eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piotrków TrybunalskiREMONT KONSTRUKCJI NIECKI BASENOWEJ KRYTEJ PŁYWALNI OŚRODKA SPORTU I REKREACJI PRZY ULICY BELZACKIEJ 106 W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-06

Piotrków Trybunalski: REMONT KONSTRUKCJI NIECKI BASENOWEJ KRYTEJ PŁYWALNI OŚRODKA SPORTU I REKREACJI PRZY ULICY BELZACKIEJ 106 W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM
Numer ogłoszenia: 92282 - 2009; data zamieszczenia: 06.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Sportu i Rekreacji , al. 3 Maja 6b, 97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie, tel. 044 7326569, 7326651, faks 044 7325733.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.osirpt.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT KONSTRUKCJI NIECKI BASENOWEJ KRYTEJ PŁYWALNI OŚRODKA SPORTU I REKREACJI PRZY ULICY BELZACKIEJ 106 W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu znajduje się w Przedmiarze Robót, który stanowi załącznik Nr I do SIWZ oraz w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, Projekcie Wykonawczym i rys Nr 1. Wykonawca na w/w przedmiot zamówienia udzieli minimum 36 miesięcy gwarancji..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.12 - Roboty budowlane w zakresie basenów pływackich .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 08.06.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1) Posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) oświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem podatków oraz opłat i składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne. 2) Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki: a) wykonali z należytą starannością w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, roboty budowlane o podobnej wartości i odpowiadające rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia, tj: - wykonali remonty min. 5 konstrukcji żelbetowych o wartości min. 100.000,00 zł brutto każda, - wykonali wzmocnienia min. 3 konstrukcji żelbetowych przy użyciu taśm i mat CFRP o wartości min. 80.000,00 zł brutto każda, - wykonali wzmocnienia min. 3 konstrukcji metodą iniekcji o wartości min. 20.000,00 zł brutto każda. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: wykaz wykonanych zamówień w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie oraz referencje na każdą w/w robotę budowlaną, b) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: - Kierownikiem Budowy posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi, który przedstawi aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Samorządu zawodowego oraz świadectwo przeszkolenia w zakresie stosowania materiałów CFRP, wydane przez właściwy Instytut Naukowo-badawczy (ITB lub IBDiM), - pracownikami posiadającymi świadectwa lub certyfikaty przeszkolenia w zakresie stosowania materiałów naprawczych PCC oraz CFRP wydane przez Przedstawicieli producentów systemów przewidzianych do zastosowania w dokumentacji projektowej. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: kserokopie uprawnień, zaświadczeń, świadectw lub certyfikatów, c) poświadczą posiadanie sprzętu w zakresie niezbędnym do prowadzenia prac będących przedmiotem zamówienia (pompy iniekcyjne, hydromonitory o ciśnieniu pow. 350 bar, młotowiertarki itp.) oraz aparatury badawczej niezbędnej do prowadzenia badań wskazanych w Specyfikacji Technicznej (urządzenia pull-off, termohigrometry, pirometry). Do oświadczenia Wykonawca dołączy kopię aktualnego świadectwa kontroli przyrządu badawczego - urządzenia pull-off. Zamawiający żąda, żeby: - Wykonawca (w/w aparaturą badawczą) wykonał we własnym zakresie niezbędne badania określone w Specyfikacji Technicznej w tym: pomiary pull-off podłoża w ilości min. 1 pomiar na 5mb taśmy CFRP, min. 1 pomiar na 3m2 maty CFRP, wykonanie i zbadanie próbek kleju do taśm (zgodnie ze Specyfikacją Techniczną) w ilości 1 próbka na 1 szt. naklejanej taśmy CFRP, oraz 1 próbka na 3 m2 naklejanej maty CFRP. Wyniki badań będą stanowiły załącznik do protokołu końcowego odbioru robót i na podstawie , którego zostanie wypłacona należność przysługująca Wykonawcy. 3) Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie niższą niż 200.000,00 zł. 4) Nie podlega wykluczeniu z postępowania na postawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 44 w związku z art. 24 ust 1 oraz ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków: - przy dokonaniu oceny spełnianiu warunków Zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia, - niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania; ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Ocena spełniania powyższych warunków nastąpi na podstawie oświadczeń lub dokumentów zawartych w ofercie. Zamawiający, na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo termin składania ofert. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawców w przypadkach określonych w art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uważa się za odrzuconą..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz Ofertowy załącznik Nr 1. 2. Kosztorys Ofertowy (sporządzony przez Wykonawcę na podstawie Przedmiaru Robót, który stanowi załącznik Nr I do SIWZ). Wykonawca dołączy Kosztorys Ofertowy do Formularza Ofertowego. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania ofert przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego z nich. 4. Stosowne pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (należy załączyć oryginał lub kserokopię potwierdzoną przez notariusza). 5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego (należy załączyć oryginał lub kserokopię potwierdzoną przez notariusza). 6. Oświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem podatków oraz opłat i składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne załącznik nr 2. 7. Wykaz wykonanych z należytą starannością w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, roboty budowlane o podobnej wartości i odpowiadające rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia, tj: - wykonali remonty min. 5 konstrukcji żelbetowych o wartości min. 100.000,00 zł każda, - wykonali wzmocnienia min. 3 konstrukcji żelbetowych przy użyciu taśm i mat CFRP o wartości min. 80.000,00 zł każda, - wykonali wzmocnienia min. 3 konstrukcji metodą iniekcji o wartości min. 20.000,00 zł każda załącznik nr 3. Do wykazu wykonanych prac należy dołączyć referencje na każdą w/w robotę budowlaną. W przypadku składania oferty przez Wykonawców, ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wykaz może być złożony wspólnie lub oddzielnie przez Wykonawców 8. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1, a także nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 44 w związku z art. 24 ust 1 oraz ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych załącznik nr4. 9. Oświadczenie Wykonawcy dotyczące powierzenia, którejś z części niniejszego zamówienia do realizacji podwykonawcom załącznik nr 5. 10. Polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na wartość co najmniej 200.000,00 PLN. 11. Wykaz osób zdolnych do wykonania zamówienia: - Kierownik Budowy posiadający uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi, który przedstawi aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Samorządu zawodowego oraz świadectwo przeszkolenia w zakresie stosowania materiałów CFRP, wydane przez właściwy Instytut Naukowo-badawczy (ITB lub IBDiM), - pracownicy posiadający świadectwa lub certyfikaty przeszkolenia w zakresie stosowania materiałów naprawczych PCC oraz CFRP wydane przez Przedstawicieli producentów systemów przewidzianych do zastosowania w dokumentacji projektowej załącznik Nr 6. Do wykazu osób zdolnych do wykonania zmówienia należy dołączyć kserokopie uprawnień, zaświadczeń, świadectw lub certyfikatów. 12. Wykaz sprzętu w zakresie niezbędnym do prowadzenia prac będących przedmiotem zamówienia (pompy iniekcyjne, hydromonitory o ciśnieniu pow. 350 bar, młotowiertarki itp.) oraz aparatury badawczej niezbędnej do prowadzenia badań wskazanych w Specyfikacji Technicznej (urządzenia pull-off, termohigrometry, pirometry) załącznik Nr 7. Do oświadczenia Wykonawca dołączy kopię aktualnego świadectwa kontroli przyrządu badawczego - urządzenia pull-off. 13. Oświadczenie Wykonawcy, na jaki okres zamierza udzielić gwarancji, na przedmiot zamówienia załącznik Nr 8. 14.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 3. - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzająco odpowiednio, że; a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 15. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 14 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.osirpt.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Sportu i Rekreacji 97 - 300 Piotrków Trybunalski Al. 3 maja 6 b pokój 313.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.04.2009 godzina 10:00, miejsce: Ośrodek Sportu i Rekreacji 97 - 300 Piotrków Trybunalski Al. 3 maja 6 b pokój 301.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.