Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-03-18
Zielona Góra: Zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów informatycznych
dla uczestników projektu Nowe perspektywy 2,
współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 91670 - 2014; data zamieszczenia: 18.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Lubuska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy , ul. Zamenhofa 1, 65-186 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 68 3270215, 3284870, faks 68 3284871.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubuska.ohp.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów informatycznych dla uczestników projektu Nowe perspektywy 2, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów informatycznych dla uczestników projektu Nowe perspektywy 2, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Uczestnikami szkolenia jest młodzież zagrożona wykluczeniem społecznym w wieku 15- 17 lat, uczestnicy OHP jak i spoza OHP, zaniedbująca obowiązki szkolne, zagrożona wypadnięciem z systemu oświaty, bądź nierealizująca obowiązku nauki. Warsztaty swoim zakresem powinny obejmować podstawową wiedzę z zakresu obsługi komputera, korzystania z programów biurowych, a także użytkowania Internetu jako źródła wiedzy i rozrywki. Warsztaty maja zapewnić elementarne przygotowanie do pracy z komputerem. Zajęcia mają pokazać różne zastosowania programów komputerowych, dostosowanych do wieku uczestników m.in. do tworzenia rysunków, obróbki zdjęć, tekstów i muzyki, wyszukiwania, gromadzenia i przedstawiania informacji, wykonywania obliczeń i symulacji procesów. Wskazane jest dostosowanie tematyki zajęć do umiejętności oraz zainteresowań uczestników. Zajęcia należy prowadzić w grupach 10-osobowych, w wymiarze 30h/grupę. Jedna godzina wynosi 45 minut. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia zajęć w salach wyposażonych w sprzęt komputerowy, zapewniający każdemu uczestnikowi szkolenia samodzielne stanowisko komputerowe (1 uczestnik przy 1 komputerze). Sala musi spełniać wymogi bezpieczeństwa i higieny pracy oraz być dostosowana do ilości uczestników. Salę i sprzęt zapewnia Wykonawca na własny koszt. Zamawiający wymaga, aby zamówienie zrealizowane było w terminie od dnia podpisania umowy do dnia 20.05.2014 r. Dokładny harmonogram zostanie ustalony z wybranym Wykonawcą. Postępowanie podzielone jest na 4 części: 1. warsztaty informatyczne w Nowej Soli, - dla 1 grupy 10-osobowej uczestników projektu z ŚHP w Nowej Soli, - warsztaty maja być przeprowadzone na terenie Nowej Soli, 2. warsztaty informatyczne w Żarach, - dla 1 grupy 10-osobowej uczestników projektu z HP w Żarach, - warsztaty maja być przeprowadzone na terenie Żar, 3. warsztaty informatyczne w Międzyrzeczu, - dla 2 grup 10-osobowych uczestników projektu z OSiW w Międzyrzeczu, - warsztaty maja być przeprowadzone na terenie Międzyrzecza, 4. warsztaty informatyczne w Gorzowie Wlkp., - dla 1 grupy 10-osobowej uczestników projektu z CEiPM w Gorzowie Wlkp., - warsztaty maja być przeprowadzone na terenie Gorzowa Wlkp. Wykonawca w swojej ofercie uwzględni wszystkie koszty związane z organizacją i realizacją warsztatów, w szczególności: - koszt wynagrodzenia instruktora/ów, - koszt materiałów dydaktycznych (zeszyt oraz długopis), - koszt zapewnienia sali i niezbędnego sprzętu do przeprowadzenia zajęć. W przypadku konieczności wniesienia jakichkolwiek dodatkowych opłat związanych z ww. czynnościami koszty tych opłat ponosi Wykonawca. Wykonawca zobowiązany jest do: - przedłożenia Zamawiającemu konspektu i szczegółowego harmonogramu zajęć, podpisanego przez Wykonawcę i koordynatora projektu w danej jednostce w ciągu 7 dni od dnia podpisania umowy; - prowadzenia dziennika zajęć, list obecności zgodnie z kartą przeprowadzonych zajęć i harmonogramem; - pisemnego informowania Zamawiającego o powtarzających się nieobecnościach każdego z uczestników, w przypadku przekroczenia 10% absencji; - wykonania ankiety końcowej zajęć dydaktycznych w ostatnim dniu spotkań z uczestnikami projektu wg wzoru dostarczonego przez opiekuna grupy; - wystawienia uczestnikom zaświadczenia o ukończeniu warsztatów wraz z podaniem zakresu tematycznego oraz ilości godzin. Dodatkowo, na zaświadczeniach musi się znaleźć informacja, iż kurs był współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach projektu Nowe perspektywy 2 oraz właściwe logowanie. Wzory zaświadczeń Wykonawca uzgodni z Zamawiającym; - rozliczenia się z dokumentacji w ciągu 7 dniu od ukończenia warsztatów. Płatności będą realizowane po zakończeniu warsztatów i przedstawieniu pełnej dokumentacji z ich realizacji, zatwierdzonej przez koordynatora projektu w danej jednostce. Należności uregulowane zostaną ze środków finansowych z budżetu państwa w ramach projektu Nowe perspektywy 2, po przekazaniu ich Zamawiającemu przez dysponenta II stopnia, tj. Komendę Główną Ochotniczych Hufców Pracy. Wykonawca jest zobowiązany wystawić daną fakturę po konsultacji z koordynatorem projektu oraz uwzględnić odroczony termin płatności-przelew w terminie min. 60 dni..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.30.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.05.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przeprowadził (zakończył) dwa kursy/warsztaty informatyczne dla grupy min. 10 osób/1 kurs. Do wykazanych 2 kursów muszą być dołączone dowody czy zostały one wykonane należycie. W celu wykazania posiadania niezbędnego doświadczenia, Wykonawca załączy do oferty wykaz usług - zał. nr 5 do SIWZ. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o załączone do oferty wymagane dokumenty, wg formuły spełnia lub nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia za spełniony, jeśli Wykonawca dysponuje w danej części postępowania osobą, która spełnia łącznie poniższe warunki: - posiada wykształcenie wyższe informatyczne (licencjackie, magisterskie lub podyplomowe), - posiada co najmniej dwuletnie doświadczenie w pracy z młodzieżą. W przypadku składania oferty w kilku częściach postępowania, Wykonawca musi dysponować po jednej osobie na daną część, ze względu na możliwość pokrywania się harmonogramów w różnych miejscowościach. W celu wykazania spełnienia tego warunku, Wykonawca przedstawi wypełniony wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik nr 6 do SIWZ. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o załączone do oferty wymagane dokumenty, wg formuły spełnia lub nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wypełniony formularz ofertowy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 60
