eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › Roboty konserwacyjne w kompleksach administrowanych przez Komendę Portu Wojennego Gdynia spr. nr 57/KPW/INFR/2013

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-05-28

Gdynia: Roboty konserwacyjne w kompleksach administrowanych przez Komendę Portu Wojennego Gdynia spr. nr 57/KPW/INFR/2013
Numer ogłoszenia: 91831 - 2013; data zamieszczenia: 28.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Portu Wojennego Gdynia , ul. Rondo Bitwy pod Oliwą 1, 81-103 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 58 626 21 98, faks 58 6262314.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kpwgdynia.mw.mil.pl; www.mw.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty konserwacyjne w kompleksach administrowanych przez Komendę Portu Wojennego Gdynia spr. nr 57/KPW/INFR/2013.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są: Roboty konserwacyjne w kompleksach administrowanych przez Komendę Portu Wojennego Gdynia: Cześć I naprawa pokrycia dachowego w budynku nr 80 - Gdynia ul. Rondo Bitwy pod Oliwą 1; naprawa podłoży betonowych, malowanie elewacji, wykonanie izolacji dachu w budynku nr 111 - Gdynia ul. Rondo Bitwy pod Oliwą 1; naprawa pokrycia dachowego, wymiana drzwi zewnętrznych, konserwacja pomieszczenia w budynku nr 14 - Gdynia ul. Dickmana. Część II odnowienie powłok malarskich w pomieszcz. wartowni, konserwacja węzła cieplnego, naprawa rozdzielacza w budynku nr 2 - Gdynia ul. Sakowicza 1; montaż zaworów odcinających c.o.regulacyjnych w budynku nr 36 - Gdynia ul. Sakowicza 1; wymiana pomp obiegowych c.o. i c.w.u. w budynku nr 38 - Gdynia ul. Sakowicza 1; naprawa hydrantu i zasuw - Gdynia ul. Czernickiego 124. Część III częściowa wymiana stolarki okiennej w budynku nr 2 - Gdynia ul. Skwer Kościuszki 8; częściowa wymiana stolarki okiennej w budynku nr 1 - Gdynia ul. Jana z Kolna 8b; wymiana okna PCV na antywłamaniowe w budynku nr 1 - Gdynia ul. Pułaskiego 7; wymiana drzwi ewakuacyjnych w budynku nr 1 - Gdynia ul. Jana Pawła II 13b. Część IV uzupełnienie tynków, malowanie, uzupełnienie posadzek, naprawa schodów, częściowa wymiana drzwi w budynku nr 56 - Hel; malowanie tynków wewnętrznych, naprawa posadzek, naprawa schodów, częściowa wymiana drzwi w budynku nr 67 - Hel; uzupełnienie tynków, malowanie, uzupełnienie posadzek, wykładzin PCV, częściowa wymiana drzwi w budynku nr 87 i 89 - Hel; uzupełnienie izolacji, uzupełnienie tynków wewnętrznych, roboty malarskie w budynku nr 38 - Hel; wymiana osprzętu elektrycznego, uzupełnienie tynków wewnętrznych, malowanie, częściowa wymiana drzwi w budynku nr 14 - Hel. Część V uzupełnienie punktów świetlnych na budynkach - Gdynia ul. Dickmana; konserwacja obwodnicy oświetleniowej - Gdynia ul. Czernickiego 124. Część VI miejscowa naprawa istniejącej nawierzchni oraz konserwacja oznakowania parkingów - Gdynia ul. Rondo Bitwy pod Oliwą 1; konserwacja oznakowania jezdni i placów - Gdynia ul. Dickmana; naprawa nawierzchni asfaltowych - Gdynia, ul. Czernickiego 124. Część VII przełożenie i uzupełnienie nawierzchni z płyt typu JOMB placu przy budynkach nr 167 i 169 - Gdynia ul. Rondo Bitwy pod Oliwą 1; utwardzenie nawierzchni placu przy budynku nr 309 - Gdynia ul. Rondo Bitwy pod Oliwą 1. Część VIII konserwacja ogrodzenia - Gdynia ul. Dickmana; naprawa ogrodzenia i bramy przy budynku nr 144 - Gdynia ul. Rondo Bitwy pod Oliwą 1. 2. Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 6 a - h do SIWZ, w skład, którego wchodzi Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót oraz Przedmiar i Zestawienie materiałów; 3. W odniesieniu do wskazanych w powyższej dokumentacji znaków towarowych, patentów, źródła pochodzenia, zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych posiadających parametry nie gorsze niż wyszczególnione w dokumentacji. Materiały równoważne przed ich zastosowaniem muszą uzyskać akceptację zamawiającego. 