eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BiałystokŚWIADCZENIE KOMPLEKSOWYCH USŁUG TRANSPORTOWYCH POLEGAJĄCYCH NA USUWANIU I PRZEMIESZCZANIU, WRAZ Z WSZELKIMI PRACAMI TOWARZYSZĄCYMI, POJAZDÓW I ICH CZĘŚCI ZATRZYMANYCH DO DYSPOZYCJI POLICJI, A TAKŻE PRZEMIESZCZANIE POJAZDÓW SŁUŻBOWYCH POLICJI - W REJONIE DZIAŁANIA JEDNOSTEK POLICJI WOJ. PODLASKIEGO

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-04-15

Białystok: ŚWIADCZENIE KOMPLEKSOWYCH USŁUG TRANSPORTOWYCH POLEGAJĄCYCH NA USUWANIU I PRZEMIESZCZANIU, WRAZ Z WSZELKIMI PRACAMI TOWARZYSZĄCYMI, POJAZDÓW I ICH CZĘŚCI ZATRZYMANYCH DO DYSPOZYCJI POLICJI, A TAKŻE PRZEMIESZCZANIE POJAZDÓW SŁUŻBOWYCH POLICJI - W REJONIE DZIAŁANIA JEDNOSTEK POLICJI WOJ. PODLASKIEGO
Numer ogłoszenia: 91782 - 2016; data zamieszczenia: 15.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Białymstoku , ul. Sienkiewicza 65, 15-003 Białystok, woj. podlaskie, tel. 85 670 31 37, faks 85 670 28 42.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.podlaska.policja.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ŚWIADCZENIE KOMPLEKSOWYCH USŁUG TRANSPORTOWYCH POLEGAJĄCYCH NA USUWANIU I PRZEMIESZCZANIU, WRAZ Z WSZELKIMI PRACAMI TOWARZYSZĄCYMI, POJAZDÓW I ICH CZĘŚCI ZATRZYMANYCH DO DYSPOZYCJI POLICJI, A TAKŻE PRZEMIESZCZANIE POJAZDÓW SŁUŻBOWYCH POLICJI - W REJONIE DZIAŁANIA JEDNOSTEK POLICJI WOJ. PODLASKIEGO.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowych usług transportowych polegających na usuwaniu i przemieszczaniu, wraz z wszelkimi pracami towarzyszącymi, pojazdów i ich części zatrzymanych do dyspozycji Policji (Komenda Wojewódzka Policji, Komendy Miejskie Policji, Komendy Powiatowe Policji, Komenda Główna Policji), a także przemieszczanie pojazdów służbowych Policji - w rejonie działania jednostek Policji województwa podlaskiego. Zakres podstawowych czynności wchodzących w skład zlecenia usługi transportowej: a) przygotowanie pojazdu do załadunku (wszelkie prace towarzyszące przygotowaniu pojazdu do transportu); b) załadunek pojazdu zgodnie z dyspozycją Policji; c) uporządkowanie miejsca zdarzenia z odpadków szkła, metalu i innych odpadków nie wymagających użycia specjalistycznego sprzętu i materiałów; d) dojazd (najkrótszą drogą) z pojazdem transportowanym na parking KMP/KPP lub inne miejsce wskazane przez Zamawiającego; e) rozładunek sprzętu transportowego. Zadania: od 1 do 13 dotyczą świadczenia kompleksowych usług transportowych polegających na usuwaniu i przemieszczaniu, wraz z wszelkimi pracami towarzyszącymi, pojazdów i ich części o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 t, zatrzymanych do dyspozycji Policji (KWP, KMP, KPP, KGP), a także przemieszczanie pojazdów służbowych Policji: Zadanie 1 - w rejonie działania Komendy Powiatowej Policji w Augustowie. Zadanie 2 - w rejonie działania Komendy Powiatowej Policji w Bielsku Podlaskim. Zadanie 3 - w rejonie działania Komendy Powiatowej Policji w Grajewie. Zadanie 4 - w rejonie działania Komendy Powiatowej Policji w Hajnówce. Zadanie 5 - w rejonie działania Komendy Powiatowej Policji w Kolnie. Zadanie 6 - w rejonie działania Komendy Powiatowej Policji w Łomży. Zadanie 7 - w rejonie działania Komendy Powiatowej Policji w Mońkach. Zadanie 8 - w rejonie działania Komendy Powiatowej Policji w Sejnach. Zadanie 9 - w rejonie działania Komendy Powiatowej Policji w Siemiatyczach. Zadanie 10 - w rejonie działania Komendy Powiatowej Policji w Sokółce. Zadanie 11 - w rejonie działania Komendy Miejskiej Policji w Suwałkach. Zadanie 12 - w rejonie działania Komendy Powiatowej Policji w Wysokiem Mazowieckiem. Zadanie 13 - w rejonie działania Komendy Powiatowej Policji w Zambrowie. Pojazdy o masie całkowitej do 3,5 t Czas dojazdu Wykonawcy usługi do miejsca zatrzymania pojazdu powinien wynosić nie więcej niż 60 min od momentu przyjęcia zgłoszenia o miejscu, w którym znajduje się pojazd do momentu rozpoczęcia wykonywania usługi transportowej. W przypadku zaistnienia szczególnie trudnych warunków terenowych podczas załadunku pojazdu (potwierdzone w Protokole przekazania