- 2 - Doświadczenie - 40
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w zakresie: a) Zmian organizacyjnych stron, np. zmiana reprezentacji lub siedziby firmy. b) Zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku przedłużającej się procedury wyboru Wykonawcy i podpisania umowy oraz w sytuacji, gdy z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy, realizacja zadania w wyznaczonych terminach będzie niemożliwa. c) Zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy na wniosek Wykonawcy, za zgodą Zamawiającego lub na wniosek Zamawiającego, za zgodą Wykonawcy, jeśli będzie on zgodny z harmonogramem projektu. d) W innych sytuacjach, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia niniejszej umowy i mających charakter zmian nieistotnych tzn. takich, o których wiedza na etapie postępowania o udzielenie zamówienia nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o to zamówienie lub na wynik postępowania. e) Zmiany osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia w wyniku zdarzeń losowych, których Wykonawca nie mógł wcześniej przewidzieć (np. choroba, wypadek, itp.), przy czym osoby te muszą posiadać co najmniej takie same kwalifikacje zawodowe i doświadczenie, co osoba ujęta w ofercie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubuska.ohp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Lubuska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy
ul. Zamenhofa 1, 65-186 Zielona Góra.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.03.2014 godzina 10:00, miejsce: Lubuska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy ul. Zamenhofa 1, 65-186 Zielona Góra sekretariat (I piętro).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie jest realizowane w ramach projektu Nowe perspektywy 2, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: warsztaty informatyczne w Nowej Soli.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: warsztaty informatyczne w Nowej Soli w wymiarze 30h/grupę - dla 1 grupy 10-osobowej uczestników projektu z ŚHP w Nowej Soli, - warsztaty maja być przeprowadzone na terenie Nowej Soli.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.30.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.05.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 60
- 2. Doświadczenie - 40
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: warsztaty informatyczne w Żarach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: warsztaty informatyczne w Żarach w wymiarze 30h/grupę, - dla 1 grupy 10-osobowej uczestników projektu z HP w Żarach, - warsztaty maja być przeprowadzone na terenie Żar.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.30.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.05.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 60
- 2. Doświadczenie - 40
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: warsztaty informatyczne w Międzyrzeczu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: warsztaty informatyczne w Międzyrzeczu w wymiarze 30h/grupę, - dla 2 grup 10-osobowych uczestników projektu z OSiW w Międzyrzeczu, - warsztaty maja być przeprowadzone na terenie Międzyrzecza.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.30.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.05.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 60
- 2. Doświadczenie - 40
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: warsztaty informatyczne w Gorzowie Wlkp..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: warsztaty informatyczne w Gorzowie Wlkp. w wymiarze 30h/grupę, - dla 1 grupy 10-osobowej uczestników projektu z CEiPM w Gorzowie Wlkp., - warsztaty maja być przeprowadzone na terenie Gorzowa Wlkp..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.30.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.05.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 60
- 2. Doświadczenie - 40
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Zakup i dostawa namiotów pneumatycznych HVAC z osprzętem w ilości 8 sztuk oraz namiotów magazynowych w ilości 6 sztuk w ramach "Programu Ochrony ludności i obrony cywilnej na lata 2025-2026"
- Świadczenie usług ochrony obiektów Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Zielonej Górze ul. Nowa 4b i ul. Olbrychta 10 oraz w Tomaszowie ul. Leśna 20
- Całodobowa ochrona fizyczna osób i mienia wraz z monitoringiem i pracami porządkowymi dla Domu Pomocy Społecznej w Zielonej Górze.
- Dostawa mięsa, produktów mięsnych, drobiu i wędlin do stołówki Zespołu Szkół Mistrzostwa Sportowego w Zielonej Górze.
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania pn.: "Budowa ul. Langiewicza w Zielonej Górze".
- Dostawa produktów mleczarskich i tłuszczy roślinnych do stołówki Zespołu Szkół Mistrzostwa Sportowego w Zielonej Górze
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i wdrożenie infrastruktury sprzętowej oraz oprogramowania dla Gminy Paszowice
- usługa informatyczna dla biur poselskich.
- Wykonanie projektu, budowa, dostawa i wdrożenie Systemu Zarządzania Infrastrukturą.
więcej: Usługi zapoznawania użytkownika z obsługa komputera i usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





