To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-05-05
Łęczna: Świadczenie usług pralniczych własnym transportem dla SP ZOZ w Łęcznej. Znak sprawy SP ZOZ - ZP/ 4 /08
Numer ogłoszenia: 92254 - 2008; data zamieszczenia: 05.05.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 62512 - 2008.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łęcznej, ul. Krasnystawska, 21-010 Łęczna, woj. lubelskie, tel. 081 7516300, fax 081 7526301.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług pralniczych własnym transportem dla SP ZOZ w Łęcznej. Znak sprawy SP ZOZ - ZP/ 4 /08.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 93100000 - 9, 93110000 - 2, 93150000 - 4, 60123000 - 6 Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe świadczenie usług pralniczych, naprawa bielizny oraz odbiór brudnej i dostawa czystej bielizny od i do Szpitala Rejonowego w Jaszczowie. Asortyment usług obejmuje: - bielizna pościelowa (poszwy, poszewki, prześcieradła, podkłady, parawany), - bielizna operacyjna, - bielizna zakażona, - odzież szpitalna (piżamy, koszule, czapki, chustki, szlafroki itp.) - odzież ochronna personelu (fartuchy, ubrania lekarskie, bluzy, spodnie itp.),zmiany pościelowe lekarskie plus piżamy, kolory, ręczniki ścierki, obrusy i serwety, materace, kołdry, poduszki, koce, worki, firanki, zasłony. 1. Wymagania ogólne: 1) Świadczenie kompleksowej usługi pralniczej zgodnie z wymogami sanitarno-epidemiologicznymi dla procesów dezynfekcji i prania w zależności od asortymentu, skażenia bielizny oraz zgodnie z technologią i warunkami obowiązującymi w placówkach służby zdrowia bezwzględnie przestrzegając Zarządzeń i Zaleceń Głównego Inspektora Sanitarnego i zgodnie z Rozporządzeniem Ministerstwa Zdrowia i Opieki Społecznej z dn. 10.11.2006 r.(Dz. U. Nr 213, poz. 1568), z zastosowaniem preparatów posiadających atest PZH 2) Kompleksowa usługa pralnicza bielizny i odzieży szpitalnej, obejmuje w szczególności: dezynfekcję, pranie, płukanie przy użyciu płynu antystatycznego w zależności od potrzeb, suszenie, maglowanie, prasowanie, bieżąca reperacja, segregacja i pakowanie bielizny. 3) Bielizna do prania odbierana przez Wykonawcę będzie zapakowana w worki, oznakowana podzielona oddziałami przez Zamawiającego. Worki do transportu bielizny zabezpieczające potrzeby Zamawiającego będą własnością Wykonawcy usługi. W przypadku ujawnienia przez Zamawiającego nie oznakowanej sztuki bielizny, Zamawiający będzie miał obowiązek oznakowania jej, 4) Odbiór czystej bielizny i przekazywanie brudnej do / i z punktów zdawczo - odbiorczych szpitala będzie realizowany przez pracowników Wykonawcy, w opakowaniach dostarczanych przez Wykonawcę, na jego koszt, minimum 4 razy w tygodniu, bez dni świątecznych w godz. 700-1500 5) Prowadzenie dokumentacji zdawczo-odbiorczej brudnej i czystej bielizny przez osobę wskazaną przez Zamawiającego 6) Środki piorące i dezynfekujące winny być zgodne z Ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 93, poz. 896 z późn. zm.) i nie być w sprzeczności z zaleceniami PZH. 7) W razie awarii urządzeń Wykonawca zabezpieczy wykonanie usługi - posiadanie drugiego obiektu wykonawczego lub umowy z innym Wykonawcą posiadającym dopuszczenie do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie prania bielizny szpitalnej 8) Wykonawca ponosić będzie odpowiedzialność prawną i materialną za wykonywane usługi pralnicze w zakresie jakości i zgodności z wymogami sanitarnymi wobec organów kontroli ( Stacja sanitarno- Epidemiologiczna, PIP, BHP i epidemiologia szpitalna). 