eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa przyrządów i urządzeń pomiarowych dla GUM

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-06

Warszawa: Dostawa przyrządów i urządzeń pomiarowych dla GUM
Numer ogłoszenia: 93276 - 2008; data zamieszczenia: 06.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Główny Urząd Miar, ul. Elektoralna 2, 00-950 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 5819378, 5819588, 5819337, fax 022 5819390.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gum.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa przyrządów i urządzeń pomiarowych dla GUM.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa przyrządów i urządzeń pomiarowych dla GUM - poniżej 133000 EUR

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.25.24.00 - Urządzenia pomiarowe i sterujące Kod CPV wg słownika 2008: 38.42.40.00 - Urządzenia pomiarowe i sterujące .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 119.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy przedłożą: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej; 2) oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie ustawy, podpisane przez osobę upoważnioną - załącznik nr 1 do SIWZ; 3) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 4) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania; 5) formularz oferty lub kilka formularzy ofert /w zależności od ilości części, na które Wykonawca składa oferty/ -załącznik nr 3 do SIWZ - z całkowitym kosztem zamówienia (brutto w zł. - z wyszczególnieniem wartości netto i podatku VAT); 6) wykaz części zamówienia, których wykonanie zamierzają powierzyć podwykonawcom, wypełniając odpowiednio zapisy w pkt. 8 oferty - załącznik nr 3 do SIWZ. Dokumenty składane są w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokument lub dokumenty, o których mowa w pkt. 1, 3 i 4, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.gum.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.05.2008 godzina 12:00, miejsce: Główny Urząd Miar, Sekretariat Dyrektora Generalnego Urzędu, pok. 107, ul. Elektoralna 2, 00-139 Warszawa.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dozymetr promieniowania X i gamma.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dozymetr promieniowania X i gamma - 1 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.24.12.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Multimetr cyfrowy 6 1/2 cyfry z kartą GPiB.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Multimetr cyfrowy 6 1/2 cyfry z kartą GPiB - 2 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.24.13.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 70.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Mostek termometryczny ze skanerem 10-kanałowym i zestawem 10 czujników rezystancyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mostek termometryczny ze skanerem 10-kanałowym i zestawem 10 czujników rezystancyjnych - 1 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.25.24.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 119.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Miernik zawartości CO2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Miernik zawartości CO2 - 1 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.25.31.10-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 70.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Autokolimator fotoelektryczny dwuosiowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Autokolimator fotoelektryczny dwuosiowy - 1 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.25.24.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 112.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.