4. Mając na uwadze, iż zgodnie z zapisami zawartymi w istotnych postanowieniach umowy, stanowiącymi załącznik nr 5 do SIWZ Zamawiający przewidział rozliczenie ryczałtowe, zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej przedmiotu zamówienia oraz zapoznał się z dokumentacją zawartą w pkt. 3, a także zdobył na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Przedmiar i Zestawienie materiałów, stanowiące część załącznika nr 6 a - h do SIWZ, służyć będą Wykonawcy jedynie pomocniczo w celu zapoznania się z przedmiotem zamówienia i w trakcie realizacji zamówienia nie mogą stanowić podstawy roszczenia Wykonawcy, z tytułu informacji w nim zawartych. Wszelkie wątpliwości lub stwierdzone rozbieżności pomiędzy dokumentacją postępowania, a stanem faktycznym należy zgłaszać Zamawiającemu w trybie art. 38 ustawy Pzp. 5. Zamawiający umożliwi wykonawcom odbycie wizji lokalnej obiektów. Ze względów organizacyjnych dokonanie wizji lokalnej odbędzie się w dniu 05.06.2013 r. o godzinie 9.00. Zbiórka w budynku nr 171 na terenie KPW Gdynia ul. Rondo Bitwy pod Oliwą 1. Na terenie Portu Wojennego obowiązuje system przepustek wydawanych każdorazowo na Biurze Przepustek. Osoby chcące osobiście wziąć udział w spotkaniu powinny uwzględnić czas potrzebny na uzyskanie przepustki. Kontakt telefoniczny - p. Magdalena KACZMAREK Kierownik Sekcji TUN KPW Gdynia, tel. 58 626 66 80. 6. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. Wartość poniżej kwot określonych według art. 11 ust. 8 ustawy Pzp.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium wynosi: Część I: 3 900, 00 zł (słownie: trzy tysiące dziewięćset zł 00/100) Część II: 3 700, 00 zł (słownie: trzy tysiące siedemset zł. 00/100) Część III: 1 600, 00 zł (słownie: tysiąc sześćset zł 00/100) Część IV: 7 000, 00 zł (słownie: siedem tysięcy zł 00/100) Część V: 2 600, 00 zł (słownie: dwa tysiące sześćset zł 00/100) Część VI: 4 300, 00 (słownie: cztery tysiące trzysta zł 00/100) Część VII: 2 600, 00 zł (słownie: dwa tysiące sześćset zł 00/100) Część VIII: 4 000, 00 (słownie: cztery tysiące zł 00/100) 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy: NBP O/O Gdańsk nr rachunku: 21 1010 1140 0171 5413 9120 2000 z dopiskiem: wadium - nr sprawy: 57/KPW/INFR/2013; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium, z wyjątkiem przelewu pieniężnego, składa się w oryginale w Kancelarii Jawnej Komendy Portu Wojennego Gdynia w kopercie opatrzonej nazwą oraz adresem wykonawcy z dopiskiem: Wadium - nr sprawy 57/KPW/INFR/2013, najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. Wskazane jest, aby kopia, potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, stanowiąca dowód wniesienia wadium była dołączona do oferty. 4. W przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub poręczenia powinno w ich treści zawierać zobowiązanie odpowiednio podmiotu udzielającego gwarancji lub poręczyciela do bezwarunkowej wypłaty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 5. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany w pkt. 2 rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. Wskazane jest, aby kopia, potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, stanowiącą dowód wniesienia wadium była dołączona do oferty. 6. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona akceptowalną formą wadium, zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania. 7. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 8. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 9. Zamawiający dokona niezwłocznie zwrotu wadium, jeżeli zajdą przesłanki określone w art. 46 ust. 1, 1a i 2 ustawy Pzp. 10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszt prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizję bankową za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 11. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, utraci wadium na rzecz Zamawiającego w przypadku, gdy: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, c) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, na zasadach określonych w Specyfikacji 12. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobą lub osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia dla Część I: 1) posiadającymi uprawnienia w odpowiedniej specjalności (na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane - Dz. U, z 2006 r. Nr 156 poz. 1118, ze zm): - aktualne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej i należącą ymi do Izby Inżynierów Budownictwa. - aktualne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych i należącą/ymi do Izby Inżynierów Budownictwa; 2) wpisanymi na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzonej zaświadczeniem wydanym przez tę izbę, z aktualnym terminem ważności dla Część V: 1) posiadającymi uprawnienia w odpowiedniej specjalności (na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane - Dz. U, z 2006 r. Nr 156 poz. 1118, ze zm): - aktualne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych i należącą ymi do Izby Inżynierów Budownictwa; 2) wpisanymi na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzonej zaświadczeniem wydanym przez tę izbę, z aktualnym terminem ważności lub odpowiadające im inne ważne uprawnienia budowlane wydane na mocy wcześniejszych obowiązujących przepisów, odpowiednio dla każdej z Części.