Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-01-14
Kartuzy: Świadczenie usług polegających na przeprowadzeniu Rocznego Programu Wspomagania dla Zespołu Szkół w Pomieczynie oraz świadczenie usług eksperckich dla 2 sieci nauczycielskich dla szkół i przedszkoli z terenu powiatu kartuskiego w ramach projektu pn. System wspierania rozwoju szkół w powiecie kartuskim współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Numer ogłoszenia: 9296 - 2015; data zamieszczenia: 14.01.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Kartuski , ul. Dworcowa 1, 83-300 Kartuzy, woj. pomorskie, tel. 58 6810328.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://spow.kartuzy.ibip.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług polegających na przeprowadzeniu Rocznego Programu Wspomagania dla Zespołu Szkół w Pomieczynie oraz świadczenie usług eksperckich dla 2 sieci nauczycielskich dla szkół i przedszkoli z terenu powiatu kartuskiego w ramach projektu pn. System wspierania rozwoju szkół w powiecie kartuskim współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na przeprowadzeniu Rocznego Programu Wspomagania dla Zespołu Szkół w Pomieczynie oraz świadczenie usług eksperckich dla 2 sieci nauczycielskich dla szkół i przedszkoli z terenu powiatu kartuskiego w ramach projektu pn. System wspierania rozwoju szkół w powiecie kartuskim współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Zamówienie składa się z trzech niezależnych części. 3. Wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia zajęć osobiście, lub przez osoby wskazane w ofercie, które spełniają warunki udziału w postępowaniu i posiadają odpowiednie doświadczenie w zakresie przedmiotu zajęć opisane w wymaganiach dotyczących Wykonawcy. Nie ma możliwości przeprowadzania zajęć zdalnie (np. komunikatory internetowe, telekonferencja, telefonicznie). 4. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do stałego i bieżącego kontaktu z Zamawiającym lub jego przedstawicielem w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia (tematyki zajęć, terminów realizacji zajęć) w sposób umożliwiający sprawne wykonanie przedmiotu zamówienia. 5. Każdorazowo Wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia rozpoznania w grupie uczestników podczas zajęć i być w stanie zweryfikować na bieżąco ich tematykę, tak by osiągnąć zamierzony cel i rezultaty. 6. W ramach zamówienia Wykonawca sporządzi i przekaże każdemu uczestnikowi zajęć komplet (np. kserokopie) materiałów szkoleniowych (w ilości odpowiadającej liczebności grupy) spójnych tematycznie z tematyką zajęć, każdorazowo przed rozpoczęciem poszczególnych zajęć. Wzór proponowanych materiałów przekazane zostaną do weryfikacji przez Zamawiającego wraz z programem zajęć. Akceptacja i pozytywna weryfikacja programu zajęć oraz wzoru materiałów jest warunkiem umożliwiającym Wykonawcy przeprowadzenie zajęć! 7. Częstotliwość i długość prowadzenia zajęć uzależniona jest od preferencji nauczycieli uczestników projektu. Jednym z założeń projektu jest dostosowanie długości i częstotliwości zajęć do wymagań uczestników projektu, tak by nie kolidowały z życiem zawodowym i prywatnym uczestników, co wprost przekłada się na liczebność grupy docelowej. Ze względu na specyfikę grupy docelowej Wykonawca pozostanie w pełni dyspozycyjny w zakresie wyznaczania terminów zajęć. Zamawiający w porozumieniu z nauczycielami (uczestnikami projektu) wyznaczy terminy przeprowadzenia zajęć z minimum 2 tygodniowym wyprzedzeniem. Zamawiający zapewni odpowiednią ilość uczestników zajęć w terminie wcześniej wyznaczonym, a Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia zajęć w wyznaczonym terminie. W uzasadnionych przypadkach (np. choroba Wykonawcy) Wykonawca może zamienić termin przeprowadzenia zajęć w porozumieniu z Zamawiającym lub jego przedstawicielem. Wówczas Wykonawca jest odpowiedzialny za organizację zajęć w dogodnym dla uczestników terminie. 