Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-05-28
Gdańsk: WYKONANIE I DOSTARCZENIE ARTYKUŁÓW PROMOCYJNO-REKLAMOWYCH
Numer ogłoszenia: 91907 - 2013; data zamieszczenia: 28.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samorząd Województwa Pomorskiego , ul. Okopowa 21/27, 80-810 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3261555, faks 058 3261556.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.woj-pomorskie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE I DOSTARCZENIE ARTYKUŁÓW PROMOCYJNO-REKLAMOWYCH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. długopis z aluminiowym oksydowanym korpusem;Automatyczny długopis typu Lindo*, tj. z aluminiowym oksydowanym korpusem. Błyszczący srebrny klip i końcówka. Ozdobiony trzema pierścieniami. Wymiary 14 x 1,0x 1,0 cm, niebieski wkład. Nadruk 1 kolor w 2 miejscach; 3 logotypy oraz adres strony internetowej. Kolor długopisu : granat ( 12 000 szt.) ,srebrny ( 5000 szt.) - 17 000 szt. 2.ołówek z gumką; Ołówek drewniany - zaostrzony z białą gumką i srebrną metalową końcówką mocującą gumkę, grafit HB, wymiary 19 x śred. 0,7 cm Nadruk: tampondruk 1 kolor w dwóch miejscach, 3 logotypy oraz adres strony www Kolory : pomarańczowy ( 5000 szt.) , granatowy ( 11 000 szt.), biały ( 500 szt.)- 16 500 szt. 3. zawieszka na szyję - smycz odpinany łącznik, metalowy karabińczyk, uchwyt na tel. podszycie do wewnątrz - Długość 45 x 5 x 2 cm. Nadruk full kolor dwustronny metodą sublimacyjną. Nadruk trzech logotypów oraz adres strony www. Kolory : pomarańczowy ( 1000 szt.), granatowy ( 6 000 szt.)-7 000 szt.4.torba papierowa 24 x 36 cm Wymiary szer. 24 cm, wys.36 cm, gł. 9 cm, wykonana z papieru offsetowego, gładkiego 200 g,, uchwyt przewlekany ze sznurkabawełnianego ( dla toreb zielonych preferowany biały sznurek) , usztywniane dno i góra torby, z nadrukowanymi czterema kolorami, kolory CMYK - 100% zadruku lub Pantone, nadruk dwustronny . Nadruk logotypów max. w 5 miejscach. Wytrzymałość do 4 kg . Kolory torby : granat ( 5 000 szt.), zielony ( 1000 szt.) , pomarańczowy ( 1000 szt.) -7 000 szt. 5.twardy Brelok odblaskowy twardy wykonany z odblaskowego plastiku, zakończony łańcuszkiem z metalowym karabińczykiem. Wymiar : 9 cm. Nadruk 1 kolor, 3-5 logotypów oraz adres strony www. kolor breloka : pomarańczowy ( 750 szt.), granat ( 2000 szt.), zielony ( 250 szt.),czerwony ( 250 szt.), żółty (250 szt.)- 3 500 szt. 6.kubek termiczny beczułka ;kubek izotermiczny wykonany ze stali nierdzewnej i plastiku w kształcie beczułki o pojemności 400 ml, w kolorze ciemnoniebieskim. Wnętrze ze stali nierdzewnej. Pokrywka wykonana z czarnego plastiku. Pakowany indywidualnie w kartonik. Wymiary: 133x110x śred. 90 mm. Nadruk 1 kolor , wzdłuż dolnej krawędzi: 3-5 logotypy oraz napis - 1 620 szt. 7. Metalowy brelok latarka z diodą LED. Zasilany 4 bateryjkami dołączonymi do produktu. Pakowany w czarne kartonowe pudełko wyściełane gąbką. Wymiary produktu : 50 x10 x 10 mm Nadruk 1 kolor w 1 miejscu, 3 logotypy -300 szt. 8.zestaw piśmienniczy: długopis + cienkopis + etui elegancki zestaw piśmienniczy zawierający : przekręcany metalowy długopis z niebieskim wkładem oraz metalowy cienkopis z czarnym tuszem i etui wykonane z imitacji skóry. Pakowany indywidualnie w kartonowe nasuwane pudełko. Wymiary 22x17,8x4,5 cm. Nadruk tampondruk 1 kolor w 1 miejscu na opakowaniu; trzy logotypy. Kolor zestawu : czarny lub brązowy - 455 kompletów 9.pamięć USB 8GB w obudowie drewnianej.Drewniana obrotowa pamięć 8 GB USB. W dwóch wersjach : z drewna różanego lub klonu. Wymiary 66 x 21 x 13 mm. Rodzaj nadruku : grawer sitodruk. Nadruk 1 kolor, w 2 miejscach 3 logotypów. Kolor obudowy : z drewna klonu ( 1 970 szt.), z drewna różanego ( 20 szt.) -1 990 szt. 10.Rękawica kuchenna bawełniana. Nadruk 1 kolor w 1 miejscu, 3 logotypy Kolor rękawicy : pomarańczowy ( 250 szt.), czerwony ( 200 szt.) -450 szt.11. skakanka żabka.Skakanka z drewnianymi uchwytami w kształcie żabek. Pakowana w woreczek foliowy. Wymiary produktu : 2150 x 47 x 35 mm. Nadruk 1 kolor w 2 miejscach, 3 logotypy -250 szt.12. plastikowa