eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Małomice › POPRAWA GMINNEJ INFRASTRUKTURY DROGOWEJ NA TERENIE GMINY MAŁOMICE Z UWZGLĘDNIENIEM DOSTĘPNOŚCI UŻYTKOWNIKÓW TYCH DRÓG DO DRÓG WYŻSZEJ KATEGORII

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-06-17

Małomice: POPRAWA GMINNEJ INFRASTRUKTURY DROGOWEJ NA TERENIE GMINY MAŁOMICE Z UWZGLĘDNIENIEM DOSTĘPNOŚCI UŻYTKOWNIKÓW TYCH DRÓG DO DRÓG WYŻSZEJ KATEGORII
Numer ogłoszenia: 91493 - 2016; data zamieszczenia: 17.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Małomice , Plac Konstytucji 3 Maja 1, 67-320 Małomice, woj. lubuskie, tel. 068 3769027, faks 068 3769051 w. 12.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.malomice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: POPRAWA GMINNEJ INFRASTRUKTURY DROGOWEJ NA TERENIE GMINY MAŁOMICE Z UWZGLĘDNIENIEM DOSTĘPNOŚCI UŻYTKOWNIKÓW TYCH DRÓG DO DRÓG WYŻSZEJ KATEGORII.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie nosi nazwę: Poprawa gminnej infrastruktury drogowej na terenie Gminy Małomice z uwzględnieniem dostępności użytkowników dróg w miejscowości Janowiec do dróg wyższej kategorii Lokalizacja: Janowiec, działki nr ewd.: 342; 356; 238; 230 1. Przedmiot inwestycji jest przebudowę nawierzchni drogi gminnej w miejscowości Janowiec. Droga zlokalizowana jest na terenie gminy Małomice w miejscowości Janowiec działki nr ewd.: 342; 356; 238; 23 0w powiecie żagańskim w województwie lubuskim. Jest to droga lokalna. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie nawierzchni drogi z kostki brukowej betonowej na szer. 4,0m wraz z ciągami pieszymi zgodnie z lokalizacją na planie sytuacyjnym. Są to ciągi o szerokości 1,25m dla strony prawej oraz 1,0m dla strony lewej. Strona lewa oddzielona jest od jezdni ściekiem betonowym o szer. 30cm, natomiast strona prawa krawężnikiem betonowym najazdowym o szer. 15cm. Dopuszcza się wprowadzenie szerokości zmiennych dla ciągów pieszych ze względu na sytuację terenową i zbliżenie do granic nieruchomości. Miejsca przewężeń należy ustalić bezpośrednio na budowie po geodezyjnym wytyczeniu osi trasy i zastabilizowaniu granic pasa drogowego. 2. Technologia przebudowy nawierzchni Droga posiada nawierzchnię gruntową częściowo utwardzoną kruszywem łamanym. Istniejąca nawierzchnia po rozebraniu posłuży jako materiał do utwardzenia poboczy. Zaprojektowano wykonanie nowej nawierzchni z kostki brukowej betonowej na podsypce piaskowo-cementowej oraz na podbudowie z kruszywa łamanego. Po wykorytowaniu i doprowadzeniu podłoża do wymaganego zagęszczenia (Is >=0,97) należy wykonać podbudowę z kruszywa łamanego 0-31,5mm o gr. 20cm (Ev2>=120MPa). Konstrukcja nawierzchni jezdni i ciągów pieszych -Kostka betonowa brukowa gr. 8cm (szara dla jezdni, czerwona dla ciągów pieszych) - Podsypka pisakowo-cementowa gr. 3cm - Podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5mm o gr. 20cm 3. Zestawienie projektowanych powierzchni -Całkowita długość: 950m, -Powierzchnia jezdni: 3.870m2 -Powierzchnia ciągów pieszych: 1.720m2 -Długość krawężnika 15x22cm: 1.475m -Długość ścieku betonowego o szer. 30cm: 615m -Długość obrzeża betonowego 30x8cm: 1940m 4. Roboty rozbiórkowe Roboty rozbiórkowe zaplanowano na włączeniu w jezdnię drogi powiatowej 1042F. Wszystkie prace wykonać w uzgodnieniu z Zarządcą tej drogi. 5. Urządzenia obce Istniejące urządzenia obce należy wyregulować po poziomu nowo projektowanej nawierzchni. 6. Odwodnienie Przewidziano do wykonania odwodnienie powierzchniowe za pomocą spadków podłużnych i poprzecznych. Na odcinku w km 0+000 do 0+580 zaprojektowano ułożenie ścieku betonowego o szer. 30cm na ławie betonowej z oporem (beton C15/18). Ściek zaprojektowano w nawiązaniu do układu drogi wykonanego na wcześniejszym odcinku. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z PROJEKT BUDOWLANY POPRAWA GMINNEJ INFRASTRUKTURY DROGOWEJ NA TERENIE GMINY MAŁOMICE Z UWZGLĘDNIENIEM DOSTĘPNOŚCI UŻYTKOWNIKÓW TYCH DRÓG DO DRÓG WYŻSZEJ KATEGORII opracowanej przez: mgr inż. DANIEL SADOWSKI, SKALA Biuro Projektów i Nadzorów, Nowa Kopernia 1A, 67-300 Szprotawa..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.23 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 02.11.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna spełnienie wymogu przez Wykonawcę, który w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej - jedną robotę budowlaną, która polegała na ułożeniu nawierzchni z kostki betonowej lub/i granitowej o pow. nie mniejszej niż 3.000 m2

