Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-06
Głogów: Produkty zwierzęce,mięso i produkty mięsne (CPV) 15100000-9
Numer ogłoszenia: 93250 - 2008; data zamieszczenia: 06.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny, ul. Lipowa 21, 67-200 Głogów, woj. dolnośląskie, tel. 076 8373550, fax 076 8358088.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Produkty zwierzęce,mięso i produkty mięsne (CPV) 15100000-9.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Kaszanka CPV 15131134-3. Całość zamówienia 1500 kg/1 rok w dostawach sukcesywnych -Kiełbasa szynkowa z drobiu CPV 15131135-0. Całość zamówienia 1500 kg/rok w dostawach sukcesywnych -Kiełbasa zwyczajna CPV 15131130-5. Całość zamówienia 4000 kg/rok w dostawach sukcesywnych -Kiełbasa drobiowa CPV 15131135-0. Całość zamówienia 2200 kg/rok w dostawach sukcesywnych -Konserwa mięsna wieprzowa CPV 15131130-5. Całość zamówienia 1500 kg/rok w dostawach sukcesywnych,opakowanie 300 g -Kurczak świeży CPC 15112130-6. Całość zamówienia 2500 kg/rok w dostawach sukcesywnych -Metka CPV 15131100-6. Całość zamówienia 1600 kg/rok w dostawach sukcesywnych -Łopatka wieprzowa z kością (świeża) CPV 15113000-3. Całość zamówienia 6500 kg/rok w dostawach sukcesywnych -Mięso wołowe antrykot (świeże) CPV 15111000-9. Całość zamówienia 2500 kg/rok w dostawach sukcesywnych -Kiełbasa parówkowa wieprzowa CPV 15131100-6. Całość zamówienia 1000 kg/rok w dostawach sukcesywnych -Parówki cielęce CPV 15131100-6. Całość zamówienia 2200 kg/rok w dostawach sukcesywnych -Pasztetowa CPV 15131310-1. Całość zamówienia 600 kg/rok w dostawach sukcesywnych -Pasztet z drobiu w konserwie,opakowanie 300 g CPV 15131310-1. Całość zamówienia 1000 kg/rok w dostawach sukcesywnych -Salceson biały CPV 15131100-6. Całość zamówienia 1000 kg/rok w dostawach sukcesywnych -Salceson czarny CPV 15131100-6. Całość zamówienia 500 kg/rok w dostawach sukcesywnych -Szynka z drobiu CPV 15131135-0. Całość zamówienia 2000 kg/rok w dostawach sukcesywnych -Mięso gulaszowe z indyka extra (świeże) CPV 15112220-4. Całość zamówienia 2200 kg/rok w dostawach sukcesywnych -Przysmak z indyka - blok kanapkowy CPV 15131135-0. Całość zamówienia 2200 kg/rok w dostawach sukcesywnych -Mortadela z papryką (z indyka) CPV 15131135-0. Całość zamówienia 1600 kg/rok w dostawach sukcesywnych -Pieczeń drobiowa CPV 15131135-0. Całość zamówienia 1600 kg/rok w dostawach sukcesywnych
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.00.00.00 - Produkty spożywcze i napoje Kod CPV wg słownika 2008: 15.00.00.00 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 20.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział wszyscy wykonawcy ,którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 oraz nie są wykluczeni na podstawie art. 24 ust.1 Prawo zamówień publicznych (z dnia 29 styczeń 2004). Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów będących załącznikami do oferty .Spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio ,że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków ,opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne ,lub zaświadczeń ,że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie ,odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu,gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski,poświadczonym przez wykonawcę. -Wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ) -Oświadczenie (załącznik nr. 2 do SIWZ) o spełnieniu wymogów określonych w art.22 ust.1 (Prawo zamówień publicznych) -Podpisany i parafowany wzór umowy (załącznik nr.3 do SIWZ) Złożenie przez wykonawcę nieprawdziwych informacji mających wpływ na wynik prowadzonego postępowania spowoduje jego wykluczenie z postępowania. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.sw.gov.pl/index.php/zamowienia/info/16153
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 1.Zakład Karny w Głogowie ul.Lipowa 21 67-200 Głogów www.sw.gov.p tel 076 834 29 01 faks 076 835 80 88.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Zakład Karny w Głogowie ul.Lipowa 21 67-200 Głogów sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: 01.07.2008.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Kaszanka.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Całość zamówienia 1500 kg/1 rok w dostawach sukcesywnych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kiełbasa szynkowa z drobiu.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Całość zamówienia 1500 kg/rok w dostawach sukcesywnych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Kiełbasa zwyczajna.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Całość zamówienia 4000 kg/rok w dostawach sukcesywnych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Kiełbasa drobiowa.