linijka elastyczna ( giętka) o długości 30 cm, szerokości 3 cm w kolorze pomarańczowym. Nadruk full kolor, 3 logotypy w jednym miejscu oraz adres strony www -500 szt.13.torba na zakupy w 80% wykonana z przetworzonych opakowań Torba na zakupy w 80% wykonana z przetworzonych opakowań PET. Wymiary produktu 41x38 cm. Wstawki i rączki w kolorze : pomarańczowym. Nadruk 1 kolor w 1 miejscu, 3 logotypy oraz adres strony www - 1000 szt.14. automatyczny parasol 23 cale,Automatyczny parasol Mobile typu golf z pokrowcem do noszenia ; metalowa laska i szyny; uchwyt EVA. 8 paneli + etui. Wymiary produktu średnica cm. Nadruk 1 kolor w 1 miejscu ( na jednym brycie), 3 logotypy oraz adres strony www. Kolory : pomarańczowy ( 270 szt.), granatowy ( 400szt) - 670 szt. 15. piłka nożna zrobiona ze skóry syntetycznej, dwie powierzchnie, 32 segmenty, wielkość 5 Nadruk 1 kolor w 1 miejscu, 3 logotypy -300 szt.16.fartuch bawełniany.Naturalnie biały bawełniany fartuch kuchenny, z kolorową lamówką; Wymiar 89X59 cm; Materiał: bawełna; Nadruk 1 kolor w 1 miejscu,3-5 logotypy oraz hasło i adres strony www; pakowany w worek foliowy. Preferowany kolor lamówki dla 1000 szt. : zielony-1200 szt. 17. Zestaw szkolny w drewnianym niebarwionym pudełku. W zestawie : kredki, temperówka, gumka do mazania i linijka. wymiary : 20,7x 3 x 4 cm; Nadruk 1 kolor w 1 miejscu, 3 logotypy oraz adres strony www.- 6 000 szt.18.notes EKO,Notes z długopisem; Części papierowe pochodzą z recyclingu, Części plastikowe są bio-degradowalne ; Kolorystyka: dwukolorowa beżowo-zielony; Około 60 kartek; Wymiary notesu: 18x13,7x 1,4 cm, długopis z niebieskim wkładem; Rodzaj nadruku: tampondruk; Nadruk 1 kolor w 2 miejscach, 3-5 logotypów, hasło oraz adres strony www-1 000 szt.19.zakładka magnetyczna do książki;zakładka magnetyczna prostokątna do książki wykonana w dwóch wzorach; wymiary złożonej zakładki 4 x 11 cm; Zamawiający dopuszcza różnice w wymiarach zakładki +- 1cm; wycięcie w tylnej klapce zakładki, umożliwiające takie złożenie zakładki na stronę, że część zakładki wystaje z książki , papier obustronnie kredowany, gramatura 300g, druk offsetowy, full kolor (CMYK), obustronny, powierzchnia uszlachetniona folią błyszczącą, zastosowana para magnesów dzięki którym zakładka trzyma się strony i nie wypada z książki; zakładki pakowane pojedynczo w folię. Nadruk wg projektu Zamawiającego, wzór nr 1 : 500szt., wzór nr 2 : 1000 szt.-1 500 szt. 20.notatnik,Notes w oprawie z PET oraz poliestru 600 D w kolorze zielonym, o wymiarach 8,9 x 13,3 x 1,25 cm z zewnętrznym uchwytem na długopis, dwie kieszonki na karty kredytowe , zawierający notes Nadruk 1 kolor w 1 miejscu, 3 logotypy oraz adres strony www-400 szt. 21.tablica z klipem A4,Tablica z klipem , format A4, z tworzywa sztucznego, o wymiarach 22,5 x 31,5 x 0,1 cm w kolorze granatowym lub białym. Nadruk 1 kolor w 1 miejscu, 3 logotypy oraz adres strony www-300 szt. 22.komplet kredek (12 szt.) w tubie z temperówką,Zestaw drewnianych kredek w 12 kolorach. Pakowany w kartonową tubę z temperówką. Wymiary produktu : 10,2 x 3,7 x 3,7 cm. Nadruk 1 kolor w 1 miejscu, 3 logotypy oraz adres strony www-2 500 szt. 23.t-shirt bawełniany dla dzieci,Podkoszulek dziecięcy, 185 g-m2, 100% bawełna ring-spun single jersey, bez szwów bocznych, wzmocnienie na karku ( rozmiary dziecięce: 110 - 164 ) Kolor : granatowy. Nadruk full kolor w 2 miejscach oraz w 1 kolorze w 1 miejscu [ a) na piersi 1 logo , b) na rękawku 2 loga, 3) na karku hasło w 1 kolorze] 200 szt. 24.Zestaw gier 5 w 1; Zestaw 5 gier w drewnianym pudełku : domino, mikado, szachy, warcaby, Chińczyk. Wymiary 17 x 3 x 17 c m. Nadruk 1 kolor w 1 miejscu, 3 logotypy oraz adres strony www -200 szt. 25. silikonowy minutnik w kształcie jaja odmierzający czas w zakresie 60 minut. Wymiary 6x8cm; nadruk metodą gwarantującą trwałość w 1 kolorze w 1 miejscu, 3-5 logotypów oraz-ewentualnie slogan oraz adres strony www; pakowany pojedynczo w kartonik. Kolory minutnika : jasny zielony ( 500 szt.), czerwony ( 250 szt.), niebieski ( 250 szt.)