To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-06-06
Ogłoszenie nr 93149 - 2017 z dnia 2017-06-06 r.
Gdynia: Wykonywanie robót awaryjno-naprawczych na miejskiej kanalizacji deszczowej na terenie Gdyni
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 506198-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Zieleni w Gdyni, krajowy numer identyfikacyjny
22035628700000, ul.
ul. 10 Lutego
24,
81364
Gdynia, państwo
Polska, woj.
pomorskie, tel.
058 761 20 87-88; 761 20 85, faks
058 6622841, e-mail
refzampub@zdiz.gdynia.pl
Adres strony internetowej (URL): www.zdiz.gdynia.pl
Adres profilu: www.zdiz.gdynia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonywanie robót awaryjno-naprawczych na miejskiej kanalizacji deszczowej na terenie Gdyni
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):EZP.271.52.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Zakres przedmiotu zamówienia: Roboty awaryjno-naprawcze wykonywane będą na kanałach (zarówno w wykopie otwartym jak i bezwykopowo), przykanalikach, przyłączach, wpustach ulicznych, studniach rewizyjnych, separatorach, piaskownikach, korytach spływowych, rowach otwartych i zbiornikach retencyjnych wraz z doprowadzeniem nawierzchni (jezdnia, chodnik, trawnik, pobocze) do stanu pierwotnego. Stan obecny: - długość istniejących sieci wraz z przykanalikami na terenie miasta Gdyni wynosi: ok. 324 km, - liczba studni rewizyjnych 4600 szt., - liczba krat 5200 szt. w tym 352 szt. nietypowe na Bulwarze Nadmorskim, - liczba piaskowników 47 szt., - długość koryt spływowych 1360 m, - 3 przepompownie ścieków deszczowych. W ostatnich latach z powodu awarii remontowano średnio w ciągu roku 250 szt. wpustów ulicznych z przykanalikami o łącznej długości 380 m, 100 szt. studni rewizyjnych, 1,5 km kanałów w zakresie średnic 0,20 m -0,80 m. Przewidywane szacunkowe zakresy rzeczowe i rodzaj robót określają przedmiary stanowiące załącznik nr 1b, 1c, 1d do siwz. 2. Roboty awaryjno-naprawcze będą wykonywane po ustaleniu ich zakresu z przedstawicielem Zamawiającego. Wstępny zakres i rodzaj zamawianych robót oraz terminy ich realizacji będą każdorazowo określane przez Zamawiającego wpisem do dziennika robót awaryjno - naprawczych. 3. Rzeczywista ilość wykonywanych robót będzie zależeć od faktycznych potrzeb Zamawiającego. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: a) Przedmiary robót: - wpusty ściekowe uliczne - załącznik nr 1b do siwz, - studnie betonowe - załącznik nr 1c do siwz, - kanały rurowe - załącznik nr 1d do siwz, b) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - załącznik nr 11 siwz, c) Rysunki techniczne - załącznik nr 12 do siwz.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45231100-6
Dodatkowe kody CPV:
45231110-9,
45232130-2,
45231000-5,
45233140-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: PODSTAWA PRAWNA: art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp. PRZYCZYNA UNIEWAŻNIENIA: Postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający pominął w przedmiarach robót, stanowiących załączniki do siwz, istotne pozycje, niezbędne do zrealizowania zamówienia. W ww. przedmiarach nie zostały ujęte bezwykopowe metody naprawy kanałów deszczowych, stosowane przy wykonywaniu remontów na sieciach usytuowanych w drogach o nawierzchni trwałej, wykonanie rękawa z żywic termoutwardzalnych od wewnątrz kanału oraz mikrotuneling stosowany wszędzie tam, gdzie występuje potrzeba instalacji rury w gruncie bez możliwości prowadzenia prac w wykopie otwartym. Ponadto, Zamawiający nie dokonał podziału zamówienia na części, co spowodowało naruszenie art. 7 ust. 1 ustawy Pzp, zgodnie z którym Zamawiający przygotowuje i przeprowadza postępowanie zgodnie z zasadami równego traktowania wykonawców i uczciwej konkurencji oraz proporcjonalności i przejrzystości. Działanie Zamawiającego uniemożliwiło udział wykonawcom z sektora małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP) w przedmiotowym zamówieniu. Zgodnie z art. 17 ust. 1 pkt 1 ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, naruszeniem dyscypliny finansów publicznych jest opisanie przedmiotu zamówienia publicznego w sposób, który mógłby utrudniać uczciwą konkurencję oraz zgodnie z art. 17 ust. 1 pkt 1c wskazanej ustawy, naruszeniem dyscypliny finansów publicznych jest również opisane wyżej działanie Zamawiającego, ponieważ działanie zamawiającego ma wpływ na wynik postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Wypełniona zostaje przesłanka unieważnienia postępowania z art. 93 ust. 1 pkt 7, tj. postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy w sprawie zamówienia publicznego. W taki sposób naruszone zostają fundamentalne zasady postępowania o udzielenie zamówienia publicznego - równego traktowania wykonawców i uczciwej konkurencji, a także zasada proporcjonalności i przejrzystości. W świetle powyższego wada postępowania, która jest przyczyną unieważnienia postępowania ma charakter nieusuwalny i jest istotna, ponieważ niemożliwe staje się zawarcie ważnej umowy. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT17912242.86 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Oznakowanie poziome dróg na terenie miasta Gdyni.
- Dostawa licencji oprogramowania antywirusowego na 2500 stacji roboczych na okres 12 miesięcy od dnia aktywacji
- Wykonanie usługi przygotowania i realizacji kampanii pn. "Jak szkoła to dwa koła"
- Wykonanie robót budowlanych - naprawa uszkodzeń na obiektach wojskowych strażnic pożarnych : Cz. I - Naprawa uszkodzeń WSP w m. Siemirowice. Cz. II - Naprawa uszkodzeń WSP w m. Gdynia.
- Naprawa obwałowań przy budynku nr 211 na terenie kompleksu wojskowego w Siemirowicach
- Przebudowa i termomodernizacja budynku 507 na terenie Akademii Marynarki Wojennej w Gdyni przy ul. Śmidowicza 69, 81-127 Gdynia II.
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.