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się posiadaniem opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, gdy konieczność wprowadzenia takich zmian wynikać będzie z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla zamawiającego w szczególności: zmiany wynikające z aktualnych na czas wykonywania zamówienia przepisów prawa lub zapobieżenia powstania nieodwracalnych w skutkach strat dla zamawiającego. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ustaleń zawartej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w przypadku: a) braku płynności finansowania umowy lub zmiany limitu finansowego określonego w zatwierdzonym Rocznym Planie Remontów na dany rok budżetowy, b) zmian w ustawie prawo budowlane i rozporządzeniach wykonawczych, ustawach i rozporządzeniach (mających wpływ na przedmiot zamówienia), które nastąpiły po dniu podpisania umowy, c) treści decyzji administracyjnych uzyskanych przez Wykonawcę w trakcie realizacji umowy związanych z przedmiotem umowy, d) niemożności dotrzymania terminu wykonania umowy z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, e) wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, f) wystąpienia zmiany określającej sposób wykonania robót - w przypadku, w którym służyć to będzie podniesieniu standardu przedmiotu zamówienia i nie będzie to wykraczało poza określenie przedmiotu zamówienia zawartego w SIWZ oraz nie będzie powodowało zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy, ani konieczności zmiany terminu wykonania zamówienia, g) zmiany technologii wykonania robót, a co za tym idzie wynagrodzenia wykonawcy, na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego pod warunkiem wystąpienia obiektywnych okoliczności, których Zamawiający nie przewidział na etapie przygotowania postępowania, a które powodują, że wykonanie zamówienia bez zmiany technologii robót powodowałoby dla Zamawiającego niekorzystne skutki z uwagi na zamierzony cel realizacji przedmiotu zamówienia i związane z tym racjonalne wydatkowanie środków publicznych, h) odstąpienia na wniosek Zamawiającego od realizacji części robót i związanym z tym obniżeniem wynagrodzenia (o kwotę nie mniejszą niż wynikać to będzie z kosztorysu ofertowego dostarczonego przez wykonawcę do zamawiającego przed podpisaniem umowy), pod warunkiem wystąpienia obiektywnych okoliczności, których Zamawiający nie uwzględnił na etapie przygotowania postępowania, a które powodują, że wykonanie przedmiotu zamówienia bez ograniczenia zakresu robót, powodowałyby dla Zamawiającego niekorzystne skutki z uwagi na zamierzony cel realizacji przedmiotu zamówienia i związane z tym racjonalne wydatkowanie środków publicznych. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo, na wniosek wykonawcy, do przedłużenia terminu realizacji umowy w przypadku: a) przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego, b) działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne), mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania robót, c) wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, d) wystąpienia konieczności udzielenia zamówień uzupełniających lub dodatkowych. 4. W przypadkach określonych w ust. 3 okres przesunięcia terminu zakończenia nie przekroczy okresu równego okresowi przerwy lub przestoju.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kpwgdynia.mw.mil.pl, www.mw.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba zamawiajacego, Sekcjia Zamówień Publicznych - bud. 304 na terenie Portu Wojennego Gdynia.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.06.2013 godzina 13:30, miejsce: KPW Gdynia, Kancelaria Jawna - parter po prawej stronie przy wejściu głównym, czynna w godz. 07:45-10:00, 13:00-15:00.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Roboty konserwacyjne w kompleksach administrowanych przez Komendę Portu Wojennego Gdynia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty konserwacyjne w kompleksach administrowanych przez Komendę Portu Wojennego Gdynia: 1. naprawa pokrycia dachowego w budynku nr 80 - Gdynia ul. Rondo Bitwy pod Oliwą 1; 2. naprawa podłoży betonowych, malowanie elewacji, wykonanie izolacji dachu w budynku nr 111 - Gdynia ul. Rondo Bitwy pod Oliwą 1; 3. naprawa pokrycia dachowego, wymiana drzwi zewnętrznych, konserwacja pomieszczenia w budynku nr 14 - Gdynia ul. Dickmana..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.00.00-3, 45.45.30.00-7, 45.21.62.30-5, 45.26.19.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 75.