymagany wykaz nale¿y z³o¿yæ wed³ug wzoru formularza stanowi±cego Za³±cznik nr 4 do SWZ
2. Wykaz robot budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat od dnia w którym up³ywa termin sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie
uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
Je¿eli wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu wykonawca ten bezpo¶rednio uczestniczy³.
Wymagany wykaz nale¿y z³o¿yæ wed³ug wzoru formularza stanowi±cego Za³±cznik nr 5 do SWZ;

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Nie dotyczy

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

SK£ADANE WRAZ Z OFERT¡ (FORMULARZ OFERTY - ZA£¡CZNIK NR 1):
1. Aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie z art. 125 ust. 1 Ustawy Pzp o niepodleganiu wykluczeniu, którego wzór stanowi Za³±cznik nr 1A do SWZ;
2. Aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie z art. 125 ust. 1 Ustawy Pzp o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, którego wzór stanowi Za³±cznik nr 1B do SWZ;
3. Aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. poz. 835), którego wzór stanowi Za³±cznik nr 1C do SWZ
4. Wykonawca, w przypadku polegania na sytuacji zdolno¶ciach zawodowych podmiotów udostêpniaj±cych zasoby na zasadach okre¶lonych w art. 118 Ustawy Pzp, przedstawia, wraz z o¶wiadczeniami, o których mowa w pkt 1-3., tak¿e o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spe³nianie warunku udzia³u w postêpowaniu, w zakresie , w jakim wykonawca powo³uje siê na jego zasoby, wed³ug wzoru formularza stanowi±cego Za³±cznik nr 1D do SWZ.
5. Pe³nomocnictwo – je¿eli w imieniu wykonawcy dzia³a osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z
w³a¶ciwych dokumentów rejestrowych lub ofertê sk³adaj± wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia (dotyczy równie¿ wspólników spó³ki cywilnej) ustanawiaj±cy pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
6. Oryginalny dokument porêczenia lub gwarancji wadium w postaci elektronicznej ustanowionej przez wystawcê i podpisanej przez wystawcê dokumentu kwalifikowanym podpisem elektronicznym (W przypadku pieniê¿nej formy wadium zamawiaj±cy sugeruje wykonawcy przekazanie wraz z ofert± bankowego potwierdzenia wniesienia wadium w pieni±dzu
przelewem na rachunek bankowy zamawiaj±cego)
7. Informacjê o której mowa w punkcie 14 ppkt 14.11. SWZ wynikaj±c± z art. 225 Ustawy Pzp – wy³±cznie w przypadku, je¿eli ustawowy obowi±zek informacyjny w tym zakresie ma zastosowanie w stosunku do oferty wykonawcy (brak za³±cznika do SWZ - forma i tre¶æ informacji w tym zakresie zosta³a pozostawiona do indywidualnego opracowania przez wykonawcê)
8. Informacjê o korzystaniu ze zdolno¶ci innych podmiotów na podstawie art. 118 Ustawy Pzp wraz z zobowi±zaniem podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia – sk³adaæ wy³±cznie w przypadku, kiedy wykonawca w celu potwierdzenia spe³niania warunku udzia³u w postêpowaniu w zakresie wymaganych zdolno¶ci zawodowych polega³ bêdzie na zasobach innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 118 Ustawy Pzp – wed³ug wzoru Za³±cznika nr 6 do SWZ.
9. O¶wiadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 Ustawy Pzp, z którego wynikaæ bêdzie, którzy wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia wykonaj± czê¶æ zamówienia odnosz±c± siê do warunku udzia³u w postêpowaniu w zakresie dotycz±cym wymaganych kwalifikacji zawodowych – sk³adaæ wy³±cznie w przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, w sytuacji w której warunek dotycz±cy kwalifikacji zawodowych nie jest spe³niany przez wszystkich wykonawców – wed³ug wzoru Za³±cznika nr 7 do SWZ
10. Kosztorys ofertowy sporz±dzony metod± kalkulacji uproszczonej dla cen jednostkowych (z narzutami) dla poszczególnych pozycji, z wyszczególnieniem: opisu pozycji, ilo¶ci przedmiarowej, jednostki, ceny jednostkowej oraz warto¶ci stanowi±cej iloczyn ilo¶ci przedmiarowej i ceny jednostkowej

