eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KartuzyŚwiadczenie usług polegających na przeprowadzeniu Rocznego Programu Wspomagania dla Zespołu Szkół w Pomieczynie oraz świadczenie usług eksperckich dla 2 sieci nauczycielskich dla szkół i przedszkoli z terenu powiatu kartuskiego w ramach projektu pn. System wspierania rozwoju szkół w powiecie kartuskim współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-01-14

Kartuzy: Świadczenie usług polegających na przeprowadzeniu Rocznego Programu Wspomagania dla Zespołu Szkół w Pomieczynie oraz świadczenie usług eksperckich dla 2 sieci nauczycielskich dla szkół i przedszkoli z terenu powiatu kartuskiego w ramach projektu pn. System wspierania rozwoju szkół w powiecie kartuskim współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Numer ogłoszenia: 9296 - 2015; data zamieszczenia: 14.01.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Kartuski , ul. Dworcowa 1, 83-300 Kartuzy, woj. pomorskie, tel. 58 6810328.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://spow.kartuzy.ibip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług polegających na przeprowadzeniu Rocznego Programu Wspomagania dla Zespołu Szkół w Pomieczynie oraz świadczenie usług eksperckich dla 2 sieci nauczycielskich dla szkół i przedszkoli z terenu powiatu kartuskiego w ramach projektu pn. System wspierania rozwoju szkół w powiecie kartuskim współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na przeprowadzeniu Rocznego Programu Wspomagania dla Zespołu Szkół w Pomieczynie oraz świadczenie usług eksperckich dla 2 sieci nauczycielskich dla szkół i przedszkoli z terenu powiatu kartuskiego w ramach projektu pn. System wspierania rozwoju szkół w powiecie kartuskim współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Zamówienie składa się z trzech niezależnych części. 3. Wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia zajęć osobiście, lub przez osoby wskazane w ofercie, które spełniają warunki udziału w postępowaniu i posiadają odpowiednie doświadczenie w zakresie przedmiotu zajęć opisane w wymaganiach dotyczących Wykonawcy. Nie ma możliwości przeprowadzania zajęć zdalnie (np. komunikatory internetowe, telekonferencja, telefonicznie). 4. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do stałego i bieżącego kontaktu z Zamawiającym lub jego przedstawicielem w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia (tematyki zajęć, terminów realizacji zajęć) w sposób umożliwiający sprawne wykonanie przedmiotu zamówienia. 5. Każdorazowo Wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia rozpoznania w grupie uczestników podczas zajęć i być w stanie zweryfikować na bieżąco ich tematykę, tak by osiągnąć zamierzony cel i rezultaty. 6. W ramach zamówienia Wykonawca sporządzi i przekaże każdemu uczestnikowi zajęć komplet (np. kserokopie) materiałów szkoleniowych (w ilości odpowiadającej liczebności grupy) spójnych tematycznie z tematyką zajęć, każdorazowo przed rozpoczęciem poszczególnych zajęć. Wzór proponowanych materiałów przekazane zostaną do weryfikacji przez Zamawiającego wraz z programem zajęć. Akceptacja i pozytywna weryfikacja programu zajęć oraz wzoru materiałów jest warunkiem umożliwiającym Wykonawcy przeprowadzenie zajęć! 7. Częstotliwość i długość prowadzenia zajęć uzależniona jest od preferencji nauczycieli uczestników projektu. Jednym z założeń projektu jest dostosowanie długości i częstotliwości zajęć do wymagań uczestników projektu, tak by nie kolidowały z życiem zawodowym i prywatnym uczestników, co wprost przekłada się na liczebność grupy docelowej. Ze względu na specyfikę grupy docelowej Wykonawca pozostanie w pełni dyspozycyjny w zakresie wyznaczania terminów zajęć. Zamawiający w porozumieniu z nauczycielami (uczestnikami projektu) wyznaczy terminy przeprowadzenia zajęć z minimum 2 tygodniowym wyprzedzeniem. Zamawiający zapewni odpowiednią ilość uczestników zajęć w terminie wcześniej wyznaczonym, a Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia zajęć w wyznaczonym terminie. W uzasadnionych przypadkach (np. choroba Wykonawcy) Wykonawca może zamienić termin przeprowadzenia zajęć w porozumieniu z Zamawiającym lub jego przedstawicielem. Wówczas Wykonawca jest odpowiedzialny za organizację zajęć w dogodnym dla uczestników terminie. 