eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŚwiecieDostawa wyposażenia do pracowni logistycznej Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Świeciu w ramach Projektu pn.Dobre kształcenie - lepszy start zawodowy V

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-03-18

Świecie: Dostawa wyposażenia do pracowni logistycznej Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Świeciu w ramach Projektu pn.: Dobre kształcenie - lepszy start zawodowy V
Numer ogłoszenia: 91720 - 2014; data zamieszczenia: 18.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Świecki , ul. Gen. Józefa Hallera 9, 86-100 Świecie, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 56 83 100, faks 52 56 83 102.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.swiecki.lo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia do pracowni logistycznej Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Świeciu w ramach Projektu pn.: Dobre kształcenie - lepszy start zawodowy V.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia, mebli, pomocy dydaktycznych oraz sprzętu komputerowego do pracowni logistycznej znajdującej się w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Świeciu przy ul. Kościuszki 6a, 86 - 100 Świecie. 2. Przedmiot zamówienia podzielono na cztery następujące części: 1) Część Pierwsza obejmuje dostawę: a) zestawów komputerowych - monitor, jednostka centralna, klawiatura, mysz, oprogramowanie, oprogramowanie antywirusowe, pakiet programów biurowych - 18 zestawów, b) laserowego urządzenia wielofunkcyjnego monochromatycznego - 1 szt., c) sieciowej drukarki etykiet - 1 szt., d) laserowego, bezprzewodowego czytnika kodów kreskowych - 1 szt., e) bindownicy - 1 szt., f) gilotyny - 1 szt.; 2) Część Druga obejmuje dostawę: a) stołów dwuosobowych komputerowych - 9 szt., b) krzeseł - 18 szt., c) gabloty stojącej z przeszklonymi drzwiami - 1 szt., d) biurka - 1 szt., e) wózka platformowego - 1 szt. 3) Część Trzecia obejmuje dostawę 36 sztuk skalowanych modeli środków transportu w skali 1:16, wg poniższego zestawienia: a) ciężarówka Man z kontenerem z plandeką i przyczepą DHL - 6 zestawów, b) ciężarówka Man do przewozu bydła - 2 szt., c) kontener nadwozie wymienne zwykła - 1 szt., d) kontener nadwozie wymienne z plandeką - 1 szt., e) kontener nadwozie wymienne do przewozu zwierząt - 1 szt., f) akcesoria magazynowo-logistyczne (skład jednego zestawu: 2 skrzynie siatkowe, 1 skrzynia z zamknięciem, 5 palet EUR, 1 wózek załadunkowy z ruchomymi widłami) - 6 zestawów, g) betoniarka - 1 szt., h) Man z naczepą niskopodwoziową i mini ładowarką lub innym środkiem transportu na naczepie - 3 zestawy, i) Man wywrotka z przyczepą - 2 szt., j) wózek widłowy + palety transportowe - 3 zestawy, k) Mercedes Benz Sprinter Truck DHL + podnośnik + palety - 2 zestawy, l) Scania wywrotka - 2 szt., m) Scania kontener z wózkiem widłowym - 2 zestawy. 4) Część Czwarta obejmuje dostawę map magnetycznych: a) administracyjno - drogowej Polski, b) polityczno - drogowej Europy.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne 30.21.33.00 - Komputer biurkowy 30.23.72.00 - Akcesoria komputerowe 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 30.21.61.30 - Czytniki kodu kreskowego 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 39.16.00.00 - Meble szkolne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć Oświadczenie z wykorzystaniem wzoru Załącznik nr 3 do SIWZ. Ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć Oświadczenie z wykorzystaniem wzoru Załącznik nr 3 do SIWZ. Ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć Oświadczenie z wykorzystaniem wzoru Załącznik nr 3 do SIWZ. Ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć Oświadczenie z wykorzystaniem wzoru Załącznik nr 3 do SIWZ. Ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć Oświadczenie z wykorzystaniem wzoru Załącznik nr 3 do SIWZ. Ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru Załącznik nr 1 do SIWZ; 2) Pełnomocnictwo osoby/osób podpisujących ofertę o ile ofertę składa Pełnomocnik; 3) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - jeżeli dotyczy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.swiecki.lo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zespół Ekonomiczno - Administracyjny Szkół w Świeciu, ul. Gen. J. Hallera 9, pok. nr 405, 86 - 100 Świecie.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.03.2014 godzina 15:15, miejsce: Powiatowy Zespół Ekonomiczno - Administracyjny Szkół w Świeciu, ul. Gen. J. Hallera 9, pok. nr 405, 86 - 100 Świecie.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego, Projektu Dobre kształcenie - lepszy start zawodowy V, Nr Projektu WND-POKL.09.02.00-04-010/13.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.