Ogłoszenie z dnia 2017-06-06
Ogłoszenie nr 93258 - 2017 z dnia 2017-06-06 r.
Wrocław: Usługa druku i dostarczenia do siedziby Opery Wrocławskiej biletów wstępu (kasowych)
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Opera Wrocławska, krajowy numer identyfikacyjny
27894200000, ul.
ul. Świdnicka
35,
50066
Wrocław, państwo
Polska, woj.
dolnośląskie, tel.
713 708 800, faks
813 708 852, e-mail
marzena.malinowska@opera.wroclaw.pl
Adres strony internetowej (URL): opera.wroclaw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samorządowa Instytucja Kultury
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa druku i dostarczenia do siedziby Opery Wrocławskiej biletów wstępu (kasowych)
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP/ZWR/17/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:W ramach świadczenia usługi wydruku, Wykonawca jest zobowiązany do wykonywania przedmiotu zamówienia poprzez uwzględnienie w usłudze drukowania następujących elementów: 1) impozycje, 2) naświetlanie, 3) drukowanie z wykorzystaniem surowców Wykonawcy z uwzględnieniem wymagań szczegółowych dla danego asortymentu, 4) inne usługi związane z drukowaniem, zależnie od asortymentu dotyczącego poszczególnych części, w szczególności: a) wydruki proof - w zależności od potrzeb oraz na życzenie Zamawiającego b) uzgodnienie i wprowadzenie korekty do wydruku proof, c) cięcie, 5) pakowanie, 6) dostawę gotowych druków do siedziby Zamawiającego lub pod wskazany adres na terenie Polski. Zamawiający będzie zamawiał według swoich rzeczywistych potrzeb i będzie płacił tylko za zlecone i dostarczone druki. Wydruk i dostarczenie materiałów nastąpi najpóźniej w ciągu 8 dni roboczych od następnego dnia po otrzymaniu zamówienia. W przypadku nowego projektu biletu czas liczony jest od następnego dnia po otrzymaniu ostatecznej akceptacji nowego projektu biletu. Bilet nr 1 Technika wydruku : Przygotowanie matrycy dla nowego biletu, świecenie, przygotowanie techniczne do druku, druk: Format biletu: 60 x 152,4 mm. Surowiec: karton jednostronnie termiczny, 170 g/m2 Druk: w tym możliwość pokrycia biletu lakierem UV Zadruk dwustronny. Perforacja poprzeczna co 6" z przesunięciem i 1"/kupon/. Znacznik fotokomórki - wcięcie boczne obustronne 3 x 8 mm co 6". Bobina wewnętrzna fi 76 mm. Konfekcja po 800 szt. na roli wg wykonanej wcześniej próby. Opcje druku biletu nr 1: Opcja I strona termiczna: black strona nietermiczna: black Opcja II strona termiczna: black strona nietermiczna: CMYK Opcja III strona termiczna: black strona nietermiczna: black zabezpieczenie biletu: znak wodny Opcja IV strona termiczna: black strona nietermiczna: CMYK zabezpieczenie biletu: znak wodny Opcja V strona termiczna: black strona nietermiczna: black zabezpieczenie biletu: hologram Opcja VI strona termiczna: black strona nietermiczna: CMYK zabezpieczenie biletu: hologram Opcja V II strona termiczna: black strona nietermiczna: black + Pantone (złoty: 871M metallic, wymiennie 871U uncoated) Bilet nr 2 Technika wydruku : Przygotowanie matrycy dla nowego biletu, świecenie, przygotowanie techniczne do druku, druk: Format biletu: 82 x 146 mm. Surowiec: karton jednostronnie termiczny, 170 g/m2 Druk: w tym możliwość pokrycia biletu lakierem UV Zadruk dwustronny. Perforacja poprzeczna co 6" z przesunięciem i 1"/kupon/. Bobina wewnętrzna fi 76 mm. Konfekcja po 800 szt. na roli wg wykonanej wcześniej próby. Opcje druku biletu nr 2: Opcja I strona termiczna: black strona nietermiczna: black Opcja II strona termiczna: black strona nietermiczna: CMYK Opcja III strona termiczna: black strona nietermiczna: black zabezpieczenie biletu: znak wodny Opcja IV strona termiczna: black strona nietermiczna: CMYK zabezpieczenie biletu: znak wodny Opcja V strona termiczna: black strona nietermiczna: black zabezpieczenie biletu: hologram Opcja VI strona termiczna: black strona nietermiczna: CMYK zabezpieczenie biletu: hologram Opcja V II strona termiczna: black strona nietermiczna: black + Pantone (złoty: 871M metallic, wymiennie 871U uncoated)
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
79810000-5
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT50000 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 61500 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie z wolnej ręki
na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
W prowadzonym uprzednio postępowaniu w trybie przetargu nieograniczonego nie złożono żadnej oferty.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Remont lokali mieszkalnych w zakresie usamodzielnienia w budynkach położonych we Wrocławiu - 2 ZADANIA
- Usługi restauracyjne dla potrzeb dzieci i młodzieży uczęszczających do Szkoły Podstawowej nr 33 im. Tradycji Herbu Wrocławia we Wrocławiu
- Dostawa samochodu dostawczego do 3,5 ton wraz z przeglądami do przewozu posiłków na potrzeby Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu
- Zawarcie umów ramowych na świadczenie usług społecznych - ochrony całodobowej w formie monitoringu elektronicznego obiektów będących w ZWRSP położonych na terenie Dolnego Śląska
- Przebudowa pomieszczeń II oddziału całodobowego w bud. G "Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego" sp. z o.o
- Opracowanie danych i repozytorium do przechowywania, prezentacji i ekstrakcji danych przestrzennych
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.