8. Po zakończeniu realizacji RPW w ciągu 14 dni Wykonawca przedstawi Zamawiającemu raport z realizacji RPW zawierający następujące informacje: a) ilość godzin, b) szczegółowa tematyka zajęć i zastosowane strategie, c) osiągnięte cele w wyniku przeprowadzonego szkolenia, d) rodzaj przekazanych nauczycielom i materiałów (tematy), e) rodzaj wypracowanych produktów (dotyczy wdrożeń). Raport stanowić będzie część dokumentacji związanej z ewaluacją jakościową projektu i zostanie włączony do dokumentacji projektowej. 9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 1 do SIWZ.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.40.00.00-8, 80.51.00.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od pobrania wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się dysponowaniem dla każdej z części co najmniej jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia odpowiedzialną za świadczenie usług, posiadającą: Dla CZĘŚCI I: a) wykształcenie wyższe magisterskie z zakresu psychologii lub/i pedagogiki, b) doświadczenie w pracy z nauczycielami oraz doświadczenie w pracy z dziećmi lub młodzieżą w zakresie tematyki zamówienia, c) ukończony co najmniej jeden kurs w zakresie metod relaksacyjnych, d) ukończony co najmniej jeden kurs z zakresu diagnozowania gotowości szkolnej. Dla CZĘŚCI II: a) wykształcenie wyższe pedagog/psycholog, b) doświadczenie w prowadzeniu zajęć z nauczycielami w zakresie: pedagogika zabawy oraz matematyka w działaniu, c) doświadczenie w realizacji zajęć metodami wypracowanymi przez KLANZĘ, d) certyfikat trenera KLANZY. Dla CZĘŚCI III: a) wykształcenie wyższe pedagog/psycholog, b) doświadczenie w prowadzeniu zajęć z nauczycielami w zakresie: pedagogika zabawy oraz matematyka w działaniu, c) doświadczenie w realizacji zajęć metodami wypracowanymi przez KLANZĘ, d) certyfikat trenera KLANZY

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) odpowiednio wypełniony i podpisany formularz ofertowy (załącznik nr 2 do SIWZ); 2) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907, 984, 1047 i 1473, z 2014 r. poz. 423, 811, 915, 768, 1146 i 1232) (załącznik nr 3 do SIWZ); 3) Upoważnienie do podpisania oferty (pełnomocnictwo) powinno być dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z dokumentów dołączonych do oferty. Upoważnienie to powinno być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 4) W przypadku gdy Wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależne od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów (oryginał) do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. 5) Dotyczy sekcji III. 4.3.1) Dokumenty podmiotów zagranicznych - Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, wymienionych w pkt III.4.3.1) niniejszego ogłoszenia, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80.00
  • 2 - Doświadczenie w zakresie przedmiotu zamówienia - 20.00

