eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ToruńBUDOWA CHODNIKÓW I CIĄGÓW ROWEROWYCH ORAZ MIASTECZKA RUCHU DROGOWEGO NA TERENIE ODDZIAŁU TERENOWEGO WORD W GRUDZIĄDZU PRZY ULICY WARYŃSKIEGO 4, NA DZIAŁKACH 32/1, 32/10 I 32/2

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-06-02

Ogłoszenie nr 92003 - 2017 z dnia 2017-06-02 r.

Toruń: BUDOWA CHODNIKÓW I CIĄGÓW ROWEROWYCH ORAZ MIASTECZKA RUCHU DROGOWEGO NA TERENIE ODDZIAŁU TERENOWEGO WORD W GRUDZIĄDZU PRZY ULICY WARYŃSKIEGO 4, NA DZIAŁKACH 32/1, 32/10 I 32/2
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 76831-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego, krajowy numer identyfikacyjny 87063576200000, ul. ul. Polna 109/111 , 87100 Toruń, państwo Polska, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 653 82 82, faks 56 653 82 83, e-mail admin@word.torun.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.word.torun.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: samorządowa wojewódzka osoba prawna

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

BUDOWA CHODNIKÓW I CIĄGÓW ROWEROWYCH ORAZ MIASTECZKA RUCHU DROGOWEGO NA TERENIE ODDZIAŁU TERENOWEGO WORD W GRUDZIĄDZU PRZY ULICY WARYŃSKIEGO 4, NA DZIAŁKACH 32/1, 32/10 I 32/2

