Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-01-14
Lębork: sukcesywna dostawa wędlin wieprzowych,drobiowych,boczku wędzonego
Numer ogłoszenia: 9342 - 2008; data zamieszczenia: 14.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej nr 1 w Lęborku, ul. Stryjewskiego 23, 84-300 Lębork, woj. pomorskie, tel. 059 8624200, 8624201, fax 059 8624200.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna samorządu terytorialnego nie posiadająca osobowosci prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sukcesywna dostawa wędlin wieprzowych,drobiowych,boczku wędzonego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wędlin wieprzowych,drobiowych ,boczku wędzonego.Dostawa odbywać się będzie do siedziby zamawiajacego na adres Dom Pomocy Społecznej nr 1w Lęborku w terminie ustalonym przez zamawiajacego .Koszty przewozu ,opakowania ,ubezpieczenia na czas przewozu i rozładunku ponosi oferent.Oferent zapweni rozładunek towaru do magazynu zamawiajacego.Oferent gwarantuje dostawę towaru najwyższej jakości.Zamawiajacy zastrzega sobie prawo do zmiany harmonogramu dostaw zarówno co do terminu jak równiez ilości,o czym będzie informował oferenta.Ilość asortymentów obejmuje ilosc zamawianych w ciągu roku
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne Kod CPV wg słownika 2008: 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy skladający ofertę powinni spełniać warunki udziału w postępowaniu zgodnie z art 22 ust1 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych!.posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalnosci lub czynnosci ,jeżeli ustawa naklada obowiazek posiadania tych uprawnień 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewnijącej wykonanie zamówienia 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na mocy art 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r .Zamawiający dokona oceny spełnienia wrunków udziału w postępowaniu poprzez zasosowani kryterium spełnia ,nie spełnia tj .zgodnie z zasadą czy dokumenty zostały dołączone do oferty i czy spełniają określone wymagania .Brak któregokolwiek dokumentu będzie skutkował wykluczeniem wykonawcy na mocy art 26 ust 3 ustawy i odrzucony na mocy art 89 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.Zamawiajacy dokona oceny ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty sposród ofert złożonych przez wykonawcę nie wykluczonych z postępowania oraz ofet nie odrzuconych
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane oświadczenia :1.Wypełniny formularz oferty 2.Oświadczenie ,że osoby ,które zajmują sie dostawa towaru posiadaja aktualne badania do celów sanitarno-epidemiologicznych 3.oswiadczenie potwierdzjace,że oferowane artykuły sa dopuszczone do obrotu na terenie Polski zgodnie z ustawą o warunkach zdrowotnych ,żywności i żywienia oraa ,że wykonawca posiada system HCCP lub rozpoczął wdrażanie systemu HCCP w zaklad.4 oświadczenie o zapoznaniu się ze SIWZ i przyjęciu warunków w niej określonyc 5.Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art.22 ust 1 ust PZP i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania n a podstawie art 24 tejże ustawy 6.Oświadczenie dotyczące związania z przedstawioną ofertą .7.Parafowany projekt umowy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat leborski.samorzady .pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej nr 1 w Lęborku ul.Stryjewskiego 23.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.01.2008 godzina 10:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej nr 1 84-300 Lębork ul. Stryjewskiego 23 Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z LĘBORKA
- Zakup wyposażenia do Oddziału Pediatrycznego w SPS ZOZ w Lęborku
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej drogi wewnętrznej do terenów o funkcji komercyjnej przy ul. Pionierów w Lęborku
- Dostawa agregatów prądotwórczych w ramach Programu ochrony ludności i obrony cywilnej na lata 2025-2026.
- Świadczenie usług ochrony osób i mienia w obiektach Sądu Rejonowego w Lęborku w 2026 roku
- Remont DP nr 1330G od km 3+770 do km 4+170, Remont DP nr 1328G od km 8+130 do km 8+500, Remont DP nr 1326G od km 4+110 do km 4+520, Remont DP nr 1310G od km 1+340 do km 1+950.
więcej: przetargi w Lęborku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa żywności dla Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego SPZOZ w Głuchołazach
- .Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola Publicznego w Ligocie w 2026r.
- Sukcesywna sprzedaż i dostawa produktów żywnościowych do kuchni w Zespole Szkolno-Przedszkolnym Nr 5 w Rzeszowie w 2026 roku - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne, wędliny
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Publicznego Przedszkola nr 8 "Promyk" w Wałczu w 2026r.
- ,,ZAKUP I SUKCESYWNA DOSTWAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH NA POTRZEBY ZESPOŁU ŻŁOBKÓW MIEJSKICH W RYBNIKU NA ROK 2026"
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Publicznego Przedszkola nr 5 im. Jasia i Małgosi w Wałczu.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.