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1) Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku zmiany osób wskazanych w załączniku do oferty Wykaz osób, które uczestniczyć będą w wykonywaniu zamówienia z zastrzeżeniem, że będą to osoby posiadające kwalifikacje i doświadczenie nie mniejsze niż określone w warunkach udziału w postępowaniu, jedynie w formie pisemnej w przypadkach wystąpienia sytuacji losowych udokumentowanych przez Wykonawcę, tylko i wyłącznie za pisemną zgodą Zamawiającego. 2) Zmiana osoby wskazanej w ofercie może nastąpić na pisemny wniosek Wykonawcy, za zgodą Zamawiającego w formie pisemnej pod rygorem nieważności takiej zmiany. W przypadku zmiany osoby, Wykonawca powinien przedstawić Zamawiającemu nową osobę o nie gorszych kwalifikacjach i uprawnieniach w stosunku do osoby, która została wskazana w ofercie. 3) Zamawiający może także zażądać od Wykonawcy zmiany osoby, o której mowa w ust. 1, jeżeli uzna, że nie wykonuje ona należycie swoich obowiązków, na każdym etapie realizacji zadania jeżeli badanie ewaluacyjne przeprowadzone w grupie uczestników zajęć wykaże brak kompetencji osoby i/lub gdy sposób przekazywania wiedzy i prowadzenia zajęć będzie niezrozumiały bądź nieefektywny. Wówczas Zamawiający wyznaczy nowy termin realizacji danego elementu, po uprzednim przedstawieniu dla Zamawiającego propozycji zmiany wykładowcy. 4) W przypadku zmiany stawki podatku VAT w trakcie trwania umowy Zamawiający dokona w drodze aneksu uaktualnienia stawki podatku VAT zgodnie z obowiązującą Ustawą od towarów i usług. Uaktualniona stawka podatku VAT będzie obowiązywała w dalszej realizacji przedmiotu zamówienia wynikającej z umowy. 5) W przypadku, gdy wystąpi okoliczność, gdy zbędnym lub niemożliwym stanie się zrealizowanie przedmiotu zamówienia w wymiarze określonym w § 4 ust. 3 Zamawiający zastrzega sobie prawo pomniejszenia wynagrodzenia za wykonaną usługę. 6) W przypadku gdy z winy Zamawiającego niemożliwe będzie wykonanie przedmiotu umowy w terminie określonym w § 3 (np. ze względu na niemożliwość zebrania grupy w ustalonym wcześniej terminie, odwołanie zajęć przez Zamawiającego) dopuszcza się przedłużenie okresu wykonywania umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://spow.kartuzy.ibip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w budynku Starostwa Powiatowego w Kartuzach przy ul. Gdańskiej 26, w pok. nr 14.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.01.2015 godzina 10:00, miejsce: w budynku Starostwa Powiatowego w Kartuzach przy ul. Gdańskiej 26, w pok. nr 14.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: W ramach projektu pn. System wspierania rozwoju szkół w powiecie kartuskim współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Roczny Program Wspomagania dla Zespołu Szkół w Pomieczynie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Numer części: 1 Tytuł: Przeprowadzenie Rocznego Programu Wspomagania w tematyce Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny? dla Zespołu Szkół w Pomieczynie Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na przeprowadzeniu II Edycji Rocznego Programu Wspomagania w Zespole Szkół w Pomieczynie w ramach projektu pn. System wspierania rozwoju szkół w powiecie kartuskim współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie: 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół. Miejsce: ZS w Pomieczynie, 83-305 Pomieczyno, ul. Kartuska 14 Diagnoza placówki uzasadniająca wybór tematu: Po rocznej współpracy ze szkołą i przeprowadzonej diagnozie można powiedzieć, że mocne strony szkoły to wykwalifikowana kadra pedagogiczna, dobre relacje w zespole nauczycielskim, mała, bezpieczna szkoła, dobra frekwencja uczniów. Nauczyciele pragną rozwijać swe kompetencje w zakresie diagnozy potrzeb i możliwości edukacyjnych uczniów oraz stosowania takich metod nauczania, które pozwolą na osiągnięcie sukcesu edukacyjnego oraz wpłyną pozytywnie na wyniki egzaminów zewnętrznych. Obszar tematyczny: Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny? Cel główny RPW: Rozwój kompetencji nauczycieli i specjalistów w obszarze diagnozowania potrzeb oraz możliwości uczniów oraz dobór skutecznych metod i form pracy. Cele szczegółowe: 1. rozwój kompetencji w zakresie dopasowywania metod pracy do indywidualnych