8. Po zakończeniu realizacji RPW w ciągu 14 dni Wykonawca przedstawi Zamawiającemu raport z realizacji RPW zawierający następujące informacje: a) ilość godzin, b) szczegółowa tematyka zajęć i zastosowane strategie, c) osiągnięte cele w wyniku przeprowadzonego szkolenia, d) rodzaj przekazanych nauczycielom i materiałów (tematy), e) rodzaj wypracowanych produktów (dotyczy wdrożeń). Raport stanowić będzie część dokumentacji związanej z ewaluacją jakościową projektu i zostanie włączony do dokumentacji projektowej. 9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 1 do SIWZ.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.40.00.00-8, 80.51.00.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od pobrania wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się dysponowaniem dla każdej z części co najmniej jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia odpowiedzialną za świadczenie usług, posiadającą: Dla CZĘŚCI I: a) wykształcenie wyższe magisterskie z zakresu psychologii lub/i pedagogiki, b) doświadczenie w pracy z nauczycielami oraz doświadczenie w pracy z dziećmi lub młodzieżą w zakresie tematyki zamówienia, c) ukończony co najmniej jeden kurs w zakresie metod relaksacyjnych, d) ukończony co najmniej jeden kurs z zakresu diagnozowania gotowości szkolnej. Dla CZĘŚCI II: a) wykształcenie wyższe pedagog/psycholog, b) doświadczenie w prowadzeniu zajęć z nauczycielami w zakresie: pedagogika zabawy oraz matematyka w działaniu, c) doświadczenie w realizacji zajęć metodami wypracowanymi przez KLANZĘ, d) certyfikat trenera KLANZY. Dla CZĘŚCI III: a) wykształcenie wyższe pedagog/psycholog, b) doświadczenie w prowadzeniu zajęć z nauczycielami w zakresie: pedagogika zabawy oraz matematyka w działaniu, c) doświadczenie w realizacji zajęć metodami wypracowanymi przez KLANZĘ, d) certyfikat trenera KLANZY
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) odpowiednio wypełniony i podpisany formularz ofertowy (załącznik nr 2 do SIWZ); 2) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907, 984, 1047 i 1473, z 2014 r. poz. 423, 811, 915, 768, 1146 i 1232) (załącznik nr 3 do SIWZ); 3) Upoważnienie do podpisania oferty (pełnomocnictwo) powinno być dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z dokumentów dołączonych do oferty. Upoważnienie to powinno być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 4) W przypadku gdy Wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależne od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów (oryginał) do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. 5) Dotyczy sekcji III. 4.3.1) Dokumenty podmiotów zagranicznych - Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, wymienionych w pkt III.4.3.1) niniejszego ogłoszenia, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 80.00
- 2 - Doświadczenie w zakresie przedmiotu zamówienia - 20.00
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1) Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku zmiany osób wskazanych w załączniku do oferty Wykaz osób, które uczestniczyć będą w wykonywaniu zamówienia z zastrzeżeniem, że będą to osoby posiadające kwalifikacje i doświadczenie nie mniejsze niż określone w warunkach udziału w postępowaniu, jedynie w formie pisemnej w przypadkach wystąpienia sytuacji losowych udokumentowanych przez Wykonawcę, tylko i wyłącznie za pisemną zgodą Zamawiającego. 2) Zmiana osoby wskazanej w ofercie może nastąpić na pisemny wniosek Wykonawcy, za zgodą Zamawiającego w formie pisemnej pod rygorem nieważności takiej zmiany. W przypadku zmiany osoby, Wykonawca powinien przedstawić Zamawiającemu nową osobę o nie gorszych kwalifikacjach i uprawnieniach w stosunku do osoby, która została wskazana w ofercie. 3) Zamawiający może także zażądać od Wykonawcy zmiany osoby, o której mowa w ust. 1, jeżeli uzna, że nie wykonuje ona należycie swoich obowiązków, na każdym etapie realizacji zadania jeżeli badanie ewaluacyjne przeprowadzone w grupie uczestników zajęć wykaże brak kompetencji osoby i/lub gdy sposób przekazywania wiedzy i prowadzenia zajęć będzie niezrozumiały bądź nieefektywny. Wówczas Zamawiający wyznaczy nowy termin realizacji danego elementu, po uprzednim przedstawieniu dla Zamawiającego propozycji zmiany wykładowcy. 