Ogłoszenie z dnia 2013-03-07
Warszawa: Wymiana stolarki okiennej na okna PCV w umowie ramowej do umowy ramowej nr D01/D02/D04/D05/D07/D09/TZ-10/181-G/2012 z dnia 26 czerwca 2012 r. - zamówienie uzupełniające do zamówienia podstawowego nr ZGN/TZ/III/44/2012 data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 01.06.2012r.
Numer ogłoszenia: 93204 - 2013; data zamieszczenia: 07.03.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy, ul. Irysowa 19, 02-660 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5493727, 5493737, faks 022 5493737.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki okiennej na okna PCV w umowie ramowej do umowy ramowej nr D01/D02/D04/D05/D07/D09/TZ-10/181-G/2012 z dnia 26 czerwca 2012 r. - zamówienie uzupełniające do zamówienia podstawowego nr ZGN/TZ/III/44/2012 data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 01.06.2012r..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wymiana stolarki okiennej na okna PCV w umowie ramowej do umowy ramowej nr D01/D02/D04/D05/D07/D09/TZ-10/181-G/2012 z dnia 26 czerwca 2012 r. - zamówienie uzupełniające do zamówienia podstawowego nr ZGN/TZ/III/44/2012 data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 01.06.2012r..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.25 - 45.42.11.25 45.42.21.00 - Stolarka drewniana .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.02.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"ADRO" KOLANEK I S-KA SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"ADRO" KOLANEK I S-KA SPÓŁKA JAWNA
- ADRO - Kolanek Spółka Jawna, Świetlana 27, 02-427 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 40629,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 43653,00
Oferta z najniższą ceną: 43653,00 / Oferta z najwyższą ceną: 43653,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
ZAMÓWIENIE W TRYBIE ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ART. 67 UST. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych - na wymianę stolarki okiennej na okna PCV w umowie ramowej do umowy ramowej nr D01/D02/D04/D05/D07/D09/TZ-10/181-G/2012 z dnia 26 czerwca 2012 r. - zamówienie uzupełniające do zamówienia podstawowego nr ZGN/TZ/III/44/2012 data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 01.06.2012r.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przygotowanie opracowania zawierającego wytyczne opisujące ocenę dozorową, dotyczącą uwzględnienia czynnika ludzkiego w projekcie elektrowni jądrowej
- Prace na ciekach Nadzoru Wodnego Rybnik z podziałem na części - usuwanie szkód powodziowych
- Dostawa mieszadła hematologicznego.
- Usługi polegające na nadzorze i aktualizacji wraz z dostosowaniem w posiadanym przez Zamawiającego systemem telemedycznym i zintegrowanym systemem gromadzenia i przetwarzania danych medycznych.
- Najem 2 serwerów oraz macierzy dyskowej wraz z usługą instalacji i wdrożenia.
- Wykonanie ekspertyzy technicznej dotyczącej bezpieczeństwa pożarowego oraz wielobranżowego projektu budowlanego (...) dla Internatu przy ul. Elbląskiej 8 w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie modernizacji tężni solankowej w Inowrocławiu
- Modernizacja budynku przy ul. Kościuszki 27 w Wołowie na potrzeby utworzenia bazy magazynowej w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- Przebudowa części budynku mieszkalnego wielorodzinnego - biblioteki gminnej w m. Łyszkowice
- Remont sali gimnastycznej Działu Fizjoterapii w ramach projektu "Rozwój infrastruktury, diagnostyki i leczenia onkologicznego (......)
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.