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZA.332-2/PN/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Zamówienie obejmuje wykonanie wszystkich niezbędnych robót związanych z budową miasteczka ruchu drogowego na działkach 32/1, 32/10 i 32/2 w Grudziądzu w granicach i zakresie określonym dokumentacją projektowo-kosztorysową, przedmiarami robót (przedmiar jest jedynie materiałem pomocniczym, nie stanowi podstawy obliczenia ceny oferty) oraz STWiOR w skład których wchodzą roboty m.in.: a) jezdnie rowerowe o nawierzchni asfaltowej, b) chodniki dla pieszych z kostki betonowej, c) ścieżki rowerowe z kostki betonowej, d) ciąg pieszo-rowerowy z kostki betonowej, e) droga gruntowa, f) wyspy dzielące i wybrukowania, g) pobocze, h) torowiska (przejazd kolejowy i tramwajowy), i) oznakowanie pionowe, poziome i świetlne układu komunikacyjnego miasteczka, j) zagospodarowanie zielenią, k) ogrodzenie z bramami i furtkami oraz mała architektura, samoobsługową stację obsługi rowerów, l) plac zabaw dla dzieci z nawierzchnią poliuretanową wylewaną, wyposażony w urządzenia zabawowe, ł) budynek obsługi (zestaw dwóch kontenerów) z instalacjami i wyposażeniem, m) oświetlenie terenu, sieci elektryczne nn, sieci wod.-kan, monitoring, nagłośnienie, instalacja nawadniania terenów zielonych, n) inne roboty ujęte w przedmiarach robót oraz projekcie budowlanym oraz o) wszelkie inne, nie wymienione w lit. a) - n), tj. roboty i prace niezbędne dla osiągnięcia zamierzonego dokumentacją projektową celu (rezultatu technicznego, funkcjonalnego i użytkowego) - dla uznania, że roboty takie nie wykraczają poza określenie przedmiotu zamówienia muszą być one wykonywane w granicach określonych projektem budowlanym, a ich rodzaj nie wykracza tematycznie i branżowo poza zakres zagadnień określonych dokumentacją projektową i przedmiarem robót; przedmiotem zamówienia objęte są również roboty ujęte w dokumentacji projektowej a pominięte w przedmiarze robót, 2. Za roboty nie wykraczające poza określenie przedmiotu zamówienia uznaje się również roboty wykonywane w sposób zamienny pod względem technologii, zastosowanych materiałów lub urządzeń od sposobu określonego w dokumentacji projektowo-kosztorysowej, których zasadność wykonania w sposób zamienny wyniknie w trakcie realizacji zamówienia na skutek zdiagnozowanych odmiennych uwarunkowań techniczno-konstrukcyjnych, uwarunkowań związanych z dostępnością materiałów (urządzeń) lub z korzystnych dla Zamawiającego przesłanek, takich jak: polepszenie parametrów techniczno-jakościowo-funkcjonalnych, obniżenie kosztów eksploatacyjnych lub innych uwarunkowań racjonalnego stosowania zasad sztuki budowlanej - pod warunkiem, że realizacja robót zamiennych nie ma na celu naruszenia zasad uczciwej konkurencji i równego traktowania, 3. Roboty ujęte w przedmiarach robót, w ilościach rzeczywistych przekraczających ilości założone przedmiarami robót - są robotami mieszczącymi się w przedmiocie zamówienia podstawowego i nie wykraczającymi poza określenie przedmiotu zamówienia - o ile ich wykonanie niezbędne jest dla osiągnięcia zamierzonego dokumentacją projektową celu (rezultatu), 4. W przypadku podania przez Zamawiającego nazw, norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia lub znaków towarowych - Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza się zastosowanie materiałów i rozwiązań równoważnych o parametrach nie gorszych niż opisane. Materiały i urządzenia równoważne to takie, które mają te same cechy funkcjonalne co wskazane w dokumentacji konkretnie z nazwy lub pochodzenia. Ich jakość i parametry nie mogą być gorsze od jakości materiału lub urządzenia, określonej w niniejszej SIWZ. W przypadku zastosowania przez Wykonawcę (propozycja w ofercie) zamienników rynkowych, wówczas na nim spoczywa obowiązek udokumentowania (w ofercie), że nie będą one gorsze od wskazanych przez Projektanta i zagwarantują uzyskanie co najmniej tych samych parametrów technicznych oraz będą posiadać niezbędne atesty i dopuszczenia do stosowania wymagane w niniejszej dokumentacji przetargowej. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem "minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe" Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia do autora dokumentacji projektowej o opinię na temat oferowanych materiałów lub urządzeń. Opinia ta może stanowić podstawę do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o przyjęciu materiałów lub urządzeń równoważnych albo odrzuceniu oferty z powodu braku równoważności. Materiały nie odpowiadające wymaganiom jakościowym jak również przeterminowane nie mogą być zastosowane. 3) Orientacyjne wielkości ilustrujące skalę zamówienia: 1. powierzchnia nawierzchni bitumicznych - 852,4 m2, 2. powierzchnia nawierzchni z kostki betonowej: a) chodniki - 222,00 m2 b) ścieżki rowerowe - 154,70 m2 c) ciąg pieszo-rowerowy - 56,50 m2 razem 433,20 m2, 3. torowiska - 12,00 m2, 4. pobocze - 120,20 m2, 5. droga gruntowa - 30,80 m2, 6. wybrukowania - 10,10 m2, 7. zieleń - 1475,50 m2, 8. plac zabaw - 208,50 m2, 9. budynek obsługi - 29,50 m2. Powierzchnia całkowita terenu objętego inwestycją wynosi 3 172,20 m2 4) Obowiązki Wykonawcy: 1. Wykonawca zobowiązany jest do: a) wykonywania robót zgodnie z wymogami Prawa budowlanego, obowiązującymi przepisami i normami oraz zasadami sztuki budowlanej, wymogami ochrony środowiska i bhp, b) właściwego zorganizowania, zabezpieczenia i oznakowania placu budowy - zgodnie z wymogami Prawa budowlanego, c) dokonywania własnym kosztem i staraniem wszelkich niezbędnych zgłoszeń, zajęć, wyłączeń, podłączeń i ich odbiorów wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie, Wykonawca