-1 000 szt. 26.przypinka metalowa (dwa wzory), okrągła o wymiarach 56-75 mm, projekty Zleceniodawcy, druk przedniej strony metodą offsetowa, nadruk full kolor CMYK, przednia strona zabezpieczona błyszczącą folią, mocowanie na magnes gwarantujący utrzymanie przypinki w odpowiednim miejscu garderoby bądź powierzchni metalowej. wzór nr 1 ( 300szt.) wzór nr 2 ( 700 szt.) 1 000 szt. 27.Zestaw do czyszczenia butów złożony z 5 elementów w etui w kolorze brązowym wykonanym z PU. W zestawie : pasta czarna, pasta naturalna, łyżka do butów, szczotka oraz ściereczka wymiary : średnica 7,4 x 17 cm. Nadruk 1 kolor w 1 miejscu, 3 logotypy oraz adres strony- 200 szt.28.zestaw do gry w boule w futerale zawierającym : 6 kul, czerwony znacznik ze sznurkiem do mierzenia, małą drewnianą kulkę. Nadruk 1 kolor w 1 miejscu, 3 logotypy oraz adres strony www-200 szt. 29.Balon wraz patyczkiem i koszyczkiem. Nadruk full kolor, w 2 miejscach ( 1 miejsce : 1 logo, 2 miejsce : 2 logotypy) Kolory : pomarańczowy ( 500 szt.) granat ( 5000 szt.), biały ( 500 szt.)-6 000 szt. 30.torba materiałowa z dnem z bawełny lub surówki bawełnianej z nadrukiem full kolor ( CMYK) w 3 miejscach( 1 miejsce : 1 logo, 2 miejsce 2 logotypy, 3 miejsce : hasło) wymiary : min. 42 x 38 x 21 cm, długie uszy min. 60 cm . Kolory torby : granatowy ( 2 000 szt.), pomarańczowy ( 1 000 szt.)-3 000 szt. 31.Kubek wykonany z kamionki w kolorze czarnym na zewnątrz , zielonym lub niebieskim wewnątrz o wymiarach : średnica 10,16 x11,43 cm . Nadruk 1 kolor w 1 miejscu, 3 logotypy-500 szt..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 45.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie dla żadnej z części zamówienia. Ocena spełnienia wyżej wskazanego warunku na zamówienie nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w pkt III.4) W prowadzonym postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy wykazali brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia wyżej wskazanego warunku na zamówienie nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów. W prowadzonym postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy wykazali brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia wyżej wskazanego warunku na zamówienie nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów. W celu potwierdzenia wykazania spełniania opisanych wyżej warunków udziału w postępowaniu Wykonawca musi załączyć do oferty dokumenty i oświadczenia określone w SIWZ. Zamawiający dokona oceny wykazania spełnienia powyższych warunków na podstawie złożonych przez Wykonawcę, wymaganych w SIWZ dokumentów i oświadczeń na zasadzie: spełnia - nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia wyżej wskazanego warunku na zamówienie nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w pkt III.4)
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia wyżej wskazanego warunku na zamówienie nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w pkt III.4)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia wyżej wskazanego warunku na zamówienie nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w pkt III.4)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, iż warunek ten został spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 100 000,00 złotych (słownie: sto tysięcy złotych) Ocena wykazania spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w pkt III.4)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Udział w postępowaniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. 2) Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi złożyć dokumenty, o których mowa w niniejszym rozdziale w ust. 2 pkt 1-2. 3) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia złożą łącznie Formularz oferty oraz jeden komplet dokumentów, o których mowa w niniejszym rozdziale ust. 1 pkt 1-2. 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1) zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 2 pkt 2 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) dokumenty, o których mowa w pkt 1 lit. a powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis pkt. 2 stosuje się odpowiednio. 5. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 6. Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go i nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 7. Brak jakiegokolwiek z dokumentów wymaganych w SIWZ lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania oraz uznanie jego oferty za odrzuconą, z zastrzeżeniem ust. 8 niniejszego rozdziału. 8. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 9. Dokumenty należy składać w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 10. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy, należy wraz z ofertą złożyć listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331, z późn. zm.) albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej - załącznik nr 5 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
6. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej, pod rygorem nieważności. 7. Istotne zmiany postanowień Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy mogą dotyczyć: 1) zmiany warunków i terminów płatności, 2) zmiana parametrów technicznych przedmiotu umowy, jeśli przyczyni się to do poprawy jakości zamówienia, przy czym, zmiana ta nie spowoduje zwiększenia kosztów realizacji zamówienia. 8. Zmiany, o których mowa w ust. 7 mogą nastąpić jedynie w przypadku: 1) w zakresie ust. 7 pkt 1, 2 wystąpienia siły wyższej. Pod pojęciem siły wyższej strony rozumieją zdarzenia spowodowane przez czynniki o charakterze zewnętrznym, niemożliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy i któremu przy dochowaniu należytej staranności nie można było skutecznie zapobiec lub przeciwstawić, 2) w zakresie ust. 7 pkt 1, 2 gdy zmiany te są korzystne dla Zamawiającego 3) w zakresie ust. 7 pkt 1 w przypadku zmian powszechnie obowiązujących przepisów w trakcie realizacji umowy, z wyłączeniem zmian przepisów dotyczących wysokości podatku VAT. 9. Wykonawca wnioskujący o zmianę Umowy, przedłoży Zamawiającemu pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian do Umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pomorskie.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Departament Zamówień Publicznych i Administracji w Urzędzie Marszałkowskim Wojeówdztwa Pomorskiego w Gdańsku, ul. Okopowa 21/27 80-810 Gdańsk, pokój 133 G.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.06.2013 godzina 09:00, miejsce: Kancelaria Ogólna Urzędu Marszałkowskiego w Gdańsku ul. Okopowa 21/27, 80-810 Gdańsk, pokój nr 4A.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013 oraz z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2007-2013 oraz w ramach Europejskiego Funduszu Rybackiego oraz Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa masek ochronnych typ FFP3 z zaworem dla pracowników narażonych na kontakt z substancjami cytostatycznymi dla UCK
- Remont kuchni żłobka nr 1 w Gdańsku wraz z przebudową instalacji elektrycznej, gazowej, sanitarnej i wentylacyjnej
- Zaprojektowanie i wykonanie prac remontowych polegających na wymianie posadzki, wyrównaniu ścian i sufitów, położeniu gładzi gipsowych i malowaniu pomieszczeń na poziomie -1, w budynku A WETI PG.
- Dostawa kart przedpłaconych dla pracowników Gdańskich Usług Komunalnych Sp. z o.o.
- Przebudowa budynku nr 20 HYDRO Politechniki Gdańskiej zlokalizowanego przy ul. Gabriela Narutowicza 11/12 w Gdańsku - etap I
- Dostawa zestawów linii krwi z filtrem do plazmaferezy wraz z dzierżawą aparatu do plazmaferezy - 1 szt. dla UCK.
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa koszulek z nadrukiem do dalszej odsprzedaży
- Wykonanie i dostarczenie artykułów informacyjno-promocyjnych na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Warszawie
- "Zaprojektowanie, wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych do siedziby Zamawiającego".
- Dostawę artykułów promocyjnych i reklamowych na potrzeby Politechniki Białostockiej - ZK-DZP.262.33.2025
- Wykonanie i dostawa kalendarzy na 2026 rok w ramach Funduszy Europejskich dla Mazowsza 2021-2027
- Wydruk i dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych w ramach programu Aktywna Szkoła
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.