potrzeb uczniów 2. wyposażenie nauczycieli w kompetencje potrzebne do przeprowadzenia wczesnej diagnozy rozwoju i gotowości szkolnej dzieci oraz dostosowania metod pracy do indywidualnych potrzeb rozwojowych 3. rozwój wiedzy dotyczącej procesów uczenia się i osiągania sukcesów edukacyjnych przez uczniów 4. realizacja zadań dotyczących indywidualizacji procesu edukacji i właściwej organizacji środowiska edukacyjnego Wymagane rezultaty wprowadzenia RPW: 1. nauczyciele w sposób zaplanowany diagnozują mocne i słabe strony ucznia, określają poziom jego wiedzy i umiejętności 2. nauczyciele dopasowują metody pracy do indywidualnych potrzeb uczniów 3. nauczyciele współpracują z rodzicami na rzecz wspierania rozwoju ucznia 4. szkoła realizuje zadania dotyczące indywidualizacji procesu edukacji i właściwej organizacji środowiska edukacyjnego Formy prowadzenia RPW: 27 godzin zegarowych zajęć w formie: 1. Warsztaty: 19 godzin 2. Konsultacje grupowe, indywidualne: 8 godzin 3. Opracowania: 0 godzin 10 godzin zegarowych wdrożenia w formie: w formie lekcji pokazowych, konsultacji grupowych, indywidualnych godz.: 10 Wielkość grupy docelowej 18 osób Opis szczegółowy i tematyka poszczególnych form RPW: 1. Diagnoza gotowości szkolnej, możliwości i potrzeb uczniów początkiem ich kariery szkolnej; Czas trwania: 5h Cel: Podniesienie kompetencji nauczycieli i specjalistów w obszarze diagnozowania potrzeb oraz możliwości uczniów Forma: warsztat Rezultaty: Po ukończeniu szkolenia, nauczyciele: - wyposażeni są w wiedzę dotyczącą diagnozowania gotowości szkolnej - potrafią określić poziom wiedzy i umiejętności - wyposażeni są w konkretne narzędzia diagnozy - pracują z uczniem, bazując na jego mocnych stronach 2. Aktywizujące metody nauczania Czas trwania: 8h Cel: poszerzenie kompetencji nauczycieli w zakresie dobierania odpowiednich, najbardziej efektywnych metod i form pracy. Forma: warsztat Rezultaty Po ukończeniu szkolenia, nauczyciele: - nabyli wiedzę w zakresie stosowania aktywizujących metod nauczania - poznane metody stosują w praktyce - indywidualizują metody nauczania 3. Jak pomóc uczniowi radzić sobie ze stresem? Czas trwania: 6h Cel: rozwój w zakresie prowadzenia zajęć relaksacyjnych niwelujących stres i napięcie towarzyszące procesowi edukacyjnemu Forma: warsztat Rezultaty Po ukończeniu szkolenia, nauczyciele: - poszerzyli wiedzę w zakresie radzenia sobie ze stresem - poszerzyli wiedzę z zakresu zajęć relaksacyjnych z uczniami - dysponują przykładowymi scenariuszami godzin wychowawczych poświęconych radzeniu sobie ze stresem Opis formuły wdrożeń RPW: 1. Diagnoza gotowości szkolnej, możliwości i potrzeb uczniów początkiem ich kariery szkolnej (3h) Forma: konsultacje grupowe, bądź indywidualne w zależności od potrzeb nauczycieli, (sugerowane omówienie narzędzi diagnostycznych) 2. Aktywizujące metody nauczania (3h) Forma: lekcje pokazowe dla nauczycieli z wykorzystaniem metod aktywizujących, konsultacje grupowe- w odniesieniu do przeprowadzonej lekcji, konsultacje indywidualne 3. Jak pomóc uczniowi radzić sobie ze stresem? (4h) Forma: warsztaty dla uczniów dotyczące radzenia sobie ze stresem (pokazowe godziny wychowawcze) konsultacje grupowe- w odniesieniu do przeprowadzonych warsztatów, konsultacje indywidualne Rezultaty wdrożeń: - Rozwój wiedzy w obszarze diagnozowania potrzeb oraz możliwości uczniów - Opracowanie i omówienie katalogu narzędzi do diagnozy gotowości szkolnej - nauczyciele potrafią prowadzić zajęcia warsztatowe z uczniami zmierzające do ograniczenia stresu i umiejętności radzenia sobie z nim - nauczyciele znają i stosują aktywizujące metody nauczania w praktyce.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.40.00.00-8, 80.51.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80.00
    • 2. Doświadczenie w zakresie przedmiotu zamówienia - 20.00

