eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskWYKONANIE I DOSTARCZENIE ARTYKUŁÓW PROMOCYJNO-REKLAMOWYCH

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-05-28

Gdańsk: WYKONANIE I DOSTARCZENIE ARTYKUŁÓW PROMOCYJNO-REKLAMOWYCH
Numer ogłoszenia: 91907 - 2013; data zamieszczenia: 28.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samorząd Województwa Pomorskiego , ul. Okopowa 21/27, 80-810 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3261555, faks 058 3261556.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.woj-pomorskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE I DOSTARCZENIE ARTYKUŁÓW PROMOCYJNO-REKLAMOWYCH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. długopis z aluminiowym oksydowanym korpusem;Automatyczny długopis typu Lindo*, tj. z aluminiowym oksydowanym korpusem. Błyszczący srebrny klip i końcówka. Ozdobiony trzema pierścieniami. Wymiary 14 x 1,0x 1,0 cm, niebieski wkład. Nadruk 1 kolor w 2 miejscach; 3 logotypy oraz adres strony internetowej. Kolor długopisu : granat ( 12 000 szt.) ,srebrny ( 5000 szt.) - 17 000 szt. 2.ołówek z gumką; Ołówek drewniany - zaostrzony z białą gumką i srebrną metalową końcówką mocującą gumkę, grafit HB, wymiary 19 x śred. 0,7 cm Nadruk: tampondruk 1 kolor w dwóch miejscach, 3 logotypy oraz adres strony www Kolory : pomarańczowy ( 5000 szt.) , granatowy ( 11 000 szt.), biały ( 500 szt.)- 16 500 szt. 3. zawieszka na szyję - smycz odpinany łącznik, metalowy karabińczyk, uchwyt na tel. podszycie do wewnątrz - Długość 45 x 5 x 2 cm. Nadruk full kolor dwustronny metodą sublimacyjną. Nadruk trzech logotypów oraz adres strony www. Kolory : pomarańczowy ( 1000 szt.), granatowy ( 6 000 szt.)-7 000 szt.4.torba papierowa 24 x 36 cm Wymiary szer. 24 cm, wys.36 cm, gł. 9 cm, wykonana z papieru offsetowego, gładkiego 200 g,, uchwyt przewlekany ze sznurkabawełnianego ( dla toreb zielonych preferowany biały sznurek) , usztywniane dno i góra torby, z nadrukowanymi czterema kolorami, kolory CMYK - 100% zadruku lub Pantone, nadruk dwustronny . Nadruk logotypów max. w 5 miejscach. Wytrzymałość do 4 kg . Kolory torby : granat ( 5 000 szt.), zielony ( 1000 szt.) , pomarańczowy ( 1000 szt.) -7 000 szt. 5.twardy Brelok odblaskowy twardy wykonany z odblaskowego plastiku, zakończony łańcuszkiem z metalowym karabińczykiem. Wymiar : 9 cm. Nadruk 1 kolor, 3-5 logotypów oraz adres strony www. kolor breloka : pomarańczowy ( 750 szt.), granat ( 2000 szt.), zielony ( 250 szt.),czerwony ( 250 szt.), żółty (250 szt.)- 3 500 szt. 6.kubek termiczny beczułka ;kubek izotermiczny wykonany ze stali nierdzewnej i plastiku w kształcie beczułki o pojemności 400 ml, w kolorze ciemnoniebieskim. Wnętrze ze stali nierdzewnej. Pokrywka wykonana z czarnego plastiku. Pakowany indywidualnie w kartonik. Wymiary: 133x110x śred. 90 mm. Nadruk 1 kolor , wzdłuż dolnej krawędzi: 3-5 logotypy oraz napis - 1 620 szt. 7. Metalowy brelok latarka z diodą LED. Zasilany 4 bateryjkami dołączonymi do produktu. Pakowany w czarne kartonowe pudełko wyściełane gąbką. Wymiary produktu : 50 x10 x 10 mm Nadruk 1 kolor w 1 miejscu, 3 logotypy -300 szt. 8.zestaw piśmienniczy: długopis + cienkopis + etui elegancki zestaw piśmienniczy zawierający : przekręcany metalowy długopis z niebieskim wkładem oraz metalowy cienkopis z czarnym tuszem i etui wykonane z imitacji skóry. Pakowany indywidualnie w kartonowe nasuwane pudełko. Wymiary 22x17,8x4,5 cm. Nadruk tampondruk 1 kolor w 1 miejscu na opakowaniu; trzy logotypy. Kolor zestawu : czarny lub brązowy - 455 kompletów 9.pamięć USB 8GB w obudowie drewnianej.Drewniana obrotowa pamięć 8 GB USB. W dwóch wersjach : z drewna różanego lub klonu. Wymiary 66 x 21 x 13 mm. Rodzaj nadruku : grawer sitodruk. Nadruk 1 kolor, w 2 miejscach 