Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-03-07
Sulejówek: Usługa Doradztwa Technicznego wraz z Nadzorem Inwestorskim przy realizacji projektu pn. Budowa sieci szkieletowej oraz punktów dostępu do Internetu w Mieście Sulejówek.
Numer ogłoszenia: 93252 - 2013; data zamieszczenia: 07.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Sulejówek , ul. Dworcowa 55, 05-070 Sulejówek, woj. mazowieckie, tel. 22 7606230, faks 22 7606213.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sulejowek.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa Doradztwa Technicznego wraz z Nadzorem Inwestorskim przy realizacji projektu pn. Budowa sieci szkieletowej oraz punktów dostępu do Internetu w Mieście Sulejówek..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa Doradztwa Technicznego wraz z Nadzorem Inwestorskim przy realizacji projektu pn. Budowa sieci szkieletowej oraz punktów dostępu do Internetu w Mieście Sulejówek..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających na usługę Doradztwa Technicznego wraz z Nadzorem Inwestorskim w kwocie nie przekraczającej 50 % zamówienia podstawowego zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.00.00 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane 79.10.00.00 - Usługi prawnicze 71.31.60.00 - Telekomunikacyjne usługi doradcze 71.35.62.00 - Usługi pomocy technicznej .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 4000,00 PLN (słownie: cztery tysiące)
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego wykazu robót; a w tym zakresie wymagane jest, aby Wykonawca wykazał, że w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał należycie usługi o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia i do niego proporcjonalne, tj.: a) jedną usługę polegającą na prowadzeniu projektu jako Inwestor Zastępczy lub usługę Doradztwa Technicznego lub usługę Zarządzania Projektem (np. Inżynier Projektu, Inżynier Kontraktu), obejmującą minimum 5 km sieci światłowodowej oraz punktów dostępu do Internetu, o wartości wykonanej usługi minimum 100 000,00 zł brutto, b) jedną usługę, której przedmiotem było pełnienie funkcji Nadzoru Inwestorskiego lub Zarządzania Projektem w sektorze teleinformatycznym na roboty budowlane polegające na budowie sieci światłowodowej oraz punktów dostępu do Internetu o wartości co najmniej 1 000 000 zł brutto, c) jedną usługę polegającą na przygotowaniu (co najmniej w zakresie opisu przedmiotu oraz oszacowaniu wartości zamówienia) lub przeprowadzeniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie zaprojektowania i budowy sieci światłowodowej oraz punktów dostępu do Internetu, o wartości co najmniej 1 000 000 zł brutto
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego wykazu osób, a w tym zakresie dysponują co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi: a) w specjalności telekomunikacyjnej, b) w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, c) w specjalności drogowej, a) w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz specjalistów w zakresie: a) wdrażania i kontroli procesu przebiegu projektu i robót , b) analiz technicznych, posiadających doświadczenie zawodowe w sporządzaniu dokumentów opisujących przedmiot inwestycji finansowanej ze środków zewnętrznych lub dokumentów opisujących przedmiot zamówienia publicznego lub koncepcji technicznych w zakresie zaprojektowania i budowy sieci ICT (teleinformatycznej)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenie dot. podwykonawców - Załącznik Nr 7 do SIWZ
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Przewiduje się możliwość dokonania zmian Umowy w szczególności, w następujących przypadkach: 1) zmiany przepisów lub norm mających zastosowanie do przedmiotu zamówienia, 2) zmiany obowiązującej stawki VAT z tym, że wynagrodzenie netto pozostanie niezmienione, 3) zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części przedmiotu Umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, 4) nieprzewidzianej zmiany osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu przedmiotu umowy, z zastrzeżeniem, że zmiana może być dokonana pod warunkiem, że w wykonaniu przedmiotu umowy będą uczestniczyć osoby, które spełniają wymagania określone w pkt. 9 IDW; 5) przesunięcia terminu zakończenia robót, w szczególności z powodu konieczności dokonania zmian w treści umowy z IZ, przedłużenia się procedury przetargowej na wybór wykonawcy robot budowlanych, konieczności opracowania projektów zamiennych i dodatkowych, 6) wystąpienia siły wyższej, 7) niemożności dokonania prób końcowych tak, że opóźniają się one o więcej niż 14 dni z przyczyn, za które odpowiada Zamawiający. Zmiana może obejmować: 1) rezygnację Zamawiającego z wykonania części usług, bez prawa zlecenia jej osobom trzecim, 2) zmianę w kolejności i terminach wykonywania usług, 3) zastąpienie zakresu planowanych do wykonania usług innym zakresem usług przy zachowaniu wymogów jakościowych oraz wymogu zgodności z celem i zasadami realizacji Umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sulejowek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Sulejówek, 05-070 Sulejówek. ul. Reymonta 43 (wejście od ul. Gdańskiej), pok. 110.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.03.2013 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta Sulejówek, 05-070 Sulejówek, ul. Dworcowa 55, Biuro Obsługi Klienta.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Budowa sieci szkieletowej oraz punktów dostępu do Internetu w Mieście Sulejówek - w ramach zadania inwestycyjnego Utworzenie stref bezpieczeństwa w Mieście Sulejówek, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Priorytet II Przyspieszenie e-rozwoju Mazowsza Działanie 2.1. Przeciwdziałanie wykluczeniu informacyjnemu Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z SULEJÓWKA
- "Zakup i dostawa wyposażenia do Zastępczych Miejsc Szpitalnych"
- "Doświetlenie ulic w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Projekt i budowa oświetlenia placów i zabaw" podziale na zadania: Zadanie 1-2.
więcej: przetargi w Sulejówku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Adaptacja budynku komunalnego położonego przy ul. Narutowicza 2/4 w Poddębicach na lokale mieszkaniowe i socjalne oraz zagospodarowanie przestrzeni publicznej miasta Poddębice.
- Zarządzanie projektami inwestycyjnymi dofinansowanymi ze środków UE.
- Bieżąca obsługa prawna Muzeum "Pamięć i Tożsamość" im. św. Jana Pawła II (w organizacji) ul. Droga Starotoruńska 3, 87-100 Toruń.
- Wykonanie dokumentacji dotyczącej stanu technicznego - ekspertyzy budowlanej wytypowanych obiektów budowlanych - schronów i ukryć na terenie Miasta Częstochowy.
- Świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego przy realizacji przedsięwzięcia pn. "Sprawiedliwa transformacja poprzez instalacje odnawialnych źródeł energii w budynkach prywatnych w Gminie Dobryszyce"
- Wykonanie ekspertyz stanu technicznego budowli ochronnych w Tychach w ramach zadań 1-3
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