jest zobowiązany do uzyskania i dostarczenia potwierdzenia o przyjęciu inwestycji do użytkowania przez Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Grudziądzu, d) prowadzenia niezbędnych wytyczeń i pomiarów geodezyjnych, e) realizacji innych obowiązków wynikających ze specyfikacji technicznych (ST), f) przedkładania inspektorowi nadzoru, na jego żądanie, szczegółowych informacji o materiałach, które Wykonawca zamierza wbudować, g) dokonywania wszelkich niezbędnych badań i pomiarów, h) obmierzania wykonywanych robot, i) sporządzenia przewidzianych Prawem budowlanym właściwych planów, informacji i ogłoszeń dotyczących bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia, j) uczestnictwa w przeglądach gwarancyjnych oraz niezwłocznego usuwania w okresie gwarancyjnym stwierdzonych wad i usterek, k) przedkładania Zamawiającemu wymaganych dokumentów związanych z zawartymi umowami o podwykonawstwo, l) poinstruowania podwykonawców (oraz ich dalszych podwykonawców) o obowiązkach i wymaganiach związanych z umowami o podwykonawstwo, których przedmiotem są roboty budowlane, dostawy i usługi - wynikających z SIWZ, ł) monitorowania i egzekwowania od swoich podwykonawców obowiązku zapłaty wynagrodzenia dalszym podwykonawcom, m) niezwłocznego uzupełniania w okresie 12 miesięcy od daty odbioru robót - przepalonych źródeł światła oświetlenia terenu w ramach zamówienia i ofertowej ceny, n) pielęgnacji założonych trawników wraz z koszeniem trawy oraz pielęgnacji pozostałych nasadzeń przez okres 12 miesięcy od dnia odbioru obiektu, o) wykonania dokumentacja powykonawczej - Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu najpóźniej w dniu odbioru robót dokumentacji powykonawczej. Na dokumentacji powykonawczej naniesione będą wszystkie zmiany i odstępstwa z akceptującym wpisem projektanta. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu komplet niezbędnych atestów, świadectw i certyfikatów, wbudowanych materiałów budowlanych, a dla urządzeń również instrukcji użytkowania i dokumentów gwarancyjnych, protokołów wymaganych badań, pomiarów i odbiorów. Dokumentacja powykonawcza zawierać będzie również dokumentację fotograficzną wykonywanych robót, w tym szczególnie z robót podlegających zakryciu (roboty zanikowe oraz zakrywane instalacyjne), p) sporządzenia inwentaryzacji geodezyjnej - Wykonawca sporządzi i dostarczy Zamawiającemu nie później niż 14 dni od dnia odbioru powykonawczą mapę geodezyjną przyjętą do państwowych zasobów geodezyjno-kartograficznych w 3 egz., Dodatkowo Wykonawca przekaże Zamawiającemu w formie elektronicznej w formacie PDF, mapę w takiej skali, która będzie odzwierciedlała widoczność i uszczegółowienie powykonawczej mapy geodezyjnej jaka będzie przekazana w formie papierowej, r) szkolenia - Wykonawca zobowiązany jest do przeszkolenia wskazanych przez Zamawiającego osób w zakresie bieżącej obsługi wyposażenia miasteczka, s) sporządzenia harmonogramu - Wykonawca w terminie do 14 dni od dnia zawarcia umowy przedłoży Zamawiającemu do akceptacji proponowany Harmonogram w zakresie rzeczowym, terminowym i finansowym poszczególnych etapów realizacji zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić zastrzeżenia Zamawiającego w zakresie proponowanego harmonogramu pod kątem technologicznych, realnych możliwości dochowania terminu końcowego zakończenia robót, t) inne obowiązki wynikające z treści umowy (Załącznik nr 4 do SIWZ). 5) Gwarancja Wymagany (minimalny) okres gwarancji - 36 miesięcy od daty odbioru robót; Gwarancja obejmuje również zamontowane urządzenia, niezależnie od okresu gwarancji udzielanego przez ich producenta. Oznacza to, że usterki urządzeń nie powodowane niewłaściwym ich użytkowaniem podlegają naprawie na koszt Wykonawcy. Patrz również: Rozdział XV. ust. 1 pkt 2.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45231600-1
Dodatkowe kody CPV: 45233162-2, 45233222-1, 45233220-7, 45310000-3, 45316213-1, 45316100-6, 45316110-9, 45232410-9, 45111291-4, 77310000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164, z późn. zm.) - w skrócie Pzp - Zamawiający - Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Toruniu, informuje o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na "Budowę chodników i ciągów rowerowych oraz miasteczka ruchu drogowego na terenie Oddziału Terenowego WORD w Grudziądzu przy ulicy Waryńskiego 4, na działkach 32/1, 32/10 i 32/2" oznaczenie sprawy (numer referencyjny): ZA.332-2/PN/2017, na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 Pzp. Powody unieważnienia postępowania (uzasadnienie faktyczne i prawne unieważnienia postępowania) W postępowaniu została złożona jedna oferta przez wykonawcę - Firmę Budowlano - Drogową PRASBET sp. j. Wojciech Hilger Michał Szulc z siedzibą w Grudziądzu przy ul. Malczewskiego 2 z ceną 1 242 403,82 zł brutto; Kwota, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, podana bezpośrednio przed otwarciem ofert to 922 500,00 zł brutto. Uzasadnienie formalne Z uwagi na fakt, że oferta z najniższą ceną znacząco przewyższa kwotę, którą Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie tego zadania, przedmiotowe postępowanie zostaje unieważnione. Uzasadnienie prawne Podstawę prawną unieważnienia ww. postępowania stanowi art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy, z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2015 roku poz. 2164 z późn. zm.), gdyż cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny oferty najkorzystniejszej.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT750000.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
, , , , , kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.