3 logotypów. Kolor obudowy : z drewna klonu ( 1 970 szt.), z drewna różanego ( 20 szt.) -1 990 szt. 10.Rękawica kuchenna bawełniana. Nadruk 1 kolor w 1 miejscu, 3 logotypy Kolor rękawicy : pomarańczowy ( 250 szt.), czerwony ( 200 szt.) -450 szt.11. skakanka żabka.Skakanka z drewnianymi uchwytami w kształcie żabek. Pakowana w woreczek foliowy. Wymiary produktu : 2150 x 47 x 35 mm. Nadruk 1 kolor w 2 miejscach, 3 logotypy -250 szt.12. plastikowa linijka elastyczna ( giętka) o długości 30 cm, szerokości 3 cm w kolorze pomarańczowym. Nadruk full kolor, 3 logotypy w jednym miejscu oraz adres strony www -500 szt.13.torba na zakupy w 80% wykonana z przetworzonych opakowań Torba na zakupy w 80% wykonana z przetworzonych opakowań PET. Wymiary produktu 41x38 cm. Wstawki i rączki w kolorze : pomarańczowym. Nadruk 1 kolor w 1 miejscu, 3 logotypy oraz adres strony www - 1000 szt.14. automatyczny parasol 23 cale,Automatyczny parasol Mobile typu golf z pokrowcem do noszenia ; metalowa laska i szyny; uchwyt EVA. 8 paneli + etui. Wymiary produktu średnica cm. Nadruk 1 kolor w 1 miejscu ( na jednym brycie), 3 logotypy oraz adres strony www. Kolory : pomarańczowy ( 270 szt.), granatowy ( 400szt) - 670 szt. 15. piłka nożna zrobiona ze skóry syntetycznej, dwie powierzchnie, 32 segmenty, wielkość 5 Nadruk 1 kolor w 1 miejscu, 3 logotypy -300 szt.16.fartuch bawełniany.Naturalnie biały bawełniany fartuch kuchenny, z kolorową lamówką; Wymiar 89X59 cm; Materiał: bawełna; Nadruk 1 kolor w 1 miejscu,3-5 logotypy oraz hasło i adres strony www; pakowany w worek foliowy. Preferowany kolor lamówki dla 1000 szt. : zielony-1200 szt. 17. Zestaw szkolny w drewnianym niebarwionym pudełku. W zestawie : kredki, temperówka, gumka do mazania i linijka. wymiary : 20,7x 3 x 4 cm; Nadruk 1 kolor w 1 miejscu, 3 logotypy oraz adres strony www.- 6 000 szt.18.notes EKO,Notes z długopisem; Części papierowe pochodzą z recyclingu, Części plastikowe są bio-degradowalne ; Kolorystyka: dwukolorowa beżowo-zielony; Około 60 kartek; Wymiary notesu: 18x13,7x 1,4 cm, długopis z niebieskim wkładem; Rodzaj nadruku: tampondruk; Nadruk 1 kolor w 2 miejscach, 3-5 logotypów, hasło oraz adres strony www-1 000 szt.19.zakładka magnetyczna do książki;zakładka magnetyczna prostokątna do książki wykonana w dwóch wzorach; wymiary złożonej zakładki 4 x 11 cm; Zamawiający dopuszcza różnice w wymiarach zakładki +- 1cm; wycięcie w tylnej klapce zakładki, umożliwiające takie złożenie zakładki na stronę, że część zakładki wystaje z książki , papier obustronnie kredowany, gramatura 300g, druk offsetowy, full kolor (CMYK), obustronny, powierzchnia uszlachetniona folią błyszczącą, zastosowana para magnesów dzięki którym zakładka trzyma się strony i nie wypada z książki; zakładki pakowane pojedynczo w folię. Nadruk wg projektu Zamawiającego, wzór nr 1 : 500szt., wzór nr 2 : 1000 szt.-1 500 szt. 20.notatnik,Notes w oprawie z PET oraz poliestru 600 D w kolorze zielonym, o wymiarach 8,9 x 13,3 x 1,25 cm z zewnętrznym uchwytem na długopis, dwie kieszonki na karty kredytowe , zawierający notes Nadruk 1 kolor w 1 miejscu, 3 logotypy oraz adres strony www-400 szt. 21.tablica z klipem A4,Tablica z klipem , format A4, z tworzywa sztucznego, o wymiarach 22,5 x 31,5 x 0,1 cm w kolorze granatowym lub białym. Nadruk 1 kolor w 1 miejscu, 3 logotypy oraz adres strony www-300 szt. 22.komplet kredek (12 szt.) w tubie z temperówką,Zestaw drewnianych kredek w 12 kolorach. Pakowany w kartonową tubę z temperówką. Wymiary produktu : 10,2 x 3,7 x 3,7 cm. Nadruk 1 kolor w 1 miejscu, 3 logotypy oraz adres strony www-2 500 szt. 23.t-shirt bawełniany dla dzieci,Podkoszulek dziecięcy, 185 g-m2, 100% bawełna ring-spun single jersey, bez szwów bocznych, wzmocnienie na karku ( rozmiary