4) W przypadku zmiany stawki podatku VAT w trakcie trwania umowy Zamawiający dokona w drodze aneksu uaktualnienia stawki podatku VAT zgodnie z obowiązującą Ustawą od towarów i usług. Uaktualniona stawka podatku VAT będzie obowiązywała w dalszej realizacji przedmiotu zamówienia wynikającej z umowy. 5) W przypadku, gdy wystąpi okoliczność, gdy zbędnym lub niemożliwym stanie się zrealizowanie przedmiotu zamówienia w wymiarze określonym w § 4 ust. 3 Zamawiający zastrzega sobie prawo pomniejszenia wynagrodzenia za wykonaną usługę. 6) W przypadku gdy z winy Zamawiającego niemożliwe będzie wykonanie przedmiotu umowy w terminie określonym w § 3 (np. ze względu na niemożliwość zebrania grupy w ustalonym wcześniej terminie, odwołanie zajęć przez Zamawiającego) dopuszcza się przedłużenie okresu wykonywania umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://spow.kartuzy.ibip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w budynku Starostwa Powiatowego w Kartuzach przy ul. Gdańskiej 26, w pok. nr 14.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.01.2015 godzina 10:00, miejsce: w budynku Starostwa Powiatowego w Kartuzach przy ul. Gdańskiej 26, w pok. nr 14.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: W ramach projektu pn. System wspierania rozwoju szkół w powiecie kartuskim współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Roczny Program Wspomagania dla Zespołu Szkół w Pomieczynie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Numer części: 1 Tytuł: Przeprowadzenie Rocznego Programu Wspomagania w tematyce Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny? dla Zespołu Szkół w Pomieczynie Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na przeprowadzeniu II Edycji Rocznego Programu Wspomagania w Zespole Szkół w Pomieczynie w ramach projektu pn. System wspierania rozwoju szkół w powiecie kartuskim współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie: 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół. Miejsce: ZS w Pomieczynie, 83-305 Pomieczyno, ul. Kartuska 14 Diagnoza placówki uzasadniająca wybór tematu: Po rocznej współpracy ze szkołą i przeprowadzonej diagnozie można powiedzieć, że mocne strony szkoły to wykwalifikowana kadra pedagogiczna, dobre relacje w zespole nauczycielskim, mała, bezpieczna szkoła, dobra frekwencja uczniów. Nauczyciele pragną rozwijać swe kompetencje w zakresie diagnozy potrzeb i możliwości edukacyjnych uczniów oraz stosowania takich metod nauczania, które pozwolą na osiągnięcie sukcesu edukacyjnego oraz wpłyną pozytywnie na wyniki egzaminów zewnętrznych. Obszar tematyczny: Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny? Cel główny RPW: Rozwój kompetencji nauczycieli i specjalistów w obszarze diagnozowania potrzeb oraz możliwości uczniów oraz dobór skutecznych metod i form pracy. Cele szczegółowe: 1. rozwój kompetencji w zakresie dopasowywania metod pracy do indywidualnych potrzeb uczniów 2. wyposażenie nauczycieli w kompetencje potrzebne do przeprowadzenia wczesnej diagnozy rozwoju i gotowości szkolnej dzieci oraz dostosowania metod pracy do indywidualnych potrzeb rozwojowych 3. rozwój wiedzy dotyczącej procesów uczenia się i osiągania sukcesów edukacyjnych przez uczniów 4. realizacja zadań dotyczących indywidualizacji procesu edukacji i właściwej organizacji środowiska edukacyjnego Wymagane rezultaty wprowadzenia RPW: 1. nauczyciele w sposób zaplanowany diagnozują mocne i słabe strony ucznia, określają poziom jego wiedzy i umiejętności 2. nauczyciele dopasowują metody pracy do indywidualnych potrzeb uczniów 3. nauczyciele współpracują z rodzicami na rzecz wspierania rozwoju ucznia 4. szkoła realizuje zadania dotyczące indywidualizacji procesu edukacji i właściwej organizacji środowiska edukacyjnego Formy prowadzenia RPW: 27 godzin zegarowych zajęć w formie: 1. Warsztaty: 19 godzin 2. Konsultacje grupowe, indywidualne: 8 godzin 3. Opracowania: 0 godzin 10 godzin zegarowych wdrożenia w formie: w formie lekcji pokazowych, konsultacji