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Wykonawca zobowi±zany jest wnie¶æ wadium w wysoko¶ci: 15 000,00 PLN (s³ownie z³otych: piêtna¶cie tysiêcy )
2. Wadium nale¿y wnie¶æ przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
3. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
a) pieni±dzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego w Santander Bank Polska nr rachunku: 68 1090 1229 0000 0000 2201 3982 z opisem: „Wadium – Budowa ul. ¦w. Barbary i ul. Daszyñskiego"
b) gwarancjach bankowych;
c) gwarancjach ubezpieczeniowych;
d) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o
utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572)
4. Wniesienie wadium w pieni±dzu za pomoc± przelewu bankowego zamawiaj±cy bêdzie uwa¿a³ za skuteczne tylko wówczas, gdy przed up³ywem terminu sk³adania ofert kwota wniesionego wadium bêdzie uznana na rachunku bankowym zamawiaj±cego.
5. Je¿eli wadium wnoszone jest w formie porêczenia lub gwarancji wówczas musi byæ przekazane zamawiaj±cemu przez wykonawcê wraz z ofert± ¶rodkiem komunikacji elektronicznej w postaci elektronicznej. Gwarancjê lub porêczenie nale¿y wystawiæ w formie elektronicznej, opatrzonej przez wystawcê gwarancji lub porêczenia kwalifikowanym podpisem
elektronicznym i przekazaæ zamawiaj±cemu w takiej formie w jakiej dokument by³ wystawiony przez gwaranta lub porêczyciela, to jest w formie orygina³u.
6. Zwrot wadium przez zamawiaj±cego nastêpuje na zasadach i w sytuacjach okre¶lonych w art. 98 ust. 1 – 5 Ustawy Pzp.
7. Zatrzymanie wadium wraz z odsetkami przez zamawiaj±cego lub wyst±pienie przez zamawiaj±cego odpowiednio do gwaranta lub porêczyciela z ¿±daniem zap³aty wadium, nastêpuje w sytuacjach okre¶lonych w art. 98 ust. 6 pkt 1-3 Ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy stosownie do tre¶ci art. 58 ust. 1 ustawy Pzp mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie niniejszego zamówienia.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia zobligowani s± do ustanowienia pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub do reprezentowania w postêpowaniu i
zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. W przypadku Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia, ¿aden z nich nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu.
4. Wszelka korespondencja bêdzie prowadzona przez Zamawiaj±cego wy³±cznie z pe³nomocnikiem Wykonawców.
5. Zamawiaj±cy nie wymaga od wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiadania okre¶lonej formy prawnej w celu z³o¿enia oferty.
6. Je¿eli oferta Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiaj±cy ¿±da przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego przed³o¿enia kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców.
7. W przypadku z³o¿enia oferty przez konsorcjum nale¿y wymieniæ firmy wchodz±ce w jego sk³ad oraz wskazaæ Lidera.
8. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców (konsorcja wykonawców, wspólnicy spó³ki cywilnej), o¶wiadczenia, o których mowa SWZ w pkt 8.1.1. i 8.1.3. SWZ sk³ada odrêbnie ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. O¶wiadczenie w zakresie spe³niania ustalonego warunku udzia³u w postêpowaniu z pkt 8.1.2. sk³ada ten z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, który spe³nia ten warunek.
9. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, w sytuacji w której warunek dotycz±cy do¶wiadczenia nie jest spe³niany przez wszystkich wykonawców , sk³adaj± o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 Ustawy Pzp, z którego wynikaæ bêdzie, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni wykonawcy wed³ug wzoru Za³±cznika nr 7 do SWZ

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Tak

7.2.) Informacje na temat zaliczek:

