eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdyniaWykonywanie robót awaryjno-naprawczych na miejskiej kanalizacji deszczowej na terenie Gdyni

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-06-06

Ogłoszenie nr 93149 - 2017 z dnia 2017-06-06 r.

Gdynia: Wykonywanie robót awaryjno-naprawczych na miejskiej kanalizacji deszczowej na terenie Gdyni
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 506198-N-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Zieleni w Gdyni, krajowy numer identyfikacyjny 22035628700000, ul. ul. 10 Lutego 24, 81364 Gdynia, państwo Polska, woj. pomorskie, tel. 058 761 20 87-88; 761 20 85, faks 058 6622841, e-mail refzampub@zdiz.gdynia.pl
Adres strony internetowej (URL): www.zdiz.gdynia.pl
Adres profilu: www.zdiz.gdynia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonywanie robót awaryjno-naprawczych na miejskiej kanalizacji deszczowej na terenie Gdyni

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

EZP.271.52.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Zakres przedmiotu zamówienia: Roboty awaryjno-naprawcze wykonywane będą na kanałach (zarówno w wykopie otwartym jak i bezwykopowo), przykanalikach, przyłączach, wpustach ulicznych, studniach rewizyjnych, separatorach, piaskownikach, korytach spływowych, rowach otwartych i zbiornikach retencyjnych wraz z doprowadzeniem nawierzchni (jezdnia, chodnik, trawnik, pobocze) do stanu pierwotnego. Stan obecny: - długość istniejących sieci wraz z przykanalikami na terenie miasta Gdyni wynosi: ok. 324 km, - liczba studni rewizyjnych 4600 szt., - liczba krat 5200 szt. w tym 352 szt. nietypowe na Bulwarze Nadmorskim, - liczba piaskowników 47 szt., - długość koryt spływowych 1360 m, - 3 przepompownie ścieków deszczowych. W ostatnich latach z powodu awarii remontowano średnio w ciągu roku 250 szt. wpustów ulicznych z przykanalikami o łącznej długości 380 m, 100 szt. studni rewizyjnych, 1,5 km kanałów w zakresie średnic 0,20 m -0,80 m. Przewidywane szacunkowe zakresy rzeczowe i rodzaj robót określają przedmiary stanowiące załącznik nr 1b, 1c, 1d do siwz. 2. Roboty awaryjno-naprawcze będą wykonywane po ustaleniu ich zakresu z przedstawicielem Zamawiającego. Wstępny zakres i rodzaj zamawianych robót oraz terminy ich realizacji będą każdorazowo określane przez Zamawiającego wpisem do dziennika robót awaryjno - naprawczych. 3. Rzeczywista ilość wykonywanych robót będzie zależeć od faktycznych potrzeb Zamawiającego. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: a) Przedmiary robót: - wpusty ściekowe uliczne - załącznik nr 1b do siwz, - studnie betonowe - załącznik nr 1c do siwz, - kanały rurowe - załącznik nr 1d do siwz, b) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - załącznik nr 11 siwz, c) Rysunki techniczne - załącznik nr 12 do siwz.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45231100-6
Dodatkowe kody CPV: 45231110-9, 45232130-2, 45231000-5, 45233140-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
PODSTAWA PRAWNA: art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp. PRZYCZYNA UNIEWAŻNIENIA: Postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający pominął w przedmiarach robót, stanowiących załączniki do siwz, istotne pozycje, niezbędne do zrealizowania zamówienia. W ww. przedmiarach nie zostały ujęte bezwykopowe metody naprawy kanałów deszczowych, stosowane przy wykonywaniu remontów na sieciach usytuowanych w drogach o nawierzchni trwałej, wykonanie rękawa z żywic termoutwardzalnych od wewnątrz kanału oraz mikrotuneling stosowany wszędzie tam, gdzie występuje potrzeba instalacji rury w gruncie bez możliwości prowadzenia prac w wykopie otwartym. Ponadto, Zamawiający nie dokonał podziału zamówienia na części, co spowodowało naruszenie art. 7 ust. 1 ustawy Pzp, zgodnie z którym Zamawiający przygotowuje i przeprowadza postępowanie zgodnie z zasadami równego traktowania wykonawców i uczciwej konkurencji oraz proporcjonalności i przejrzystości. Działanie Zamawiającego uniemożliwiło udział wykonawcom z sektora małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP) w przedmiotowym zamówieniu. Zgodnie z art. 17 ust. 1 pkt 1 ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, naruszeniem dyscypliny finansów publicznych jest opisanie przedmiotu zamówienia publicznego w sposób, który mógłby utrudniać uczciwą konkurencję oraz zgodnie z art. 17 ust. 1 pkt 1c wskazanej ustawy, naruszeniem dyscypliny finansów publicznych jest również opisane wyżej działanie Zamawiającego, ponieważ działanie zamawiającego ma wpływ na wynik postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Wypełniona zostaje przesłanka unieważnienia postępowania z art. 93 ust. 1 pkt 7, tj. postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy w sprawie zamówienia publicznego. W taki sposób naruszone zostają fundamentalne zasady postępowania o udzielenie zamówienia publicznego - równego traktowania wykonawców i uczciwej konkurencji, a także zasada proporcjonalności i przejrzystości. W świetle powyższego wada postępowania, która jest przyczyną unieważnienia postępowania ma charakter nieusuwalny i jest istotna, ponieważ niemożliwe staje się zawarcie ważnej umowy.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT17912242.86
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
, , , , , kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem 11927682,69
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 11927682,69
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.