sprzętu transportowego do holowania przez policjanta wykonującego czynności służbowe na miejscu zdarzenia), Wykonawcy oprócz opłaty ryczałtowej przysługuje dodatek. Jako szczególnie trudne warunki przyjmuje się załadunek pojazdu spoza drogi w rozumieniu art. 2 pkt. 1 ustawy z dnia 20.06.1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jedn. Dz. U. z 2012 r. poz. 1137 z późn. zm.), tj. np.: pojazd w rowie, zaklinowany na drzewie, słupie, z innym pojazdem, pojazd w wodzie, na grząskim terenie, wyciągany z torowiska, pojazd leżący na dachu. Wszystkie ceny jednostkowe zaoferowane przez Wykonawcę są stałe, bez względu na porę dnia i dzień tygodnia oraz stopień trudności wykonywanych prac. Zadania: od 14 do 22 dotyczą świadczenia kompleksowych usług transportowych polegających na usuwaniu i przemieszczaniu, wraz z wszelkimi pracami towarzyszącymi, pojazdów i ich części o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 3,5 t, zatrzymanych do dyspozycji Policji (KWP, KMP, KPP, KGP): Zadanie 14 - w rejonie działania Komendy Powiatowej Policji w Augustowie. Zadanie 15 - w rejonie działania Komendy Miejskiej Policji w Suwałkach i Komendy Powiatowej Policji w Sejnach. Zadanie 16 - w rejonie działania Komendy Powiatowej Policji w Grajewie. Zadanie 17 - w rejonie działania Komendy Miejskiej Policji w Łomży i Komendy Powiatowej Policji w Kolnie. Zadanie 18 - w rejonie działania Komendy Powiatowej Policji w Hajnówce i Komendy Powiatowej Policji w Bielsku Podlaskim. Zadanie 19 - w rejonie działania Komendy Miejskiej Policji w Białymstoku, Komendy Powiatowej Policji w Mońkach i Komendy Powiatowej Policji w Sokółce. Zadanie 20 - w rejonie działania Komendy Powiatowej Policji w Siemiatyczach. Zadanie 21 - w rejonie działania Komendy Powiatowej Policji w Wysokiem Mazowieckiem. Zadanie 22 - w rejonie działania Komendy Powiatowej Policji w Zambrowie. Pojazdy o masie całkowitej powyżej 3,5 t Czas dojazdu Wykonawcy usługi do miejsca zatrzymania pojazdu powinien wynosić nie więcej niż 90 min od momentu przyjęcia zgłoszenia o miejscu, w którym znajduje się pojazd do momentu rozpoczęcia wykonywania usługi transportowej. Przez pojazd należy rozumieć również zespół pojazdów, tzn. pojazdy złączone ze sobą w celu poruszania się po drodze jako całość; nie dotyczy to pojazdów złączonych w celu holowania. W przypadku, gdy przy wykonaniu usługi świadczenia kompleksowych usług transportowych polegających na usuwaniu i przemieszczaniu, wraz z wszelkimi pracami towarzyszącymi, pojazdów i ich części o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 3,5 t niezbędne będzie użycie dźwigu (potwierdzone w Protokole przekazania sprzętu transportowego do holowania przez policjanta wykonującego czynności służbowe na miejscu zdarzenia), Wykonawca może powiększyć kwotę należną za wykonanie zleconej usługi o koszt użycia dźwigu. Cena za użycie dźwigu jest ceną ryczałtową i obejmuje wszystkie koszty związane z obsługą dźwigu, dojazdem oraz powrotem dźwigu. W przypadku zaistnienia szczególnie trudnych warunków terenowych podczas załadunku pojazdu (potwierdzonych w Protokole przekazania sprzętu transportowego do holowania przez policjanta wykonującego czynności służbowe na miejscu zdarzenia), Wykonawcy oprócz opłaty ryczałtowej przysługuje dodatek. Jako szczególnie trudne warunki przyjmuje się załadunek pojazdu spoza drogi w rozumieniu art. 2 pkt. 1 ustawy z dnia 20.06.1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jedn. Dz. U. z 2012 r. poz. 1137 z późn. zm.) np. pojazd w rowie, zaklinowany na drzewie, słupie, z innym pojazdem, na grząskim terenie, wyciągany z torowiska. Wszystkie ceny jednostkowe zaoferowane przez Wykonawcę są stałe, bez względu na porę dnia i dzień tygodnia oraz stopień trudności wykonywanych prac. Szacunkowa wartość zamówienia (netto): 336.290,67 zł.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.81.10 - Usługi holownicze .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 22.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2018.