eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BarczewoZakup i dostawa miału węglowego



Ogłoszenie z dnia 2009-06-10

Barczewo: Zakup i dostawa miału węglowego
Numer ogłoszenia: 91711 - 2009; data zamieszczenia: 10.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. , ul. Wojska Polskiego 15, 11-010 Barczewo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5148465.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: podatnik nie będący osobą fizyczną, Spółki z o.o..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa miału węglowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa miału węglowego loco kotłownie w Barczewie o parametrach nie gorszych niż: - wartość opałowa minimum 24000 kJ/kg - zawartość popiołu do 10% - zawartość siarki do 0,6% - wilgotność do 12% Przewidywana ilość miału 1000 ton Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających o których mowa w art.67 ust.1 pkt. 7 ustawy prawa zamówień publicznych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 10.12.10.00 - 10.12.10.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 24.07.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wymagane wadium wynosi 5000zł. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - Przystępując do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne każdy z wykonawców musi spełnić warunki określone w art.22 ust.1 Ustawy prawo zamówień publicznych, potwierdzając to poprzez złożenie oświadczenia (załącznik do specyfikacji). - Zamawiający wykluczy z postępowania tych uczestników, o których mowa w art.24 ust.1i2 Ustawy prawo zamówień publicznych. - Termin składania wszystkich wymaganych dokumentów upływa w dniu składania ofert. - Oferty wykonawców, którzy nie zostali wykluczeni będą oceniane zgodnie z przepisami Ustawy prawo zamówień publicznych i warunkami określonymi w Specyfikacji. - Oferty, których treść nie jest zgodna z Ustawą prawo zamówień publicznych lub specyfikacją zostaną odrzucone zgodnie z art.89 ust.1 Ustawy prawo zamówień publicznych. - Zamawiający unieważni postępowanie o zamówienie publiczne, jeżeli zajdą okoliczności, o których mowa w art.93 ust.1 Ustawy prawo zamówień publicznych..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, przedstawiający stan faktyczny i prawny tj. w przypadku: a) spółek prawa handlowego, przedsiębiorstw, spółdzielni i innych podmiotów zarejestrowanych w sądzie - odpis z rejestru sądowego (KRS), b) spółek cywilnych - zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (dotyczy każdego ze wspólników, będących przedsiębiorcami), c) osób fizycznych - zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 2. W przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z rejestru lub z zaświadczenia należy dołączyć prawnie skuteczne pełnomocnictwo. 3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub KRUS potwierdzające odpowiednio nie zaleganie z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że Wykonawca uzyskał zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty tych płatności - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznychoraz o podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 tej ustawy (wg wzoru zał.SIWZ). 5. Oświadczenie, że Wykonawca akceptuje bez zastrzeżeń wzór umowy załączony do niniejszej specyfikacji (wg wzoru załącznik do SIWZ). 6. Wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (dostawy powyżej 1000 ton), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie odpowiadających rodzajem i wartością dostawom objętym przedmiotem zamówienia, oraz dokumenty potwierdzające, że dostawy te wykonane zostały należycie. 7. Kserokopia dowodu wpłaty wadium (jeżeli wadium jest wpłacane w pieniądzu). Dokumenty o których mowa powyżej winny być datowane, czytelne, opieczętowane, podpisane oraz wystawione w datach określonych powyżej, a ponadto sporządzone w języku polskim. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Jeżeli w postępowaniu uczestniczy wspólnie kilka podmiotów wymagane dokumenty musi złożyć odrębnie każdy z nich..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.barczewo.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZEC Barczewo, sp. z o.o. 11-010 Barczewo, ul. Wojska Polskiego 15, lub za pobraniem pocztowym za opłatą 20 zł + VAT + koszty wysyłki..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.07.2009 godzina 11:00, miejsce: ZEC sp. z o.o. 11-010 Barczewo, ul. Wojska Polskiego 15 pk. nr 1..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.