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Całość zamówienia 2200 kg/rok w dostawach sukcesywnych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Konserwa mięsna wieprzowa.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Całość zamówienia 1500 kg/rok w dostawach sukcesywnych,opakowanie 300 g.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Kurczak świeży.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Całość zamówienia 2500 kg/rok w dostawach sukcesywnych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Metka.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Całość zamówienia 1600 kg/rok w dostawach sukcesywnych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Łopatka wieprzowa z kością (świeża).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Całość zamówienia 6500 kg/rok w dostawach sukcesywnych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Mięso wołowe antrykot (świeże).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Całość zamówienia 2500 kg/rok w dostawach sukcesywnych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Kiełbasa parówkowa wieprzowa.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Całość zamówienia 1000 kg/rok w dostawach sukcesywnych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Parówki cielęce.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Całość zamówienia 2200 kg/rok w dostawach sukcesywnych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pasztetowa.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Całość zamówienia 600 kg/rok w dostawach sukcesywnych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pasztet z drobiu w konserwie.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Całość zamówienia 1000 kg/rok w dostawach sukcesywnych,opakowanie 300 g.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Salceson biały.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Całość zamówienia 1000 kg/rok w dostawach sukcesywnych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Salceson czarny.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Całość zamówienia 500 kg/rok w dostawach sukcesywnych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Szynka z drobiu.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Całość zamówienia 2000 kg/rok w dostawach sukcesywnych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Mięso gulaszowe z indyka extra (świeże).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Całość zamówienia 2200 kg/rok w dostawach sukcesywnych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Przysmak z indyka - blok kanapkowy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Całość zamówienia 2200 kg/rok w dostawach sukcesywnych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Mortadela z papryką (z indyka).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Całość zamówienia 1600 kg/rok w dostawach sukcesywnych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Pieczeń drobiowa.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Całość zamówienia 1600 kg/rok w dostawach sukcesywnych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GŁOGOWA
- ZAPEWNIENIE SCHRONIENIA I POSIŁKU DLA OSÓB BEZDOMNYCH Z TERENU GMINY MIEJSKIEJ GŁOGÓW PRZEZ CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W GŁOGOWIE, W OKRESIE OD 01.07.2025r. DO 30.06.2026r.
- Wykonanie zadania "Budżet Obywatelski - Naukowe i dźwiękowe odkrycia - przedszkolny plac zabaw przy PP nr 21 w Nowej Odsłonie"
- Zakup, dostawa oraz montaż mebli medycznych i socjalnych na potrzeby Głogowskiego Szpitala Powiatowego sp. z o.o. - powtórka
- ŚWIADCZENIE USŁUGI ASYSTENCKIEJ W MIEJSCU ZAMIESZKANIA DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W GŁOGOWIE
- Wykonanie zadania pn. "Budżet Obywatelski - Koncepcja zagospodarowania placu zabaw przy SP 13 im. Orląt Lwowskich w Głogowie dla dzieci z przedszkola, szkoły i okolic"
- Budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych wraz z infrastrukturą w miejscowości Ruszowice
więcej: przetargi w Głogowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola w Baniach w okresie wrzesień 2025-lipiec 2026"
- Dostawa artykułów żywieniowych dla jednostek organizacyjnych Gminy Miejsce Piastowe - "Pozostałe produkty spożywcze"
- Dostawa artykułów żywieniowych dla jednostek organizacyjnych Gminy Miejsce Piastowe - "Warzywa, owoce świeże"
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej nr 1 w Krośnie w okresie od lipca do grudnia 2025
- Dostawa artykułów żywieniowych dla jednostek organizacyjnych Gminy Miejsce Piastowe - "Mleko i produkty mleczne"
- Dostawa artykułów żywieniowych dla jednostek organizacyjnych Gminy Miejsce Piastowe - "Mięso i wyroby wędliniarskie"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.