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Roboty konserwacyjne w kompleksach administrowanych przez Komendę Portu Wojennego Gdynia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty konserwacyjne w kompleksach administrowanych przez Komendę Portu Wojennego Gdynia: 1. odnowienie powłok malarskich w pomieszcz. wartowni, konserwacja węzła cieplnego, naprawa rozdzielacza w budynku nr 2 - Gdynia ul. Sakowicza 1; 2. montaż zaworów odcinających c.o.regulacyjnych w budynku nr 36 - Gdynia ul. Sakowicza 1; 3. wymiana pomp obiegowych c.o. i c.w.u. w budynku nr 38 - Gdynia ul. Sakowicza 1; 4. naprawa hydrantu i zasuw - Gdynia ul. Czernickiego 124..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.31.00.00-3, 45.33.11.00-7, 45.23.21.50-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Roboty konserwacyjne w kompleksach administrowanych przez Komendę Portu Wojennego Gdynia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty konserwacyjne w kompleksach administrowanych przez Komendę Portu Wojennego Gdynia: 1. częściowa wymiana stolarki okiennej w budynku nr 2 - Gdynia ul. Skwer Kościuszki 8; 2. częściowa wymiana stolarki okiennej w budynku nr 1 - Gdynia ul. Jana z Kolna 8b; 3. wymiana okna PCV na antywłamaniowe w budynku nr 1 - Gdynia ul. Pułaskiego 7; 4. wymiana drzwi ewakuacyjnych w budynku nr 1 - Gdynia ul. Jana Pawła II 13b..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.32-8, 45.42.11.31-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 50.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Roboty konserwacyjne w kompleksach administrowanych przez Komendę Portu Wojennego Gdynia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty konserwacyjne w kompleksach administrowanych przez Komendę Portu Wojennego Gdynia: 1. uzupełnienie tynków, malowanie, uzupełnienie posadzek, naprawa schodów, częściowa wymiana drzwi w budynku nr 56 - Hel; 2. malowanie tynków wewnętrznych, naprawa posadzek, naprawa schodów, częściowa wymiana drzwi w budynku nr 67 - Hel; 3. uzupełnienie tynków, malowanie, uzupełnienie posadzek, wykładzin PCV, częściowa wymiana drzwi w budynku nr 87 i 89 - Hel; 4. uzupełnienie izolacji, uzupełnienie tynków wewnętrznych, roboty malarskie w budynku nr 38 - Hel; 5. wymiana osprzętu elektrycznego, uzupełnienie tynków wewnętrznych, malowanie, częściowa wymiana drzwi w budynku nr 14 - Hel..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.32-8, 45.44.21.10-1, 45.43.11.00-8, 45.31.12.00-2, 45.26.19.20-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 100.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Roboty konserwacyjne w kompleksach administrowanych przez Komendę Portu Wojennego Gdynia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty konserwacyjne w kompleksach administrowanych przez Komendę Portu Wojennego Gdynia: 1. uzupełnienie punktów świetlnych na budynkach - Gdynia ul. Dickmana; 2. konserwacja obwodnicy oświetleniowej - Gdynia ul. Czernickiego 124..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.61.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Roboty konserwacyjne w kompleksach administrowanych przez Komendę Portu Wojennego Gdynia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty konserwacyjne w kompleksach administrowanych przez Komendę Portu Wojennego Gdynia: 1. miejscowa naprawa istniejącej nawierzchni oraz konserwacja oznakowania parkingów - Gdynia ul. Rondo Bitwy pod Oliwą 1; 2. konserwacja oznakowania jezdni i placów - Gdynia ul. Dickmana; 3. naprawa nawierzchni asfaltowych - Gdynia, ul. Czernickiego 124..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Roboty konserwacyjne w kompleksach administrowanych przez Komendę Portu Wojennego Gdynia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty konserwacyjne w kompleksach administrowanych przez Komendę Portu Wojennego Gdynia: 1. przełożenie i uzupełnienie nawierzchni z płyt typu JOMB placu przy budynkach nr 167 i 169 - Gdynia ul. Rondo Bitwy pod Oliwą 1; 2. utwardzenie nawierzchni placu przy budynku nr 309 - Gdynia ul. Rondo Bitwy pod Oliwą 1..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.00-1, 45.22.33.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Roboty konserwacyjne w kompleksach administrowanych przez Komendę Portu Wojennego Gdynia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty konserwacyjne w kompleksach administrowanych przez Komendę Portu Wojennego Gdynia: 1. konserwacja ogrodzenia - Gdynia ul. Dickmana; 2. naprawa ogrodzenia i bramy przy budynku nr 144 - Gdynia ul. Rondo Bitwy pod Oliwą 1..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.34.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.