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zajęcia eksperckie dla sieci nauczycieli klas I-III.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Numer części: 2 Tytuł: Przeprowadzenie zajęć eksperckich dla sieci nauczycieli klas I-III Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na przeprowadzeniu zajęć eksperckich dla nauczycieli w ramach projektu pn. System wspierania rozwoju szkół w powiecie kartuskim współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie: 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół. Miejsce: W zależności od potrzeb zajęcia odbywać się będą w placówkach edukacyjnych będących uczestnikami projektu. Informacje: Spotkania mają charakter forum nauczycieli uczniów klas I - III, którzy deklarują uczestnictwo w spotkaniach sieci ze względu na chęć poszerzenia swego doświadczenia zawodowego w formie współpracy z innymi nauczycielami. Spotkania mają charakter otwartej dyskusji na tematy powiązane z pracą nauczyciela. Spotkania są organizowane i moderowane przez opiekuna sieci. Tematyka poszczególnych zajęć oraz ilość godzin: 8 godzin zegarowych zajęć w formie: 1. Pedagogika zabawy (KLANZA) Matematyka w działaniu - 3 h 2. Radzenie sobie z emocjami (spotkanie z psychologiem) - 2 h 3. Zachęcanie do czytania - 3 h Wielkość grupy docelowej Od 10 do 20 os. Opis formy prowadzenia zajęć: Prowadzenie zajęć w formie aktywizujących warsztatów/konsultacji grupowych/wykładów. Istotnym elementem zajęć będzie zaangażowanie grupy docelowej do pracy, aktywizowanie poprzez zadawanie pytań, poszukiwanie wspólnych rozwiązań. Istotna jest również wymiana myśli i rozwiązań pomiędzy poszczególnymi uczestnikami spotkania.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.40.00.00-8, 80.51.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80.00
    • 2. Doświadczenie w zakresie przedmiotu zamówienia - 20.00

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zajęcia eksperckie dla sieci nauczycieli klas I-III.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Numer części: 3 Tytuł: Przeprowadzenie zajęć eksperckich dla sieci nauczycieli klas I-III Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na przeprowadzeniu zajęć eksperckich dla nauczycieli w ramach projektu pn. System wspierania rozwoju szkół w powiecie kartuskim współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie: 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół. Miejsce: W zależności od potrzeb zajęcia odbywać się będą w placówkach edukacyjnych będących uczestnikami projektu. Informacje: Spotkania mają charakter forum nauczycieli uczniów klas I - III, którzy deklarują uczestnictwo w spotkaniach sieci ze względu na chęć poszerzenia swego doświadczenia zawodowego w formie współpracy z innymi nauczycielami. Spotkania mają charakter otwartej dyskusji na tematy powiązane z pracą nauczyciela. Spotkania są organizowane i moderowane przez opiekuna sieci. Tematyka poszczególnych zajęć oraz ilość godzin: 8 godzin zegarowych zajęć w formie: 1. Pedagogika zabawy (KLANZA) Matematyka w działaniu - 3 h 2. Radzenie sobie z emocjami (spotkanie z psychologiem) - 2 h 3. Zachęcanie do czytania - 3 h Wielkość grupy docelowej Od 10 do 20 os. Opis formy prowadzenia zajęć: Prowadzenie zajęć w formie aktywizujących warsztatów/konsultacji grupowych/wykładów. Istotnym elementem zajęć będzie zaangażowanie grupy docelowej do pracy, aktywizowanie poprzez zadawanie pytań, poszukiwanie wspólnych rozwiązań. Istotna jest również wymiana myśli i rozwiązań pomiędzy poszczególnymi uczestnikami spotkania.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.40.00.00-8, 80.51.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80.00
    • 2. Doświadczenie w zakresie przedmiotu zamówienia - 20.00

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.