1. Zamawiaj±cy po zawarciu umowy przewiduje udzielenie zaliczki na podstawie art. 442 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych.
2. Warunkiem otrzymania zaliczki jest z³o¿enie przez Wykonawcê, w terminie do 7 dni od podpisania umowy:
1) zabezpieczenia zaliczki w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 442 ust. 3 pkt. 1)-4) ustawy Prawo zamówieñ publicznych,
2) faktury zaliczkowej w wysoko¶ci, o której mowa w ust. 2.
3. Zamawiaj±cy wyp³aci zaliczkê w terminie do 14 dni po dostarczeniu Zamawiaj±cemu dokumentów, o których mowa w ust. 2.
4. Zamawiaj±cy zwolni zabezpieczenie zaliczki w terminie do 30 dni licz±c od dnia jej rozliczenia. Termin rozliczenia zaliczki ustala siê do 90 dni od dnia wyp³aty zaliczki.
5. Rozliczenie udzielonej przez Zamawiaj±cego zaliczki ustala siê w sposób nastêpuj±cy:
1) rozliczenie zaliczki nastêpuje poprzez dokonanie odbioru czê¶ciowego po wykonaniu prac, których warto¶æ stanowi udzia³ w³asny Zamawiaj±cego. Warto¶æ robót objêtych odbiorem czê¶ciowym ustalona zostanie w oparciu o ceny jednostkowe wskazane w kosztorysie oraz zakres faktycznie zrealizowanych robót wynikaj±cych z dokonanych obmiarów,
2) za termin rozliczenia zaliczki bêdzie przyjmowany dzieñ sporz±dzenia protoko³u czê¶ciowego robót z potwierdzeniem ich prawid³owego wykonania przez inspektora nadzoru.
6. W szczególnie uzasadnionych przypadkach, Zamawiaj±cy na pisemny wniosek Wykonawcy mo¿e dopu¶ciæ rozliczenie zaliczki w innym terminie, wskazanym przez Zamawiaj±cego.
7. W przypadku, gdy Wykonawca nie rozliczy siê z udzielonej zaliczki w terminie, wy³±czaj±c sytuacje opisane w ust. 6, Zamawiaj±cy niezw³ocznie wezwie pisemnie Wykonawcê do rozliczenia lub zwrotu wyp³aconej zaliczki w terminie 14 dni kalendarzowych od daty wys³ania pisma.
8. W przypadku braku rozliczenia lub zwrotu zaliczki w terminie wynikaj±cym
z ust. 7, Zamawiaj±cemu przys³uguje prawo odst±pienia od umowy z przyczyn le¿±cych po stronie Wykonawcy oraz do wykorzystania zabezpieczenia zaliczki, w przypadku gdy Wykonawca nie dokona jej zwrotu w terminie 14 dni od dnia odst±pienia od umowy.
9. Odbiór koñcowy robót bêdzie mo¿liwy dopiero po ca³kowitym rozliczeniu siê Wykonawcy z przyznanej zaliczki.
10. Dodatkowe informacje dotycz±ce zaliczki zawiera § 8a Projektu umowy w sprawie zamówienia publicznego, stanowi±cego Za³±cznik nr 8 do SWZ.

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Projekt umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowi Za³±cznik nr 8 do SWZ.
2. Zmiany postanowieñ zawartej umowy bez przeprowadzenia nowego postêpowania mo¿liwe s± w trybie art. 455 Ustawy Pzp. Zmiana umowy mo¿e nast±piæ jedynie na pi¶mie w formie aneksu pod rygorem niewa¿no¶ci.
3. Przes³anki i dopuszczalny zakres zmian postanowieñ zawartej umowy bez przeprowadzenia nowego postêpowania wraz z okre¶leniem rodzaju i zakresu zmian oraz warunków wprowadzenia zmian nie modyfikuj±cych ogólnego charakteru umowy zawarto w dokumentach zamówienia, to jest w § 17 Projektu umowy w sprawie zamówienia publicznego, stanowi±cego Za³±cznik nr 8 do SWZ.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-06-16 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê wraz z wymaganymi dokumentami nale¿y umie¶ciæ na platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/, to jest na stronie internetowej prowadzonego postêpowania

