Ogłoszenie z dnia 2010-03-31
Zawiercie: Dostawę materiałów biurowych i eksploatacyjnych w projekcie Nasz cel - Twoja firma realizowanego w ramach Działania 6.2 Wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości i samozatrudnienia.
Numer ogłoszenia: 91214 - 2010; data zamieszczenia: 31.03.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Zawiercie, ul. Leśna 2, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, tel. 032 6722684, faks 032 6721513.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawę materiałów biurowych i eksploatacyjnych w projekcie Nasz cel - Twoja firma realizowanego w ramach Działania 6.2 Wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości i samozatrudnienia..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych w projekcie Nasz cel - Twoja firma realizowanego w ramach Działania 6.2 Wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości i samozatrudnienia: 1. Papier do drukarki - 80g/m2, najwyższa klasa bieli ryza-500 arkuszy(100szt.) 2. Tonery do urządzenia wielofunkcyjnego - toner o zwiększonej wydajności do urządzenia wielofunkcyjnego Samsung SCX4824FN, oznaczenie kodowe MLT-D2092L/ELS, oryginał lub zamiennik(10szt.) 3. Długopis - Długopis żelowy - automatyczny na przycisk, gumowy uchwyt w kolorze tuszu, przezroczysta obudowa, wymienny wkład, grubość linii pisania 0,3 mm, kolor: niebieski(12szt.) 4. Ołówek zwykły z gumką - Ołówek zwykły z gumką, twardość HB(12szt.) 5. Gumka do mazania - Gumka do ołówków miękka o wymiarach 31x23x9 mm (3szt.) 6. Zszywacz 24/6 - Zszywacz metalowy zszywający do 25 kartek, na zszywki 24/6, głębokość zszywania min. 50 mm, pojemność magazynka 100 zszywek, ładowany od góry(3szt.) 7. Zszywki do zszywacza - Zszywki 24/6 do poz. 6 opakowanie( 10op.) 8. Zakreślacze - Zakreślacz ze ściętą końcówką, grubość linii pisania min. 5 mm, do pisania po wszystkich rodzajach papieru, intensywne, nieblaknące kolory (pomarańczowy)(6szt.) 9. Zakreślacze - Zakreślacz ze ściętą końcówką, grubość linii pisania min. 5 mm, do pisania po wszystkich rodzajach papieru, intensywne, nieblaknące kolory (zielony)(6szt.) 10. Cienkopisy - Cienkopis - sześciokątna obudowa, końcówka plastikowa oprawiona w metal, grubość linii pisnia 0,4 mm, odporny na wysychanie tusz, różne kolory (czarny, czerwony, niebieski, zielony)opakowanie - 4 kolory (3op.) 11. Cienkopis do płyt CD - Marker cienki czarny precyzyjny wodoodporny, odporny na ścieranie, do pisania po folii, szkle, plastiku, grubość linii pisania 1,0 mm, kolor czarny(3szt.) 12. Płyty CD - pojemność 700MB(100szt.) 13. Koperty na CD - białe z okienkiem (100szt.) 14. Taśma klejąca - Taśma klejąca przezroczysta, wymiary min. 18 mmx20 m(6szt.) 15. Karteczki samoprzylepne - Karteczki samoprzylepne w bloczkach 100-kartkowych w rozmiarze 76x76 mm(6szt.) 16. blok do flipcharta - Papier do flipcharta wymiary 65 x100 cm, gładki lub kratkaopakowanie - 25 arkuszy(5 ark.) 17. pisaki do flipcharta - Markery do tablicy magnetyczno-suchościeralnej, końcówka okrągła, komplet kolorów: czarny, czerwony, niebieski, zielony(2komplety) 18. Pinezki do tablicy korkowej - Pinezki do tablicy korkowej z plastikową końcówką (główką), tzw. beczułki opakowanie - 200szt. (1op.) 19. Spinacze biurowe - Spinacze metalowe, okrągłe, długość 28 mm opakowanie - 100 sztuk(4op.) 20. Klipsy do papieru - Klips biurowy do papieru metalowy, wymiar 19 mm(80szt.) 21. Nożyczki - Nożyczki - 21 cm długości, ostrze wykonane ze stali nierdzewnej(2szt.) 22. Książka kancelaryjna - Książka kancelaryjna A4 96 kartek, miękka oprawa (2szt.) 23. Worki na śmieci - rozmiar 60l rolka(2rolki.) 24. Teczki tekturowe z gumką - Teczka zamykana na gumkę wykonana z białego kartonu gramatura 250 g/m2, trzy zakładki chroniące dokumenty przed wypadaniem, format A4(50szt.) 25. Papier samoprzylepny - podział na etykiety formatu A5, paczka 100 arkuszy A4 opakowanie - 100 arkuszy(1szt.) 26. Segregatory - Segregator A4/75, oklejony na zewnątrz kolorową poliolefiną, wewnętrz jasnym papierem, wymienna dwustronna etykieta na grzbiecie, karwędzie wzmocnione metelowymi okuciami, mechanizm dźwigniowy z dociskaczem, kolor: biały, niebieski, żółty(50szt.) 27. Skoroszyty do segregatora - Skoroszyt plastikowy wielooczkowy, boczna perforacja umożliwia wpięcie do segregatora z dowolnym ringiem, format A4, przednia okładka przezroczysta, tylna kolorowa, papierowy wysuwany pasek opisowy, po przeciwnych stronach grzbietu dwa wycięcia ułatwiające wysuwanie paska, kolor: