Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-02
Gliwice: USŁUGI TELEKOMUNIKACYJNE I DOSTĘPU DO INTERNETU
Numer ogłoszenia: 91576 - 2008; data zamieszczenia: 02.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy, ul. Powstańców Warszawy 23, 44-101 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 2382081, fax 032 2382081 wew. 352.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gliwice.sr.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGI TELEKOMUNIKACYJNE I DOSTĘPU DO INTERNETU.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Zamawiający posiada centralę PABX, do której będą podłączone zamawiane poniżej linie telefoniczne: 1.1. analogowa w ilości 12 sztuk, z zachowaniem dotychczasowej numeracji, w lokalizacji Gliwice, ul. Powstańców Warszawy 23, 1.2. cyfrowa ISDN 30B+D (200DDI) w ilości 1 sztuka, z zachowaniem dotychczasowej numeracji, w lokalizacji Gliwice, ul. Wieczorka 10A. 2. Ponadto zamawiane są poniższe usługi dostępu do Internetu, 2.1. stały dostęp do sieci Internet z maksymalną prędkością transmisji do/od Zamawiającego 1024 kbit/s na 256 kbit/s, 2.2. stały dostęp do sieci Internet z maksymalną prędkością transmisji do/od Zamawiającego 2048 kbit/s na 256 kbit/s. 3. Ponadto przedmiotem zamówienia jest: 3.1.świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie połączeń przychodzących oraz wychodzących lokalnych (strefowych), międzystrefowych, międzynarodowych i do sieci telefonii komórkowej generowanych z numerów i na numery należące do Zamawiającego. 3.2. Zamawiający wykorzystuje obecnie średnio 16 246 minut miesięcznie. Struktura miesięcznych połączeń rozkłada się w następujący sposób: 3.2.1.1. 12 602 min połączenia lokalne (strefowe) 3.2.1.2 1 424 min połączenia międzystrefowe 3.2.1.3. 2 214 min połączenia do sieci komórkowych (w tym do sieci operatora PLAY 100 min. połączenia) 3.2.1.4. 6 min połączenia międzynarodowe 4. Zamawiający posiada obecnie 12 numerów działających na terminalach analogowych (tj. aparaty telefoniczne i telefaksy) oraz 200 numerów działający na terminalu cyfrowym (razem 212 numerów) i taka ilość numerów Wykonawca musi zapewnić. 5. Zamawiający wymaga: 5.1. podłączenia wszystkich numerów telefonicznych z możliwością realizacji połączeń lokalnych (strefowych), międzystrefowych, międzynarodowych oraz do sieci telefonii komórkowej z zachowaniem istniejącej numeracji publicznej sieci telefonicznej PSTN i ISDN - wykaz numerów w załączniku nr 6 do SIWZ, 5.2. realizacji przez Wykonawcę usługi polegającej na blokowaniu połączeń wychodzących danego typu na dowolnym numerze w terminie jednego dnia roboczego od dnia przekazania informacji przez Zamawiającego (faksem lub elektronicznie), 5.3. przejęcia przez Wykonawcę obowiązku przeprowadzenia ewentualnej procedury związanej z przeniesieniem numerów. Koszty z tytułu ewentualnego przeniesienia numerów telefonów ponosi Zamawiający i zostaną ujęte w ofercie, 5.4. automatycznej preselekcji, 5.5. sekundowego rozliczania połączeń w każdym rodzaju ruchu bez opłaty inicjacyjnej za rozpoczęte połączenie, 5.6. płaskiego planu taryfowego, tj. bez określenia taryfikacji ze względu na porę dnia oraz dni tygodnia, 5.7. dostarczania przez Wykonawcę w cyklach miesięcznych faktur wraz z rozliczeniem poszczególnych numerów w formie papierowej (tzw. specyfikacja usługi zawierająca informację o wysokości abonamentu, łącznym czasie połączeń wychodzących z podziałem na połączenia lokalne (strefowe), międzystrefowe, do sieci komórkowych i międzynarodowe). Dostarczania kopii faktur oraz bilingów w wersji elektronicznej w formacie umożliwiającym export danych do arkusza kalkulacyjnego Excel. 5.7.1 na stronie internetowej Wykonawcy, 5.7.2 pocztą elektroniczną na adres sad@gliwice.sr.gov.pl. 6. Zamawiający dopuszcza możliwość zainstalowania urządzeń niezbędnych do świadczenia usługi będącej przedmiotem niniejszego postępowania. W takim przypadku Zamawiający udostępni pomieszczenie niezbędne do zainstalowania urządzeń - wszelkie ewentualne koszty z tym związane Wykonawca skalkuluje w ramach jednorazowej opłaty startowej i zostaną ujęte w ofercie. 7. Wszelkie ewentualne koszty związane z uzyskaniem przez Zamawiającego dostępu do sieci telekomunikacyjnej oraz do sieci Internet Wykonawcy z tytułu uruchomienia usług telefonicznych oraz Internetowych Wykonawca skalkuluje w jednorazowej opłacie startowej i zostaną ujęte w ofercie. 