grupowych, indywidualnych godz.: 10 Wielkość grupy docelowej 18 osób Opis szczegółowy i tematyka poszczególnych form RPW: 1. Diagnoza gotowości szkolnej, możliwości i potrzeb uczniów początkiem ich kariery szkolnej; Czas trwania: 5h Cel: Podniesienie kompetencji nauczycieli i specjalistów w obszarze diagnozowania potrzeb oraz możliwości uczniów Forma: warsztat Rezultaty: Po ukończeniu szkolenia, nauczyciele: - wyposażeni są w wiedzę dotyczącą diagnozowania gotowości szkolnej - potrafią określić poziom wiedzy i umiejętności - wyposażeni są w konkretne narzędzia diagnozy - pracują z uczniem, bazując na jego mocnych stronach 2. Aktywizujące metody nauczania Czas trwania: 8h Cel: poszerzenie kompetencji nauczycieli w zakresie dobierania odpowiednich, najbardziej efektywnych metod i form pracy. Forma: warsztat Rezultaty Po ukończeniu szkolenia, nauczyciele: - nabyli wiedzę w zakresie stosowania aktywizujących metod nauczania - poznane metody stosują w praktyce - indywidualizują metody nauczania 3. Jak pomóc uczniowi radzić sobie ze stresem? Czas trwania: 6h Cel: rozwój w zakresie prowadzenia zajęć relaksacyjnych niwelujących stres i napięcie towarzyszące procesowi edukacyjnemu Forma: warsztat Rezultaty Po ukończeniu szkolenia, nauczyciele: - poszerzyli wiedzę w zakresie radzenia sobie ze stresem - poszerzyli wiedzę z zakresu zajęć relaksacyjnych z uczniami - dysponują przykładowymi scenariuszami godzin wychowawczych poświęconych radzeniu sobie ze stresem Opis formuły wdrożeń RPW: 1. Diagnoza gotowości szkolnej, możliwości i potrzeb uczniów początkiem ich kariery szkolnej (3h) Forma: konsultacje grupowe, bądź indywidualne w zależności od potrzeb nauczycieli, (sugerowane omówienie narzędzi diagnostycznych) 2. Aktywizujące metody nauczania (3h) Forma: lekcje pokazowe dla nauczycieli z wykorzystaniem metod aktywizujących, konsultacje grupowe- w odniesieniu do przeprowadzonej lekcji, konsultacje indywidualne 3. Jak pomóc uczniowi radzić sobie ze stresem? (4h) Forma: warsztaty dla uczniów dotyczące radzenia sobie ze stresem (pokazowe godziny wychowawcze) konsultacje grupowe- w odniesieniu do przeprowadzonych warsztatów, konsultacje indywidualne Rezultaty wdrożeń: - Rozwój wiedzy w obszarze diagnozowania potrzeb oraz możliwości uczniów - Opracowanie i omówienie katalogu narzędzi do diagnozy gotowości szkolnej - nauczyciele potrafią prowadzić zajęcia warsztatowe z uczniami zmierzające do ograniczenia stresu i umiejętności radzenia sobie z nim - nauczyciele znają i stosują aktywizujące metody nauczania w praktyce.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.40.00.00-8, 80.51.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80.00
- 2. Doświadczenie w zakresie przedmiotu zamówienia - 20.00
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zajęcia eksperckie dla sieci nauczycieli klas I-III.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Numer części: 2 Tytuł: Przeprowadzenie zajęć eksperckich dla sieci nauczycieli klas I-III Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na przeprowadzeniu zajęć eksperckich dla nauczycieli w ramach projektu pn. System wspierania rozwoju szkół w powiecie kartuskim współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie: 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół. Miejsce: W zależności od potrzeb zajęcia odbywać się będą w placówkach edukacyjnych będących uczestnikami projektu. Informacje: Spotkania mają charakter forum nauczycieli uczniów klas I - III, którzy deklarują uczestnictwo w spotkaniach sieci ze względu na chęć poszerzenia swego doświadczenia zawodowego w formie współpracy z innymi nauczycielami. Spotkania mają charakter otwartej dyskusji na tematy powiązane z pracą nauczyciela. Spotkania są organizowane i moderowane przez opiekuna sieci. Tematyka poszczególnych zajęć oraz ilość godzin: 8 godzin zegarowych zajęć w formie: 1. Pedagogika zabawy (KLANZA) Matematyka w działaniu - 3 h 2. Radzenie sobie z emocjami (spotkanie z psychologiem) - 2 h 3. Zachęcanie do czytania - 3 h Wielkość grupy docelowej Od 10 do 20 os. Opis formy prowadzenia zajęć: Prowadzenie zajęć w formie aktywizujących warsztatów/konsultacji grupowych/wykładów. Istotnym elementem zajęć będzie zaangażowanie grupy docelowej do pracy, aktywizowanie poprzez zadawanie pytań, poszukiwanie wspólnych rozwiązań. Istotna jest również wymiana myśli i rozwiązań pomiędzy poszczególnymi uczestnikami spotkania.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.40.00.00-8, 80.51.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80.00