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-06-16 09:05

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-07-15

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

1. ) Zamawiaj±cy wyznacza nastêpuj±ce osoby do kontaktu z Wykonawcami: Katarzyna Fret-P³óciennik (tel. +48 63 289 61 81), Micha³ Kubiak (tel. +48 63 289 61 85) – w zakresie przedmiotu zamówienia, Zbigniew Misiek lub Krzysztof Grzelka (tel. +48 63 289 61 17) – w zakresie procedury postêpowania.
2. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowi±zek sprawdzania komunikatów i wiadomo¶ci bezpo¶rednio na platformazakupowa.pl przes³anych przez zamawiaj±cego, gdy¿ system powiadomieñ mo¿e ulec awarii lub powiadomienie mo¿e trafiæ do folderu SPAM.
3. Szczegó³owa instrukcja dla Wykonawców dotycz±ca z³o¿enia, zmiany i wycofania oferty znajduje siê na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
4. W przypadku powziêcia jakichkolwiek w±tpliwo¶ci, co do zasad korzystania z platformy zakupowej, zaleca siê wykonawcy kontakt telefoniczny z dostawc± rozwi±zania teleinformatycznego platformazakupowa.pl – OPEN NEXUS Sp. z o.o. – nr tel. +48 22 101 02 02 (w godzinach od 8:00 do 17:00) lub poczt± elektroniczn± na adres: cwk@platformazakupowa.pl
5. Zamawiaj±cy ustanawia zabezpieczenie nale¿ytego wykonania umowy w wysoko¶ci 5 % ceny ca³kowitej podanej w ofercie wykonawcy.
6. Zabezpieczenie nale¿ytego wykonania umowy mo¿na wnie¶æ w jednej lub kilku formach wymienionych w art. 450 ust. 1 Ustawy Pzp, to znaczy w:
1) pieni±dzu,
2) porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo – kredytowej, z tym ¿e zobowi±zanie
kasy jest zawsze zobowi±zaniem pieniê¿nym,
3) gwarancjach bankowych,
4) gwarancjach ubezpieczeniowych,
5) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o
utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. Nr z 2007 Nr 42, poz. 275).
Zamawiaj±cy nie wyra¿a zgody na wniesienie zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy w formach wymienionych w art. 450 ust. 2 pkt 1-3 Ustawy Pzp.
7. Wykonawcom oraz innemu podmiotowi, je¿eli ma lub mia³ interes w uzyskaniu danego zamówienia oraz poniós³ lub mo¿e
ponie¶æ szkodê w wyniku naruszenia przez zamawiaj±cego przepisów ustawy Prawo zamówieñ publicznych, przys³uguj± ¶rodki ochrony prawnej okre¶lone przepisami Ustawy Pzp (Dzia³ IX Ustawy Pzp – „¦rodki ochrony prawnej”).
Odwo³anie wnosi siê do Prezesa Krajowej Izby Odwo³awczej.
Na orzeczenie Krajowej Izby Odwo³awczej oraz postanowienie Prezesa Izby, o którym mowa w art. 519 ust. 1 Ustawy Pzp, stronom oraz uczestnikom postêpowania odwo³awczego przys³uguje skarga do S±du Okrêgowego w Warszawie – s±du zamówieñ publicznych. Szczegó³owe pouczenie o ¶rodkach ochrony prawnej przys³uguj±cych wykonawcy w toku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego zawarto w punkcie 21 SWZ.
8. Zaleca siê, aby komunikacja odbywa³a siê tylko na platformie e-us³ug platformazakupowa.pl za po¶rednictwem formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”, a nie za po¶rednictwem opcjonalnego adresu e-mail poczty elektronicznej zamawiaj±cego - zamowienia@miastoturek.pl

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.