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określił szczegółowego warunku w zakresie posiadania szczególnych uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana w oparciu o złożone oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 SIWZ, zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określił szczegółowego warunku w zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana w oparciu o złożone oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 SIWZ, zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi wykaz narzędzi dostępnych Wykonawcy w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami, tj. jeżeli Wykonawca złoży załącznik nr 7 SIWZ, z którego będzie wynikało, że dysponuje minimum 1 samochodem specjalnym przeznaczonym do holowania i przewozu pojazdów samochodowych o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 tony (dotyczy zadań 1 - 13) oraz minimum 1 samochodem specjalnym przeznaczonym do holowania pojazdów samochodowych o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 3,5 tony (dotyczy zadań 14 - 22). Ocena spełniania warunku zostanie dokonana w oparciu o złożone oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 SIWZ oraz wykaz pojazdów dostępnych dostępnych Wykonawcy usługi w celu wykonania zamówienia - załącznik nr 7 SIWZ, zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określił szczegółowego warunku w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana w oparciu o złożone oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 SIWZ, zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określił szczegółowego warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana w oparciu o złożone oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 SIWZ, zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. UWAGA! W celu zachowania formy pisemnej dokument ten powinien być własnoręcznie podpisany przez te podmioty trzecie i złożony w oryginale. Zobowiązania podmiotów trzecich do udostępnienia zasobów, złożone w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, nie spełniają wymogu formy pisemnej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Czas dojazdu w ramach realizacji danego zadania - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 2. Zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty możliwa jest w następujących przypadkach i na zasadach poniżej określonych: 1) dopuszczalne są zmiany wynagrodzenia należnego Wykonawcy spowodowane wzrostem albo zmniejszeniem stawki podatku VAT na usługi będące przedmiotem umowy; 2) dopuszczalna jest zmiana wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadku zmiany: a) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, b) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te mają wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę; c) jeśli zmiany, o których mowa w lit. a lub b powodują zwiększenie kosztów realizacji umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy o kwotę, która wynika bezpośrednio z okoliczności będących następstwem tych zmian. W przypadku zwiększenia wynagrodzenia, Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia dowodów, które w sposób jednoznaczny i wyczerpujący potwierdzą zasadność wprowadzenia zmiany wynagrodzenia. Jeśli zmiany będą powodować zmniejszenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza również możliwość umniejszenia wynagrodzenia o różnicę, która nastąpiła w wyniku zmiany przepisów w zakresie określonym w lit. a lub b. 3. Zmiana umowy na wniosek Wykonawcy wymaga wykazania okoliczności uprawniających do dokonania tej zmiany.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.podlaska.policja.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji w Białymstoku, ul. Sienkiewicza 65, 15-003 Białystok, pokój nr 220 Zespół ds. Zamówień Publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.04.2016 godzina 10:30, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji w Białymstoku, ul. Sienkiewicza 65, 15-003 Białystok, pokój nr 220 Zespół ds. Zamówień Publicznych.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.