Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-03-26
Szczecin: Opracowanie spójnej koncepcji graficznej i przygotowanie projektów materiałów promocyjnych finału regat TTSR 2013 oraz wydarzeń towarzyszących realizowanych w latach 2012-2013
Numer ogłoszenia: 92636 - 2012; data zamieszczenia: 26.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Szczecin , pl. Armii Krajowej 1, 70-456 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 4245102, faks 91 4245104.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie spójnej koncepcji graficznej i przygotowanie projektów materiałów promocyjnych finału regat TTSR 2013 oraz wydarzeń towarzyszących realizowanych w latach 2012-2013.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie spójnej koncepcji graficznej i przygotowanie projektów materiałów promocyjnych finału regat TTSR 2013 oraz wydarzeń towarzyszących realizowanych w latach 2012-2013.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełnainia warunków
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum jedną usługę podobną do objętych przedmiotem zamówienia. Za usługę podobną do objętej przedmiotem zamówienia zamawiający uzna wykonanie minimum jednej usługi projektowej o wartości nie mniejszej niż 50 000 zł brutto, składającej się łącznie z: 1. projektu folderu wraz z przygotowaniem do druku, 2. projektu plakatu lub bilbordu wraz z przygotowaniem do druku. W przypadku, gdy jakakolwiek wartość dotycząca ww. warunku wyrażona będzie w walucie obcej, Zamawiający przeliczy tą wartość w oparciu o średni kurs walut NBP dla danej waluty z daty wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (za datę wszczęcia postępowania Zamawiający uznaje datę umieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w miejscu publiczne dostępnym w swojej siedzibie oraz na stronie internetowej). Jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowany średni kurs NBP, zamawiający przyjmie kurs średni z ostatniej tabeli przed wszczęciem postępowania
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełnainia warunków
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować minimum po jednej osobie, która posiadać będzie doświadczenie w pracy w co najmniej jednym z wymienionych poniżej zakresów obejmujących projekt tj: a)nadzór kreatywny, b)przygotowanie projektów, c)skład, łamanie wydawnictw, czasopism, folderów, d)tworzenie sloganów, tekstów reklamowych, copywrighting, e)przygotowanie do druku. Zamawiający uzna warunek za spełniony również w sytuacji, gdy jedna wykazana osoba będzie łącznie spełniać warunki wymagane dla więcej niż jednego opisanego powyżej zakresu. Każda z wymaganych osób musi posiadać doświadczenie tj. wykazać że brał udział w co najmniej pięciu projektach w zakresie dla jakiego został wykazany. (Przykład: jeżeli wykonawca wykaże osobę, która ma doświadczenie np. w zakresie nadzoru kreatywnego, to musi wykazać, ze osoba ta brała udział w co najmniej pięciu projektach w zakresie nadzoru kreatywnego). Jeżeli dana osoba będzie łącznie wykazana w więcej niż jednym zakresie (Przykład: nadzór kreatywny i przygotowanie do druku), to wykonawca musi wykazać, że brała ona udział w minimum pięciu projektach obejmujących każdy zakres dla którego została wykazana.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełnainia warunków
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1)oferta cenowa zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 siwz; w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument 2)odpowiednie pełnomocnictwa; tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III pkt 1 siwz) 3)oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców); w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument 4)opis koncepcji kreatywnej (w formie pisemnej, max. 2 strony formatu A4) uwzględniający założenia załącznika nr 7 do siwz - Brief komunikacyjny. Celem przyznania punktów zgodnie z kryterium określonym w Rozdziale XI siwz.(Przedmiotowy opis koncepcji kreatywnej należy złożyć w formie pisemnej - podpisany przez wykonawcę); w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument. 5)wstępny projekt billboardu w formie wydruku umieszczonego na planszy umożliwiający właściwą wizualizację finału regat The Tall Ships Races 2013, format A3. Celem przyznania punktów zgodnie z kryterium określonym w Rozdziale XI siwz.