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający uzna za spełniającego te wymogi Wykonawcę, który będzie dysponował co najmniej jedną osobą z uprawnieniami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń lub dysponującą innymi uprawnieniami umożliwiającymi wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania których uprawniają w aktualnym stanie prawnym uprawnienia w/w specjalności.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej, Zamawiający uzna za spełniającego te wymogi tego Wykonawcę, który będzie ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Roboty budowlane polegające na ułożeniu nawierzchni z kostki betonowej lub/i granitowej o pow. nie mniejszej niż 3.000 m2;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Kosztorys ofertowy uproszczony 2. Stosowne pełnomocnictwa określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin gwarancji - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający - na podstawie art.144 ust.1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy pod warunkiem że: a) zachodzi konieczność wykonania robót dodatkowych (zamówienie dodatkowe w oparciu o art. 67 ust.1 pkt.5 ustawy Pzp), których wykonanie w sposób obiektywny uniemożliwia terminowe zakończenie realizacji przedmiotu zamówienia, b) prace objęte umową o wykonanie robót budowlanych zostały wstrzymane przez właściwe organy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, c) wystąpiły nietypowe dla danej pory roku warunki atmosferyczne, które ze względów obiektywnych uniemożliwiają wykonanie robót budowlanych zgodnie z normami techniczno-budowlanymi, co uniemożliwia terminowe zakończenie realizacji przedmiotu umowy, d) w wyniku działania siły wyżej, np. klęski żywiołowe, mające wpływ na terminowość robót, e) zachodzi konieczność uzyskania niemożliwych do przewidzenia na etapie planowania inwestycji o wykonanie robót budowlanych danych, zgody osób trzecich lub właściwych organów; f) z niemożliwych do przewidzenia na etapie planowania inwestycji o roboty budowlane przyczyn, wykonanie całości przedmiotu zamówienia napotyka na istotne trudności, których przezwyciężenie wymagałoby poniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów, albo wiązałoby się z nadmierną stratą dla Zamawiającego, g) nastąpiła zmiana podatku VAT.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://malomice.bip.pbox.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Małomice z siedzibą Urząd Miejski w Małomicach, Pl. Konstytucji 3 Maja 1, 67-320 Małomice, sekretariat pokój nr 10.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.07.2016 godzina 11:45, miejsce: Gmina Małomice z siedzibą Urząd Miejski w Małomicach, Pl. Konstytucji 3 Maja 1, 67-320 Małomice sekretariat pokój nr 10.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2013-2020.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.