- 2. Doświadczenie w zakresie przedmiotu zamówienia - 20.00
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zajęcia eksperckie dla sieci nauczycieli klas I-III.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Numer części: 3 Tytuł: Przeprowadzenie zajęć eksperckich dla sieci nauczycieli klas I-III Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na przeprowadzeniu zajęć eksperckich dla nauczycieli w ramach projektu pn. System wspierania rozwoju szkół w powiecie kartuskim współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie: 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół. Miejsce: W zależności od potrzeb zajęcia odbywać się będą w placówkach edukacyjnych będących uczestnikami projektu. Informacje: Spotkania mają charakter forum nauczycieli uczniów klas I - III, którzy deklarują uczestnictwo w spotkaniach sieci ze względu na chęć poszerzenia swego doświadczenia zawodowego w formie współpracy z innymi nauczycielami. Spotkania mają charakter otwartej dyskusji na tematy powiązane z pracą nauczyciela. Spotkania są organizowane i moderowane przez opiekuna sieci. Tematyka poszczególnych zajęć oraz ilość godzin: 8 godzin zegarowych zajęć w formie: 1. Pedagogika zabawy (KLANZA) Matematyka w działaniu - 3 h 2. Radzenie sobie z emocjami (spotkanie z psychologiem) - 2 h 3. Zachęcanie do czytania - 3 h Wielkość grupy docelowej Od 10 do 20 os. Opis formy prowadzenia zajęć: Prowadzenie zajęć w formie aktywizujących warsztatów/konsultacji grupowych/wykładów. Istotnym elementem zajęć będzie zaangażowanie grupy docelowej do pracy, aktywizowanie poprzez zadawanie pytań, poszukiwanie wspólnych rozwiązań. Istotna jest również wymiana myśli i rozwiązań pomiędzy poszczególnymi uczestnikami spotkania.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.40.00.00-8, 80.51.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80.00
- 2. Doświadczenie w zakresie przedmiotu zamówienia - 20.00
INNE PRZETARGI Z KARTUZ
- Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Kartuzy w sezonie zimowym 2025-2026.
- Remont wnętrza holu piętra II Segmentu IV wraz z klatką schodową Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 2 w Kartuzach
- Remont chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 1900G w miejscowości Leźno
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1934G polegająca na budowie chodnika na odcinku Tuchlino - Karłowo Etap I.
- Modernizacja i adaptacja pomieszczeń w budynku Zespołu Kształcenia w Dzierżążnie dz. ew. nr 224/11.
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1418G w miejscowości Kolonia przez budowę chodnika - ETAP 2
więcej: przetargi w Kartuzach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Kurs prawo jazdy dla uczniów" w ramach projektu pn.: "Młody kolejarz i fotograf w podróży do przyszłości - poprawa jakości kształcenia zawodowego w powiecie kutnowskim"
- "Usługi szkolenia specjalistycznego dla nauczycieli i uczniów" w ramach projektu pn.: "Dobry zawodowiec - lepsza przyszłość" - II
- Przeprowadzenie kursu obsługi wózków widłowych i kursu spawania TIG dla uczniów z Zespołu Szkół Technicznych w Olecku z projektu pn. "Staż, wiedza i umiejętności - drogą do kariery zawodowej"
- Realizacja zajęć dla uczniów w Gminie Sępólno Krajeńskie
- "Usługi szkolenia specjalistycznego dla nauczycieli" w ramach projektu pn.: "Kompetentny zawodowiec - satysfakcja dla siebie i innych" - II
- "Dostawa wyposażenia, pomocy dydaktycznych i edukacyjnych dla Szkoły Podstawowej w Tęgoborzy wraz z przeprowadzeniem szkoleń dla kadr"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.