eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławUsługa druku i dostarczenia do siedziby Opery Wrocławskiej biletów wstępu (kasowych)



Ogłoszenie z dnia 2017-06-06

Ogłoszenie nr 93258 - 2017 z dnia 2017-06-06 r.

Wrocław: Usługa druku i dostarczenia do siedziby Opery Wrocławskiej biletów wstępu (kasowych)
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Opera Wrocławska, krajowy numer identyfikacyjny 27894200000, ul. ul. Świdnicka 35, 50066 Wrocław, państwo Polska, woj. dolnośląskie, tel. 713 708 800, faks 813 708 852, e-mail marzena.malinowska@opera.wroclaw.pl
Adres strony internetowej (URL): opera.wroclaw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Samorządowa Instytucja Kultury

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Usługa druku i dostarczenia do siedziby Opery Wrocławskiej biletów wstępu (kasowych)

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP/ZWR/17/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

W ramach świadczenia usługi wydruku, Wykonawca jest zobowiązany do wykonywania przedmiotu zamówienia poprzez uwzględnienie w usłudze drukowania następujących elementów: 1) impozycje, 2) naświetlanie, 3) drukowanie z wykorzystaniem surowców Wykonawcy z uwzględnieniem wymagań szczegółowych dla danego asortymentu, 4) inne usługi związane z drukowaniem, zależnie od asortymentu dotyczącego poszczególnych części, w szczególności: a) wydruki proof - w zależności od potrzeb oraz na życzenie Zamawiającego b) uzgodnienie i wprowadzenie korekty do wydruku proof, c) cięcie, 5) pakowanie, 6) dostawę gotowych druków do siedziby Zamawiającego lub pod wskazany adres na terenie Polski. Zamawiający będzie zamawiał według swoich rzeczywistych potrzeb i będzie płacił tylko za zlecone i dostarczone druki. Wydruk i dostarczenie materiałów nastąpi najpóźniej w ciągu 8 dni roboczych od następnego dnia po otrzymaniu zamówienia. W przypadku nowego projektu biletu czas liczony jest od następnego dnia po otrzymaniu ostatecznej akceptacji nowego projektu biletu. Bilet nr 1 Technika wydruku : Przygotowanie matrycy dla nowego biletu, świecenie, przygotowanie techniczne do druku, druk: Format biletu: 60 x 152,4 mm. Surowiec: karton jednostronnie termiczny, 170 g/m2 Druk: w tym możliwość pokrycia biletu lakierem UV Zadruk dwustronny. Perforacja poprzeczna co 6" z przesunięciem i 1"/kupon/. Znacznik fotokomórki - wcięcie boczne obustronne 3 x 8 mm co 6". Bobina wewnętrzna fi 76 mm. Konfekcja po 800 szt. na roli wg wykonanej wcześniej próby. Opcje druku biletu nr 1: Opcja I strona termiczna: black strona nietermiczna: black Opcja II strona termiczna: black strona nietermiczna: CMYK Opcja III strona termiczna: black strona nietermiczna: black zabezpieczenie biletu: znak wodny Opcja IV strona termiczna: black strona nietermiczna: CMYK zabezpieczenie biletu: znak wodny Opcja V strona termiczna: black strona nietermiczna: black zabezpieczenie biletu: hologram Opcja VI strona termiczna: black strona nietermiczna: CMYK zabezpieczenie biletu: hologram Opcja V II strona termiczna: black strona nietermiczna: black + Pantone (złoty: 871M metallic, wymiennie 871U uncoated) Bilet nr 2 Technika wydruku : Przygotowanie matrycy dla nowego biletu, świecenie, przygotowanie techniczne do druku, druk: Format biletu: 82 x 146 mm. Surowiec: karton jednostronnie termiczny, 170 g/m2 Druk: w tym możliwość pokrycia biletu lakierem UV Zadruk dwustronny. Perforacja poprzeczna co 6" z przesunięciem i 1"/kupon/. Bobina wewnętrzna fi 76 mm. Konfekcja po 800 szt. na roli wg wykonanej wcześniej próby. Opcje druku biletu nr 2: Opcja I strona termiczna: black strona nietermiczna: black Opcja II strona termiczna: black strona nietermiczna: CMYK Opcja III strona termiczna: black strona nietermiczna: black zabezpieczenie biletu: znak wodny Opcja IV strona termiczna: black strona nietermiczna: CMYK zabezpieczenie biletu: znak wodny Opcja V strona termiczna: black strona nietermiczna: black zabezpieczenie biletu: hologram Opcja VI strona termiczna: black strona nietermiczna: CMYK zabezpieczenie biletu: hologram Opcja V II strona termiczna: black strona nietermiczna: black + Pantone (złoty: 871M metallic, wymiennie 871U uncoated)

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 79810000-5
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT50000
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
P.P.U. COMEX Sp. z o.o., , Ul. Graniczna 21 , 54-516, Wrocław, kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 61500
Oferta z najniższą ceną/kosztem 500
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 61500
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
W prowadzonym uprzednio postępowaniu w trybie przetargu nieograniczonego nie złożono żadnej oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.