Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-04-03
Przeworsk: Przebudowa budynku stajni z przeznaczeniem na garaże pomieszczenie archiwum oraz utwardzenie placu jako dojazdu do garaży położonego w Przeworsku ul. Studziańska 4
Numer ogłoszenia: 91300 - 2009; data zamieszczenia: 03.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Inspektorat Weterynarii , ul. Studziańska 4, 37-200 Przeworsk, woj. podkarpackie, tel. 016 648 74 25, faks 016 648 74 25.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa budynku stajni z przeznaczeniem na garaże pomieszczenie archiwum oraz utwardzenie placu jako dojazdu do garaży położonego w Przeworsku ul. Studziańska 4.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa budynku stajni z przeznaczeniem na garaże, pomieszczenie archiwum oraz utwardzenie placu jako dojazdu do garaży położonego w Przeworsku ul. Studziańska 4. Zasadniczy zakres robót obejmuje: roboty ogólnobudowlane- remontowe parteru, roboty budowlano- remontowe poddasza, przyłącz zewnętrzny CO, roboty ziemne i budowlane, roboty montażowe, wykonanie instalacji CO wewnętrznej, utwardzenie placu jako dojazdu do garaży, wykonanie elewacji budynku, wykonanie instalacji elektrycznej. Szczegółowy zakres robót według przedmiaru robót oraz specyfikacji technicznej stanowiących załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający dopuszcza zastosowania urządzeń i materiałów równoważnych pod warunkiem że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w przedmiarach robót..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.42.11.30 - Instalowanie drzwi i okien 45.44.30.00 - Roboty elewacyjne 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 2.000,00 złotych( słownie: dwa tysiące złotych). Wadium może być wniesione w następujących formach: w pieniądzu, poręczeniach bankowych, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczenia udzielanego przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewam na rachunek zamawiającego NBP 0/Rzeszów 47101015280051482230000000. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie uznana data i godzina wpływu środków na rachunek zamawiającego. Oryginał wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć w siedzibie zamawiającego. Zamawiający dokonuj zwrotu wadium jeżeli: upłynął termin związania ofertą, zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenia należytego jej wykonania, zamawiający unieważnił postępowanie o udzielnie zamówienia publicznego , a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. Na pisemny wniosek wykonawcy : który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, który został wykluczony z postępowania, którego oferta została odrzucona. Złożenie przez wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczonego z postępowania wniosku o zwrot wadium jest jednoznaczne z rzeczeniem się prawa do wniesienia protestu. Zamawiający zatrzymuj wadium wraz z odsetkami jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy , zawracie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Przed przygotowaniem oferty wykonawcy powinni dokonać wizji w terenie oraz zapoznać się z dokumentacją techniczną, specyfikacja techniczną oraz przedmiarem robót aby zdobyć wszelkie informacje konieczne do przygotowania oferty. wykonawcy winny spełniać następujące warunki. Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. P nadto wykazać, że w ciągu ostatnich 5 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie wykonali co najmniej 2 zadania zbliżone do przedmiotu zamówienia o wartości minimum 130 tys. zł. każde co winni potwierdzić dokumentami o ich należytym wykonaniu, znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz posiadają kadrę techniczną z uprawnieniami i kwalifikacjami z wszystkich branż, które występują przy realizacji przedmiotu zamówienia, są uprawnieni do wytypowania w obrocie prawnym, zaakceptują warunki i pozostałe zapisy umieszczone we wzorze umowy stanowiącym załącznik do specyfikacji. Nie są wykluczeni z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy prawo zamówień publicznych. Treść złożonych przez nich oferty będzie odpowiadać treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, udziela gwarancji na wykonane roboty na okres 3 lat. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty lub oświadczenia złożone przez wykonawce w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia / nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do realizacji zamówienia będącego przedmiotem niniejszego postępowania oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy prawo zamówień publicznych zamawiający żąda aby wykonawca dołączył do oferty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawce następujące dokumenty:oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 Ustawy prawo zamówień publicznych i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1i 2 w/w Ustawy; aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert potwierdzone przez organ wydający; wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca, i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także wykonywanych przez nie czynności wraz z dokumentami stwierdzającymi,że osoby które będą wykonywać zamówienie (kadra techniczne) posiadają wymagane kwalifikacje i uprawnienia (wykaz kadry i ksero ich uprawnień oraz dokumenty potwierdzające przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa); pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych o wykonania zmówienia jeżeli w wykazie osób wykonawca wykazał osoby, którymi będzie dysponował; aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne oświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym art 24 ust. 1 pkt. 4-8 Ustawy wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 Ustawy pkt. 9 wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału zakładu ubezpieczeń społecznych lub kasy rolniczego ubezpieczenia społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót tożsamych lub podobnych do przedmiotu zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia minimum dwóch zadań o wartości minimum 130 tys. zł. każde z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.przeworsk.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Inspektorat Weterynarii ul. Studziańska 4, 37 -200 Przeworsk woj. podkarpackie.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.05.2009 godzina 09:30, miejsce: Powiatowy Inspektorat Weterynarii ul. Studziańska 4, 37-200 Przeworsk woj. podkarpackie.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z PRZEWORSKA
- Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu gminy miejskiej Przeworsk do placówek oświatowych wraz z opieką podczas przewozu w 2026 roku z podziałem na części
- Modernizacja i remont dróg wewnętrznych, publicznych oraz remont kanalizacji deszczowej - w roku 2026
- Dostawa produktów żywnościowych najwyższej jakości do kuchni szkolnej przy Szkole Podstawowej Nr 1 im. Jana Pawła II w Przeworsku, własnym środkiem transportu
- Przebudowa drogi powiatowej nr P 1583 R Studzian - Wojciechówka w km 0+000-0+300 polegająca na budowie chodnika w m. Studzian
więcej: przetargi w Przeworsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Termomodernizacja budynku szkoły podstawowej w Wyrozębach- Podawcach"
- Roboty budowlane polegające na remoncie strzelnicy sportowej.
- "Przebudowa budynku bramnego i gospodarczego w DPS Lubsko ze zmianą sposobu użytkowania"
- Remont dachu w budynku garażowo - magazynowo - warsztatowym Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Malborku, przy ul. Wybickiego 1
- Remont pomieszczeń w budynku A w KM PSP w Opolu.
- Przebudowa dachu na budynku stodoły
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