8. Wykonawca zapewni Zamawiającemu techniczną pomoc związaną ze świadczeniem usług telekomunikacyjnych po zgłoszeniu usterek przez Zamawiającego, obejmującą w szczególności: 8.1. bezpłatne eliminowanie usterek i nieprawidłowości w pracy łącza, 8.2. wsparcie techniczne (telefoniczne - bezpłatna linia) codziennie przez 24 h w zakresie zgłaszanych awarii oraz konsultacji technicznych dotyczących sygnalizacji, 8.3. zapewnienia opiekuna technicznego i handlowego na czas trwania umowy w celu zapewnienia bieżącej obsługi - od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 17:00. 9. W przypadku zainstalowania u Zamawiającego urządzeń niezbędnych do realizacji usługi Wykonawca zobowiązuje się do: 9.1.zapoznania się z warunkami technicznymi i infrastrukturą telekomunikacyjną Zamawiającego, 9.2. dostarczenia, zamontowania i uruchomienia urządzeń w siedzibie Zamawiającego, 9.3. sprawdzenia poprawności instalacji i działania, 9.4. dostarczenia instrukcji obsługi urządzenia w wersji elektronicznej lub papierowej.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 64.20.00.00 - Usługi telekomunikacyjne2 Kod CPV wg słownika 2008: 64.20.00.00 - Usługi telekomunikacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają niżej określone warunki podmiotowe wynikające z art. 22 ust. 1 pkt. 1- 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych a. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. b. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. c. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.oświadczenia o spełnianiu wymogów określonych w art. 22 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik 4 do specyfikacji), 2.aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej,wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 3.odpis z właściwego rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych albo aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej, 4.zaświadczenia z właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawione nie wcześniej niż 3miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 5.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, będą stosowane przepisy rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 19 maja 2006 r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z dnia 24 maja 2006 r. Nr 87 poz. 605). Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie.6. 6. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów określonych powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, dokumenty te powinny być wystawione w terminach określonych w pkt 2. 7. Pozostałe dokumenty, które mają być załączone do oferty: a. pełnomocnictwo do reprezentowania firmy jeśli umocowanie nie wynika z pozostałych dokumentów złożonych w ofercie, b. wypełniony i podpisany druk formularza ofertowego, c. wypełniony i podpisany druk formularza cenowego, d. ogólne warunki handlowe Wykonawcy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gliwice.sr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Rejonowy ul. Powstańców Warszawy 23 44-101 Gliwice.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.05.2008 godzina 11:00, miejsce: Sąd Rejonowy ul. Powstańców Warszawy 23 44-101 Gliwice Biuro Podawcze pok. nr 43 B.
IV.3.5) Termin związania ofertą: 08.06.2008.
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Przedłużenie wsparcia technicznego dla produktów: Veeam Backup & Replication oraz Fortinet
- Przebudowa i remont nawierzchni drogi powiatowej Nr 2970S ul. Wiejska w Pisarzowicach
- Roboty budowlane w podziale na 3 części
- Przeprowadzenie szkolenia praktycznego dla pracowników w zakresie modelowania numerycznego. Znak sprawy: DZPZ.283.57.2025.TB
- Dostawa sprzętu komputerowego do szkół powiatowych w ramach dwóch projektów dofinansowanych ze środków Unii Europejskiej (Funduszu na rzecz Sprawiedliwej Transformacji)
- Całodobowa, jednoosobowa ochrona fizyczna osób, obiektu, mienia i terenu Domu Pomocy Społecznej "Nasz Dom" w Gliwicach w okresie od 02.02.2026 r. do 02.02.2027 r.
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług telekomunikacyjnych dla GIG PIB i K.D. Barbara w sieci telefonii stacjonarnej i serwis serwerów telekomunikacyjnych
- Serwis centrali telefonicznej, systemów kontroli dostępu i czasu pracy oraz dostarczenie nowego serwera telekomunikacyjnego dla IHAR-PIB
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na świadczenie w roku 2026 usług telefonii komórkowej dla Urzędu Pracy Powiatu Krakowskiego
więcej: Usługi telekomunikacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