(Przedmiotowy wstępny projekt billboardu należy złożyć w formie pisemnej - podpisany przez wykonawcę); w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument 6)wstępny projekt plakatu w formie wydruku umieszczonego na planszy umożliwiający właściwą wizualizację finału regat The Tall Ships Races 2013, format A3. Celem przyznania punktów zgodnie z kryterium określonym w Rozdziale XI siwz.(Przedmiotowy wstępny projekt plakatu należy złożyć w formie pisemnej - podpisany przez wykonawcę); w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 50
- 2 - Koncepcja szaty graficznej na podstawie przedstawionych, wstępnych projektów oraz opisu koncepcji kreatywnej - 50
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2.Strony dopuszczają możliwość: 1)zmian redakcyjnych umowy, 2)zmian będących następstwem sukcesji uniwersalnej albo przejęcia z mocy prawa pełni praw i obowiązków dotyczących którejkolwiek ze stron, 3)zmian danych Stron ujawnionych w rejestrach publicznych, 4)przedłużenia terminów określonych w niniejszej Umowie: a)z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, o okres zawiniony przez Zama-wiającego, b)z powodu siły wyższej, c)w przypadku uzasadnionego opóźnienia po stronie Wykonawcy, jeżeli nastąpiło to bez jego winy. 3.Za przypadki siły wyższej uważa się nieznane Stronom w chwili zawierania umowy zda-rzenia, zaistniałe niezależnie od woli Stron, i na których zaistnienie Strony nie miały żadnego wpływu i które uniemożliwiają wykonanie umowy jak: wojnę, rewolucję lub zamieszki, mobilizację lub inne nieprzewidziane zarządzenia wojskowe lub klęski ży-wiołowe takie jak trzęsienie ziemi, pożar, powódź lub inne szkody spowodowane przez wodę, ograniczenia wynikające z powszechnie obowiązujących przepisów prawa.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.szczecin.pl/UMSzczecinBIP/chapter_11710.asp
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Miasto Szczecin - Biuro ds. Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Szczecin
Pl. Armii Krajowej 1, 70-456 Szczecin
(pok. nr 397).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.04.2012 godzina 09:30, miejsce: Gmina Miasto Szczecin - Biuro ds. Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Szczecin Pl. Armii Krajowej 1, 70-456 Szczecin (pok. nr 397).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Dostawa interaktywnych standów multimedialnych z transparentnymi ekranami OLED w ramach rozwoju Centrum Egzaminów Testowych Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego w Szczecinie
- Dostawa sterowanego cyfrowo 6-osiowego robota przemysłowego dla Politechniki Morskiej w Szczecinie w ramach zad. inwest. pn. ,,Modernizacja laboratoriów naukowo-dydaktycznych ...."
- Remont pomieszczeń higieniczno - sanitarnych w formule "zaprojektuj i wybuduj" w budynku biurowym Urzędu Skarbowego w Pyrzycach.
- REALIZACJA ZALECEŃ W ZAKRESIE OCHRONY PPOŻ. W REJONIE DZIAŁANIA SOI MOSTY I SOI CHOSZCZNO
- Sukcesywne dostawy materiałów biurowych dla Uniwersytetu Szczecińskiego
- Wykonanie prac remontowych w budynkach zlokalizowanych w rejonie działania SOI Szczecin Podjuchy
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Produkcja nośników reklamowych na potrzeby działalności Zarządu Infrastruktury Sportowej w Krakowie w 2025 r.
- Opracowanie oraz kompleksowa realizacja kampanii informacyjno-promocyjnej o charakterze wizerunkowym, o szerokim zasięgu, mającej na celu budowanie i wzmacnianie rozpoznawalności Branżowego Centrum...
- Realizacja usług związanych z promocją w Internecie projektu pn. Rozbudowa Przystani Morskiej w Wolinie utworzonej w ramach programu Rybactwo i Morze 2014-2020 - etap II
- Produkcja i emisja reklamy w Internecie oraz spotu radiowego dotyczących Krajowego Funduszu Szkoleniowego
- kompleksowa organizacja i przeprowadzenie cyklu jednodniowych szkoleń stacjonarnych i online dla potencjalnych beneficjentów
- Promocja Gminy Miasta Gdynia oraz Gdyńskiego Centrum Sportu jednostki budżetowej przez zespół piłki nożnej mężczyzn podczas rozgrywek o mistrzostwo od III do V Ligi w II połowie 2025 roku
więcej: Usługi w zakresie promocji »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.