dziecięce: 110 - 164 ) Kolor : granatowy. Nadruk full kolor w 2 miejscach oraz w 1 kolorze w 1 miejscu [ a) na piersi 1 logo , b) na rękawku 2 loga, 3) na karku hasło w 1 kolorze] 200 szt. 24.Zestaw gier 5 w 1; Zestaw 5 gier w drewnianym pudełku : domino, mikado, szachy, warcaby, Chińczyk. Wymiary 17 x 3 x 17 c m. Nadruk 1 kolor w 1 miejscu, 3 logotypy oraz adres strony www -200 szt. 25. silikonowy minutnik w kształcie jaja odmierzający czas w zakresie 60 minut. Wymiary 6x8cm; nadruk metodą gwarantującą trwałość w 1 kolorze w 1 miejscu, 3-5 logotypów oraz-ewentualnie slogan oraz adres strony www; pakowany pojedynczo w kartonik. Kolory minutnika : jasny zielony ( 500 szt.), czerwony ( 250 szt.), niebieski ( 250 szt.)-1 000 szt. 26.przypinka metalowa (dwa wzory), okrągła o wymiarach 56-75 mm, projekty Zleceniodawcy, druk przedniej strony metodą offsetowa, nadruk full kolor CMYK, przednia strona zabezpieczona błyszczącą folią, mocowanie na magnes gwarantujący utrzymanie przypinki w odpowiednim miejscu garderoby bądź powierzchni metalowej. wzór nr 1 ( 300szt.) wzór nr 2 ( 700 szt.) 1 000 szt. 27.Zestaw do czyszczenia butów złożony z 5 elementów w etui w kolorze brązowym wykonanym z PU. W zestawie : pasta czarna, pasta naturalna, łyżka do butów, szczotka oraz ściereczka wymiary : średnica 7,4 x 17 cm. Nadruk 1 kolor w 1 miejscu, 3 logotypy oraz adres strony- 200 szt.28.zestaw do gry w boule w futerale zawierającym : 6 kul, czerwony znacznik ze sznurkiem do mierzenia, małą drewnianą kulkę. Nadruk 1 kolor w 1 miejscu, 3 logotypy oraz adres strony www-200 szt. 29.Balon wraz patyczkiem i koszyczkiem. Nadruk full kolor, w 2 miejscach ( 1 miejsce : 1 logo, 2 miejsce : 2 logotypy) Kolory : pomarańczowy ( 500 szt.) granat ( 5000 szt.), biały ( 500 szt.)-6 000 szt. 30.torba materiałowa z dnem z bawełny lub surówki bawełnianej z nadrukiem full kolor ( CMYK) w 3 miejscach( 1 miejsce : 1 logo, 2 miejsce 2 logotypy, 3 miejsce : hasło) wymiary : min. 42 x 38 x 21 cm, długie uszy min. 60 cm . Kolory torby : granatowy ( 2 000 szt.), pomarańczowy ( 1 000 szt.)-3 000 szt. 31.Kubek wykonany z kamionki w kolorze czarnym na zewnątrz , zielonym lub niebieskim wewnątrz o wymiarach : średnica 10,16 x11,43 cm . Nadruk 1 kolor w 1 miejscu, 3 logotypy-500 szt..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 45.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie dla żadnej z części zamówienia. Ocena spełnienia wyżej wskazanego warunku na zamówienie nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w pkt III.4) W prowadzonym postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy wykazali brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia wyżej wskazanego warunku na zamówienie nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów. W prowadzonym postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy wykazali brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia wyżej wskazanego warunku na zamówienie nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów. W celu potwierdzenia wykazania spełniania opisanych wyżej warunków udziału w postępowaniu Wykonawca musi załączyć do oferty dokumenty i oświadczenia określone w SIWZ. Zamawiający dokona oceny wykazania spełnienia powyższych warunków na podstawie złożonych przez Wykonawcę, wymaganych w SIWZ dokumentów i oświadczeń na zasadzie: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia wyżej wskazanego warunku na zamówienie nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w pkt III.4)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia wyżej wskazanego warunku na zamówienie nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w pkt III.4)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia wyżej wskazanego warunku na zamówienie nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w pkt III.4)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, iż warunek ten został spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 100 000,00 złotych (słownie: sto tysięcy złotych) Ocena wykazania spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w pkt III.4)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Udział w postępowaniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. 2) Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi złożyć dokumenty, o których mowa w niniejszym rozdziale w ust. 2 pkt 1-2. 3) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia złożą łącznie Formularz oferty oraz jeden komplet dokumentów, o których mowa w niniejszym rozdziale ust. 1 pkt 1-2. 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1) zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 2 pkt 2 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) dokumenty, o których mowa w pkt 1 lit. a powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis pkt. 2 stosuje się odpowiednio. 5. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 6. Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go i nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 7. Brak jakiegokolwiek z dokumentów wymaganych w SIWZ lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania oraz uznanie jego oferty za odrzuconą, z zastrzeżeniem ust. 8 niniejszego rozdziału. 8. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 9. Dokumenty należy składać w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 10. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy, należy wraz z ofertą złożyć listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331, z późn. zm.) albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej - załącznik nr 5 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

6. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej, pod rygorem nieważności. 7. Istotne zmiany postanowień Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy mogą dotyczyć: 1) zmiany warunków i terminów płatności, 2) zmiana parametrów technicznych przedmiotu umowy, jeśli przyczyni się to do poprawy jakości zamówienia, przy czym, zmiana ta nie spowoduje zwiększenia kosztów realizacji zamówienia. 8. Zmiany, o których mowa w ust. 7 mogą nastąpić jedynie w przypadku: 1) w zakresie ust. 7 pkt 1, 2 wystąpienia siły wyższej. Pod pojęciem siły wyższej strony rozumieją zdarzenia spowodowane przez czynniki o charakterze zewnętrznym, niemożliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy i któremu przy dochowaniu należytej staranności nie można było skutecznie zapobiec lub przeciwstawić, 2) w zakresie ust. 7 pkt 1, 2 gdy zmiany te są korzystne dla Zamawiającego 3) w zakresie ust. 7 pkt 1 w przypadku zmian powszechnie obowiązujących przepisów w trakcie realizacji umowy, z wyłączeniem zmian przepisów dotyczących wysokości podatku VAT. 9. Wykonawca wnioskujący o zmianę Umowy, przedłoży Zamawiającemu pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian do Umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pomorskie.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Departament Zamówień Publicznych i Administracji w Urzędzie Marszałkowskim Wojeówdztwa Pomorskiego w Gdańsku, ul. Okopowa 21/27 80-810 Gdańsk, pokój 133 G.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.06.2013 godzina 09:00, miejsce: Kancelaria Ogólna Urzędu Marszałkowskiego w Gdańsku ul. Okopowa 21/27, 80-810 Gdańsk, pokój nr 4A.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013 oraz z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2007-2013 oraz w ramach Europejskiego Funduszu Rybackiego oraz Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.