Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-05
Wysokie Mazowieckie: Instalacja urządzeń, sprzętu komputerowego wraz z dostawą, oprogramowania z zakresu teletechniki dla KPPSP w Wysokiem Mazowieckiem w ramach inwestycji Rozbudowa i modernizacja budynku Komendy Powiatowej PSP w Wysokiem Mazowieckiem na potrzeby Powiatowego Stanowiska Kierowania
Numer ogłoszenia: 92808 - 2008; data zamieszczenia: 05.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Wysokiem Mazowieckiem, ul. Mickiewicza 6, 18-200 Wysokie Mazowieckie, woj. podlaskie, tel. 086 2758100, fax 086 2758109.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Instalacja urządzeń, sprzętu komputerowego wraz z dostawą, oprogramowania z zakresu teletechniki dla KPPSP w Wysokiem Mazowieckiem w ramach inwestycji Rozbudowa i modernizacja budynku Komendy Powiatowej PSP w Wysokiem Mazowieckiem na potrzeby Powiatowego Stanowiska Kierowania.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Instalacja urządzeń, sprzętu komputerowego wraz z dostawą, oprogramowania z zakresu teletechniki dla KPPSP w Wysokiem Mazowieckiem w ramach inwestycji Rozbudowa i modernizacja budynku Komendy Powiatowej PSP w Wysokiem Mazowieckiem na potrzeby Powiatowego Stanowiska Kierowania
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.31.23.20 - Instalowanie telewizji napowietrznej Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.23.20 - Montaż anten telewizyjnych Oryginalny kod CPV: 45.31.23.30 - Instalowanie radiofonii napowietrznej Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.23.30 - Montaż anten radiowych Oryginalny kod CPV: 45.31.40.00 - Instalowanie sprzętu telekomunikacyjnego Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.40.00 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych Oryginalny kod CPV: 50.93.14.00 - Usługi instalowania urządzeń wideo Kod CPV wg słownika 2008: 51.31.40.00 - Usługi instalowania urządzeń wideo .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.08.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania tych warunków na podstawie oświadczenia wykonawcy oraz oceny wymaganych dokumentów - wymienionych w pkt. 6 specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda złożenia z ofertą: 1 oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych (w formie oryginału wg załączonego formularza wykonawcy), zał. 1; 2 oferta wykonawcy załącznik 2 oraz formularz wykonawcy (cenowy) zał. 3; 3 w przypadku, gdy Wykonawca zamierza korzystać z usług podwykonawcy Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom załącznik nr 5; 4 aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. (Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.) W przypadku, gdy Wykonawca jest osobą prawną informacje powinny dotyczyć wszystkich urzędujących członków organu zarządzającego. W przypadku, gdy Wykonawca jest spółką jawną, informacje powinny dotyczyć wszystkich wspólników. W przypadku, gdy Wykonawca jest spółką partnerską, informacje powinny dotyczyć wszystkich partnerów i członków zarządu. W przypadku, gdy Wykonawca jest spółką komandytową lub spółką komandytowo-akcyjną, informacje powinny dotyczyć wszystkich komplementariuszy. W przypadku złożenia oferty przez Wykonawcę zagranicznego: Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej jest zobowiązany do złożenia dokumentów lub oświadczeń określonych w pkt. 6 Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 5, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie,nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej oraz w pkt.5, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty muszą być przetłumaczone na język polski przez tłumacza przysięgłego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wysokiemazowieckie.straz.bialystok.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Wysokiem Mazowieckiem ul. Mickiewicza 6 18-200 Wysokie Mazowieckie.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.05.2008 godzina 09:00, miejsce: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Wysokiem Mazowieckiem ul. Mickiewicza 6 18-200 Wysokie Mazowieckie.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI WYSOKIE MAZOWIECKIE
- Usługa na przeglądy, konserwacje oraz naprawy sprzętu medycznego - powtórka
- Rozbudowa i przebudowa stacji uzdatniania wody wraz z instalacjami budowlanymi, budowa studni głębinowych i przyłącza wodociągowego do studni głębinowych w Wysokiem Mazowieckiem
więcej: przetargi WYSOKIE MAZOWIECKIE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja, remont dachu oraz kominów budynku mieszkalnego wielorodzinnego, położonego w Trzebiatowie przy ul. Długiej 7, wraz z robotami towarzyszącymi.
- "Budowa budynku wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu w Złotym Stoku"
- REMONT NAWIERZCHNI UTWARDZONYCH PLACÓW PRZY BUDYNKU SĄDU APELACYJNEGO W RZESZOWIE - STRONA ZACHODNIA I PÓŁNOCNA
- Rozbudowa instalacji fotowoltaicznej wraz z montażem magazynu energii i instalacji pompy ciepła na potrzeby Szpitala Chorób Płuc w Pilchowicach.
- Uporządkowanie gospodarki ściekowej w zlewni rzeki Baryczy - etap III" Część I: Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przepompownią ścieków w miejscowościach Sławoszowice i Duchowo, gm. Milicz
- Budowa interferometru radiowego - rozszerzenie działalności edukacyjnej Planetarium Śląskiego Parku Nauki - etap II
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.