eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańUsługi hotelarskie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-03-23

Poznań: Usługi hotelarskie
Numer ogłoszenia: 91378 - 2012; data zamieszczenia: 23.03.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 59452 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Kultury "Zamek", ul. Św. Marcin 80/82, 61-809 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 6465348, faks 061 6465308.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi hotelarskie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi hotelarskie w pokojach 1, 2 -osobowych z łazienką i śniadaniem w hotelach: I część: dwugwiazdkowych, II część: trzygwiazdkowych, III część: czterogwiazdkowych, na terenie Poznania w obrębie 1,5 km od siedziby Zamawiającego, tzn. Centrum Kultury Zamek położonego przy ul. Św. Marcin 80/82, 61-809 Poznań.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.10.00.00 - Usługi hotelarskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Negocjacje bez ogłoszenia

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.03.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Hotel LECH, ul. Św. Marcin 74, 61-809 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 121951,21 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 37789,63

  • Oferta z najniższą ceną: 37789,63 / Oferta z najwyższą ceną: 37789,63

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Usługi hotelarskie w trzygwiazdkowym hotelu

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.03.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • HOTEL ROYAL, Św. Marcin 71, 61-808 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 121951,21 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 32469,51

  • Oferta z najniższą ceną: 32469,51 / Oferta z najwyższą ceną: 35670,73

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Usługi hotelarskie w hotelu czterogwiazdkowym

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.03.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • HOTEL NH, Św. Marcin 67, 61-806 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 121951,21 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 31186,99

  • Oferta z najniższą ceną: 31186,99 / Oferta z najwyższą ceną: 39292,68

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie negocjacje bez ogłoszenia na podstawie art. 5 ust. 1a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    UZASADNIENIE FAKTYCZNE Celem postępowania jest wybór hoteli proponujących najniższe ceny w swoich kategoriach w porównaniu z innymi hotelami położonymi w porównywalnej odległości. Proponowana cena powinna obejmować nocleg w pokoju 1, i 2 os. z łazienką oraz śniadaniem oraz kosztami ewentualnego parkingu w przypadku gdy hotel nie jest położony na tyle blisko aby goście mogli za-parkować na terenie siedziby Zamawiającego i pokonać drogę do hotelu pieszo w ciągu kilku minut. Odległość wybranych hoteli od siedziby Zamawiającego jest również ważna ze względu na fakt posiadania przez Zamawiającego własnego parkingu, dzięki czemu nie ponosi dodatkowych opłat związanych z koniecznością parkowania na płatnych parkingach hotelowych (ok. 50-60 zł./doba) Zatem wybrane hotele winny znajdować się jak najbliżej siedziby Zamawiającego. Zamówienie usług u wykonawcy oddalonego od przedsiębiorstwa Zamawiającego byłoby niecelowym i nie-efektywnym wydatkowaniem przez niego środków finansowych również ze względu na konieczność poniesienia dodatkowych kosztów wynajęcia transportu osób z siedziby Zamawiającego do hotelu i odwrotnie (w przypadku gości podróżujących samolotem czy pociągiem). Zapraszani przez nas artyści niekiedy mają bardzo mało czasu między próbą a koncertem czy też spektaklem aby zdążyć dojść do hotelu położonego dalej od siedziby Zamawiającego. Zatem koszt pobytu tych gości byłby zwiększony o koszty przejazdu np. taksówką osobową (jednorazowo od 15-30 zł. w zależności od odległości i pory dnia) czy też transportu instrumentów i scenografii transportem bagażowym z/do hotelu - ok. 65 zł./pierwszą godzinę). Przy wyborze hotelu minimalna odległość od siedziby Zamawiającego i standard hotelu są warunkami istotnymi ze względu na to, że artyści i inni kontrahenci żądają spełnienia tych warunków w kontraktach. Szczegóły rezerwacji będą ustalane indywidualnie drogą mailową przez pracowników poszczególnych działów Zamawiającego i w miarę możliwości będą przesyłane z wyprzedzeniem co najmniej 2-tygodniowym z możliwością wprowadzania korekt w zależności od potrzeb Zamawiającego. Wybrane hotele powinny również oferować możliwość bezkosztowej anulacji pobytu do godz. 18.00 w dniu przyjazdu gości ponieważ w wyjątkowych sytuacjach zdarza się odwołanie rezerwacji (nagłe wypadki, sytuacje losowe, odwołane loty itp.). Standardowo hotele obciążają wówczas Zamawiającego kosztami pierwszej doby (tzw. niedojazd), ale z punktu widzenia Za-mawiającego jest to również nieefektywne i niecelowe wydatkowanie przez niego środków finansowych. Podsumowując - w wyniku postępowania wybrane zostaną hotele, które nie rezygnując z wysokiej jakości usług zaproponują w swoich kategoriach najniższe ceny obejmujące nocleg ze śniadaniem i będą położone jak najbliżej siedziby Zamawiającego aby ograniczyć ewentualne dodatkowe koszty transportu i parkowania

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.