Ogłoszenie z dnia 2025-10-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00371923/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa kompleksowego systemu informatycznego do ewidencji środków trwałych wraz z wdrożeniem i wsparciem technicznym oraz dostawą wyposażenia na potrzeby ARMK Sp. z o.o.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: AGENCJA ROZWOJU MIASTA KRAKOWA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 382850573
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Marii Konopnickiej 17
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-302
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 731900140
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@armk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.armk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-933cdca0-dec7-480d-b223-3c2e9c5cdb0e1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa kompleksowego systemu informatycznego do ewidencji środków trwałych wraz z wdrożeniem i wsparciem technicznym oraz dostawą wyposażenia na potrzeby ARMK Sp. z o.o.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-933cdca0-dec7-480d-b223-3c2e9c5cdb0e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00455135
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00346645/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa kompleksowego systemu informatycznego do ewidencji środków trwałych i wyposażenia wraz z wdrożeniem i wsparciem technicznym
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00371923
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ARMK 55.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 107251,94 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy kompleksowego systemu informatycznego do ewidencji środków trwałych wraz z wdrożeniem i wsparciem technicznym oraz dostawą wyposażenia na potrzeby ARMK Sp. z o.o.
1.1 Zgodnie z art. 310 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
1.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w Załączniku 1 do SWZ. Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści SWZ, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na pytania Wykonawców.
1.3 Wykonawca musi zaoferować wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z wymogami Zamawiającego określonymi w SWZ.
1.4 Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił co najmniej 24 miesięcznej gwarancji na oprogramowanie wraz z wyposażeniem * parametr dodatkowo punktowany i co najmniej 24 miesięcznej rękojmi za wady na oprogramowanie wraz z wyposażeniem.
1.5 W ramach zamówienia należy wykonać zakres podstawowy oraz ewentualnie zakres objęty prawem opcji, w całości lub części, przysługujących Zamawiającemu.
1.6 Zamówienie w zakresie podstawowym obejmuje dostawę kompleksowego systemu informatycznego do ewidencji środków trwałych wraz z wdrożeniem i wsparciem technicznym oraz wyposażeniem, określonych szczegółowo w Załączniku nr 1 do SWZ, tj. opisie przedmiotu zamówienia.
2. Pozostałe zapisy dotyczące przedmiotu zamówienia zostały opisane w SWZ i załącznikach do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48420000-8 - Pakiety oprogramowania do zarządzania urządzeniami i zestawy pakietów oprogramowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe
30170000-1 - Maszyny do metkowania
30213500-0 - Komputery kieszonkowe
30199760-5 - Etykiety
30192000-1 - Wyroby biurowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 144046,16 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 162049,68 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 144046,16 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Optidata Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 356587564
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 144046,16 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 61 miesiące
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- DOSTARCZENIE ŁÓŻKA PSYCHIATRYCZNEGO DO IZOLATKI
- 134/2025 Remont 5 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 5 części.
- Zakup zestawów do satelitarnej łączności dla MUW w Krakowie na potrzeby zapewnienia ciągłości funkcjonowania usług publicznych oraz dostępu do zasobów teleinformatycznych na terenie województwa
- Dostawa energii elektrycznej dla IFR PAN w Krakowie
- KR-01/23/25, Świadczenie opieki medycznej dla pracowników Instytutu Zootechniki - Państwowego Instytutu Badawczego
- Dostawy warzyw, w tym kiszonych i owoców - ZP-28/25
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup band LED
- Dostawa sprzętu, oprogramowania i usług w ramach projektu pn. "Cyberbezpieczny Samorząd" współfinansowanego w ramach środków Unii Europejskiej i budżetu państwa
- Dostawa sprzętu komputerowego, sprzętu informatycznego na potrzeby utworzenia stanowiska pracy osoby niepełnosprawnej w Starostwie Powiatowym w Sokółce.
- Dostawa sprzętu informatycznego oraz oprogramowania w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczny Samorząd" w Gminie Lanckorona
- Rozbudowa posiadanego przez Zamawiającego systemu backup o moduł zarządzania konfiguracją
- Dostawa sprzętu komputerowego do siedziby Zamawiającego
więcej: Maszyny do metkowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.