biały, niebieski, żółty(300szt.) 28. Koszulki na dokumenty - Koszulka foliowa A4 na dokumenty, otwierana z góry, multiperforowana, pasuje do każdego segregatora, wykonana z folii PP, grubość min. 75 mic. opakowanie - 100 sztuk (4op.) 29. Teczka do podpisu - Teczka do podpisu, twarda oprawa skóropodobna, 10 przegródek(2szt.) 30. Niszczarka do dokumentów - możliwość niszczenia papieru o gramaturze pow. 160g/m2 oraz płyt CD(1szt.) 31. Tablice korkowe - Tablica korkowa o wymiarach 90x120 cm, rama z listwy w kolorze sosny, mocowanie do ściany w dwóch i czterech punktach, możliwość zawieszenia w pionie lub w poziomie, elementy mocujące w komplecie(1szt.) 32. Tablice korkowe - Tablica korkowa o wymiarach 60x90 cm, rama z listwy w kolorze sosny, mocowanie do ściany w dwóch i czterech punktach, możliwość zawieszenia w pionie lub w poziomie, elementy mocujące w komplecie (1szt.) 33. Flipchart - mobilna tablica magnetyczno-suchościeralna z ramionami aluminiowymi, na trójnogu (1szt.) 34. Organizer półki na biurko - plastikowe przezroczyste szuflady do przechowywania dokumentów formatu A4 komplet - 3 półki(3szt.) 35. Linijka - Linijka plastikowa długości 30 cm(3szt.) 36. Organizery na biurko - Przybornik wykonany z polistyrenu, w kształcie walca z przegródkami o zróżnicowanej wysokości i ruchomymi szufladkami na drobne akcesoria oraz z częścią przeznaczoną na artykuły piśmiennicze(3szt.) 37. Przedłużacz - listwa zasilająca z 5 gniazdkami o długości przewodu elektrycznego 5m(2szt.) 38. Dziurkacz - Dziurkacz - dziurkuje do 20 kartek, metalowa podstawa i ramię, plastikowa podstawa, wskaźnik środka strony, ogranicznik formatu(2szt.) 39. Kosz na śmieci - pojemność 60l, materiał: plastik lub metal, kolor czarny(1szt.) 40. Kalkulator biurowy - Kalkulator biurowy, 12 pozycyjny wyświetlacz, podwójne zasilanie, klawisz cofania, klawisz korekty, klawisz zmiany znaku +/-, klawisz podwójnego zera, funkcja pierwiastka, (1szt.).
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.03.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ANDRZEJ LEŚNIEWSKI Firma Handlowa LEAN
jakie przetargi wygrała firma
ANDRZEJ LEŚNIEWSKI Firma Handlowa LEAN
- Firma Handlowa LEAN Andrzej Leśniewski, ul. Oświatowa 44, 42-400 Zawiercie, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6928,68 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4916,16
Oferta z najniższą ceną: 4916,16 / Oferta z najwyższą ceną: 8345,04
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 69 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przedmiotem zamówienia są dostawy powszechnie dostępne w ustalonych standardach jakościowych wartość szacunkowa zamówienia jest mniejsza niż określona w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust.8 Pzp. Mając powyższe na względzie za dopuszczalne należy uznać prowadzenia postępowania w trybie zapytania o cenę na podstawie art. 69 i n. Pzp.
INNE PRZETARGI Z ZAWIERCIA
- "ZAKUP WRAZ ZDOSTAWĄ ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W ZAWIERCIU W PODZIALE NA 7 PAKIETÓW".
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego 9-osobowego przystosowanego do przewozu osoby na wózku inwalidzkim
- Wykonanie dokumentacji projektowej (...) dla zadania pn.: "Przebudowa ul. Widnej na działce nr ew. 42/4 k.m. 26 w Zawierciu (odcinek od ul. Stalowników do ul. Bocznej) wraz z budową (...).
- Sporządzenie dokumentacji geodezyjnej na potrzeby regulacji stanów prawnych nieruchomości zajętych pod drogi powiatowe
- "Naprawa dachu nad łącznikiem w II Liceum Ogólnokształcącym im. Heleny Malczewskiej w Zawierciu"
- "Mechaniczne koszenie pasa drogowego dróg wojewódzkich na obszarze objętym bieżącym utrzymaniem przez Starostwo Powiatowe w Zawierciu w roku 2025"- 3 Zadania.
więcej: przetargi w Zawierciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa mebli oraz wyposażenia w ramach zadania: Rozbudowa budynku szkoły podstawowej w Starym Lubotyniu o punkt przedszkolny
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW BIUROWYCH
- Dostawy papieru i materiałów biurowych
- Sukcesywne dostawy tuszów, tonerów i bębnów do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych
- 36/ZP/2025 Dostawa artykułów biurowych, przyborów do pisania i galanterii biurowej oraz ekologicznych artykułów biurowych, przyborów do pisania, papieru i kopert dla Uniwersytetu Łódzkiego.
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW I SPRZĘTU BIUROWEGO
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.