Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-05
Gliwice: Zaprojektowanie i wykonanie oświetlenia awaryjnego, kierunkowego w budynku Wydziału Chemicznego Politechniki Śląskiej w Gliwicach - I etap.
Oznaczenie sprawy OZ/B/41/BB/08.
Numer ogłoszenia: 92676 - 2008; data zamieszczenia: 05.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Śląska, ul. Akademicka 2A, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. (032) 237 13 34, 2371335, fax 0322371334, 2372255, 2372660.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.polsl.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie i wykonanie oświetlenia awaryjnego, kierunkowego w budynku Wydziału Chemicznego Politechniki Śląskiej w Gliwicach - I etap. Oznaczenie sprawy OZ/B/41/BB/08..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu oraz wykonanie oświetlenia awaryjnego i kierunkowego - I etap. (CPV: 31.51.82.00-2 oświetlenie awaryjne). W zakres prac wchodzą: A)Wykonanie projektu instalacji oświetlenia awaryjnego, kierunkowego wraz z uzgodnieniami p.poż., bhp., architektonicznymi, konserwatorskimi. B)Wykonanie instalacji elektrycznej: przygotowanie podłoża pod ułożenie przewodów, układanie przewodów, montaż osprzętu p/t instalacyjnego, montaż opraw awaryjnych i modułów awaryjnych 3h z autotestem, montaż rozdzielnicy elektrycznej wraz z aparaturą zabezpieczającą i sterowniczą, roboty budowlane towarzyszące wykonaniu instalacji elektrycznej, wykonanie pomiarów elektrycznych wraz z pomiarem natężenia oświetlenia awaryjnego, wykonanie dokumentacji powykonawczej. Zakres zamówienia obejmuje roboty budowlane stanowiace zaprojektowanie i wykonanie oświetlenia awaryjnego, kierunkowego w budynku Wydziału Chemicznego, których zbilanowana wartośc robót w 2008 r. przekracza kwotę 206.000E i nie przekracza 5.150.000E. Na mocy art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających o wartości nie wiekszej niż 50% wartości zamówienia podstawowego. Termin wykonania : do 2 miesięcy od dnia podpisania umowy.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.51.82.00-2.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 2.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wysokośc wadium:1.000 zł..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki podmiotowe (warunki udziału w postepowaniu jakie musi spełnić Wykonawca) : 1. Spełnienie przesłanek udziału w postępowaniu określonych w art.22 ust. 1 ustawy. 2. Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności: prowadzenie przez Wykonawcę działalności obejmującej przedmiot zamówienia. 3. Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia: Wykonanie przez Wykonawcę (zakończenie) nie wcześniej niż 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, co najmniej 3 robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia obejmujących m.in. projektowanie i wykonanie instalacji elektrycznych budynkach niemieszkalnych (symbol PKOB 12), przy czym co najmniej 1 realizacja zamówienia musi obejmować łącznie projektowanie i wykonanie robót o wartości min. 30 tyś. zł., pozostałe referencje mogą dotyczyć robót budowlanych lub usług projektowych o dowolnej wartości. 4. Dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: Dysponowanie przez Wykonawcę osobami posiadającymi uprawnienia budowlane projektowe i wykonawcze w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznych oraz posiadającymi aktualny wpis do Izby Inżynierów Budownictwa. 5. Nie podleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy poprzez: Nie zaleganie przez Wykonawcę z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskano przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 6. Zaoferowanie ceny ryczałtowej, minimalnej gwarancji, terminu realizacji itd. 7. Potwierdzenie spełnienia wymagań dotyczących przedmiotu zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu poprzez zastosowanie kryterium spełnia/nie spełnia tj. zgodnie z zasadą czy dokumenty zostały załączone do oferty i czy potwierdzają spełnienie tych warunków.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1A. Oświadczenie. 2A. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3A. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat i miejsca wykonania. 3B. Dokument potwierdzający należyte wykonanie - minimum 5 robót wymienionych w powyższym wykazie.4A. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 4B. Kopie uprawnień budowlanych i świadectw kwalifikacyjnych. 4C. Kopie zaświadczenia o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. 5A. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego lub zaświadczenie, że uzyskano przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (albo oświadczenie złożone przed właściwym organem) - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5B. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego lub zaświadczenie, że uzyskano przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (albo oświadczenie złożone przed właściwym organem) - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Na potwierdzenie warunków przedmiotowych: 6A. Oferta Cenowa, 7A. Opis proponowanego rozwiązania technicznego wraz z zestawieniem materiałów.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.polsl.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Politechnika Śląska, Biuro Zamówień Publicznych, ul. Konarskiego 18, 44-100 Gliwice pok.509..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.05.2008 godzina 09:00, miejsce: Politechnika Śląska, Biuro Zamówień Publicznych, ul. Konarskiego 18, 44-100 Gliwice pok.510..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiajacy zobowiązuje się dokonac zapłaty nalezności na rachunek Wykonawcy w terminie do 30 dni od dnia złożenia faktury. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do tych Wykonawców. Jeżeli oferta Wykonawców, wystepujacych wspólnie zostanie wybrana, Zamawiajacy (przed zawarciem umowy) może żądać umowy regulujacej ich współpracę.
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- "Wykonanie dokumentacji projektowej budowy odwodnienia w ul. Spadochroniarzy i ul. Szybowcowej w Gliwicach oraz wykonanie dokumentacji projektowej budowy odwodnienia w ul. Kolejarzy w Gliwicach"
- 2025- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem na potrzeby Ośrodka Pomocy Społecznej w Gliwicach (3)
- 2025 - Świadczenie usług pogrzebowych dla potrzeb Ośrodka Pomocy Społecznej w Gliwicach na rok 2026
- Przeprowadzenie kursów podnoszących kwalifikacje/kompetencje zawodowe uczestników projektu "Kształcenie zawodowe w Powiecie Gliwickim zgodne z potrzebami transformacji regionu"
- Dostawa TV wraz z uchwytami do montażu na ścianie. DZPZ.282.94.2025.DM
- Przygotowywanie i dostarczanie (od poniedziałku do piątku) obiadów dwudaniowych i napoju dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 28 w Gliwicach w roku szkolnym 2025/2026
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- AD/ZP/144/25Wymiana baterii akumulatorów w oprawach oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego dla PP oraz wykonanie dokumentacji powykonawczej zastępczej instalacji oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego
- "Termomodernizacja budynków Zespołu Szkół Technicznych i Przyrodniczych w Bolesławcu"
- Modernizacja stacji wizualizacyjnej integrującej systemy SAP, KD, SSWiN oraz CCTV
więcej: Oświetlenie awaryjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