9) Wykonawca poniesie koszty zakupu środków czystościowych, piorących i preparatów dezynfekcyjnych oraz worków, pojemników i innych pomocy niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia. 0) Czas wykonywania usługi pralniczej nie powinien przekraczać 24 godz. od momentu odbioru od Zamawiającego bielizny brudnej do momentu przekazania do Zamawiającego bielizny czystej. 11) Orientacyjna roczna ilość bielizny do prania 22.800,00 kg, miesięczna ilość 1900,00 kg Faktyczną ilość prania określać będą każdorazowo dokumenty wydania i odbioru bielizny. 2. Środek transportu 1) Transport zewnętrzny tj. przywóz bielizny i odzieży wypranej do Szpitala w Jaszczowie oraz odbiór brudnej bielizny i odzieży do pralni odbywać się będzie na koszt i środkiem transportu Wykonawcy 2) Zamawiający wymaga by Wykonawca dysponował oddzielnymi środkami transportu brudnej i czystej bielizny lub środkami transportu posiadającymi szczelną i podzieloną komorę załadunkową tak, aby bielizna czysta nie miała możliwości jakiegokolwiek kontaktu z bielizna brudną. Opis przedmiotu zamówienia będzie załącznikiem nr 1 do umowy nr SP ZOZ - ZP / 17 / 08.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 93.10.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho Kod CPV wg słownika 2008: 98.31.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho Oryginalny kod CPV: 93.11.00.00 - Usługi odbierania prania Kod CPV wg słownika 2008: 98.31.10.00 - Usługi odbierania prania Oryginalny kod CPV: 93.15.00.00 - Usługi prasowania Kod CPV wg słownika 2008: 98.31.50.00 - Usługi prasowania Oryginalny kod CPV: 60.12.30.00 - Usługi transportu specjalistycznego Kod CPV wg słownika 2008: 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 63840 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.04.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zakład Usług Niemedycznych Samodzielnego Publicznego Szpitala Klinicznego Nr 4, ul. Jaczewskiego 8, 20-954 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 63840.00
- Oferta z najniższą ceną: 63840.00 / oferta z najwyższą ceną: 63840.00
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ŁĘCZNEJ
- Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej Nr 4 w Łęcznej w okresie od 02 września 2025 roku do 19 grudnia 2025 roku
- Opróżnianie koszy ulicznych na terenie miasta i gminy Łęczna
- Świadczenie usług z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dziecka i zajęć specjalistycznych dla dzieci w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem"
- Modernizacja instalacji wod-kan wraz z modernizacją toalet w budynku szkoły przy ul. Piłsudskiego 12
- Remont i modernizacja pomieszczeń Powiatowego Zakładu Aktywności Zawodowej w Łęcznej w ramach Programu PFRON wyrównywania różnic między regionami III
- Budowa budynków jednorodzinnych w gm. Hrubieszów, miejscowość Moroczyn - opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej
więcej: przetargi w Łęcznej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dowożenie uczniów do szkół w roku szkolnym 2025/2026"
- Dowóz niepełnosprawnych uczniów do szkół w Płocku i opieka w czasie przewozu w roku szkolnym 2025/2026
- Dowóz uczniów do szkół z terenu gminy Ślesin na podstawie biletów miesięcznych w roku szkolnym 2025/2026
- Świadczenie usługi przewozowej polegającej na dowozie i odwozie uczniów niepełnosprawnych z terenu Miasta i Gminy Stąporków do szkół i placówek oświatowych na rok 2025/2026
- Świadczenie usług transportowych - dowóz uczniów do ZSO w Grębowie w roku szkolnym 2025/2026
- Świadczenie usługi w zakresie dowozu dzieci do szkół na terenie gminy Joniec w r.szk.2025/2026 oraz przewozów okazjonalnych dzieci a także innych przewozów okazjonalnych zleconych przez Zamawiającego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.